Команданы құру және басқару: принциптері, сипаттамасы және даму кезеңдері


Slide 1

Команданы басқару. Команда құру

СД22-002(10мец)

Атабаева Р

Бегулина Ж

Slide 2

Команданы басқару.

Топты басқару - бұл бірлескен күш-жігер арқылы белгіленген нәтижеге қол жеткізу үшін адамдар мен процестерді үйлестіру қабілеті. Басқарудың жалпы принциптері бар:

команда жұмыс істеп жатқан мақсаттар мен міндеттерді нақты тұжырымдау;

рөлдер мен жауапкершіліктерді сауатты бөлу;

әркімнің әрекет алгоритмі болатындай процестерді құру;

барлық қажетті жұмыс құралдарын және ресурстарын қамтамасыз ету;

барлығынан кері байланыс алу үшін барлық команда мүшелері арасында байланыс орнату.

Slide 3

Команданы басқару тиімді құрылады, егер:

команда өз мақсаттарын жақсы түсінеді;

бұл мақсаттар компанияның немесе тапсырыс берушінің мақсаттарымен сәйкес келеді (жоба шеңберінде) ;

команданың әрбір мүшесі осы мақсаттарға қалай және қандай көмекпен қол жеткізе алатынын түсінеді;

барлығы ортақ іске қосқан үлесін және ұжым үшін құндылығын біледі.

Әрбір жоба командасының тапсырмаларды басқарудың өзіндік тәсілі, сондай-ақ нәтижелерді бағалау критерийлері бар.

Slide 4

Команда дегеніміз

бұл өзіне жүктелген міндеттерді тез, тиімді және сапалы шешуге қабілетті мамандардың автономды, өзін-өзі басқаратын командасы.

Slide 5

Топтар мен команданың жұмысының салыстырмалы сипаттамасы

Сипаттама

Топтар

Команда

Өнімділік мынаған байланысты . . .

жұмысқа жеке үлес қосу

жеке және топтық үлес

Еңбек нәтижелерін бағалау:

жеке

жеке және топтық

Мүшелер қызығушылық танытады . . .

алға қойған мақсаттарға жетуде

мақсаттарды қалыптастыруда және оған қол жеткізуде

Жұмыс анықталды. .

көшбасшылар қойған мақсаттар

ортақ мақсаттар мен міндеттемелер

Белсенділік…

жиі пассивті

Әркім мәселені шешуге өз үлесін қосады

Slide 6

Основные признаки команды:

эффективное конструктивное межличностное взаимодействие;

профессионализм каждого сотрудника;

положительное мышление, а следовательно - ориентация на общий успех;

способность согласованно работать на общий результат;

нефиксированное, гибкое и мобильное распределение функций между членами команды.

Slide 7

Команданың принциптері:

Slide 8

Топтың даму кезеңдері:

Slide 9

Қорытынды

Команда құру - бұл компанияға қажетті мақсаттар мен міндеттерге жету үшін бірлескен қызметте олардың табысты өзара әрекетін қамтамасыз ететін қызметкерлердің мінез-құлық дағдыларын дамыту бойынша шаралар кешені.

Тиімді команда құрудың мақсаты - өз қызметінің нәтижелеріне бірлесіп жауап беретін және ұжымдағы еңбек бөлінісін тең дәрежеде жүзеге асыратын әртүрлі мамандықтағы тең дәрежедегі мамандар топтарын құру.

Ұжымның тиімді жұмыс істеуі үшін тек пікірлес адамдар командасын жинап қана қоймай, сонымен қатар жеке және іскерлік қасиеттері бойынша бірін-бірі толықтыратын, мақсатқа жете алатын адамдарды іріктеу қажет. Осыған байланысты көптеген мамандар командалық рөлдерді жіктеуге тырысты, оған қатысушылардың осы жеке қасиеттері сәйкес келуі керек.


Ұқсас жұмыстар
Қаржылық жоспарлау: мәні, мақсаттары, принциптері, әдістері және құру кезеңдері
Басқару психологиясының даму кезеңдері және негізгі теориялық мектептер
Басқару психологиясының даму кезеңдері мен негізгі мектептері
Басқару психологиясының даму кезеңдері: Тэйлор, Файоль, Вебер және Мэйо теориялары
Қазақстан Республикасының Конституциясы: принциптері, құрылымы және даму кезеңдері
ЭЕМ интерфейсінің жүйесі: құрылымы, құру принциптері және сипаттамалары
Гидрокүштік қондырғылар: насостың сипаттамасын құру принциптері
Дәріс №3. Операциялық жүйелердің түрлері және оларды құру принциптері
Экономикалық теорияның пәні, әдістері және даму кезеңдері
Персоналды басқару: мақсаттары, принциптері және HR саласындағы мансап
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz