Оқытудың тәжірибелік әдістері



Педагогика ғылымының әдіснамасы
Алматы 2022

01
02
03
04
05
06
Түсіну
Талдау
Бағалау
Жинақтау
Қолдану
Білу, тану
Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Бұрғылау
Жалпы бұрғылау процессін толық түсіну, бұрғылау аспаптарын тану
Өндіру, өңдеу
Өнімді қабаттың сипатын, сұйық қаситеін, өндіру механикасын меңгеру
Тасымалдау
Сұйықты тасымалдау қағидаларын, сақтау ережелерін ұстану
Білу, тану
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Бұрғылау қондырғыларының жұмыс істеу принципін меңгеру
Негізгі ұғым мұнай бергіштікті арттыру жолдарын анықтау
Тасымалдау түрлерінің артықшылығы мен кемшілігін белгілеу
Қабат қысымын ұстап тұру, өндіру тәсілдерінің әсер ету шараларын ұғыну
Мұнай инженериясы саласы бойынша
Түсіну

Бұрғылау қашауларын зертханада сипаттап, қарапайым үлгілермен жұмыс жасау
Бастапқы, екінші, үшіншілік өндіру тәсілдерін график схема арқылы баяндау
Тасымалдау жүйелерін электронды қолданбаларда жобалау
Қабат сұйықтарының, таужыныстарының негізгі қасиеттерін есептеу
Мұнай инженериясы саласы бойынша
Қолдану

02
05
01
04
03
Тиімді бұрғылау режимін бекіту
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі;
• жақсы диагностикалық құрап;
Мұнай инженериясы саласы бойынша
Талдау

Оқу материалын меңгеру көп жағдайда оқыту процесінде қолданылатын көрнекі құралдарға және техникалық құралдарға байланысты.
алуан түрлі сурет, көшірме, сызба арқылы құбылыс, процесс, объектілердің символдық бейнелерін немесе оларды табиғи күйінде қабылдайды.
Көрнекілік әдісі оқытудың сөздік және тәжірибелік әдістерімен өзара байланыста қолданылады және құбылыстармен, объектілермен оқушыларды таныстырранда олардың сезім мүшелеріне әсер етіп,
Қазіргі мектепте осы мақсатпен экрандық және техникалық құралдар кең қолданылады.
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Жаттығу сипатына қарай ауызша, жазбаша, графикалық және оқу-еңбек деп бөлінеді.
Оның сипатыжәне әдістемесі оқу пәнінің ерекшелігіне, нақты оқу материалына, оқушылардың жасына байланысты. Жаттығу сипатына қарай ауызша, жазбаша, графикалық және оқу-еңбек деп бөлінеді.
Оқытудың тәжірибелік әдістері арқылы оқушылар тәжірибелік қызметпен айналысып, тәжірибелік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Тәжірибелік әдістер: жаттығулар, зертханалық және практикалық жұмыстар.
Жаттығу көмегімен ақыл-ой және тәжірибелік іс-әрекет меңгеріледі. Ол барлық пәндерді оқуда, оқу процесінің түрлі кезеңдерінде қолданылады. Оның сипатыжәне әдістемесі оқу пәнінің ерекшелігіне, нақты оқу материалына, оқушылардың жасына байланысты.
Оқытудың тәжірибелік әдістері :
Мұнай инженериясы саласы бойынша

KEYWORD
KEYWORD
KEYWORD
KEYWORD
01
02
03
04
Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді, формулаларды, заңдарды түсіндіріп, оны оқушы меңгереді. Аталған әдіс оқу материалын тез меңгеруге көмектесіп, абстрактылы ойлауды дамытады. Оны теориялық материалдарды оқуға, есептер шығаруда қолданған дұрыс.
Дедукция әдісі арқылы оқушы өзі білетін қорытындыларды, ережелерді, ғылыми заңдарды бақылау жүргізгенде, тәжірибе жасағанда, жаттығу жазғанда қолданады. Мысалы, теңіз кемелерінің қанша тонна жүк көтеретінін білу үшін Архимед заңы қолданылады. Жазбаша жаттығу жазғанда белгілі грамматикалық ережелер қолданылады.
Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі
Мұнай инженериясы саласы бойынша

Индукция - латын сөзі. Оқушыларды белгілі бір қорытындыларға әкелу. Алдымен оқушыларға жеке заттар, құбылыстар түсіндіріледі,
Импрессия (латын сөзі, әсер, толғаныс, сезім) әдісі арқылы балалар мен жастар немесе ересектер шығарма және оның авторы туралы ақпарат алып, оны талдап, шығарманық негізгі идеясын айтады.
Оқушы шығарманық негізгі идеяларын оның кейіпкерлерінің мінез-құлқымен, жүріс-тұрысымен салыстырады, өзінің сөзі мен ісіне ойлана қарай бастайды.
фактілерден қорытындылар шығартады. Индукция әдісі дедукциямен бірге қолданылады.
Индуктивтік әдіс:
Импрессивтік әдістер:

Экспрессивтік әдістер:
Экспрессия (латын сөзі, бейнелеу) әдісі арқылы жасалған жағдайда оқушылар нақты құндылықтар жасап, өздерін танытады.
Оның жақсы мысалы оқушылардың сахналық қойылымдарда түрлі рөлдерде ойнауы, сценарий жазулары, режиссер, ұйымдастырушы болулары, қарапайым шығарманы сахнаға лайықтап қоюы.
Экспрессивтік әдіс оқушылардың шығармашылық белсенділігін туғызады, фотоаппарат, ұнтаспа, радио, теледидар, ұлғайтқыш аппараттар, кинокамера, күйтабақ, бейнемагнитафондар адамдар жасап шығарған рухани мәдениетті көруге, үйренуге көмектеседі, тәрбиеленушілердің біліктілігін арттырады.
Мұнай инженериясы саласы бойынша

12
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz