Қашықтықтан оқыту жүйесі




Презентация қосу
Тақырыбы: «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік
бағдарламасы.
ҚР АКТ саласындағы стандарттары.
Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге
асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.
Өнеркәсіптік революциялар жағдайындағы білім берудегі өзгерістер
Өнеркәсіптік Білім беру жүйесіне қойылатын талаптардың өзгеруі
революциялар
Индустрия 1.0 Теориялық және практикалық білімнің кешенділігіне негізделген оқыту
(XVIII ғ. екінші жартысы – әдістері кеңінен қолданылды. Бұл кезеңде математикаға, физикаға, химияға
XIX ғ. басы) және басқа да пәндерге басымдық жасалды.
Өндірісті механикаландыру, бу
энергиясын пайдалану
Индустрия 2.0 Оқу және тұрмыстық электроника, аналогтық байланыс, радиохабар және
(XIX ғ. екінші жартысы – теледидар жүйелерін кеңінен қолдану негізінде электронды (аудио және
XX ғ. басы) видео сабақтар) оқыту және қашықтықтан оқыту технологиялары пайда
Еңбек бөлінісіне, болды. Осы кезеңде негізгі білім беру екпіні электрлік қозғалтқыштар,
электрлендіруге негізделген мұнай химиясы, атом энергетикасы туралы, зымыран құрылысы және
жаппай өндіріс олармен кіріктірілген бағыттар туралы білімдерді беруге бағытталды.

Индустрия 3.0 Білім беру ортасын компьютерлендіруді жүзеге асыру, желілік технологиялар
(XX ғ. басы – XXI ғ. басы) мен интернетті кеңінен пайдалану қажет болды. Қашықтықтан оқыту жүйесі
Өндірісті автоматтандыру үшін мен желілік университеттер пайда болды.
электроника және ақпараттық
технологиялар жүйелерін енгізу
Индустрия 4.0 Электрондық оқулықтарды, оқыту бағдарламаларын, жасанды когнитивтік
(XXI ғ. басы) оқыту жүйелерін кеңінен қолдану негізінде оқытуды дербестендіруге баса
Киберфизикалық өндірістік назар аударылады. Жақын арада гибридтік оқыту технологиялары
жүйелер (адамдарды және ақылды машиналарды бірлесіп оқыту) талап етілуі мүмкін.
Оқыту үдерісі үздіксіз үш өлшемді (адам, адам-машина, машина-машина)
сипатқа ие болады. Бұл кезеңде кванттық есептеулер, жасанды интеллект,
когнитивті ғылымдар, үлкен деректерді жинау және өңдеу сияқты жаңа білім
беру пәндерінің пайда болуы тән.
XXI ҒАСЫР ДАҒДЫЛАРЫ

Жаңа сауаттылық, ХХІ ғасырдың құзыреттілігі және жеке
сипаттамалары (New Vision for education .

Сыни ойлау, креативтілік, коммуникацияны және кооперация
(Partnership for 21st Century Skills).

Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдылары, ынтымақтастық
және көшбасшылық, тиімді қарым-қатынас, қызығушылық пен қиял,
бастамашылық және бейімделу (ЮНЕСКО).
Сурет 1 – Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы білім беру
«Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы.

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000827

https://digitalkz.kz/kz/o-programme/
Бағдарламаның негізгі мақсаттары
Қазақстан Республикасының
экономикасын дамытудың қарқынын
арттыру және халықтың өмір сапасын
жақсарту, сондай-ақ экономиканың
негізінен жаңа траекториясы –
болашақтың цифрлық экономикасына
өту болып табылады.

https://digitalkz.kz/kz/napravleniya-programmy/
https://zerde.gov.kz/activity/ict/registries-standards-in-the-field-of-it/
https://www.itu.int/en/ITU-T/wtsa16/prepmeet/Documents/CIS-RCC/presentations/
Presentation_3_5_Forum_State%20of%20standardization%20ICT%20in%20Kazakhstan.pdf https://www.nitec.kz/index.php/pages/perechen-standartov-v-oblasti-
informatsionnyih-tehnologiy-v-tselom-
Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.

Электрондық оқыту «ашық білім беру», «қашықтықтан білім беру» сияқты
ұғымдардың қосындысын береді, яғни
ЭО = компьютерлік оқыту + желілік оқыту + онлайн оқыту + қашықтықтан
оқыту.
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі цифрлық технологиялар сипаты

Электронды оқыту технологиялары түрлерінің артуы

Білім беруге қажетті ақпараттардың қолжетімділігінің артуы
(электронды кітапханалар, әлемдік дерекқорлар)

Цифрлық оқыту контенттерін пайдалану, құру мен өңдеу және
таратудың кең мүмкіндіктері

Білім берудегі әлеуметтік желілердің әлеуеті

Білімді бағалау мен бақылаудың онлайн платформалары

Ақпараттық қауіпсіздік проблемасы
Цифрлық оқыту контентерінің түрлері
Подкастинг
Аудиокастинг
QR-code
Mind mapping
Веб квест
Цифрлық сторителлинг
Стримингтік жүйелердің контент қалыптастыру мүмкіндігі
Геймификация
Инфографика
Блокчейн
Оқытудағы жасанды интеллект, виртуальды зертханалар
Желілік тест
Электронды портфолио, блогфолио
MOOC (Massive Аралас оқыту (b-learning, blended Бейімделген
Open Online learning) оқыту (a-learning,
Courses) adaptive learning)

Оқытуды Мобильді оқыту
дербестендіру (m-learning,
(personalization of mobile learning)
learning) Электронды
оқыту дамуы
Барлық жерде
(e-learning, оқыту (u-learning,
Микрооқыту
(microlearning) electronic ubiquitous electro
learning) nic learning)

Аударылған
Виртуальды
оқыту (f-learning,
сынып
flipped learning)
Иммерсивтік
Нативтік оқыту
оқыту (i-learning,
(n-learning, native
immersive
learning)
learning)
DigCompEdu-да алты блокқа топтастырылған педагогтардың 22 құзыреттілігі айқындалған:
1-бөлім: Кәсіби міндеттер
2-Блок: Цифрлық ресурстар
3-бөлім: Оқыту және оқу
4-Блок: Оқушыларды бағалау
5-Блок: Оқу процесінде оқушылардың құқықтарын, мүмкіндіктерін және дербестігін кеңейту
6-Блок: Оқушылардың цифрлық құзыреттілігін дамыту

European Framework for the Digital Competence of Educators DigCompEdu,
Luxembourg
Publications Office of the European Union, 2017 © European Union, 2017
Цифрлық құзыреттілік деңгейін
анықтау құралы:
0–19 группа A1 Бастаушы (Newcomer)
20–33 группа A2 Зерттеуші (Explorer)
34–49 группа B1 Интегратор (Integrator)
50–65 группа B2 Эксперт (Expert)
66–80 группа C1 Лидер (Leader)
81–88 группа C2 Жаңашыл(Pioneer)

Ұқсас жұмыстар
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқытылатын пәндерден қашықтық олимпиадалар
Тегін онлайн оқыту
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Интернет жүйесінің ғылым,білім,тәрбие саласындағы рөлі
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
Тест бағдарламалар пошта
АКТ және ЦБР топтамалары
Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Пәндер