Ынтымақ желілік қоғамдастығының алғашқы бетпе-бет кездесуі: сабақты зерттеу (Lesson Study), коучинг және тәлімгерлік арқылы оқытуды жаңарту және төмен үлгерімді оқушылармен жұмыс


Slide 1

Жетекші мектеп және серіктес мектептердің «Ынтымақ» қауымдастығының бірлескен жұмысы

«Оралхан Бөкей атындағы №44лицейі»КММ

Қоғамдастықтың мақсаты және міндеттері:

Желілік қоғамдастық аясында мұғалімдердің іс-тәжірибесінде сабақты зерттеу тәсілін қолдану қабілеттерін арттыру;

Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында серіктес мектептердің қарым қатынасын нығайту;

Желілік қоғамдастық аясында озық тәжірибелерді тарату, өзара оқуды жүзеге асыру.

Қауымдастық отырысы

Серіктес мектеппен (Нұр-Орда халық аралық лицейі) 1-ші бетпе -бет кездесу сәті

Slide 2

Қауымдастықтың жоспары

Slide 3

Мектептің тәжірибесіне өзгеріс енгізбес алдындағы мектептің

бастапқы жағдайы қандай?

Slide 4

Апта

Күн

Күні

Тренер

Өткізілетін орны

Тақырыбы

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты қалай ұйымдастырамыз?

Мақсаты

Мұғалімдерге сыныптағы үлгерімі төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыруға көмек көрсету.

Мұғалімдер үлгерімі төмен оқушыларды жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы белсенділігін арттыра алады.

Нәтижесі

Үлгерімі төмен оқушыларды анықтауда және олармен қалай жұмысты ұйымдастыру керектігін үйренеді

Оқыту барысы

9. 00-9. 45

3 минут

10 минут

20 минут

2 минут

5 минут

5 минут

Басы

Топқа бөлу: «Оқу пәндері» әдісі бойынша мұғалмдерді екі топқа бөліп отырғызамын (гуманитарлық, политехникалық бағыттар бойынша) .

«Миға шабуыл» әдісі.

Пікір алмасып, тәжірибе бөліседі.

Үлгермеуші оқушы кім?

Оның себеп-салдары?

Топ мүшелері бұл кезеңде алдарында жатқан А4 парақшасына жазба түрінде « Постер жәреңкесі» әдісін қолданып, өз ойларын жазып, топтың бір мүшесі қорғайды. Әр топтардың өз ойларын жүйелеп, өзім теориямен негіздей отыра қорытындылаймын. (слайд)

Ортасы

«Дәйек сөзбен жұмыс» әдісі арқылы ғалымдардың үлгерімі төмен оқушылар туралы айтқан тұжырымдамасына түсініктеме береді. (Жұппен жұмыс. Ақпарат көздерін пайдалануға мүмкіндік беріледі) .

Сергіту сәті: Еден-төбе-мұрын

Соңы

Коуч теориямен тәжірибені ұштастыра отырып, қорытындылайды.

Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Коучинг-сессия жоспары

Slide 5 Slide 6

Тәлімгерлік үдерісі, жоспары

Гулназ Отарбаевна

Slide 7
Ұқсас жұмыстар
Lesson Study әдісін қолдану арқылы оқу мен оқытуды жетілдіру: әдістемелік коучинг және бағалау критерийлері
Lesson Study әдістемесі: мұғалім көшбасшылығы мен кәсіби қоғамдастық арқылы оқытуды жетілдіру
Lesson Study әдісі: оқыту мен оқу үдерісін жетілдіруге арналған коучинг және практикалық тәсілдер
Мектептерде Lesson Study әдісін қолдану: зерттеу сабағын жоспарлау, өткізу және талдау
Мектеп тәжірибесінде Lesson Study: цифрлық платформалар арқылы оқу белсенділігі мен айтылым дағдыларын арттыру
Ой-қиялы тренингі және Lesson Study арқылы оқушылардың ойлау мен шығармашылығын дамыту
№20 жалпы орта мектепте Lesson Study арқылы оқыту мен оқуды жетілдіру: зерттеу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдауы
Бастауыш сыныпта психологиялық климат қалыптастыру арқылы оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту: Lesson Study зерттеуі
Lesson Study: Сыныптағы психологиялық климат арқылы оқушылардың өзара қарым-қатынасын нығайту және оқу үдерісінің сапасын арттыру
Алгоритмдер бойынша 7 модульді оқуды ықпалдастыру: интерактивті әдістер, коучинг пен тәлімгерлік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz