Жол жағдайларына байланысты жағдайларын жою және оның салдары




Презентация қосу
Жол
жағдайларына
байланысты
жағдайларын
жою және оның
салдары
O 3. Бар
жолдардағы
қауіпті жерлерді
1. Жол жою
жағдайларымен O 4.Жолдарды
байланысқан елді мекендер
оқиғаларды арқылы салу.
болдырмау O 5.Жаңа
тәсілдері жолдарды
жобалаған
2.Жолдың қауіпті кезде қозғалыс
бөліктерін қауіпсіздігін
табудың әдістері қамтамасыз ету
Жол жағдайларын жақсарту және қозғалыс қауіпсіздігін
қамтамасыз ету
1. Жол жағдайларымен байланысқан оқиғаларды
болдырмау тәсілдері
Қозғалыс жылдамдықтары күрт өзгеретін жерлердегі
жол-көлік оқиғаларының шоғырлануы оларды болдырмау
үшін жол бойындағы көлік ағындарының біркелкі биік
орта жылдамдықпен қозғалысын қамтамасыз ететін
және олардағы ішкі кедергілердің пайда болуының
себептерін болдырмауды қамтамасыз ететін шаралар
қажет екендігін куәләндіреді. Ашық сағалардағы
сұйықтықтың қозғалысымен ұқсастығы бойынша көлік
ағынында пайда болатын турбуленттілікті (жиі басып
озуды), тұрып қалушылықты (тоқтауды) және тірелуді
(жылдамдықты төмендету процесіндегі автомобильдер
аралықтарындағы қашықтықтың күрт қысқаруын)
болдырмайтындай етіп жол тораптарының барлық
бөлшектерін есептеп шығару керек.
Бұл мақсат үшін мыналар қарастырылуы мүмкін:
— жол ұзындығы бойынша жылдамдықтар эпюрлерін бірдейлестіру – жылдамдықтар
айтарлықтай төмендейтін жерлерді жаңартып жасау жолымен жылдамдықтарды
арттыру және қауіпті бөліктердегі жылдамдықтарды шектеу;
— автомобильдердің маневлері (әрекеттері) үшін және жол бойымен сенімді
қозғалысы үшін қажетті кеңістікпен қамтамасыз ету: пландағы, бойлық профильдегі
және жол алқаптары шектеріндегі көрінушілік, жүріс бөлігін кеңейту;
— жүргізушілер үшін жолдың жалпы бағытын және сондай-ақ сәйкес қозғалыс
алқаптарын белгілеу.
Жергілікті жағдайларға байланысты бұл міндеттерді шешу үшін келесідей шаралар
қарастырылады:
— планның және бойлық профильдің элементтерін өзгерту (пландағы қисықтардың
радиустарын ұлғайта отырып қайта жасау, көрушілікті ұлғайту үшін жолдағы
алқаптарды тазарту, бойлық еңістіктерді азайту, тор көпірлерді қайта салу);
— қозғалысты пассивтік реттеу шараларын қолдану – жүріс бөлігін белгілеу,
бағыттағыш аралшықты бір деңгейдегі қиылыстарда жасау;
— жүріс бөлігінің әртүрлі алқаптары бойынша жүріп келе жатқан жылдамдықтағы
(тұрғылықты жерлердегі жергілікті және транзиттік қозғалыстар) көлік ағынын
топтарға бөлу немесе көлік ағынының бір бөлігіндегі қозғалыс жылдамдығын біркелкі
төмендету және ұлғайту қажет болған уақыт жағдайларында (жолдар қиылыстарына
жақындаулардағы өтпелі-жылдамдықтық алқаптар) немесе әртүрлі түрдегі (типтегі)
автомобильдердің динамикалық сапасында күрт айырмашылықтар пайда болған
жерлерде (көтерілулерде) көлік ағынын топтарға бөлу;
— қауіпті бөліктерге жақындайтын жерлерде автомобильдер қозғалысының
жылдамдықтарын жасанды төмендету, мысалы, жүріс бөлігінде ірі тасты
жазықтықтық беттік өңдеулерден «дірілдемелі (секірмелі) алқаптар» жасау.
Автомобилдер ағыны қозғалысының біркелкілігін қамтамасыз ету бойынша шараларды
жоспарлау қозғалыс тәртібін бақылаудан және автомобильмен тасымалдауларды іске
асыратын ұйымдардың тәжірибесінің есебінен шығуы керек. Қайта жасауды қажет
ететін бөліктер туралы жүргізушілердің пікірлерін есепке алу, сондай-ақ қоғамдық
көлік құралдары қозғалыстарының және маршруттық (бағыттық) жүк
тасымалдаулардың графиктерін құрастырған кезде жүргізушілердің пікірлерін есепке
алу үлкен пайда келтіре алады.
2. Жолдың қауіпті бөліктерін табудың әдістері.
Әрбір автомобиль жолы планда және бойлық профильде қисықтардың радиустары мен
қамтамасыз етілген көрінушіліктері, бойлық еңістіктері бойынша және трассаның басқадай
сипаттамалары бойынша айырмашылықтары бар жекелеген бөліктердің үйлесуінен
тұрады. Бұл көрсеткіштердің қозғалыс жағдайларына әсер етулері өзара байланып, жол-
көлік оқиғалары санының әртүрлі бөліктерінде бірдей емес екендігіне ала келеді.
Автомобиль жолы планының және бойлық профилінің әрбір элементінің әсер етуі
жекелеген әсер етуші факторларды сипаттайтын коэффициенттерді қолдану негізінде
бағалануы мүмкін.
Барлық ұзындығы бойынша қауіпсіз жолда оқиғалардың пайда болуы сирек кездейсоқ
жағдай болып табылады. Оқиғалардың жекелеген жол бөліктерінің арасында бөлініп
таратылуы ықтималдылық теориясының заңдарына бағынуы тиіс, егер жүргізушілердің
қажып-болдыруларының өсуінің әсер етуін маршрут және қозғалыс шарасы бойынша
ескермесе. Бұл кезде жол-көлік оқиғалары туралы деректерді талдау көрсеткендей,
жолдың әртүрлі километрлерінде жүріп өткен 1 млн. автомобильге шаққандағы олардың
саны Пуассонның бөліп таратылу заңына бағынады. Қайсібір жол учаскесінде «К» оқиғалар
болуының ықтималдылығы мына тәуелділікпен өрнектеледі:
(5)
мұндағы — 1 километрге шаққандағы оқиғалардың орта саны;
— бөліп тарату көрсеткіші (параметрі).
Математикалық негізделуіне қарамастан көрсетілген әдістің бірқатар кемшіліктері бар:
1) оны жаңадан (қайтадан) салынып жатқан жолдардың жобаларын талдауға пайдалануға
болмайды;
2) қозғалыс қауіпсіздігін талдау жол-көлік оқиғаларының орта санына негізделген, яғни
қауіпті бөліктердің тобына тек қана апаттылықтың орта деңгейінен жоғары оқиғалар
санының көрсеткіштері бойынша бөлініп көрінетіндері жатқызылған. Бірақ осы маршрут
үшін деректерді пайдаланған кезде бұл рұқсат етілетін шама ретінде қабылдануы мүмкін,
орта деңгей барлық жолдардағы қанағаттанғысыз жол жағдайларымен анықталуы мүмкін.
Демек, олардың нашар бөліктерінен аса нашар бөліктері бөлініп алынатын болады;
АҒАЙ ОСЫ
САБАҚТАНДА
ҚОЙЫҢЫЗШ
Ы

Ұқсас жұмыстар
Неофрейдизм - адамды, қоғамдық институттар құрылымындағы оның орны мен рөлін зерттеуде психоаналитикалық қағидаларға негізделген философиялық бағыт
БЕЙБIТШIЛIККЕ ЖӘНЕ АДАМЗАТ ҚАУIПСIЗДIГIНЕ ҚАРСЫ ҚЫЛМЫСТАР
Мердігерлік шартының жалпы сипаттамасы
Кәсіби аурулар факторлары
Орман ағаштарының ерекшеліктері, орманның сипатты белгілері
Энергиямен жабдықтау
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК
Жеке құрам бойынша құжаттар
Әлеуметтік – экономикалық дамудағы дағдарыс түсінігі және оның пайда болу себептері
Жаңа экономикалық саясаттың белгілері
Пәндер