Қашықтықтан оқыту жүйесі



Тақырыбы: «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы.
ҚР АКТ саласындағы стандарттары. Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.

Өнеркәсіптік революциялар жағдайындағы білім берудегі өзгерістер
Өнеркәсіптік революциялар
Білім беру жүйесіне қойылатын талаптардың өзгеруі
Индустрия 1. 0
(XVIII ғ. екінші жартысы -
XIX ғ. басы)
Өндірісті механикаландыру, бу энергиясын пайдалану
Теориялық және практикалық білімнің кешенділігіне негізделген оқыту әдістері кеңінен қолданылды. Бұл кезеңде математикаға, физикаға, химияға және басқа да пәндерге басымдық жасалды.
Индустрия 2. 0
(XIX ғ. екінші жартысы -
XX ғ. басы)
Еңбек бөлінісіне, электрлендіруге негізделген жаппай өндіріс
Оқу және тұрмыстық электроника, аналогтық байланыс, радиохабар және теледидар жүйелерін кеңінен қолдану негізінде электронды (аудио және видео сабақтар) оқыту және қашықтықтан оқыту технологиялары пайда болды. Осы кезеңде негізгі білім беру екпіні электрлік қозғалтқыштар, мұнай химиясы, атом энергетикасы туралы, зымыран құрылысы және олармен кіріктірілген бағыттар туралы білімдерді беруге бағытталды.
Индустрия 3. 0
(XX ғ. басы - XXI ғ. басы)
Өндірісті автоматтандыру үшін электроника және ақпараттық технологиялар жүйелерін енгізу
Білім беру ортасын компьютерлендіруді жүзеге асыру, желілік технологиялар мен интернетті кеңінен пайдалану қажет болды. Қашықтықтан оқыту жүйесі мен желілік университеттер пайда болды.
Индустрия 4. 0
(XXI ғ. басы)
Киберфизикалық өндірістік жүйелер
Электрондық оқулықтарды, оқыту бағдарламаларын, жасанды когнитивтік оқыту жүйелерін кеңінен қолдану негізінде оқытуды дербестендіруге баса назар аударылады. Жақын арада гибридтік оқыту технологиялары (адамдарды және ақылды машиналарды бірлесіп оқыту) талап етілуі мүмкін. Оқыту үдерісі үздіксіз үш өлшемді (адам, адам-машина, машина-машина) сипатқа ие болады. Бұл кезеңде кванттық есептеулер, жасанды интеллект, когнитивті ғылымдар, үлкен деректерді жинау және өңдеу сияқты жаңа білім беру пәндерінің пайда болуы тән.

Жаңа сауаттылық, ХХІ ғасырдың құзыреттілігі және жеке сипаттамалары (New Vision for education .
Сыни ойлау, креативтілік, коммуникацияны және кооперация (Partnership for 21st Century Skills) .
Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдылары, ынтымақтастық және көшбасшылық, тиімді қарым-қатынас, қызығушылық пен қиял, бастамашылық және бейімделу (ЮНЕСКО) .
XXI ҒАСЫР ДАҒДЫЛАРЫ

Сурет 1 - Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы білім беру

«Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы.
https://adilet. zan. kz/kaz/docs/P17827
https://digitalkz. kz/kz/o-programme/

Бағдарламаның негізгі мақсаттары Қазақстан Республикасының экономикасын дамытудың қарқынын арттыру және халықтың өмір сапасын жақсарту, сондай-ақ экономиканың негізінен жаңа траекториясы - болашақтың цифрлық экономикасына өту болып табылады.
https://digitalkz. kz/kz/napravleniya-programmy/

https://zerde. gov. kz/activity/ict/registries-standards-in-the-field-of-it/

https://www. nitec. kz/index. php/pages/perechen-standartov-v-oblasti-informatsionnyih-tehnologiy-v-tselom-
https://www. itu. int/en/ITU-T/wtsa16/prepmeet/Documents/CIS-RCC/presentations/%20of%20standardization%20ICT%20in%20Kazakhstan. pdf

Электрондық оқыту (e-learning) жүйесін жүзеге асырудағы нормативті-құқықтық құжаттар.
Электрондық оқыту «ашық білім беру», «қашықтықтан білім беру» сияқты ұғымдардың қосындысын береді, яғни
ЭО = компьютерлік оқыту + желілік оқыту + онлайн оқыту + қашықтықтан оқыту.


Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі цифрлық технологиялар сипаты

Цифрлық оқыту контентерінің түрлері
Подкастинг
Аудиокастинг
QR-code
Mind mapping
Веб квест
Цифрлық сторителлинг
Стримингтік жүйелердің контент қалыптастыру мүмкіндігі
Геймификация
Инфографика
Блокчейн
Оқытудағы жасанды интеллект, виртуальды зертханалар
Желілік тест
Электронды портфолио, блогфолио


European Framework for the Digital Competence of Educators DigCompEdu, Luxembourg
Publications Office of the European Union, 2017 © European Union, 2017
DigCompEdu-да алты блокқа топтастырылған педагогтардың 22 құзыреттілігі айқындалған:
1-бөлім: Кәсіби міндеттер
2-Блок: Цифрлық ресурстар
3-бөлім: Оқыту және оқу
4-Блок: Оқушыларды бағалау
5-Блок: Оқу процесінде оқушылардың құқықтарын, мүмкіндіктерін және дербестігін кеңейту
6-Блок: Оқушылардың цифрлық құзыреттілігін дамыту


Цифрлық құзыреттілік деңгейін анықтау құралы:
0-19 группа A1 Бастаушы (Newcomer)
20-33 группа A2 Зерттеуші (Explorer)
34-49 группа B1 Интегратор (Integrator)
50-65 группа B2 Эксперт (Expert)
66-80 группа C1 Лидер (Leader)
81-88 группа C2 Жаңашыл(Pioneer)

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz