Менеджменттегі коммуникация: теориясы, арналары және кедергілері


Slide 1

Менеджменттегі коммуникация

(12апта)

Орындаған: Батырхан Қ.

Қабылдаған: Таттибаева Г.

Тобы: ПО 17-1

Slide 2

Коммуникация дегеніміз қарым-қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы.

Коммуникация мақсаттары:

Басқару объектісі мен субъектісі арасындағы байланысты ұйымдастыру;

Басқарылатын ақпаратта эмоционалды және интеллектуалды байланыс қалыптастыру;

Мекеме қызметкерлері арасында өзара байланыс орнату;

Мекемеде ортақ көзқарастар қалыптастыру;

Мекеме жоспарының атқарылуын мақсат етіп қоятын ұжымның бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыру;

Slide 3

Ақпарат алмасу тәсілдері:

1) хат алмасу (хаттар, ескертулер, есептер) ;

2) электронды байланыс (электрондық пошта, факс) ;

3) отырыстар, жиналыстар;

4) телефонмен сөйлесу;

5) Жеке кездесулер

Slide 4

Ақпарат типтері:

Slide 5

Коммуникация процесінің құрылымы

Хабарлама - түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзі

Ақпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты жинайтын және оны жеткізетін адам

Канал - ақпарат беру құрылғысы

Ақпарат алмасуда 4 негізгі элементтерді қарастырады:

Алушы - жинақталған ақпарат оның түсініп білуіне бағытталған тұлға

Slide 6

Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және ауызша емес

Вербалды(ауызша) . Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі де ауызша құралдарға жатқызылады. Әрине, ауызша ақпарат алмасу арқылы жүзеге асырылатын хабарларда үлкен ақпараттар беріледі. Басқаша айтқанда, адамдардың көпшілігі табиғи тілде сөйлейді. Оның басты міндеті де осы.

Slide 7

Вербалды емес(ауызша емес) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделген ауызша емес коммуникацияны құрайды.

Көптеген хабарлардың әсері ауызша емес ақпаратпен жасалады: 37% - дауыс тонусы және 55% - бет әлпеті, яғни, мимика арқалы. Бұл, әсіресе, жіберушінің хабарламасының ауызша бөлігі басқаша келетін жағдайларда айқын. Мұндай жағдайда хабардың мағынасын түсіну үшін алушы вербалды емес бөлімге көбірек сенім артады.

Slide 8

Ақпарат алмасудағы проблемалар


Ұқсас жұмыстар
Менеджменттегі коммуникация: ұғымы, түрлері, кедергілері және жою әдістері
Стартаптардағы коммуникация арналары және офлайн арналарды таңдау негіздері
Менеджменттегі коммуникация: рөлі, элементтері, бағыттары және кедергілерді жою
Кәсіпорындағы коммуникация: түрлері, процестері мен кедергілері
Стартап жобаларындағы коммуникация арналары: онлайн құралдар мен таңдау критерийлері
Ұйымды басқарудағы коммуникация: рөлі, түрлері және кедергілері
Басқарудағы коммуникация: рөлі, түрлері, коммуникация процесі және кедергілерді жою әдістері
Цифрлық технологиялар мен бұқаралық коммуникация: теориясы, түрлері және әлеуметтік әсері
Масс-медиа мен қоғам: коммуникация теориясы және бұқаралық коммуникацияның дамуы
Тілдік коммуникация және сөз мәдениеті: ауызша және жазбаша қатынастың теориясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz