Автомобильдерді жөндеу, материалтану
Презентация қосу
Д. Қонаев атындағы аграрлық техникалық
колледжі
Презентация
Тақырып :АБС негізгі ақаулары
2021-2022 оқу жылы
• Сабақтың мақсаты: Автокөліктің қосымша
бөлшектерінің атқаратын қызметі және
құрылысы туралы түсінік беру.
• 1.Білімділік: Студенттерге жөндеу
жұмыстарын, жолдарын,атқаратын
қызметі,құрылысы,сапасын анықтауды
үйрету.
• 2.Дамытушылық: Логикалық
ойлау,бақылау,қабылдау,ақыл-ес,зейін,ой-
өріс және басқа танымдық процесстерін
дамыту.
• Жабдықталуы: автокөлік бөлшектері,тапсырмалар.
• Сабақтың көрнекілігі: слайд,плакаттар,карточка,
• Пән аралық байланыс: Автомобильдерді жөндеу,материалтану.орыс
тілі.
• Сабақтың барысы:
• I.Ұйымдастыру кезеңі:
• Студенттерді үш топқа бөлу: Шебер, Алғыр, Қыран.
• II.Үй тапсырмасын карточкаларда берілген сұрақтар арқылы
сұрау,бағалау:
• Бұғаттауға қарсы тежеу жүйесінде көптеген мәселелер
болуы мүмкін, ABS ақаулығының 4 жалпы себебін бөлуге
болады:Abs сенсорының сымында үзілістер немесе
контроллер блогының дұрыс жұмыс істемеуі бар. Бұл
жағдайда қате көрсетіледі, бұрыштық
жылдамдықтардың өзгеруі туралы сигналдар берілмейді
және бүкіл жүйе өшіріледі.Доңғалақ сенсорларының
істен шығуы. ABS қосылғаннан кейін өзін-өзі
диагностикалаудан өтіп, қатені тапқан кезде, бірақ
жұмысын жалғастырады.
• Мұның себебі көбінесе контактілердің тотығуында, жүйенің қуат
көзіне нашар қосылуында немесе доңғалақ сенсорларының жерге
тұйықталуында.Әр түрлі шиналар қысымы және протектор үлгілері.
Әдетте, бұл жағдайда бұрыштық жылдамдық туралы ақпарат
қосымша құрылғыдан келеді. Доңғалақтардың бірі тегіс болса
немесе бір дөңгелектің протекторы басқаларына қарағанда
өрескел болса, ол баяулай бастайды. Сонымен қатар, әртүрлі тозу
дәрежесі бар шиналарды орнатсаңыз, бірдей әсерді байқауға
болады.Элементтердің механикалық зақымдануы - доңғалақ
мойынтіректерінің сепараторлары, торлар, сенсордың жанындағы
үзілген сым, күпшек мойынтіректің тозуы, доңғалақ сенсорының
роторының кері соққысы және сынуы. Бұл бұзылулармен ABS
мүлде іске қосылмайды. Бұл сондай-ақ ABS сорғысының істен
шығуын қамтуы мүмкін.
• Жоғарыда аталған мәселелердің барлығын өздігінен шешуге
болады, кейде жабдықты толығымен қымбат ауыстырудан гөрі
ақаулықты анықтау және кейбір ABS қондырғыларын жөндеу
жеткілікті. ABS тізбегіндегі ең осал дөңгелек датчиктері болып
табылады, олар айналмалы концентраторлар мен ось
біліктерінің жанында орналасқан. Датчиктердің орналасуы
нашар, өйткені күпшек мойынтіректеріндегі кір мен ойнаудың
жоғарылауы олардың істен шығуына әкелуі мүмкін, осылайша
тежегішке қарсы жүйенің жұмысын толығымен азайтады.
• Құрылғының жұмысына аккумулятор терминалдары
арасындағы кернеу әсер етуі сирек емес. Егер кернеу 10,5 В
немесе одан азға дейін төмендетсе, жүйенің өзі қауіпсіздік
блогы арқылы кенеттен өшуі мүмкін. Қауіпсіздік релесі
әрқашан көлік желісіндегі жол берілмейтін кернеулер мен
кернеулердің ауытқуларына жауап беретіндіктен. Егер сіз
отты қосулы және қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде
электр қосқыштарын ажыратпасаңыз, мұндай жағдайларды
жоюға болады. Генератордағы қосылыстардың
контактілерін үнемі қадағалап отыру керек және
қозғалтқышты «жарықтандыру» әдісімен іске қоспау керек.
• ABS ақауларын жоюАуыстырудың ең қымбат бөлігі - басқару блогы, бірақ жоғарыда айтылғандай, ол
реле арқылы қорғалған, бұл зақымдану қаупін азайтады. Оны жұмыстан шығара алатын жалғыз
нәрсе - біз жоғарыда сипаттаған температура айырмашылығы. Сондықтан жүйенің орталық бөлігін
қауіпсіз түрде алып тастауға немесе соңғы бақылау нүктесіне ауыстыруға болады.ABS диагностикасы
алдыңғы дөңгелектерден басталады:Біз сенсорды алып тастаймыз.Біз оны кірден және жиналған
шөгінділерден керосинмен немесе лейт-спиртпен тазалаймыз.Біз доңғалақ торындағы тістерді
тексереміз. Олардан сенсор жоғары жылдамдықты революцияларды оқиды, тістер кірмен бітеліп
қалған кезде, сәйкесінше, деректер қате оқылады, бұл ABS қатып қалуына әкеледі.Біз олардан
бітелуді алып тастаймыз, біз кері беріліс сенсорымен де солай істейміз.Осыдан кейін автомобильдің
зауыттық нұсқаулығында жазылған электр кедергісін тексеру қажет. Нақты қарсылықты білу мүмкін
болмаған кезде, дүкенге хабарласыңыз және сатушыдан көлігіңіздің үлгісіне қарсылықты
сұраңыз.Сенсорлармен бәрі реттелген кезде, біз мультиметрді айнымалы кернеуді өлшейтін
вольтметр режиміне ауыстырамыз.Көлікті домкратпен көтеріп, доңғалақты айналдырыңыз және ол
айналу кезінде сенсор орамындағы кернеуді өлшеңіз. Сондай-ақ, кернеудің қалыпты бірлігін
көлігіңіздің нұсқаулығынан білуге болады.Подшипниктерге көшейік. Доңғалақ торының тозуы
жүйенің істен шығуының ең көп тараған себебі болып табылады. Әлі де кірді керосинмен тазалап,
оларды таң қалдыру арқылы тексеру керек. Егер олар ақаулы болса, ол бірден пайда болады. Тозған
элементтерді ауыстыру және сенсордың жұмысын мультиметрмен тексеру қажет.
• ABS сенсорларын қалай тексеруге болады - визуалды тексеруСонымен
қатар, ABS жүйесін ELM-327 сканері арқылы тексеруге болады.
Индукциялық түрдегі сенсор жетек білігіне немесе доңғалақ торына
жалғанған импульстік ротордың үстінде орналасқан тісті металл дискімен
жұпталған индукциялық катушка болып табылады. Сенсордың ақаулығын
сынауышпен, дәнекерлеу үтікімен, сондай-ақ жөндеу түйреуішімен тануға
болады, бірақ алдымен сенсорды таза түрде тексеріп, кірді іздеңіз, егер
бар болса, оларды жойыңыз. Әрі қарай, түйіндегі кедергі кернеуін өлшеуге
кірісіңіз.Полюстің өзегінің айналасында магнитке қосылған орам бар. Бұл
көршілестік магнит өрісінің индукторға еркін өтуіне мүмкіндік береді. Ал
ротор айналатындықтан және тіс аралық қуыстар өзгергендіктен, орама
өзегі арқылы өтетін магнит ағыны өзгереді. Мұндай өзгерістер айнымалы
кернеуді тудырады, оның деңгейі өлшенуі керек. Кернеудің жиілігі мен
амплитудасы доңғалақтың айналу санына байланысты.
• Коннекторларға түйреуіштер бекітілген, ал сынаушы абс сенсорының
кедергісін өлшейді. Өлшеу кезінде қарсылық жылдамдығы 800-1200 Ом
диапазонында, бірақ паспортты қарап, рұқсат етілген бірлікпен
тексерген дұрыс. Желі шексіздікке дейін ұлғайған кезде желі үзілуі орын
алды, ал қарсылық нөлді көрсетсе, сенсор тізбегінде қысқа тұйықталу
орын алды. Датчиктердің толық диагностикасын жүргізу үшін
құрылғының бүкіл сымын сынауышпен шақыру қажет. Барлығы қалыпты
болғанда, көрсеткіштер келесідей болады:оқшаулау кедергісі деңгейі -
20 кОм жоғары;аяқ - абс сенсоры алдыңғы оң 7-25 Ом;аяқ - ABS сенсоры
артқы оң 6–24 Ом.Датчикті тексеру кезінде бұзылу анықталса, оны
жөндеу мағынасыз. Егер ақау табылмаса, орталық блоктың жұмысына
өз бетімен араласу ұсынылмайды. Мамандар құрылғыда бұрын
сақталған ақаулық кодтарын қарап, тиісті шараларды қабылдайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz