Баға белгілеу тәртібі және оны тағайындау кезеңдері


Slide 1

Модуль 1.

№3. Баға белгілеу тәртібі және оны тағайындау кезеңдері

1

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 2

жоспар

Курстың мақсаты

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Баға тағайындаудың кезеңдері

Қорытынды

Үй жұмысы

2

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 3

Dr. Aziza SYZDYKOVA

3

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Slide 4

Dr. Aziza SYZDYKOVA

4

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Slide 5

Баға тағайындаудың кезеңдері

5

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 6

Баға тағайындаудың кезеңдері

6

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 7

Баға тағайындаудың кезеңдері

Қазақстанда баға тікелей есептеумен (жұмсалған шығын тәсілімен) белгіленеді, ол барлық шығындарға пайданы қосып есептеуді көздейді.

Мысалы, егер өнімнің толық өзіндік құны 100 мың тг, ал жылдық өнім шығару көлемі -200 дана болса, тауардың өзіндік құны 500 тг құрайды (100 мың тг: 200 дана) . Шартты рентабельділік 30%-дан тұрады десек, тауар бірлігінің көтерме бағасы 650 тг болады (500 ТГ-К500 тг х 30%: 100%) .

7

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 8

Баға тағайындаудың кезеңдері

Нарықтық экономикасы дамыған елдердің кәсіпкерлері кері калькуляция жүргізеді, яғни, оларда қалыптасқан нарық бағасы бойынша пайда мөлшеріне емес, қажетті тауар санының жылдамдығына қарап қойылады.

Бұл жағдайда бағаның анықталуы «шығынсыздық нүктесі» есебіне, тұрақты және өзгермелі шығындарды табуға негізделеді.

8

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 9

Баға тағайындаудың кезеңдері

Бұл әдіс, АҚШ-та директ-костинг, ал Еуропа елдерінде-маржиналдық есеп немесе «өтеу сомалары» әдісі деп аталып кетті.

Ол - маржиналды табыс алу қағидасын қолдануға негізделген әдіс.

Маржиналды пайда тауар сатудан түскен түсім мен өзгермелі шығындар арасындағы айырма арқылы анықталады.

9

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 10

Баға тағайындаудың кезеңдері

4-кезең!

Бағаны есептеп шығарудың келесі бір кезеңі - баға белгілеудің әдісін таңдап, баға деңгейін анықтау.

Тауардың ең төмен бағасы шығындармен, ал ең жоғары бағасы сұранысқа байланысты анықталады.

10

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 11

Баға тағайындаудың кезеңдері

5. Баға белгілеудің соңғы кезеңінде барлық ықтимал нұсқалардың ішінен тауардың өткізу бағасы анықталады.

Баға белгілеудің өзі бір өнер деп саналады, Өйткені ол өндірушінің мүддесінен шығып, нарықтың талаптарын, сұранысты, өндіріс шығындарын, бәсекелестер бағасын, мемлекеттің баға саясатын, тауардың сапасы мен ерекше қасиеттерін және тағы басқа баға белгілеуші факторларды ескеруі тиіс.

11

Dr. Aziza SYZDYKOVA


Ұқсас жұмыстар
«Экономика, өндірісті ұйымдастыру және менеджмент»
Тауар сапасы
Баға құрылымын жетілдіру түрлері
Баға, баға жасау
Баға және баға белгілеу нарықтық экономиканың негізгі элементтерінің бірі болып табылады
Баға белгілеу стратегиясы
Жаза тағайындаудың жалпы негіздері
Келіссөздерді алдын-ала жобалау және келіссөздердің дайындық кезеңдері
Қылмыстарды саралау бойынша практикум
Перцептивті модельдеу әрекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz