Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Презентация қосу
Жоғары мектеп оқытушысының
коммуникативтік құзыреттілігі
Алматы 2022
Жоспар
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Принциптер мен ережелер туралы ұғым
Оқытудық ғылымилығы
Оқытудық бірізділігі және жүйелілігі
Оқыту заңдылықтары арқылы
оқыту процесі іске асады.
Құбылыстар мен процестер
арасындағы байланысты
дамытудан заңдылық
туындайды.
Оқыту процесінің заңдылықтары:
1 2
1. Қоғам талабы оқытудық 2. Кез келген ақпарат бірлігі, іс-әрекет
мақсат-міндеттерін айқындайды, оның тәсілі білім, іскерлікке айналу үшін
мазмұны, әдіс-тәсілдері, мұғалім оқушының санасындағы
ұйымдастыру нысандарының білім, іскерлік, дағды деңгейіне
өзгеруі, жаңаруы заңды процесс. сүйену керек.
3 4
4. Дидактика заңдылықтарының
3. Білім беру, тәрбие, дамыту
ерекшелігі - оқыту процесінің
қызметінің бірлігі
бөліктері - оқытушы іс-әрекеті
(оқыту), оқушы іс-әрекеті (оқу), білім
мазмұны арасындағы тұрақты
тәуелділіктер.
5 5. Жеке адамды үйрету тек іс-әрекет жасату арқылы мүмкін болады.
Принциптер мен ережелер туралы ұғым
1 2 3 4 5
принцип - латын Оқыту принциптері Сондықтан ол Оқыту принциптеріне Оларды орындаған
сөзі, қазақша негіз - мұғалім мен барлық пәндерді сәйкес оқытуға мұғалім өз
деген сөз. оқушылардың оқытқанда қойылатын талаптар еңбегінде жақсы
жұмысын реттеп қолданылады. тұжырымдалады. табыстарға жетеді.
отыратын ережелер.
Қазіргі оқытуда саналылық, белсенділік,
көрнекілік, жүйелілік, бірізділік, беріктік,
түсініктілік, ғылымилық, теория мен Ережелерде мұғалімге нақты нұсқаулар
тәжірибе бірлігі сияқты принциптер кең беріледі.
қолданылады.
Принциптердің талаптары мұғалімнің
түрлі ережелерді қолдануы арқылы Оларды ғылым жетістіктеріне, өмір
орындалады. талабына сай толықтыруға және түзетуге
болады.
Принциптер педагогикалық процесті реттеп отырады.
Олардың талаптары ережелер арқылы жүзеге асады.
Ғылыми таным дегеніміз - құбылыстың
мәніне өту, сырттай суреттеумен шектелмей,
оның ішкі құрылымын тану.
Оқытудық
ғылымилығы
Ғылымилық принципі оқушыларға ғылымда ашылған білімдерді меңгертуді
талап етеді, сондьқтан оқу жоспарлары мен бағдарламаларына ғылыми
білімдер енгізіледі.
Пәнаралық байланыстарды қолдану шарттары:
• индуктивтік және дедук- • жаңа ұғымдарды бір рет түсіндірумен • оқушының оқуында жаңалық
тивтік тәсілдерді қолдану; шектелмеу; ашуына, оған қуануына мүмкіндік
• жаңа ұғымдарды жүйелі • оқушыларды көрнекті ғалымдардың беру;
түрде қайталау; өмірі және қызметімен таныстыру; • жалған сөйлемеу.
• педагогиканың, психологияның, озық • ғылыми таным әдістерін қолдану • жаңа ғылыми терминоло-
тәжірибенің жетістіктерін қолданып оқыту. Оқушыларды іздендіру, шығарма- гияны қолдану;
Педагогикалық еңбекті ғылыми түрде шылық жұмыспен айналыстыру; • оқушыларды ғылым жетіс-
ұйымдастыруға берілген нұсқауларды тіктермен таныстырып
орындау; отыру;
Оқытудық бірізділігі және жүйелілігі
Бұл принциптің ғылыми ережесі:
оқушының білімі берік болу 02
үшін оның санасында қоршаған
дүние жақсы бейнелену керек.
Ол үшін ғылыми білімдер жүйелі
Жеке бөліктерден тұратын оқыту
және
процесі оқушылардың білімді
оқушылардың танымдық
меңгеруіне көмектеседі. Дағды-
мүмкін-діктеріне қарай беріледі.
ларды қалыптастыру үшін
жаттығулар, ақыл-ой тәрбиесін
беру үшін қисынды ойлау тәсіл-
дерін талап ететін жұмыстар
01 жүргізіледі. Әйтпесе дағды
жойылады, оқушы дұрыс ойлай
алмайды, дамуы нашарлайды.
Шарттары:
• оқушыларға білімді меңгерту • материалға ой-пікірлерді жасанды
үшін сызбаларды қолдану. Оқу түрде енгізбеу;
материалын бөліктерге бөліп, • оқушылардың өз ойларын қалай
оларды рет-ретімен түсіндіру; айтатынын қадағалау;
• оқыту мазмұнындағы, тәсіл- • баланы өздігінен жұмыс істеуге
деріндегі жүйені бұзбау; үйрету, көмектесу;
• оқушылардың білетіндерін айтқыза
бермей, тек сабаққа қатыстыларын
айтқызу. Әркімге белгілі әңгімелерді
айта бермеу;
• оқушылармен бірге тірек- • жүйелі білім қисынды, сезімді
конспектілерін, сызбасын жасап, талап ету;
білімді есте сақтауды жеңілдету • бар күш-жігеріңізбен, шабытпен
• бұрынғы оқығандарды жиі оқытып, өмірден, әдебиеттен
қайталаттыру; айшықты мысалдар келтіру;
• өткен материалдарды сабақтың • пәнді, бөлімді оқып болғаннан
басында, бекіту кезінде, жеке кейін міндетті түрде қорытынды-
сұрақтарды түсіндіргеннен кейін жүйелеу сабақтарын өткізу;
қайталаттыру;
• оқушылардың қателерін әдеппен түзету;
• оқушыны өз қатесін талдауға үйрету;
• оқушылардың даму заңдылықтарын, ақыл-ой
80% белсенділігін көтеру жолдарын білу;
• баланың жасы мен қабылдауын ескеріп,
тапсырмалар беру;
• жүйелі білім есте жақсы сақталады.
• пәнаралық байланыс тұрақты түрде 60%
қолдану;
Назарларыңызға
рақмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz