Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім




Презентация қосу
Шығармашыл мұғалімнің білім берудегі
мақсаты. Мінсіз мұғалім бейнесі. Жеке
тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы.
Мұғалімнің 4 түрі.
• «Шығармашыл мұғалім –
рухани дамыған әрі
әлеуметтік тұрғыдан есейген,
педагогикалық құралдардың
барлық түрлерін шебер
меңгерген білікті маман,
өзін-өзі әрдайым жетілдіруге
ұмтылатын шығармашыл
тұлға. Ол жоғары білімді
шығармашыл тұлғаны
қалыптастырып, дамыту
үшін жауапты».
• Н. Назарбаев.
• Педагогикалық технология — мұғалімнің кәсіби қызметін жаңартушы және
жоспарланған нәтижеге жетуге мүмкіндік беретін іс-әрекеттер жиынтығы.
Әрбір технология өзіндік жаңа әдіс-тәсілдермен ерекшеленеді. Әдіс-
тәсілдерді мұғалім ізденіс арқылы оқушы қабілетіне, қабылдау деңгейіне
қарап іріктеп қолданады. Сол арқылы баланы бастауыш сыныптардан бастап
шығармашылық ойлауға, қалыптан тыс шешімдер қабылдай алуға,
практикалық әрекеттерге дайын болуға үйретеміз. «Шығармашылық» деген,
ол адамның мақсатты ісіне жету жолындағы талаптануы мен талпынысынан,
жігері мен сабырынан, сұранысы мен ізденісінен түзіліп, ақыл-ойы мен
сезімінің, қиялының ерекше бітімінен көрінеді.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту үшін
төмендегідей шарттар орындалу тиіс:

Шығармашылық қабілетін дамытуды ерте бастан қолға алу;

Оқушының шығармашылық іс-әрекетіне жағдай туғызу;

Жүйелі түрде шығармашылық әрекет жағдайында болуы;

Ойлау мүмкіндігінің ең жоғарғы деңгейіне жету;
Зиялы тұлға
Ізгілікті тұлға

Рухани бай
Азаматтық тұлға
Шығармашыл
белсенді тұлға
мұғалім

Жаңашыл тұлға
Бәсекеге төтеп
беретін тұлға

Еркін тұлға

Мәдениет адамы
• Шығармашыл тұлғаның ерекше
қасиеттерінің қатарына педагогикалық
импровизацияны жатқызамыз.
Педагогикалық импровизацияны (суырып
салмалық деуге де болады деп ойлаймыз).
А.К.Маркова «күтпеген педагогикалық
шешімдерді тауып, оны жүзеге асыра білу»
деп түсіндіріп, оның төрт кезеңнен
тұратынын атап көрсетеді: 1) педагогикалық
ойдың жарқ етуі; 2) педагогикалық
мақсаттың мәнін бір сәтте ұғынып, оны
жүзеге асырудың жодарын жылдам таңдай
алу; 3) педагогикалық идеяны жұртшылық
алдында нақтылы түрде көрсете алу;
МІНСІЗ МҰҒАЛІМНІҢ ПОРТРЕТІ

• Өзгермелі қоғамдағы жаңа
формация мұғалімі – педагогикалық
құралдардың барлығын меңгерген,
тұрақты өзін-өзі жетілдіруге
талпынған, рухани дамыған,
толысқан шығармашыл тұлға
құзыреті. Жаңа формация мұғалімі
табысы, біліктері арқылы
қалыптасады, дамиды. Нарық
жағдайындағы мұғалімге қойылатын
талаптар : бәсекеге қабілеттілігі,
білім беру сапасының жоғары
болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік
жұмыстағы шеберлігі.
Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің негізгі
шарттары:

3. Қызметті жаңа 5. Нақты
жағдайға жағдайларға
1. Тұлға аралық
бейімдеудегі, байланысты қандай 6. Тиімді шешім
және еңбектегі да бір әдістерді қабылдау қабілеті.
басқару шешімін
байланыс қабылдаудағы пайдалану
дайындығы. біліктілігі.

2. Қызметтің
4. Практикалық
экономикалық,
кәсіби
әлеуметтік, құқықтық,
тапсырмаларды
адамгершілік,
орындаудағы
психологиялық
дайындық әлеуеті
аспектілерін меңгеруі.
• Жеке тұлғаға бағдарланған технологиялар
сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық
ахуалын туғызып, жеке тұлғаның
шығармашылық әрекеттеріне және өзін-өзі
өзектілендіруіне барлық жағдайларды жасайды
және жеке тұлғаға бағдарланған оқыту әрбір
оқушының өзін танымдық және оқу қызметінде
бейімділіктеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне,
қабілеттеріне сай жүзеге асыруына мүмкіндік
береді.
XXІ ғасыр – қарыштап дамыған білім ғасыры. Білім
беруде жаңа технологияларды пайдалану оқыту
үдерісін толық өзгертуге, оқытудың жеке тұлғаға
бағытталған моделін жүзеге асыруға септігін тигізеді.
Бүгінде мұғалімнің басты міндеті – педагогикалық
технологиялар арқылы оқушының интеллектуалдық,
шығармашылық деңгейін жоғарлатып, жекелігін,
тұлғалығын қалыптастыру. Балалардың өмірден өз
орнын табуына, өз бойындағы табиғи дарыны мен
қабілеттерінің ашылуына көмектесудің қажеттілігі
арта түсуіне «Жеке тұлғаға бағытталған оқыту»
жобасының ролі өте маңызды
Жеке тұлғаның шығармашылығын дамыту бағытында жүргізетін
сызбалар

Жаңа технологиялар
Көркемсөз оқу қолдану
шеберлігі сайысы

Шығармашыл
тұлғаны дамыту Шығармалар байқауы
Сыныптан тыс жұмыстар

Пән олимпиадасы
Пән олимпиадасы
Тұлғаға бағытталған оқыту-бұл оқушымен
жеке жұмыс мүмкіндігі:

• Оқушы тұлғасын тану және қадірлеу;
• Қабілеттеріне қарай топтарға бөлінген балаларды оқыту;
• Балалармен ынтымақтастық;
• Оқытудың түрін, мазмұнын, формасын таңдауға мүмкіндік беру;
• Оқушылардың танымдық стратегиясын дамыту;
• Оқыту үрдісінде балалардың тұлғалық тәжірибесін есепке алу;
• Адамгершілік қасиеттерін дамыту;
• Оқыту үрдісінде баланың өзіндік «менін» іздеуге көмек көрсету;
Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін
айқындау үшін негізгі үш мәселеге тоқтала
кеткеніміз жөн:

• 1.Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер:
• Адамның ешкімге ұқсамайтын өзіндік даралық ерекшелігі;
• Жеке тұлғаның үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік болмысы;
• Тұлғаның өзіне тән қабілеттері мен мүмкіндіктерін таныту үрдісі;
• Өзін және қоршаған ортаны тануда саналы, шығармашылық белсенділік
көрсететін тұлға әрекеті;
• «мендік» тұжырымдаманың болуы;
• Оқушылардың білім алуына жағдай жасау. Өмірлік, кәсиби өсуіне
педагогикалық қолдау, психикалық қарым-қатынас бойынша алдын-ала
көмек беру іс-әрекеті.
• 2.Оқушыларға білім беру әрекетіндегі
негізгі принциптер (ұстанымдар):
• өзін-өзі белсендіретін тұлға
ұстанымы; 3.Технологиялық бөлімі:
шығармашылық іс-әрекетке шақыру;
• даралық ұстанымы; баланың жеке басының дамуын қолдау;
• субъектілік ұстанымы; оқушылардың өз бетінше шешім
қабылдауына, білім алудың мазмұны мен
• таңдау ұстанымы; жолдарын таңдауға еркіндік беру.
• шығармашылық табыс ұстанымы.
Жаңашыл
мұғалім Мұғалім

Мұғалімнің 4 түрі

Зерттеуші
Кәсіби шебер
мұғалім
мұғалім
Қорытынды
• «Мектептің жүрегі – жақсы мұғалім» деп ұлы даланың дана педагогы Ыбырай
Алтынсарин айтқандай, бүкіл мемлекеттің, тұтас ұлттың болашағы – ұстаздардың
қолында. Жеке тұлғаның танымдық үрдістерін дамытуда, сондай-ақ, білім, білік,
дағдыны, жалпы дүниетанымын қалыптастыруда оқыту әдістерін, жаңа оқыту
технологияларын оқыту үрдісінде тиімді пайдалана білу мұғалім шеберлігіне
байланысты. Қазіргі заман талабына сай «қазақ тілі» пәнін оқыту да жаңа
тақырыптарды оқушылардың өздеріне меңгере алатындай билік беру, ізгілендіру,
түрлендіру, тұлғаға бағытталған білім беру ұстанымдары арқылы жүзеге
асырылады.Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген
танымал әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға
негізделген тәсіл кең тараған. Мен сындарлы оқыту бойынша қазақ тілі пәні
бойынша әдіс-тәсілдерімен оқытып жатырмын. Сындарлы оқытудың мақсаты-
оқушылардың пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс
жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз етеді..
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
Жаңа тұрпатты мұғалімді даярлаудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Әмбебап мұғалім
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
Мұғалімнің түпкі мұраты
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Педагогтың кәсіби өзін – өзі тануы және өзіндік дамуы туралы ақпарат
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Бастауыш мұғалімі қандай болуы керек?
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Пәндер