Қазақстанның ақпарат нарығы: құрылымы, даму кезеңдері және қазіргі сын-қатерлер


Slide 1

Қазақстанның ақпарат нарығы

Slide 2

Ақпараттық сала тауарлар мен қызметтердің кең ауқымын алады. Ақпарат нарығы келесідей секторларды қарастырады: коммуникация, білім, ғылыми-техникалық зерттеулер, басылым, кино, жарнама, басқару қызметтері және тағы басқалары. Әлі күнге дейін ақпараттық тауарлар мен қызметтер нарығының жалпы қабылданған нақты классификациясы жоқ.

Ф. Махлуп ақпарат саласын бес топқа бөліп қарастырған: білім, ғылыми зерттеу мен әзірлеулер, бұқаралық ақпарат құралдары мен байланыс, ақпараттық машиналар мен құрал-жабдықтар, ақпараттық қызметтер.

Ал В. Томбовцев ақпараттық нарықтың мынадай бес топқа бөлген: ғылыми-техникалық өнімдер, көркем әдебиет объектілер, басқарушылық мәліметтер мен хабарламалар, тұрмыстық ақпараттар, қызметтер мен білім.

Экономиканың ақпараттық инфрақұрылымын ақпаратты талдау мен өңдеудің орталық ұйымдары, ақпараттық айналым каналдары, коммуникациялар мен байланыс желілері, сондай-ақ ақпарат құралдары қалыптастырады.

Slide 3 Slide 4

Қазақстан Республикасында 2021 жылдың 8 тамызда 4873 БАҚ есепке қойылған, оның ішінде 3541 мерзімді баспа басылымы, 184 -телеарна, 79- радио, (459- ақпарат агенттігі, 343 - желілік басылым) 790-интернет БАҚ.

4606 - Отандық БАҚ

267 - шетелдік БАҚ.

Аймақ / қала

БАҚ түрі

Барлығы

МББ

Электрондық БАҚ

Интернет

БАҚ

Нұр-Сұлтан қаласы

507

33

164

704

Алматы қаласы

1143

67

170

1380

Түркестан облысы, Шымкент қаласы

428

21

180

629

Қарағанды обл

282

30

30

342

Алматы обл

157

7

38

202

ШҚО

138

13

26

177

Қызылорда обл

141

8

26

175

Қостанай обл

118

25

12

155

Павлодар обл

108

10

12

130

Жамбыл обл

89

6

55

150

Ақмола обл

97

10

17

124

БҚО

93

10

11

114

Ақтөбе обл

76

8

15

99

Атырау обл

62

4

19

85

СҚО

60

5

9

74

Маңғыстау обл

42

6

18

66

Барлығы

3541

263

802

4606

Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8

Қазақстанның it-нарығының 72% - ын $2, 4 млрд-қа мемлекет реттемейді, бұл $1, 72 млрд; қалған 28% - мемлекеттік органдар, квазимемлекеттік сектор және жер қойнауын пайдаланушылар, реттелетін және жартылай реттелетін нарықтар деп аталады.

Қазақстанның барлық ақпараттық-коммуникациялық технологиялар нарығы 2019 жылы $5, 9 млрд құрады, оның ішінде $3, 5 млрд байланысқа және $2, 4 млрд - IT-нарыққа келді.

Мұндай деректерді 2020 жылдың жазында Қазақстанның цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі келтірді.

IT

Slide 9 Slide 10

Назарларыңызға рақмет!


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі Қазақстандағы ислам діні: тарихи қалыптасуы, рухани рөлі және заманауи сын-қатерлер
Қазақстан-2050 стратегиясы: жаһандық сын-қатерлер, ұлттық даму басымдықтары және әлеуметтік-экономикалық жетістіктер
Қазақстандағы бағалы қағаздар нарығы: құқықтық реттеу және даму кезеңдері
Қазақстан Республикасының сақтандыру нарығы: ағымдағы жағдайы, құрылымы және даму тенденциялары
Иммунологияның даму кезеңдері және қазіргі заманғы медициналық қолданбалары
Орталық Азиядағы қауіпсіздік мәселелері: геосаяси сын-қатерлер мен аймақтық ұйымдардың рөлі
Жаһандану және қазіргі жаһандық қауіп-қатерлер: экономикалық үрдістер мен жаһандық денсаулық
Қазақстанның электрондық үкіметі: архитектурасы, қызметтері және даму кезеңдері
Туризм тарихы: көне дәуірден қазіргі заманға дейінгі даму кезеңдері
Әлеуметтанудың объектісі, құрылымы, функциялары және даму кезеңдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz