Жетекші мектеп және серіктес мектептердің Ынтымақ қауымдастығының бірлескен жұмысы



Жетекші мектеп және серіктес мектептердің «Ынтымақ» қауымдастығының бірлескен жұмысы
«Оралхан Бөкей атындағы №44лицейі»КММ
Қоғамдастықтың мақсаты және міндеттері:
Желілік қоғамдастық аясында мұғалімдердің іс-тәжірибесінде сабақты зерттеу тәсілін қолдану қабілеттерін арттыру;
Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында серіктес мектептердің қарым қатынасын нығайту;
Желілік қоғамдастық аясында озық тәжірибелерді тарату, өзара оқуды жүзеге асыру.
Қауымдастық отырысы
Серіктес мектеппен (Нұр-Орда халық аралық лицейі) 1-ші бетпе -бет кездесу сәті

Қауымдастықтың жоспары

Мектептің тәжірибесіне өзгеріс енгізбес алдындағы мектептің
бастапқы жағдайы қандай?

Апта
Күн
Күні
Тренер
Өткізілетін орны
Тақырыбы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты қалай ұйымдастырамыз?
Мақсаты
Мұғалімдерге сыныптағы үлгерімі төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыруға көмек көрсету.
Мұғалімдер үлгерімі төмен оқушыларды жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы белсенділігін арттыра алады.
Нәтижесі
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтауда және олармен қалай жұмысты ұйымдастыру керектігін үйренеді
Оқыту барысы
9. 00-9. 45
3 минут
10 минут
20 минут
2 минут
5 минут
5 минут
Басы
Топқа бөлу: «Оқу пәндері» әдісі бойынша мұғалмдерді екі топқа бөліп отырғызамын (гуманитарлық, политехникалық бағыттар бойынша) .
«Миға шабуыл» әдісі.
Пікір алмасып, тәжірибе бөліседі.
Үлгермеуші оқушы кім?
Оның себеп-салдары?
Топ мүшелері бұл кезеңде алдарында жатқан А4 парақшасына жазба түрінде « Постер жәреңкесі» әдісін қолданып, өз ойларын жазып, топтың бір мүшесі қорғайды. Әр топтардың өз ойларын жүйелеп, өзім теориямен негіздей отыра қорытындылаймын. (слайд)
Ортасы
«Дәйек сөзбен жұмыс» әдісі арқылы ғалымдардың үлгерімі төмен оқушылар туралы айтқан тұжырымдамасына түсініктеме береді. (Жұппен жұмыс. Ақпарат көздерін пайдалануға мүмкіндік беріледі) .
Сергіту сәті: Еден-төбе-мұрын
Соңы
Коуч теориямен тәжірибені ұштастыра отырып, қорытындылайды.
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Коучинг-сессия жоспары


Тәлімгерлік үдерісі, жоспары
Гулназ Отарбаевна

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz