Жетекші мектеп және серіктес мектептердің Ынтымақ қауымдастығының бірлескен жұмысы




Презентация қосу
Жетекші мектеп және серіктес мектептердің «Ынтымақ»
қауымдастығының бірлескен жұмысы

«Оралхан Бөкей атындағы
№44лицейі»КММ Серіктес мектеппен (Нұр-
Орда халық аралық
лицейі) 1-ші бетпе –бет
кездесу сәті

Қоғамдастықтың мақсаты және
міндеттері:
Желілік қоғамдастық аясында
мұғалімдердің іс-тәжірибесінде сабақты
зерттеу тәсілін қолдану қабілеттерін
арттыру;
Орта білім беру мазмұнын жаңарту
аясында серіктес мектептердің қарым
қатынасын нығайту;
Желілік қоғамдастық аясында озық
тәжірибелерді тарату, өзара оқуды жүзеге
Қауымдастық отырысы
асыру.
Қауымдастықтың жоспары
Мектептің тәжірибесіне өзгеріс енгізбес алдындағы мектептің
бастапқы жағдайы қандай?
Коучинг-сессия жоспары
Апта Күні Тренер Өткізілетін орны
Күн
Тақырыбы Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты қалай ұйымдастырамыз?
Мақсаты Мұғалімдерге сыныптағы үлгерімі төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген
қызығушылығын арттыруға көмек көрсету.
Мұғалімдер үлгерімі төмен оқушыларды жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы белсенділігін арттыра алады.
Нәтижесі Үлгерімі төмен оқушыларды анықтауда және олармен қалай жұмысты ұйымдастыру керектігін үйренеді
Оқыту барысы
9.00-9.45 Басы
3 минут Топқа бөлу: «Оқу пәндері» әдісі бойынша мұғалмдерді екі топқа бөліп отырғызамын (гуманитарлық, политехникалық
бағыттар бойынша).
10 минут «Миға шабуыл» әдісі.
Пікір алмасып, тәжірибе бөліседі.
1. Үлгермеуші оқушы кім?
2. Оның себеп-салдары?
Топ мүшелері бұл кезеңде алдарында жатқан А4 парақшасына жазба түрінде « Постер жәреңкесі» әдісін қолданып, өз
ойларын жазып, топтың бір мүшесі қорғайды. Әр топтардың өз ойларын жүйелеп, өзім теориямен негіздей отыра
қорытындылаймын. (слайд)
20 минут Ортасы
2 минут «Дәйек сөзбен жұмыс» әдісі арқылы ғалымдардың үлгерімі төмен оқушылар туралы айтқан тұжырымдамасына
түсініктеме береді. (Жұппен жұмыс. Ақпарат көздерін пайдалануға мүмкіндік беріледі).
Сергіту сәті: Еден-төбе-мұрын
Соңы
Коуч теориямен тәжірибені ұштастыра отырып, қорытындылайды.
5 минут
5 минут Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Тәлімгерлік үдерісі, жоспары
Тәлімгерлік бағдарламасының Сабағымда оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін қалай қолданамын?
мақсаты
Тәлімгер Тәлім алушы Мерзімі Тәлімгерлік бағыты Тәлімгерлік нәтижесі Табыс критерийі
Қол жеткізілгенін қалай
білесіз?
Гулназ
Куралханова С.Н Тметова Г. А. 08.09 1. Тәлім алушымен сұхбат Желілік Сұхбаттасу барысында кері
Отарбаевна
ұйымдастыру. (Бетпе бет кездесу) қоғамдастықтың байланыс беру арқылы
2. Анкета алу жұмысын
3. Көшбасшылық және желілік ұйымдастыруды
қоғамдастықтың жұмысын түсінеді.
үйрету. Анкетаға өз түсінгені
бойынша жауап береді.
22.09 Көшбасшыларды анықтау, Мұғалімдер арасында Ынталандыру тәсілдерін
ынталандыру тәсілімен көшбасшылар саралап, өзіне қажеттісін
таныстыру анықталады, түртіп алады.
ынталандыру
тәсілдерін меңгереді
06.10 Коучингтер, Lesson Study сабақты Коучингтер, Lesson Коучингтер, Lesson Study
зерттеу әдістерін өткізуді Study сабақты зерттеу сабақты зерттеуге қатысып,
жоспарлау әдістерін өткізуді тәжірибе алады.
үйренеді
20.10 Тәліптің жоспарлаған Тәліп тәлімгер Интербелсенді әдістерді
сабақтарына (коучингтер, Lesson тарапынан берілген таңдап, қолданады.
Study) әдістемелік көмек көрсете әдістеме бойынша
отырып, тиімді әдіс-тәсілдерді өзінің сабақ жоспарын
қолдануды үйрету құрады
03.11 Тәліп пен тәлім алушының Атқарылған жұмыстың Тәлім алушы желілік
арасындағы жұмыстың қорытындысы қоғамдастықтың жұмысын
қорытындысы шығарылады үйренеді, көшбасшыларды
анықтайды, көмектеседі

Ұқсас жұмыстар
ЖББОМ КММ
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Педагогикалық ұжымды мақсатты түрде қалыптастыру
AIR ASTANA
Отбасы тәрбиесі тәрбие
Оқушының мектепке қалыптасуы
Класс жетекші
Мектеп психологының мақсаты
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Пәндер