БИОХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ




Презентация қосу
Тақырыбы:

«БИОХИМИЯ» ПӘНІНЕН ЖОБА
ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Семей қаласының Шәкәрім атындағы
университеті,
ғылыми жетекші - доцент м.а. Онтагарова Д.Р.,
М013 - Химия педагогтерін даярлау
мамандығының 1 курс магистранты -
Мақсұтова Динара
МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
-«Биохимия» пәнінің оқытуда жоба
жұмыстарын ұйымдастыру әдісін қолдану
-«Биохимия» пәнің оқытуда зерттеу әдістерін
анықтау;
-«Биохимия» пәнің оқытуда жоба жұмыстарын
бағалау критериясы
Жобалар әдісі - білудің тәсілі, таным процесін ұйымдастырудың тәсілі. Жоба
әдісінің негізінде оқушылардың когнитивтік дағдыларын дамыту, өз білімін дербес
жобалау, ақпараттық кеңістікті насихаттау, сыни ойлауды дамыту мүмкіндігі.
ЖОБАЛАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕҢ МАҢЫЗДЫ БӨЛІГІ – ЖОБАНЫ
ОРЫНДАУ ЖӘНЕ ЖОБАНЫ ОРЫНДАУ БАРЫСЫНДА КЕЛЕСІ
МАҚСАТТАР ҚОЙЫЛАДЫ:

Оқушыларды қисынды
ойлауға үйрету

Шығармашылық
жағынан ойлауға
үйрету

Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
ЖОБА БОЙЫНША ЖҰМЫСТАНАТЫН ОҚУШЫЛАРҒА МЫНА
ФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРГЕН ЖӨН:

Ғылыми
теориялық
білімі

мектептегі
әдістемелік
психологиялық
әзірлік жағдайы
жағдайы

қарым-қатынас жаңалық енгізу
ерекшелігі деңгейі

өз іс-әрекетін
талдай білуі
ЖОБАЛАУ ӘРЕКЕТІН ҚОЛДАНУДАҒЫ
ШЕШІЛЕТІН НЕГІЗГІ ТАЛАПТАР:
Зерттеушілік , шығармашылық мағынада маңызы бар проблемалардың қарастырылуы

Күтілетін нәтижелердің тәжірибелік , теориялық танымдық маңыздылығы ;

Оқушылардың өздік іс әрекеті;

Жобаның мазмұндық бөлігін құрастыру

Зерттеу әдістерін колдану;

Алынған қорытындыны талқылау.
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫН ҚҰРАСТЫРУ:
1 Тақырыбы.

2 Жобаның тақырыбы бойынша материал жинап, талдау.

3 Жобамен жұмыс жасау кестесін құрастыру.

4 Кеңес алу. Талдау.

5 Жобаны хаттау ( презентация жасау ).

6 Жобаны алдын ала қорғау.

7 Жобаны түзету. Толықтыру.

8 Жобаны қорғау.
ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ

электрофорез
хроматография
рентген
ауторадиография
жедел әдістер
«Балмұздақтың вафель қалыбы» бойынша жоба
тақырыбын құрастыру сұрақтары

ҒЗЖ тақырыбы:

Не?
Нені?

Қандай жолмен?
Не істеу керек?
Неге/не үшін?

Тақырып құрастыру Тақырыбы
сұрақтары
Не? Өсімдіктің
Нені? құрамындағы флавоноидтарды
Қандай жолмен? хроматография әдіспен
Не істеу керек? анықтау
• жауабын іздейтін
ғылымдағы сұрақ Жұмыстың өзектілігі: Өсімдіктер құрамындағы,
Зерттеудің немесе зерттеліп антиоксидантты қасиеттері бар, флавоноидтарды
өзектілігі отырған хроматография әдісімен зерттеу. Хроматография әртүрлі
құбылыстың белгісіз
объектілерді сандық және сапалық тұрғыдан талдауға,
жағын құру.
қосылыстың физика-химиялық қасиеттерін оқып-үйренуге
мүмкіндік береді.

• зерттеліп отырған
мәселенің себеп-салдар
Жұмыстың мақсаты. Дәрілік өсімдіктер құрамындағы
Зерттеудің байланыстарын және
және заңдылықтарын флавоноидтарды жұқа қабатты хроматография әдісімен
мақсаты айқындау, теориясы мен сандық және сапалық анықтау
әдістемесін ұсыну.

• Хроматографияның теориялық
1 негіздерін меңгеру
• зерттеу мақсатының
бөлшектенуі, зерттеу, • Хроматорафиялық әдістің
анықтау, айқындау,
қорытындылау, 2 түрлерін талдау
нақтылау, ұсыну,
Зерттеу тәжірибелік жұмыста
міндеттері тексеру тұрғысында
• Хроматографиялық тәсілінің
құрылады. Мақсатқа
жету үшін не істеу
3 әдістемесімен танысу
керек деген сұраққа
жауап береді. • Дәрілік өсімдіктер құрамындағы
флавоноидтарды тәжірибе
4 жүзінде анықтау
Экспериментальды
(практикалық бөлім) зерттеу

Мәселелер мәнісін түсіндіретін
немесе оны шешуге мүмкіндік
беретін ғылыми әдістерді
пайдалануды болжайды. Зерттеу
жұмыстарының бұл кезеңі
маңызды болып табылады, бұл
кезеңде жоба авторы өзінің
шығармашылық мүмкіндігін
көрсете алады. Бұл кезеңде
эксперименттер, байқау,
сауалнама, әңгімелесу, сұрақ қою,
интервью алу т.б. зерттеу әдістері
пайдаланылады. Ғылыми зерттеуді
жүргізу кезінде дұрыс ақпарат алу
үшін бір емес, бірнеше әдістер
жиынтығы қолданылады.
ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІН ЖҮРГІЗУ.
Зерттеу күнделігі оқушылардың тақырыпты таңдаған
күнінен басталады, әдебиеттермен жұмыс жасайды және
жобаны рәсімдеу мен қажетті құжаттарды дайындау кезінде
аяқталады. Зерттеу күнделігіне автордың барлық істеген
жұмыстары көрсетілу керек.

ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІ
Зерттеу тақырыбы_______________________________
Студенттің Т. А.________________________________
Оқу орны, фак, оқу тобы_________________________________
Ғылыми жетекшінің А.Т.Ә.А _____________________
Күнделіктің негізгі бөлімінде студенттің істеген жұмыстары кезең кезеңімен сипатталады
және ол төмендегідей болады:

Алынған мәліметтерді өңдеу, ғылыми зерттеулер мен ұсынымдар қорытындыларын
рәсімдеу.
ТАЛДАУЛАР РӘСІМДЕЛУІ

Сапалық және сандық талдау
нәтижелерін сурет, диаграмма, есеп
түрінде көрсету.
ҚОРЫТЫНДЫ.
ЖОБАНЫ ҚОРҒАУ КЕЗЕҢІ.
а) баяндама дайындау жəне
безендіру;

Жұмыстың мазмұны: б) жобалау процесін негіздеу;

в) алынған нəтижелерді түсіндіру,
жобаны ұжыммен қорғау.

Оқушылар əрекеті: жобаны қорғайды.
Мұғалімнің əрекеті: бақылап отырады, қорғау процесін бағыттайды (егер
қажет болса), қатарлы қатысушы рөлінде сұрақтар қояды.
ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЯСЫ
Бағалау критерийлері Көрсеткіштері Балл

Таңдалған тақырып өзектілігі Жобаның тақырыбы заманға сай болуы

Көлемі Орташа көлемді
Жұмыстың практикалық Жеке жазылмаған, тек мақсат, міндет,
маңыздылығы өзектілікпен шектелген
Алынған нәтижелерді көрсетудегі Тәжірибелік бөлімдегі зерттеу нәтижесі сауатты
сауаттылық көрсетілген.
Көрнекілік Графиктер, диаграммалар
Безендіру стандартына сәйкестік Орфографиялық қателіктер, түрлі түсті шрифт,
формулалар жазылу қателігі, сілтеме жоқ
Зерттеу әдістерін таңдалуы Әдістің дұрыс таңдалуы
Қорытынды Қорытынды толығымен қамтылған
Ғылыми жоба құжаттамалары Аңдатпа, пікір, күнделік

Қолданылған әдебиеттер Соңғы 3-5 жыл аралығында жазылған
әдебиеттерді қолдану
Қауіпсіздік Оқушы өз бетімен орындай алады

0 балл -жүзеге асырылмаған;
1 балл -ішінара жүзеге асырылған;
2 балл -толық жүзеге асырылған.
ҚОРЫТЫНДЫ

«Биохимия» пәнінің оқытуда жоба жұмыстарын ұйымдастыру әдісін қолдану
тиімді болып саналады. Бұл әдіс білім алуышыны ізданымпаздыққа, өз бетімен
білімін жетілдіруге баулып, шығармашылық қабілетін дамытады. Егер педагогтың
міндеті жобалауға үйрету, оқыту болып табылса, онда жоба əдісі бойынша жұмыста
назарды ең басты оқушы мен мұғалімнің бірлескен əрекеттерінің нəтижесіне емес,
сол нəтижеге қол қандай жолмен жеткеніне аудару керек.
Биохимия пәнді оқып үйрену қазіргі таңдағы білім саласында маңызды мәселе,
себебі білім алуышларға дәрі – дәрмектерді тиімді қолдануға, кейбір аурулардың
механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Қазіргі таңды биохимияда ең жиі
қолданылатын әдістер: центрифугалау, электрофорез, хроматография болып
табылады. Биохимиялық зерттеу әдістерінің негізіне тірі ағзаның жеке
компоненттерінің құрылысы мен құрылымын зерттейтін анализдеу мен фракциялау
жатады. Бұл пәнді оқытуда тек теориялық емес, жоба әдісі арқылы білім алушының
практикалық білімін нығайтуға үлкен үлесін тигізеді.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Дарынды оқушылар тізімі
Жоба ұйымдастыру
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Жалпы педагогика
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Шығармашылық жоба
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Пәндер