БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ




Презентация қосу
Қ.ЖҰБАНОВ АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТ

БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ.

ОРЫНДАҒАН: АЙЖАРЫҚОВА АҚЕРКЕ ӘДІЛБЕКҚЫЗЫ
ҚАРАСТЫРЫЛАТЫН СҰРАҚТАР:

1. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
ЖАҒДАЙЫ.
2. ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ҮЛГІСІ.
3. ҚҰЗЫРЕТТІ МАМАН ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ
КӨРСЕТКІШТЕРІ.
Мұғалімнің шеберлігі мен
жетістігі – сапалы білім және
жақсы тәрбие алған шәкіртінде. Ахмет Байтұрсынұлы айтқандай:
Бұл-қоғам талабына сай «Мұғалім әрдайым ізденісте болса ғана
туындайтын қажеттілік. шәкірт жанына нұр құя алады».
Мұғалімнің ізденісі, жан-жақтылығы,
білімін қаншалықты жетілдіргенімен
айқындалады..
• ЖАҢАРТЫЛГАН БАҒДАРЛАМА БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУДІҢ
МАҚСАТЫ:
• КЕҢ АУҚЫМДЫ,ДАҒДЫЛАРДЫҢ НЕГІЗДЕРІН
МЕҢГЕРГЕН ,ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҮЙЛЕСІМДІ
ҚАЛЫПТАСЫП ДАМУЫНА ҚОЛАЙЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН
ҚҰРУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
• ОСЫ МАҚСАТТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДА ТӨМЕНДЕГІ
ДАҒДЫЛАРДЫ ОҚУШЫ БОЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ
БАРЫСЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР:
БІЛІМДІ ФУНКЦИОНАЛДЫҚПЕН ЖӘНЕ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ҚОЛДАНУ;
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ;
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ;
КОММУНИКАТИВТІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ТӘСІЛДЕРІН, ОНЫҢ
ІШІНДЕ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ;
ТОППЕН ЖӘНЕ ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙ БІЛУ;
Ұстаз «үйретуші мен білім көзі» емес,
«үйрену процесін ұйымдастырушы»,
«менеджер», «үйренуге жағдай жасаушы».

Бұл ұстанымнан
«Шәкірт өздігімен үйрену керек » ,-деген
түсінік қалыптасады.

Педагог –білім тасушыдан
Білім әлеміне жол көрсетушіге айналуы тиіс.

- педагогикалық құралдардың барлығын
меңгерген,
- тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған,
- рухани дамыған,
- толысқан шығармашыл тұлға құзыреті.
Құзыреттілік латынның «competentis» —
оқыту үдерісінде қалыптасатын білім, білік,
дағдылар жиынтығы, сонымен қатар,
қандай да бір қызметті жеке тұлғаның
орындай алу қабілеттілігі

Бұл адамның бойында өзіндік,
жауапкершілік,
Ал, кәсіби құзіреттілік – жеке жаңалықты жоғары қабылдайтын,
тұлғаның кәсіби іс – әрекетті мәселені шеше алатын,
арттыруға бағытталған адамгершілігі мол,
тоериялық және тәжірибелік білімі жоғары,
әзірлігі мен қабілеттілігінің
жаңа технологияларды меңгерген,
бірігуі.
ұжымда жұмыс жүргізе алатын,
белсенділік қасиет – қабілеттерінің болуы.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
•К.ҚҰДАЙБЕРГЕНОВА. ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚ – ТҰЛҒА ДАМУЫНЫҢ САПАЛЫҚ КРИТЕРИЙ // «БІЛІМ
САПАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ: ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ
НӘТИЖЕСІ » АТТЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ – ПРАКТИКАЛЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯНЫҢ
МАТЕРИАЛДАРЫ. 2008. 30- 32-Б
•МҰҒАЛІМГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ БІРІНШІ (ІЛГЕРІІ) ДЕҢГЕЙ. 2014Ж
•ҚР ОРТА БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЕҢБЕРІНДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН
МЕКТЕПТЕРДЕГІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ПЕДАГОГИКА КАДРЛАРЫНЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КУРСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ. 2016Ж
•« ТӘЖІРИБЕДЕГІ РЕФЛЕКСИЯ» ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ПЕДАГОГИКА
КАДРЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ ТРЕНЕРГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ. 2016Ж

•Г.ӘТЕЖАНОВА «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ РОЛІ»
•ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚ АМАЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ. К.С.ҚҰДАЙБЕРГЕНОВА. АЛМАТЫ 2007.


Ұқсас жұмыстар
Ауызша тіл дамыту
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында кітапхананың ақпараттық білім беру ортасын құру және іске асыру
Балалардың практикалық психологиясы
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Оқыту технологиясы ұғымы
Дүниетану сабақтарының әдістемелік жиынтық
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
БЕЙІНДІК ОҚЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Жаңартылған бағдарлама
Пәндер