Қашықтықтан оқыту жүйесі


Slide 1

Тақырыбы: «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы.

ҚР АКТ саласындағы стандарттары. Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.

Slide 2

Өнеркәсіптік революциялар жағдайындағы білім берудегі өзгерістер

Өнеркәсіптік революциялар

Білім беру жүйесіне қойылатын талаптардың өзгеруі

Индустрия 1. 0

(XVIII ғ. екінші жартысы -

XIX ғ. басы)

Өндірісті механикаландыру, бу энергиясын пайдалану

Теориялық және практикалық білімнің кешенділігіне негізделген оқыту әдістері кеңінен қолданылды. Бұл кезеңде математикаға, физикаға, химияға және басқа да пәндерге басымдық жасалды.

Индустрия 2. 0

(XIX ғ. екінші жартысы -

XX ғ. басы)

Еңбек бөлінісіне, электрлендіруге негізделген жаппай өндіріс

Оқу және тұрмыстық электроника, аналогтық байланыс, радиохабар және теледидар жүйелерін кеңінен қолдану негізінде электронды (аудио және видео сабақтар) оқыту және қашықтықтан оқыту технологиялары пайда болды. Осы кезеңде негізгі білім беру екпіні электрлік қозғалтқыштар, мұнай химиясы, атом энергетикасы туралы, зымыран құрылысы және олармен кіріктірілген бағыттар туралы білімдерді беруге бағытталды.

Индустрия 3. 0

(XX ғ. басы - XXI ғ. басы)

Өндірісті автоматтандыру үшін электроника және ақпараттық технологиялар жүйелерін енгізу

Білім беру ортасын компьютерлендіруді жүзеге асыру, желілік технологиялар мен интернетті кеңінен пайдалану қажет болды. Қашықтықтан оқыту жүйесі мен желілік университеттер пайда болды.

Индустрия 4. 0

(XXI ғ. басы)

Киберфизикалық өндірістік жүйелер

Электрондық оқулықтарды, оқыту бағдарламаларын, жасанды когнитивтік оқыту жүйелерін кеңінен қолдану негізінде оқытуды дербестендіруге баса назар аударылады. Жақын арада гибридтік оқыту технологиялары (адамдарды және ақылды машиналарды бірлесіп оқыту) талап етілуі мүмкін. Оқыту үдерісі үздіксіз үш өлшемді (адам, адам-машина, машина-машина) сипатқа ие болады. Бұл кезеңде кванттық есептеулер, жасанды интеллект, когнитивті ғылымдар, үлкен деректерді жинау және өңдеу сияқты жаңа білім беру пәндерінің пайда болуы тән.

Slide 3

Жаңа сауаттылық, ХХІ ғасырдың құзыреттілігі және жеке сипаттамалары (New Vision for education .

Сыни ойлау, креативтілік, коммуникацияны және кооперация (Partnership for 21st Century Skills) .

Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдылары, ынтымақтастық және көшбасшылық, тиімді қарым-қатынас, қызығушылық пен қиял, бастамашылық және бейімделу (ЮНЕСКО) .

XXI ҒАСЫР ДАҒДЫЛАРЫ

Slide 4

Сурет 1 - Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы білім беру

Slide 5

«Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы.

https://adilet. zan. kz/kaz/docs/P17827

https://digitalkz. kz/kz/o-programme/

Slide 6

Бағдарламаның негізгі мақсаттары Қазақстан Республикасының экономикасын дамытудың қарқынын арттыру және халықтың өмір сапасын жақсарту, сондай-ақ экономиканың негізінен жаңа траекториясы - болашақтың цифрлық экономикасына өту болып табылады.

https://digitalkz. kz/kz/napravleniya-programmy/

Slide 7

https://zerde. gov. kz/activity/ict/registries-standards-in-the-field-of-it/

Slide 8

https://www. nitec. kz/index. php/pages/perechen-standartov-v-oblasti-informatsionnyih-tehnologiy-v-tselom-

https://www. itu. int/en/ITU-T/wtsa16/prepmeet/Documents/CIS-RCC/presentations/%20of%20standardization%20ICT%20in%20Kazakhstan. pdf

Slide 9

Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.

Электрондық оқыту «ашық білім беру», «қашықтықтан білім беру» сияқты ұғымдардың қосындысын береді, яғни

ЭО = компьютерлік оқыту + желілік оқыту + онлайн оқыту + қашықтықтан оқыту.

Slide 10 Slide 11

Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі цифрлық технологиялар сипаты

Slide 12

Цифрлық оқыту контентерінің түрлері

Подкастинг

Аудиокастинг

QR-code

Mind mapping

Веб квест

Цифрлық сторителлинг

Стримингтік жүйелердің контент қалыптастыру мүмкіндігі

Геймификация

Инфографика

Блокчейн

Оқытудағы жасанды интеллект, виртуальды зертханалар

Желілік тест

Электронды портфолио, блогфолио

Slide 13 Slide 14

European Framework for the Digital Competence of Educators DigCompEdu, Luxembourg

Publications Office of the European Union, 2017 © European Union, 2017

DigCompEdu-да алты блокқа топтастырылған педагогтардың 22 құзыреттілігі айқындалған:

1-бөлім: Кәсіби міндеттер

2-Блок: Цифрлық ресурстар

3-бөлім: Оқыту және оқу

4-Блок: Оқушыларды бағалау

5-Блок: Оқу процесінде оқушылардың құқықтарын, мүмкіндіктерін және дербестігін кеңейту

6-Блок: Оқушылардың цифрлық құзыреттілігін дамыту

Slide 15 Slide 16

Цифрлық құзыреттілік деңгейін анықтау құралы:

0-19 группа A1 Бастаушы (Newcomer)

20-33 группа A2 Зерттеуші (Explorer)

34-49 группа B1 Интегратор (Integrator)

50-65 группа B2 Эксперт (Expert)

66-80 группа C1 Лидер (Leader)

81-88 группа C2 Жаңашыл(Pioneer)

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқытылатын пәндерден қашықтық олимпиадалар
Тегін онлайн оқыту
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Интернет жүйесінің ғылым,білім,тәрбие саласындағы рөлі
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
Тест бағдарламалар пошта
АКТ және ЦБР топтамалары
Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz