Оқытудың тәжірибелік әдістері




Презентация қосу
Педагогика ғылымының әдіснамасы

Алматы 2022
Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Білу, тану Қолдану Жинақтау

Түсіну Талдау Бағалау

01 02 03 04 05 06
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Білу, тану

Бұрғылау Өндіру, өңдеу Тасымалдау
Жалпы бұрғылау Өнімді қабаттың Сұйықты тасымалдау
процессін толық сипатын, сұйық қағидаларын, сақтау
түсіну, бұрғылау қаситеін, өндіру ережелерін ұстану
аспаптарын тану механикасын меңгеру
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Түсіну

Бұрғылау қондырғыларының Негізгі ұғым мұнай бергіштікті
жұмыс істеу принципін меңгеру арттыру жолдарын анықтау

Тасымалдау түрлерінің
Қабат қысымын ұстап тұру, артықшылығы мен кемшілігін
өндіру тәсілдерінің әсер ету белгілеу
шараларын ұғыну
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Қолдану

Қабат сұйықтарының,
Бұрғылау қашауларын
таужыныстарының
зертханада сипаттап,
негізгі қасиеттерін
қарапайым үлгілермен
есептеу
жұмыс жасау

?

Бастапқы, екінші,
үшіншілік өндіру Тасымалдау жүйелерін
тәсілдерін график схема электронды
арқылы баяндау қолданбаларда жобалау
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Талдау

Тиімді бұрғылау 01
режимін бекіту

02 • оқушылардың оқу-
танымдық қызметін
белсенді етуі;
• оқушылардың 03
білімінің белгілі болуы;

04 • жақсы
диагностикалық құрап;

• үлкен тәрбиелік күші 05
бар.
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Көрнекілік әдісі
оқытудың сөздік және
тәжірибелік әдістерімен
Оқу материалын өзара байланыста
меңгеру көп жағдайда қолданылады және
оқыту процесінде құбылыстармен,
қолданылатын көрнекі объектілермен
құралдарға және оқушыларды
техникалық құралдарға таныстырранда
байланысты. олардың сезім
алуан түрлі сурет, мүшелеріне әсер етіп,
көшірме, сызба арқылы
құбылыс, процесс, Қазіргі мектепте осы
объектілердің мақсатпен экрандық
символдық бейнелерін және техникалық
құралдар кең
немесе оларды табиғи
қолданылады.
күйінде қабылдайды.
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Оқытудың тәжірибелік әдістері :

Оқытудың тәжірибелік әдістері Жаттығу сипатына қарай ауызша,
арқылы оқушылар тәжірибелік жазбаша, графикалық және оқу-
еңбек деп бөлінеді.
қызметпен айналысып,
тәжірибелік іскерліктері мен
дағдыларын қалыптастырады.
Тәжірибелік әдістер: жаттығулар,
зертханалық және практикалық
жұмыстар.

Жаттығу көмегімен ақыл-ой және Оның сипатыжәне әдістемесі оқу
тәжірибелік іс-әрекет меңгеріледі. пәнінің ерекшелігіне, нақты оқу
Ол барлық пәндерді оқуда, оқу материалына, оқушылардың
процесінің түрлі кезеңдерінде жасына байланысты. Жаттығу
қолданылады. Оның сипатыжәне сипатына қарай ауызша, жазбаша,
әдістемесі оқу пәнінің графикалық және оқу-еңбек деп
ерекшелігіне, нақты оқу бөлінеді.
материалына, оқушылардың
жасына байланысты.
Мұнай инженериясы саласы бойынша
Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі

Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді,
O RD формулаларды, заңдарды түсіндіріп, оны оқушы
KE YW меңгереді. Аталған әдіс оқу материалын тез меңгеруге
01 көмектесіп, абстрактылы ойлауды дамытады. Оны
теориялық материалдарды оқуға, есептер шығаруда
қолданған дұрыс.
02 KEYWORD

03 KEYWORD Дедукция әдісі арқылы оқушы өзі білетін қорытындыларды,
ережелерді, ғылыми заңдарды бақылау жүргізгенде, тәжірибе
жасағанда, жаттығу жазғанда қолданады. Мысалы, теңіз
04 KEYWORD кемелерінің қанша тонна жүк көтеретінін білу үшін Архимед
заңы қолданылады. Жазбаша жаттығу жазғанда белгілі
грамматикалық ережелер қолданылады.
Индуктивтік әдіс: Импрессивтік әдістер:

Индукция - латын сөзі. Оқушыларды Импрессия (латын сөзі, әсер, толғаныс,
белгілі бір қорытындыларға әкелу. сезім) әдісі арқылы балалар мен жастар
Алдымен оқушыларға жеке заттар, немесе ересектер шығарма және оның
құбылыстар түсіндіріледі, авторы туралы ақпарат алып, оны талдап,
шығарманық негізгі идеясын айтады.

Оқушы шығарманық негізгі
фактілерден қорытындылар идеяларын оның кейіпкерлерінің
шығартады. Индукция әдісі мінез-құлқымен, жүріс-тұрысымен
дедукциямен бірге қолданылады. салыстырады, өзінің сөзі мен ісіне
ойлана қарай бастайды.
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Экспрессивтік әдістер:

Экспрессия (латын сөзі, бейнелеу) әдісі
арқылы жасалған жағдайда оқушылар нақты
құндылықтар жасап, өздерін танытады.

Экспрессивтік әдіс оқушылардың
шығармашылық белсенділігін
Оның жақсы мысалы туғызады, фотоаппарат, ұнтаспа,
оқушылардың сахналық радио, теледидар, ұлғайтқыш
қойылымдарда түрлі рөлдерде аппараттар, кинокамера,
ойнауы, сценарий жазулары, күйтабақ, бейнемагнитафондар
режиссер, ұйымдастырушы адамдар жасап шығарған рухани
болулары, қарапайым мәдениетті көруге, үйренуге
шығарманы сахнаға лайықтап көмектеседі, тәрбиеленушілердің
қоюы. біліктілігін арттырады.
Назарларыңызға
рақмет!


Ұқсас жұмыстар
Дене тәрбиесінің әдістері
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқыту процесінің функциялары
Оқыту әдістері және оларды жіктеу мәселесі
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Конспектілеу кітаптың мазмұнын қысқа баяндау
Оқыту әдісі мен тәсілі
Әдіс дегеніміз не
Оқытудың заңдылықтары
Оқыту әдісі туралы ақпарат
Пәндер