Тауар бағасын белгілеу: тәртібі мен кезеңдері


Slide 1

Модуль 1.

№3. Баға белгілеу тәртібі және оны тағайындау кезеңдері

1

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 2

жоспар

Курстың мақсаты

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Баға тағайындаудың кезеңдері

Қорытынды

Үй жұмысы

2

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 3

Dr. Aziza SYZDYKOVA

3

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Slide 4

Dr. Aziza SYZDYKOVA

4

Тауар бірлігінің бағасын анықтау

Slide 5

Баға тағайындаудың кезеңдері

5

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 6

Баға тағайындаудың кезеңдері

6

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 7

Баға тағайындаудың кезеңдері

Қазақстанда баға тікелей есептеумен (жұмсалған шығын тәсілімен) белгіленеді, ол барлық шығындарға пайданы қосып есептеуді көздейді.

Мысалы, егер өнімнің толық өзіндік құны 100 мың тг, ал жылдық өнім шығару көлемі -200 дана болса, тауардың өзіндік құны 500 тг құрайды (100 мың тг: 200 дана) . Шартты рентабельділік 30%-дан тұрады десек, тауар бірлігінің көтерме бағасы 650 тг болады (500 ТГ-К500 тг х 30%: 100%) .

7

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 8

Баға тағайындаудың кезеңдері

Нарықтық экономикасы дамыған елдердің кәсіпкерлері кері калькуляция жүргізеді, яғни, оларда қалыптасқан нарық бағасы бойынша пайда мөлшеріне емес, қажетті тауар санының жылдамдығына қарап қойылады.

Бұл жағдайда бағаның анықталуы «шығынсыздық нүктесі» есебіне, тұрақты және өзгермелі шығындарды табуға негізделеді.

8

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 9

Баға тағайындаудың кезеңдері

Бұл әдіс, АҚШ-та директ-костинг, ал Еуропа елдерінде-маржиналдық есеп немесе «өтеу сомалары» әдісі деп аталып кетті.

Ол - маржиналды табыс алу қағидасын қолдануға негізделген әдіс.

Маржиналды пайда тауар сатудан түскен түсім мен өзгермелі шығындар арасындағы айырма арқылы анықталады.

9

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 10

Баға тағайындаудың кезеңдері

4-кезең!

Бағаны есептеп шығарудың келесі бір кезеңі - баға белгілеудің әдісін таңдап, баға деңгейін анықтау.

Тауардың ең төмен бағасы шығындармен, ал ең жоғары бағасы сұранысқа байланысты анықталады.

10

Dr. Aziza SYZDYKOVA

Slide 11

Баға тағайындаудың кезеңдері

5. Баға белгілеудің соңғы кезеңінде барлық ықтимал нұсқалардың ішінен тауардың өткізу бағасы анықталады.

Баға белгілеудің өзі бір өнер деп саналады, Өйткені ол өндірушінің мүддесінен шығып, нарықтың талаптарын, сұранысты, өндіріс шығындарын, бәсекелестер бағасын, мемлекеттің баға саясатын, тауардың сапасы мен ерекше қасиеттерін және тағы басқа баға белгілеуші факторларды ескеруі тиіс.

11

Dr. Aziza SYZDYKOVA


Ұқсас жұмыстар
Баға түрлері, экономикалық функциялары және баға белгілеу әдістері мен кезеңдері
Баға және баға белгілеу: теориясы, факторлары мен стратегиялары
Баға саясаты: бағаның жіктелуі мен баға белгілеу әдістері
Баға: экономикалық категория және нарықтағы баға белгілеу мен саясат
Өнімді сертификаттауды жүргізу тәртібі: мақсаттары, принциптері және кезеңдері
Маркетингтегі тауар: анықтамасы, деңгейлері, сұраныс типтері және өмірлік цикл мен жаңа тауарды әзірлеу кезеңдері
Кәсіпорын өнімдерінің бағасын қалыптастыру және баға саясаты: функциялары, әдістері мен нарықтық ерекшеліктері
Инжекциялық-құймалы престеу әдісі және пластмассаның полимеризация тәртібі мен кезеңдері
Ғаныштан мүсін құю әдістемесі: құрал-жабдықтар, жұмыс кезеңдері және протез шекарасын белгілеу
Қазақстандағы банктер: қалыптасу кезеңдері, ашылу тәртібі және қызметтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz