МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Презентация қосу
«МОӘ» курсы болашақ
математика мұғалімінің
әдістемелік
құзырлылығын
қалыптастырудың негізгі
құралы
Дайындаған:Каримуллаева У.Г.
Қабылдаған:Кокажаева А.Б.
Slide title
1 Click to add Title
2 Click to add Title
3 Click to add Title
4 Click to add Title
Кіріспе:
• Математиканың оқыту әдістемесі (МОӘ) соңғы жылдары қарқынды дамып мазмұны
жағынан да, ғылыми әдіс-тәсілдері жағынан да кемелденген педагогиканың бір саласы.
Болашақ математика мұғалімі математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсат-
мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, методикалық зерттеулерді, есеп шығаруды және оларды
оқушыларға түсіндірудің жолдарын оқытудың техникалық және көрнекі құралдарын
оқу процесінде пайдалану әдістемесін, оқушыларды оқу-ісіне жұмылдыру тәсілдерін,
педагогика ғылымы мен озат тәжірибе жетістіктерін мектеп практикасына батыл енгізу
тәсілдерін жоғары мектеп қабырғасында жүргенде игеруі тиіс.
• Математиканы оқыту әдістемесі математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-
тәрбие жүйесі жайындағы ғылым. Бұл жүйені меңгеру математиканы оқыту мен
математика пәні арқылы оқушыларды тәрбиелеу ісін ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
• Математиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым сондықтан да ол қазіргі
қоғамның талаптарына сай педагогика ғылымы анықтап берген жалпы білім беру мен
тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес құрылады. Математиканы оқыту
әдістемесі мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді
саналы меңгеру және алған білімінпрактикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері
мен құралдарын тағайындайды.
Өзектілігі
• 1. Математиканы не үшін оқыту керек?
• 2. Нені оқыту керек? Қандай тәртіппен, ретпен оқыту керек?
• 3. Математиканы қалай оқыту керек?
МОӘ
Математиканы оқытудың Математиканы оқытудың Математиканы оқытудың
жалпы әдістемесі арнайы әдістемесі нақты әдістемесі
Мектеп математикасының бүкіл Оқушылардың жасына оқу 1) жалпы әдістеменің жеке
курсын қарастырады және материалы мазмұнының мәселелері мысалы, математика
оқытудың идеология бағытын, ерекшеліктерінесәйкес курсты сабақтарында және сыныптан тыс
оқыту мазмұны мен әдістерінің оқытудың дербес мәселелерін жұмыстарда эстетикалық тәрбие
бірлігін, оқыту түрлерінің қарастырады. Арнайы әдістеме беру белгілі-бір сыныптың
арасындағы байланыстарды, белгілі-бір тақырыпты немесе математика сабақтарын жоспарлау;
әртүрлі курстардың (алгебра, бағдарламаның бір тарауын 2) Арнайы әдістеменің жеке
геометрия, анализ бастамалары) оқытудың реті жайында нұсқау мәселелері мысалы,
арасындағы сабақтастықтарды оқу береді. Оқу құралдарын қалай «үшбұрыштар» тақырыбын
процесіндегі тәрбие жұмысы қолдану жөнінде ұсыныс жасап оқытуда оқушылардың есептеу
элементтерінің тұтастығын оқушылар өздігінен орындайтын шеберліктерін шыңдау
қамтиды. Оқушылар бөлімінің жұмыстар мен жаттығуларға қарастырылады.
саналығы мен баяндылығы арналған тапсырмалар үлгісін
қамтамасыз етеді. көрсетеді.
1)Білім беру
Математиканы
оқыту әдістемесі
2)Тәрбиелеу
мектепке тән үш
жалпы мақсатты
көздейді:
3)Өмірлік практикалық
білім дағды дарыту
немесе дамытушылық
• Математиканы оқытудың білімдік мақсаты барлық оқушыларды математика ғылыми
негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық сапалы да берік игеруге
қажетті біліктіліктермен дағдылармен қаруландыру болып табылады. Осындай білім
алу нәтижесінде оқушылардың ақыл-ойы дамиды. Оқушыларға математикалық білім
дағдылар жүйесін берумен қатар математика пәні мектепке басқа да білім беру
міндетін атқарады. Олар:
• 1.Оқушылардың бізді қоршаған ақиқат болмысты танып білудің математикалық
әдістерін игеруіне жәрдемдесу;
• 2.Оқушыларды ауызша және жазбаша математика тіліне үйрету (қарапайым,
анықтық, қысқа да нұсқалық, толықтық);
• 3.Оқушыларды математика бойынша алған білім дағдыларын оқу және өз бетімен
білім алу барысында белсенді түрде пайдалана білуге үйрету;
МАҚАЛА
«Физика-математикалық білім беру сапасын арттырудың
қажетті шарты ретінде педагогтың кәсіби құзыреттілігін
қалыптастыру және жетілдіру»
Аннотация.
Мақала жаңа буын стандарттарын жобалау жағдайында
математика мұғалімінің әдістемелік дайындығын жаңғырту
мәселесіне арналған. Мақалада математика мұғалімінің
құзіреттілік тәсілінің негізгі бағыттары қарастырылған.
Олардың ішінде мақсаттарды нақтылау, оқытудың мазмұнын
нақтылау, оқу үрдісін түзету және оқу қызметін ұйымдастыру.
интеллектуалдық-
педагогикалық құзыреттілік Ақпараттық-технологиялық
құзіреттілік
Оқу-танымдық құзіреттілік
Коммуникативтік құзіреттілік
Əлеуметтік-еңбек құзіреттілік
рефлексиялық құзіреттілік
Кәсіби құзіреттіліктің негізгі құрамдастары
Назарларыңызғ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz