БИОХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ


Slide 1

«Биохимия» пәнінен жоба жұмыстарын ұйымдастыру

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті,

ғылыми жетекші - доцент м. а. Онтагарова Д. Р.,

М013 - Химия педагогтерін даярлау мамандығының 1 курс магистранты - Мақсұтова Динара

Тақырыбы:

Slide 2

Мақсаттары мен міндеттері

-«Биохимия» пәнінің оқытуда жоба жұмыстарын ұйымдастыру әдісін қолдану

-«Биохимия» пәнің оқытуда зерттеу әдістерін анықтау;

-«Биохимия» пәнің оқытуда жоба жұмыстарын бағалау критериясы

Slide 3

Жобалар әдісі - білудің тәсілі, таным процесін ұйымдастырудың тәсілі. Жоба әдісінің негізінде оқушылардың когнитивтік дағдыларын дамыту, өз білімін дербес жобалау, ақпараттық кеңістікті насихаттау, сыни ойлауды дамыту мүмкіндігі.

Slide 4

Жобалау қызметінің ең маңызды бөлігі - жобаны орындау және Жобаны орындау барысында келесі мақсаттар қойылады:

Slide 5

жоба бойынша жұмыстанатын оқушыларға мына факторларды ескерген жөн:

Slide 6

Жобалау әрекетін қолданудағы шешілетін негізгі талаптар:

Slide 7

Жұмыс жоспарын құрастыру:

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11

Зерттеу әдістері

Slide 12

«Балмұздақтың вафель қалыбы» бойынша жоба тақырыбын құрастыру сұрақтары

ҒЗЖ тақырыбы:

Не?

Нені?

Қандай жолмен?

Не істеу керек?

Неге/не үшін?

Тақырып құрастыру сұрақтары

Тақырыбы

Не?

Өсімдіктің

Нені?

құрамындағы флавоноидтарды

Қандай жолмен?

хроматография әдіспен

Не істеу керек?

анықтау

Slide 13

Жұмыстың өзектілігі: Өсімдіктер құрамындағы, антиоксидантты қасиеттері бар, флавоноидтарды хроматография әдісімен зерттеу. Хроматография әртүрлі объектілерді сандық және сапалық тұрғыдан талдауға, қосылыстың физика-химиялық қасиеттерін оқып-үйренуге мүмкіндік береді.

Жұмыстың мақсаты. Дәрілік өсімдіктер құрамындағы флавоноидтарды жұқа қабатты хроматография әдісімен сандық және сапалық анықтау

Slide 14

Экспериментальды (практикалық бөлім) зерттеу

Мәселелер мәнісін түсіндіретін немесе оны шешуге мүмкіндік беретін ғылыми әдістерді пайдалануды болжайды. Зерттеу жұмыстарының бұл кезеңі маңызды болып табылады, бұл кезеңде жоба авторы өзінің шығармашылық мүмкіндігін көрсете алады. Бұл кезеңде эксперименттер, байқау, сауалнама, әңгімелесу, сұрақ қою, интервью алу т. б. зерттеу әдістері пайдаланылады. Ғылыми зерттеуді жүргізу кезінде дұрыс ақпарат алу үшін бір емес, бірнеше әдістер жиынтығы қолданылады.

Slide 15

Зерттеу күнделігін жүргізу.

ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІ

Зерттеу тақырыбы

Студенттің Т. А.

Оқу орны, фак, оқу тобы

Ғылыми жетекшінің А. Т. Ә. А

Күнделіктің негізгі бөлімінде студенттің істеген жұмыстары кезең кезеңімен сипатталады және ол төмендегідей болады:

Алынған мәліметтерді өңдеу, ғылыми зерттеулер мен ұсынымдар қорытындыларын рәсімдеу.

Зерттеу күнделігі оқушылардың тақырыпты таңдаған күнінен басталады, әдебиеттермен жұмыс жасайды және жобаны рәсімдеу мен қажетті құжаттарды дайындау кезінде аяқталады. Зерттеу күнделігіне автордың барлық істеген жұмыстары көрсетілу керек.

Slide 16

Талдаулар рәсімделуі

Сапалық және сандық талдау нәтижелерін сурет, диаграмма, есеп түрінде көрсету.

Slide 17

Қорытынды. Жобаны қорғау кезеңі.

Жұмыстың мазмұны:

а) баяндама дайындау жəне безендіру;

б) жобалау процесін негіздеу;

в) алынған нəтижелерді түсіндіру, жобаны ұжыммен қорғау.

Оқушылар əрекеті: жобаны қорғайды.

Мұғалімнің əрекеті: бақылап отырады, қорғау процесін бағыттайды (егер қажет болса), қатарлы қатысушы рөлінде сұрақтар қояды.

Slide 18

Жоба жұмыстарын бағалау критериясы

Бағалау критерийлері

Көрсеткіштері

Балл

Таңдалған тақырып өзектілігі

Жобаның тақырыбы заманға сай болуы

Көлемі

Орташа көлемді

Жұмыстың практикалық маңыздылығы

Жеке жазылмаған, тек мақсат, міндет, өзектілікпен шектелген

Алынған нәтижелерді көрсетудегі сауаттылық

Тәжірибелік бөлімдегі зерттеу нәтижесі сауатты көрсетілген.

Көрнекілік

Графиктер, диаграммалар

Безендіру стандартына сәйкестік

Орфографиялық қателіктер, түрлі түсті шрифт, формулалар жазылу қателігі, сілтеме жоқ

Зерттеу әдістерін таңдалуы

Әдістің дұрыс таңдалуы

Қорытынды

Қорытынды толығымен қамтылған

Ғылыми жоба құжаттамалары

Аңдатпа, пікір, күнделік

Қолданылған әдебиеттер

Соңғы 3-5 жыл аралығында жазылған әдебиеттерді қолдану

Қауіпсіздік

Оқушы өз бетімен орындай алады

0 балл -жүзеге асырылмаған;

1 балл -ішінара жүзеге асырылған;

2 балл -толық жүзеге асырылған.

Slide 19

Қорытынды

«Биохимия» пәнінің оқытуда жоба жұмыстарын ұйымдастыру әдісін қолдану тиімді болып саналады. Бұл әдіс білім алуышыны ізданымпаздыққа, өз бетімен білімін жетілдіруге баулып, шығармашылық қабілетін дамытады. Егер педагогтың міндеті жобалауға үйрету, оқыту болып табылса, онда жоба əдісі бойынша жұмыста назарды ең басты оқушы мен мұғалімнің бірлескен əрекеттерінің нəтижесіне емес, сол нəтижеге қол қандай жолмен жеткеніне аудару керек.

Биохимия пәнді оқып үйрену қазіргі таңдағы білім саласында маңызды мәселе, себебі білім алуышларға дәрі - дәрмектерді тиімді қолдануға, кейбір аурулардың механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Қазіргі таңды биохимияда ең жиі қолданылатын әдістер: центрифугалау, электрофорез, хроматография болып табылады. Биохимиялық зерттеу әдістерінің негізіне тірі ағзаның жеке компоненттерінің құрылысы мен құрылымын зерттейтін анализдеу мен фракциялау жатады. Бұл пәнді оқытуда тек теориялық емес, жоба әдісі арқылы білім алушының практикалық білімін нығайтуға үлкен үлесін тигізеді.

Slide 20

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Дарынды оқушылар тізімі
Жоба ұйымдастыру
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Жалпы педагогика
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Шығармашылық жоба
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz