МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы




Презентация қосу
«МОӘ» курсы болашақ
математика мұғалімінің
әдістемелік
құзырлылығын
қалыптастырудың негізгі
құралы
Дайындаған:Каримуллаева У.Г.
Қабылдаған:Кокажаева А.Б.
Slide title
1 Click to add Title

2 Click to add Title

3 Click to add Title

4 Click to add Title
Кіріспе:
• Математиканың оқыту әдістемесі (МОӘ) соңғы жылдары қарқынды дамып мазмұны
жағынан да, ғылыми әдіс-тәсілдері жағынан да кемелденген педагогиканың бір саласы.
Болашақ математика мұғалімі математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсат-
мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, методикалық зерттеулерді, есеп шығаруды және оларды
оқушыларға түсіндірудің жолдарын оқытудың техникалық және көрнекі құралдарын
оқу процесінде пайдалану әдістемесін, оқушыларды оқу-ісіне жұмылдыру тәсілдерін,
педагогика ғылымы мен озат тәжірибе жетістіктерін мектеп практикасына батыл енгізу
тәсілдерін жоғары мектеп қабырғасында жүргенде игеруі тиіс.
• Математиканы оқыту әдістемесі математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-
тәрбие жүйесі жайындағы ғылым. Бұл жүйені меңгеру математиканы оқыту мен
математика пәні арқылы оқушыларды тәрбиелеу ісін ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
• Математиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым сондықтан да ол қазіргі
қоғамның талаптарына сай педагогика ғылымы анықтап берген жалпы білім беру мен
тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес құрылады. Математиканы оқыту
әдістемесі мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді
саналы меңгеру және алған білімінпрактикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері
мен құралдарын тағайындайды.
Өзектілігі
• 1. Математиканы не үшін оқыту керек?
• 2. Нені оқыту керек? Қандай тәртіппен, ретпен оқыту керек?
• 3. Математиканы қалай оқыту керек?
МОӘ
Математиканы оқытудың Математиканы оқытудың Математиканы оқытудың
жалпы әдістемесі арнайы әдістемесі нақты әдістемесі
Мектеп математикасының бүкіл Оқушылардың жасына оқу 1) жалпы әдістеменің жеке
курсын қарастырады және материалы мазмұнының мәселелері мысалы, математика
оқытудың идеология бағытын, ерекшеліктерінесәйкес курсты сабақтарында және сыныптан тыс
оқыту мазмұны мен әдістерінің оқытудың дербес мәселелерін жұмыстарда эстетикалық тәрбие
бірлігін, оқыту түрлерінің қарастырады. Арнайы әдістеме беру белгілі-бір сыныптың
арасындағы байланыстарды, белгілі-бір тақырыпты немесе математика сабақтарын жоспарлау;
әртүрлі курстардың (алгебра, бағдарламаның бір тарауын 2) Арнайы әдістеменің жеке
геометрия, анализ бастамалары) оқытудың реті жайында нұсқау мәселелері мысалы,
арасындағы сабақтастықтарды оқу береді. Оқу құралдарын қалай «үшбұрыштар» тақырыбын
процесіндегі тәрбие жұмысы қолдану жөнінде ұсыныс жасап оқытуда оқушылардың есептеу
элементтерінің тұтастығын оқушылар өздігінен орындайтын шеберліктерін шыңдау
қамтиды. Оқушылар бөлімінің жұмыстар мен жаттығуларға қарастырылады.
саналығы мен баяндылығы арналған тапсырмалар үлгісін
қамтамасыз етеді. көрсетеді.
1)Білім беру

Математиканы
оқыту әдістемесі
2)Тәрбиелеу
мектепке тән үш
жалпы мақсатты
көздейді:
3)Өмірлік практикалық
білім дағды дарыту
немесе дамытушылық
• Математиканы оқытудың білімдік мақсаты барлық оқушыларды математика ғылыми
негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық сапалы да берік игеруге
қажетті біліктіліктермен дағдылармен қаруландыру болып табылады. Осындай білім
алу нәтижесінде оқушылардың ақыл-ойы дамиды. Оқушыларға математикалық білім
дағдылар жүйесін берумен қатар математика пәні мектепке басқа да білім беру
міндетін атқарады. Олар:
• 1.Оқушылардың бізді қоршаған ақиқат болмысты танып білудің математикалық
әдістерін игеруіне жәрдемдесу;
• 2.Оқушыларды ауызша және жазбаша математика тіліне үйрету (қарапайым,
анықтық, қысқа да нұсқалық, толықтық);
• 3.Оқушыларды математика бойынша алған білім дағдыларын оқу және өз бетімен
білім алу барысында белсенді түрде пайдалана білуге үйрету;
МАҚАЛА
«Физика-математикалық білім беру сапасын арттырудың
қажетті шарты ретінде педагогтың кәсіби құзыреттілігін
қалыптастыру және жетілдіру»

Аннотация.

Мақала жаңа буын стандарттарын жобалау жағдайында
математика мұғалімінің әдістемелік дайындығын жаңғырту
мәселесіне арналған. Мақалада математика мұғалімінің
құзіреттілік тәсілінің негізгі бағыттары қарастырылған.
Олардың ішінде мақсаттарды нақтылау, оқытудың мазмұнын
нақтылау, оқу үрдісін түзету және оқу қызметін ұйымдастыру.
интеллектуалдық-
педагогикалық құзыреттілік Ақпараттық-технологиялық
құзіреттілік

Оқу-танымдық құзіреттілік
Коммуникативтік құзіреттілік
Əлеуметтік-еңбек құзіреттілік

рефлексиялық құзіреттілік

Кәсіби құзіреттіліктің негізгі құрамдастары
Назарларыңызғ

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
Тіл құралы халықаралық байланыстарды дамытуға мүмкіндік беретін тұлғааралық және мәдениаралық қарым - қатынастардың аса маңызды құралы
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі туралы
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Конкурстық есептер
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Глоссари
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі
Пәндер