Оқыту коммуникативті заңдылықтары




Презентация қосу
Жоғары мектеп оқытушысының
коммуникативтік құзыреттілігі

Алматы 2022
Жоспар

Оқыту коммуникативті заңдылықтары

Принциптер мен ережелер туралы ұғым

Оқытудық ғылымилығы

Оқытудық бірізділігі және жүйелілігі
Оқыту заңдылықтары арқылы
оқыту процесі іске асады.
Құбылыстар мен процестер
арасындағы байланысты
дамытудан заңдылық
туындайды.
Оқыту процесінің заңдылықтары:

1 2
1. Қоғам талабы оқытудық 2. Кез келген ақпарат бірлігі, іс-әрекет
мақсат-міндеттерін айқындайды, оның тәсілі білім, іскерлікке айналу үшін
мазмұны, әдіс-тәсілдері, мұғалім оқушының санасындағы
ұйымдастыру нысандарының білім, іскерлік, дағды деңгейіне
өзгеруі, жаңаруы заңды процесс. сүйену керек.

3 4
4. Дидактика заңдылықтарының
3. Білім беру, тәрбие, дамыту
ерекшелігі - оқыту процесінің
қызметінің бірлігі
бөліктері - оқытушы іс-әрекеті
(оқыту), оқушы іс-әрекеті (оқу), білім
мазмұны арасындағы тұрақты
тәуелділіктер.

5 5. Жеке адамды үйрету тек іс-әрекет жасату арқылы мүмкін болады.
Принциптер мен ережелер туралы ұғым

1 2 3 4 5

принцип - латын Оқыту принциптері Сондықтан ол Оқыту принциптеріне Оларды орындаған
сөзі, қазақша негіз - мұғалім мен барлық пәндерді сәйкес оқытуға мұғалім өз
деген сөз. оқушылардың оқытқанда қойылатын талаптар еңбегінде жақсы
жұмысын реттеп қолданылады. тұжырымдалады. табыстарға жетеді.
отыратын ережелер.
Қазіргі оқытуда саналылық, белсенділік,
көрнекілік, жүйелілік, бірізділік, беріктік,

түсініктілік, ғылымилық, теория мен Ережелерде мұғалімге нақты нұсқаулар
тәжірибе бірлігі сияқты принциптер кең беріледі.
қолданылады.

Принциптердің талаптары мұғалімнің
түрлі ережелерді қолдануы арқылы Оларды ғылым жетістіктеріне, өмір
орындалады. талабына сай толықтыруға және түзетуге
болады.

Принциптер педагогикалық процесті реттеп отырады.
Олардың талаптары ережелер арқылы жүзеге асады.
Ғылыми таным дегеніміз - құбылыстың
мәніне өту, сырттай суреттеумен шектелмей,
оның ішкі құрылымын тану.

Оқытудық
ғылымилығы

Ғылымилық принципі оқушыларға ғылымда ашылған білімдерді меңгертуді
талап етеді, сондьқтан оқу жоспарлары мен бағдарламаларына ғылыми
білімдер енгізіледі.
Пәнаралық байланыстарды қолдану шарттары:

• индуктивтік және дедук- • жаңа ұғымдарды бір рет түсіндірумен • оқушының оқуында жаңалық
тивтік тәсілдерді қолдану; шектелмеу; ашуына, оған қуануына мүмкіндік
• жаңа ұғымдарды жүйелі • оқушыларды көрнекті ғалымдардың беру;
түрде қайталау; өмірі және қызметімен таныстыру; • жалған сөйлемеу.

• педагогиканың, психологияның, озық • ғылыми таным әдістерін қолдану • жаңа ғылыми терминоло-
тәжірибенің жетістіктерін қолданып оқыту. Оқушыларды іздендіру, шығарма- гияны қолдану;
Педагогикалық еңбекті ғылыми түрде шылық жұмыспен айналыстыру; • оқушыларды ғылым жетіс-
ұйымдастыруға берілген нұсқауларды тіктермен таныстырып
орындау; отыру;
Оқытудық бірізділігі және жүйелілігі

Бұл принциптің ғылыми ережесі:
оқушының білімі берік болу 02
үшін оның санасында қоршаған
дүние жақсы бейнелену керек.
Ол үшін ғылыми білімдер жүйелі
Жеке бөліктерден тұратын оқыту
және
процесі оқушылардың білімді
оқушылардың танымдық
меңгеруіне көмектеседі. Дағды-
мүмкін-діктеріне қарай беріледі.
ларды қалыптастыру үшін
жаттығулар, ақыл-ой тәрбиесін
беру үшін қисынды ойлау тәсіл-
дерін талап ететін жұмыстар

01 жүргізіледі. Әйтпесе дағды
жойылады, оқушы дұрыс ойлай
алмайды, дамуы нашарлайды.
Шарттары:

• оқушыларға білімді меңгерту • материалға ой-пікірлерді жасанды
үшін сызбаларды қолдану. Оқу түрде енгізбеу;
материалын бөліктерге бөліп, • оқушылардың өз ойларын қалай
оларды рет-ретімен түсіндіру; айтатынын қадағалау;
• оқыту мазмұнындағы, тәсіл- • баланы өздігінен жұмыс істеуге
деріндегі жүйені бұзбау; үйрету, көмектесу;
• оқушылардың білетіндерін айтқыза
бермей, тек сабаққа қатыстыларын
айтқызу. Әркімге белгілі әңгімелерді
айта бермеу;

• оқушылармен бірге тірек- • жүйелі білім қисынды, сезімді
конспектілерін, сызбасын жасап, талап ету;
білімді есте сақтауды жеңілдету • бар күш-жігеріңізбен, шабытпен
• бұрынғы оқығандарды жиі оқытып, өмірден, әдебиеттен
қайталаттыру; айшықты мысалдар келтіру;
• өткен материалдарды сабақтың • пәнді, бөлімді оқып болғаннан
басында, бекіту кезінде, жеке кейін міндетті түрде қорытынды-
сұрақтарды түсіндіргеннен кейін жүйелеу сабақтарын өткізу;
қайталаттыру;
• оқушылардың қателерін әдеппен түзету;
• оқушыны өз қатесін талдауға үйрету;
• оқушылардың даму заңдылықтарын, ақыл-ой
80% белсенділігін көтеру жолдарын білу;

• баланың жасы мен қабылдауын ескеріп,
тапсырмалар беру;
• жүйелі білім есте жақсы сақталады.
• пәнаралық байланыс тұрақты түрде 60%
қолдану;
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Тұлғааралық қарым қатынастардың жалпы заңдылықтары
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Сурдопедагогиканың негізгі оңалту әдістері
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Ақпараттық технологиялар
Білімдендіру технологиясы
Педагогикалық процестің жалпы заңдылықтары
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
Пәндер