Команданы басқару




Презентация қосу
Команданы басқару. Команда құру

СД22-002(10мец)

Атабаева Р
Бегулина Ж
Команданы басқару.

Топты басқару – бұл бірлескен күш-жігер арқылы белгіленген нәтижеге қол
жеткізу үшін адамдар мен процестерді үйлестіру қабілеті. Басқарудың жалпы
принциптері бар:
команда жұмыс істеп жатқан мақсаттар мен міндеттерді нақты тұжырымдау;
рөлдер мен жауапкершіліктерді сауатты бөлу;
әркімнің әрекет алгоритмі болатындай процестерді құру;
барлық қажетті жұмыс құралдарын және ресурстарын қамтамасыз ету;
барлығынан кері байланыс алу үшін барлық команда мүшелері арасында
байланыс орнату.
Команданы басқару тиімді құрылады,
егер:
команда өз мақсаттарын жақсы түсінеді;
бұл мақсаттар компанияның немесе тапсырыс берушінің мақсаттарымен
сәйкес келеді (жоба шеңберінде);
команданың әрбір мүшесі осы мақсаттарға қалай және қандай көмекпен қол
жеткізе алатынын түсінеді;
барлығы ортақ іске қосқан үлесін және ұжым үшін құндылығын біледі.
Әрбір жоба командасының тапсырмаларды басқарудың өзіндік тәсілі, сондай-ақ
нәтижелерді бағалау критерийлері бар.
Команда дегеніміз
бұл өзіне жүктелген міндеттерді тез, тиімді және сапалы
шешуге қабілетті мамандардың автономды, өзін-өзі
басқаратын командасы.
Топтар мен команданың жұмысының
салыстырмалы сипаттамасы
Сипаттама Топтар Команда
Өнімділік мынаған жұмысқа жеке үлес қосу жеке және топтық үлес
байланысты...
Еңбек нәтижелерін бағалау: жеке жеке және топтық
Мүшелер қызығушылық алға қойған мақсаттарға мақсаттарды
танытады... жетуде қалыптастыруда және оған
қол жеткізуде
Жұмыс анықталды.. көшбасшылар қойған ортақ мақсаттар мен
мақсаттар міндеттемелер
Белсенділік… жиі пассивті Әркім мәселені шешуге өз
үлесін қосады
Основные признаки команды:

эффективное конструктивное межличностное взаимодействие;
профессионализм каждого сотрудника;
положительное мышление, а следовательно — ориентация на
общий успех;
способность согласованно работать на общий результат;
нефиксированное, гибкое и мобильное распределение функций
между членами команды.
Команданың принциптері:
Командаға өз еркімен қосылу

Жұмыстың ұжымдық орындалуы

Ұжымдық жауапкершілік

Еңбекақыны ұжымдық жұмыстың соңғы нәтижесіне бағыттау

Соңғы нәтиже үшін команда үшін лайықты ынталандыру

Автономды өзін-өзі басқару командасы

Жұмыс тәртібін арттыру
Топтың даму кезеңдері:

• Қалыптастыру

• Ыстық

• Нормалардың қалыптасуы

• Жұмысты аяқтау

• Тарату
Қорытынды
Команда құру – бұл компанияға қажетті мақсаттар мен міндеттерге жету үшін бірлескен
қызметте олардың табысты өзара әрекетін қамтамасыз ететін қызметкерлердің мінез-құлық
дағдыларын дамыту бойынша шаралар кешені.
Тиімді команда құрудың мақсаты - өз қызметінің нәтижелеріне бірлесіп жауап беретін және
ұжымдағы еңбек бөлінісін тең дәрежеде жүзеге асыратын әртүрлі мамандықтағы тең
дәрежедегі мамандар топтарын құру.
Ұжымның тиімді жұмыс істеуі үшін тек пікірлес адамдар командасын жинап қана қоймай,
сонымен қатар жеке және іскерлік қасиеттері бойынша бірін-бірі толықтыратын, мақсатқа
жете алатын адамдарды іріктеу қажет. Осыған байланысты көптеген мамандар командалық
рөлдерді жіктеуге тырысты, оған қатысушылардың осы жеке қасиеттері сәйкес келуі керек.

Ұқсас жұмыстар
Командалық жолда Тор немесе Torus сөзін енгізу
ЧПУ СТАНОКТАРЫ
Программалық жабдықтамалар
Слайдты безендіруде түстерді таңдау
Norton Commander
Обектілерді қасиеттер терезесінде
Microsoft Windows - IBM тәрізді компьютерлерде графикалық интерфейсті қолдануды кеңінен жүзеге асырған, қазіргі заман талабына сай жасалған операциялық орта
AcessE xcel
Құрылымдық ұстанымға негізделген программалық жабдықтардың ерекшеліктері
MS ACCESS
Пәндер