ҰЛТТЫҚ ОЮ-ӨРНЕК НЕГІЗІНДЕ БАЛАБАҚША ЖОБАСЫН ФИРМАЛЫҚ СТИЛЬДЕ ӘЗІРЛЕУ




Презентация қосу
- Ө РН Е К Н ЕГ І З І НД Е
Ұ Л ТТ Ы Қ О Ю
А С Ы Н Ф И Р М А Л Ы Қ
БАЛА БАҚ Ш А Ж ОБ
СТИЛ Ь ДЕ Ә З І РЛ ЕУ .
АН АТ О РАЗГЕЛ Д І ҚЫЗЫ
ӘБДІКӘРІМ САЛТ
ДИЗАЙН КОНЦЕПЦИЯ ТҮСІНІГІ
• ДИЗАЙННЫҢ ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫНА КІРІСПЕ. ВВЕДЕНИЕ В ИСТОРИЮ И ТЕОРИЮ ДИЗАЙНА. ХIХ –
ХХ-ДА ШЕТ ЕЛДЕРДЕГІ ДИЗАЙННЫҢ ТАРИХЫ. АВАНГАРДИЗМ КЕЗЕҢІНДЕГІ ДИЗАЙН ТАРИХЫ.
НЕОКЛАССИЦИЗМ КЕЗЕҢІНДЕГІ ДИЗАЙН ТАРИХЫ. МОДЕРНИЗМ КЕЗЕҢІНДЕГІ ДИЗАЙН ТАРИХЫ.
ПОСТМОДЕРНИЗМ КЕЗЕҢІНДЕГІ ДИЗАЙН ТАРИХЫ. ГИПЕРМОДЕРН КЕЗЕҢІНДЕГІ ДИЗАЙН ТАРИХЫ.
ДИЗАЙН ТЕОРИЯСЫ. ДИЗАЙНННЫҢ МӘНІ, МАҚСАТЫ ЖӘНЕ МҮМКІКНДІКТЕРІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК, ҚОҒАМ
ӨМІРІНІҢ ӨНДІРІСТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИ СФЕРАСЫНДАҒЫ ОНЫҢ ОРНЫ ЖАЙЛЫ ТҮСІНІК
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.

• ПӘНДІ ОҚЫТУДАН КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕРІ: КӨРКЕМ ПРОЦЕСТТЕРДЕ, ЗАМАНАУИ ДИЗАЙННЫҢ ДАМУ
ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫНДА ЖӨН ТАБА БІЛУ ҚАБІЛЕТІ ЖӘНЕ АТАҚТЫ ДИЗАЙН ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ
АВТОРЛЫҒЫН, УАҚЫТЫН ЖӘНЕ СТИЛІН АНЫҚТАЙ АЛА БІЛУ ҚАБІЛЕТІ; ДИЗАЙН ШЫҒАРМАЛАРЫН
ТАРИХЫ, МӘДЕНИ, ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ АКПЕКТІЛЕРДЕ ТАЛДАЙ ЖАСАЙ АЛА БІЛУІ
КЕРЕК; ПРАКТИКАЛЫҚ ДИЗАЙНЕРЛІК ҚЫЗМЕТТЕ БІЛІМДІ ҚОЛДАНА АЛУ БІЛУ ҚАБІЛЕТІ; ДИЗАЙН ТУРАЛЫ
ФИЛОСОФИЯЛЫҚ-ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМДІ ТАРИХИ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ПРАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛМЕН
БАЙЛАНЫСТЫРА БІЛУ ҚАБІЛЕТІ; ДИЗАЙН МӘДЕНИЕТІНІҢ КӘСІБИ ЛОГИКАСЫН МЕҢГЕРУ.
МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
• МАҚСАТЫ: ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙНДЫ ТЕОРИЯЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ САЛАСЫНДАҒЫ БІЛІМДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ОНЫҢ НЕГІЗГІ
БАҒЫТТАРЫ, ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙНДАҒЫ ТАРИХИ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЗАМАН СТИЛЬДЕРІ МЕН БАҒЫТТАРЫ ТУРАЛЫ НЕГІЗГІ
ИДЕЯЛАР.

• МІНДЕТТЕРІ: ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙННЫҢ КӨРНЕКТІ ТУЫНДЫЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН, ЭСТЕТИКАЛЫҚ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН ЗЕРТТЕУ; ДИЗАЙН САЛАСЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ
ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ЗЕРТТЕУ; ӘЛЕМДІК ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ, ТЕХНИКА ЖӘНЕ ӨНЕР МҰРАЛАРЫН,
СОНДАЙАҚ ҒЫЛЫМНЫҢ ТИІСТІ САЛАЛАРЫН МЕҢГЕРУ.

• ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫНА КІРІСПЕ. ХІХ-ХХ ҒАСЫРДЫҢ КЕЗІНДЕГІ ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН ТАРИХЫ.
ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН ТАРИХЫ. ЭТНОСТЫҚТАРДЫҢ ДАМУЫ. ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢІНДЕГІ ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН
ТАРИХЫ. ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙННЫҢ МӘНІ, МАҚСАТЫ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ, ОНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОҒАМДЫҚ
ӨМІРДІҢ ӨНДІРІСТІК, ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИ САЛАЛАРЫНДА ОРНЫ.

• ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙНДЫ ДАМЫТУДАҒЫ КӨРКЕМДІК ҮДЕРІСТЕРДІ, ҮРДІСТЕРДІ БІЛУ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙННЫҢ ЕҢ
ӘЙГІЛІ ТУЫНДЫЛАРЫНЫҢ СТИЛЬДЕРІН, УАҚЫТТЫ ЖӘНЕ АВТОРЛЫҚТЫ АНЫҚТАУ; ТАРИХИ, МӘДЕНИ, ТЕОРИЯЛЫҚ
ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРДЕ ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН ЖҰМЫСТАРЫН ТАЛДАЙ БІЛУ; ТӘЖІРИБЕЛІК
КОНСТРУКТОРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ БІЛІМІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІГІ; ҰЛТТЫҚ ДИЗАЙН САЛАСЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК
ЖӘНЕ ЖОБАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЗАМАНАУИ ПРАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРЫМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МҮМКІНДІГІ.
ҚҰРЫЛЫМЫ, ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАР
ОЮ-ӨРНЕКТІ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП СӘУЛЕТТІК МӘННІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МАҒЫНАЛЫ ИДЕЯ ЖАҒЫНАН ДА, МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ТАЛАПТАРҒА САЙ. СУПЕРГРАФИКАНЫҢ ИЛЛЮЗИЯЛЫҚ СУРЕТ БЕРУДЕГІ ЖӘНЕ СЫРТҚЫ МЕН ІШКІ КӨРІНІСТІҢ 3D
ЭФФЕКТІСІМЕН ҚАЛЫПТАСУЫ.

• - ЖАҒДАЙДЫ АНАЛИЗДЕУ, ОБЬЕКТТІ ЗЕРТТЕУДІ ҚАБЫЛДАУДЫ МЕҢГЕРУ.

• - 3D ЭФФЕКТТІ ШЫҒАРА АЛУ;

• - ПЕРСПЕКТИВТІ ҚЫСҚАРТУ, КЕҢІСТІКТІК ИЛЛЮЗИЯЛЫҚ СУРЕТ ЕРЕКШЕЛІГІН ТҮСІНУ;

• - СУПЕРГРАФИКАМЕН СИНТЕЗДЕУДЕ РЕЛЬФ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ФАКТУРАНЫ ШЫҒАРА АЛУ;

• - ОБЬЕКТ АЛДЫН БЕЗЕНДІРУДЕ ОЙДЫ ІСКЕ АСЫРА АЛУ. ЖАРНАМА ЖӘНЕ БАСПА ГРАФИКАСЫ МАГИСТРАТУРА ПӘНДЕРІ.

• ИНТЕРЬЕРДЕГІ ТҮСТЕРДІҢ ҮЙЛЕСІМДІ ҮЙЛЕСУІН БІЛУ;

• ТҮСТІҢ ТОНАЛДЫҒЫ МЕН ҚАНЫҚТЫҒЫНА ЖАРЫҚ ПЕН ФАКРУНАНЫҢ ӘСЕР ЕТУІН БІЛУ, АДАМҒА ТҮСТІҢ ӘЕСЕР ЕТУІНІҢ НЕГІЗГІ
ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫН ТҮСІНУ;

• ЖОБАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕ ТҮСТІК ЗАҢДЫЛЫҚТАРДЫҢ АНЫҚТАЛУЫН ЕСЕПКЕ АЛА ОТЫРЫП, ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕМЕСІН
МЕҢГЕРЕ БІЛУ;

• БАҒАЛАУ ӘДІСТЕМЕСІН ЖӘНЕ ИНТЕРЬЕРДІҢ ТҮСТІК ОРТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ МЕҢГЕРУ.
ДИССЕРТАЦИЯ БОЙЫНША ІЗДЕНІСТЕР

• ИБРАЕВА МАГРИПА КУРМАНБЕКОВНА - ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ҚҰРАЛДАРЫМЕН ДАМЫТУ ТАҚЫРЫБЫНДА ФИЛОСОФИЯ ДОКТОРЫ (PHD) ДӘРЕЖЕСІН АЛУ
ҮШІН ДАЙЫНДАЛҒАН ДИССЕРТАЦИЯСЫНДА

• ЗЕРТТЕУДІҢ ҒЫЛЫМИ БОЛЖАМЫ: ЕГЕР, ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ҚҰРАЛДАРЫМЕН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ АЙҚЫНДАЛСА, МОДЕЛІ МЕН ОНЫ
ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК КЕШЕНДІ БАҒДАРЛАМАСЫ ЖАСАЛЫП, ОНЫҢ ТИІМДІЛІГІ ТӘЖІРИБЕДЕ
ТЕКСЕРІЛСЕ,ОНДА ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІ АРТАДЫ, ӨЙТКЕНІ ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНЫҢ АЙТУҒА ЖЕҢІЛ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ ҮЛГІЛЕРІ, ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫСҚА ИКЕМДІ БИ
ЭЛЕМЕНТТЕРІ, ОЙЫ МЕН ДЕНЕСІН ДАМЫТАТЫН ОЙЫН ТҮРЛЕРІ, ДҮНИЕТАНЫМҒА ЫҚПАЛЫ МОЛ ҚОЛӨНЕР
ТУЫНДЫЛАРЫ ОЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН ТАНУҒА ҚҰШТАРЛЫҒЫН АРТТЫРЫП, ТІЛІ МЕН ОЙЫН ДАМЫТУҒА
ТІКЕЛЕЙ ЫҚПАЛ ЕТЕДІ.

• ЗЕРТТЕУДІҢ МАҚСАТЫ: ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЗАҚ ХАЛЫҚ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ҚҰРАЛДАРЫМЕН ДАМЫТУДЫ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕУ, МОДЕЛІН, ЭКСПЕРИМЕНТТІК
БАҒДАРЛАМАСЫН ЖАСАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТИІМДІЛІГІН ТӘЖІРИБЕДЕ ТЕКСЕРУ.
• ТУЯКБАЕВА АЙГУЛЬ ШАЙМУРАТОВНА- ҚАЗАҚ КИНО ӨНЕРІНДЕГІ САЛТ-ДӘСТҮРЛЕР МЕН РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ
КӨРІНІСІ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ФИЛОСОФИЯ ДОКТОРЫ (PHD) ДӘРЕЖЕСІН АЛУ ҮШІН ДАЙЫНДАЛҒАН ДИССЕРТАЦИЯСЫНДА
КИНО ӘЛЕМІНЕ РХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫМЫЗДЫ КӨБЕЙТІП ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛЕНДІРІП КӨРСЕТУ МАҚСАТЫН АЙҚЫНДАП
КӨРСЕТІЛГЕН. ЕЛІМІЗДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛЕРІНІҢ БІРІ ОЮ-ӨРНЕК БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.

• ҰЛТТЫҚ РУХАНИЯТ КАТЕГОРИЯСЫН ПАЙЫМДАУДЫҢ АЛҒЫШАРТТАРЫ ӘРБІР ХАЛЫҚТЫҢ РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҒЫН
ҚҰРАЙТЫН ӨНЕР МЕН МӘДЕНИЕТТІҢ ТҮП ТАМЫРЫ СОЛ ЕЛДІҢ, СОЛ ҰЛТТЫҢ ПАЙДА БОЛУ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ДАМУ
БАРЫСЫНДА ҚАЛЫПТАСҚАН АТА-БАБА САЛТЫ МЕН ДӘСТҮРІНДЕ ЖАТҚАНЫ БЕЛГІЛІ. БҰЛ ЕРТЕ ДӘУІРЛЕРДЕН БАСТАЛЫП,
УАҚЫТ ӨТКЕН САЙЫН ӘРТҮРЛІ ӨЗГЕРІСТЕРГЕ ТҮСЕТІНІ ЗАҢДЫЛЫҚ. ЖАЛПЫ ӨНЕРДІҢ БАРЛЫҚ ТҮРІНІҢ: ТЕАТР, МУЗЫКА,
ҚОЛӨНЕР, СӘУЛЕТ, КИНО, Т.Б. ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕГІ СИНТЕЗІ ЖӘНЕ ӨЗІНДІК АТҚАРАТЫН ФУНКЦИЯСЫ ТҰТАС АЛҒАНДА
РУХАНИЛЫҚТЫ БАЙҚАТАДЫ. XIX ҒАСЫРДАН БҮГІНГІ КҮНГЕ ДЕЙІН ЖЕТІП, ҚАРҚЫНДЫ ДАМУДЫҢ НӘТИЖЕСІНДЕ АДАМ
ӨМІРІНІҢ АЖЫРАМАС БІР БӨЛШЕГІНЕ АЙНАЛЫП ОТЫРҒАН КИНО ӨНЕРІНІҢ ДЕ РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҒЫ ӨЗГЕ ӨНЕРЛЕРДЕН КЕМ
ЕМЕС. КИНО ӨНЕРІНІҢ ҚОҒАММЕН ЖӘНЕ АДАММЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСЫН, ОНЫҢ КӨРЕРМЕНГЕ БЕРЕР ТӘРБИЕЛІК-ТӘЛІМДІК
ФУНКЦИЯСЫН ЗЕРДЕЛЕЙ ОТЫРЫП ЖӘНЕ ҚАНДАЙ КЕЙІПКЕРІ БОЛМАСЫН ОНЫҢ ЭКРАН АЛДЫНДАҒЫ БОЛМЫСЫН ШЫНАЙЫ
БЕДЕРЛЕУГЕ КҮШ САЛЫП ЖҮРГЕН АКТЕРЛЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІНЕН, ОЛАРДЫҢ ЭКРАН АЛДЫНДАҒЫ СӨЗ
САПТАУЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНАН, ӘРЕКЕТ-ҚИМЫЛЫНАН БҮГІНГІ ӨСКЕЛЕҢ ҰРПАҚТЫҢ БЕЙНЕСІН КӨРУГЕ БОЛАДЫ.
ДЕГЕНМЕН КӨРКЕМДІК ДЕҢГЕЙІ ЖОҒАРЫ, ШЫҒАРМА ИДЕЯСЫНЫҢ АҚ ПЕН ҚАРАНЫҢ АРА САЛМАҒЫН АЖЫРАТА БІЛЕТІН
МӘДЕНИ ОРТА ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТУДЕГІ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН АЙҚЫНДАУ МІНДЕТІМІЗ. СЕБЕБІ, МҰНЫҢ БАРЛЫҒЫ
РУХАНИЛЫҚ МЕН МӘДЕНИЕТТІЛІККЕ, ДӘСТҮР МЕН ӘДЕТ-ҒҰРЫПҚА ТІКЕЛЕЙ ҚАТЫСТЫ.
ОЮ-ӨРНЕК ТҮРЛЕРІ
КӨНЕ ЗАМАННАН ҚАЗІРГІ КЕЗГЕ ДЕЙІН ХАЛЫҚТЫҢ ТҰРМЫС-ДӘСТҮРІМЕН ТЫҒЫЗ ҚАЙНАСЫП, ӨМІР СҮРІП КЕЛЕ ЖАТҚАН
ӨНЕРДІҢ БІР ТҮРІ –ОЛ ҚОЛДАНБАЛЫ ӨРНЕК ӨНЕРІ.ҚАЗІРДЕ ОЮ-ӨРНЕКТЕРДІ КОМПОЗИЦИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫНА ҚАРАЙ БІР
ЖҮЙЕГЕ КЕЛТІРУ ҮШІН ҒАЛЫМДАР ОЮ-ӨРНЕКТІ ТӨРТ ТОПҚА БӨЛЕДІ:

• 1. ЗООМОРФТЫ

• 2.ӨСІМДІК ПІШІНДЕС

• 3. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ

• 4. КОСМОГОНИЯЛЫҚ

ӘР ОЮ-ӨРНЕКТІҢ АСТАРЫНДА МАҒЫНА БОЛАДЫ. МЫСАЛЫ: «ҚОШҚАР МҮЙІЗ» ОЮЫ МОЛШЫЛЫҚТЫ МЕҢЗЕЙДІ, «АҒАШ»
ОЮЫ ЫНТЫМАҚ БІРЛІКТІ, «ИРЕК» ОЮЫ АДАМНЫҢ ӨМІР ЖОЛЫ, СУДЫҢ БЕЛГІСІ, «ШЕҢБЕР» ОЮЫ ЖАРЫҚ ӨМІР ЖОЛЫ
ДЕГЕНДІ БІЛДІРЕДІ. «ҚҰС», «ТҮЙЕ ТАБАН», «ИТҚҰЙРЫҚ» ОЮ-ӨРНЕКТЕРІ КЕБЕЖЕ, ЖҮКАЯҚ,ӘБДІРЕ, АСАДАЛ СЫНДЫ
БҰЙЫМДАРДА, АЛ ӨСІМДІК ПІШІНДЕС ОЮЛАР «ГҮЛ», «ЖАПЫРАҚ», «ҚЫРМЫЗЫ ГҮЛ», Т.Б. АҒАШ БҰЙЫМДАРДА ШЕБЕРДІҢ
ТАЛҒАМЫНА ҚАРАЙ ТОПТАСТЫРЫП БЕРІЛІП ОТЫРҒАН. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ӨРНЕКТЕР КІЛЕМДЕ, ШЫМ ШИДЕ, АҒАШ ПЕН
ТАСТАН ӨҢДЕЛГЕН БҰЙЫМДАРДА СОНДАЙ-АҚ БАРЛЫҚ ДЕРЛІК БҰЙЫМДАРДА КОМПОЗИЦИЯ ҚҰРУ БАРЫСЫНДА
ПАЙДАЛАНАДЫ. КОСМОГОНИЯЛЫҚ ӨРНЕКТЕР КӨБІНЕ КІЛЕМДЕ, ЖҮЗІКТЕРДЕ КЕЗДЕСЕДІ. ЖОҒАРЫДА ӨРНЕКТЕРДІҢ
КОМПОЗИЦИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ ДЕГЕНДІ АЙТТЫҚ.КОМПОЗИЦИЯ ДЕГЕНІМІЗ -ӨРНЕКТІ БҰЙЫМНЫҢ БЕТІНЕ РЕТТЕП
ОРНАЛАСТЫРУ, ЖҮЙЕЛЕУ. КОМПОЗИЦИЯЛЫҚ ТҰЙЫҚ ӨРНЕКТЕР ДЕГЕНІМІЗ- ШЕҢБЕР ІШІНДЕ, ТҮРЛІ БҰРЫШТАР ІШІНДЕ
ОРНАЛАСҚАН ӨРНЕКТЕР. ӨРНЕКТЕРДІ ОРНАЛАСТЫРУ ҮШІН СИММЕТРИЯ САҚТАЛУ КЕРЕК. СИММЕТРИЯ ДЕГЕНІМІЗ- ОЮ
ӨРНЕКТІҢ ЕКІ ЖАҒЫНЫҢ ТЕҢ БОЛУЫ. ОЮ-ӨРНЕКТЕ БІР ЭЛЕМЕНТ ҚАЙТАЛАНЫП КЕЛСЕ МҰНЫ- РИТМ ДЕЙМІЗ. БҰЙЫМҒА
САЛЫНАТЫН ОЮ-ӨРНЕКТІҢ БОЯУ ТҮРЛЕРІНІҢ БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСІП, ЖАРАСЫМ ТАБУЫ – КОЛОРИТ ДЕП АТАЛАДЫ.
ЭСКИЗДЕР

Ұқсас жұмыстар
Жалпы сұрақ
Өрнектердің түстеріне сипаттама
Ашамай кесте
Қос қанатты - құстың қос қанатын кең жайып ұшқан бейнесіне ұқсайтын өрнек
Қазақ халқының қолөнері
Киім сұлбасы
Орыс өзіндік халқының ойымен қазіргі заманғы көрнекті жазушысы қазақ ақыны Фариза өлең шығару
Оюлар өлеңі
Аяққапты дайындау
БАҒАНӨРНЕК қора төбесінің арқалығын астына тіреп тұратын діңгек ағаш
Пәндер