Енгізу алдыңғы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы



Презентация
Тақырып :Бұғаттауға қарсы жүйесін басқару блогының функцияларын диагностикалау
Д. Қонаев атындағы аграрлық техникалық колледжі
2021-2022 оқу жылы

Сабақтың мақсаты: Автокөліктің қосымша бөлшектерінің атқаратын қызметі және құрылысы туралы түсінік беру.
1. Білімділік: Студенттерге жөндеу жұмыстарын, жолдарын, атқаратын қызметі, құрылысы, сапасын анықтауды үйрету.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау, бақылау, қабылдау, ақыл-ес, зейін, ой-өріс және басқа танымдық процесстерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Студенттерді адамгершілікке, жауапкершілікке, тәрбиелеу, өз ойын ашық айтуға, топпен бірлесе жұмыс істеуге, өзгенің көзқарасына сыйластықпен қарауға үйрету.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, топпен жұмыс, суретпен жұмыс, постер қорғау.
Сабақ түрі: практикалық.

Жабдықталуы: автокөлік бөлшектері, тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, плакаттар, карточка,
Пән аралық байланыс: Автомобильдерді жөндеу, материалтану. орыс тілі.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Студенттерді үш топқа бөлу: Шебер, Алғыр, Қыран.
II. Үй тапсырмасын карточкаларда берілген сұрақтар арқылы сұрау, бағалау:

АBS 9. 0 басқару блогының функциясын диагностикалау барысында келесі ақауларды анықтауы мүмкін.
Енгізу алдыңғы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.
Алдыңғы сол жақ ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.
Енгізу алдыңғы оң жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.

Алдыңғы оң жақ ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.
Іске қосылатын артқы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.
Шығару артқы сол жақ ЭМК тізбегіндегі істен шығу
ГА АБС ауыстыру.
Енгізу артқы оң ЭМК тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.
Артқы оң ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
ГА АБС ауыстыру.

ЭЕМ-нің ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру.
EEPROM дөңгелектің ұзындығы туралы деректердің болмауы
Диагностикалық аспаптың көмегімен доңғалақтың шеңберінің ұзындығын АБС ЭББ-ға енгізу. Диагностикалық құралда таңдау: автокөлік түрін таңдау - «блоктауға қарсы жүйе» - «BOSCH АВЅ 9. 0» - «4: қосымша сынақтар» - «4: шиналардың өлшемдігі» - одан әрі шиналардың өлшемін таңдауды растау және деректерді контроллерге жазу.
ЭББ (ЭБУ) ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру
Төмен қуат кернеуі ГА АБС
Тиісті сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру. Генератордың жұмыс қабілеттілігін тексеру. АБС-ның «массамен» қосылуын тексеру. АКБ жағдайын тексеру. Қажет болса, АКБ зарядтау.

Жоғары қуат кернеуі ГА АБС
Генератордың жұмыс қабілеттілігін тексеру.
Жұмыс ауқымынан төмен немесе жоғары қуат кернеуі
Тиісті сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру.
Генератордың жұмыс қабілеттілігін тексеру. АБС-ның «массамен» қосылуын тексеру. АКБ жағдайын тексеру. Қажет болса, АКБ зарядтау.
ЭМК қоректену кернеуін қосу релесі тізбегіндегі істен шығу
F26 сақтандырғышты тексеру. Бүлінгенін ауыстыру. ЭМК қуат беру тізбегінде және «массасында» қосылыстың сенімділігін тексеру (байланыс
«25» және «38» ГА АБС) .
ЭББ ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру.
Тежеу сигналының ажыратқыш тізбегіндегі істен шығу
F25 сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру. Тоқтау сигналының ажыратқышының электр тізбегін үзуге және тұйықталуға тексеру. Бүлінген бөлшектерді ауыстыру. Тежеу сигналын ажыратқыштың жұмыс қабілеттілігін және оның дұрыс қосылуын тексеру. Қажет болған жағдайда оны ауыстыру.

«K-Line» адаптері «K-Line» үйлесімді интерфейсі бар ЭББ-мен жабдықталған қозғалтқыштардың сипаттамаларын алынуын қамтамасыз етеді. Құрылғының аппараттық бөлігі RS-232 сигнал деңгейімен «K-Line» сигнал деңгейіне сәйкес келетін блок болып табылады және де борттық компьютерді дербес компьютерге қосуға арналған.
Басқару жүйесінде ЭББ-мен байланысы үшін диагностикалық блок қарастырылған. Диагностика жасау барысында үш операция жасау керек:
«K-Line» адаптерінің шығысын диагностикалық разъемының 11-ші түйіспесіне немесе 13-ші түйіспесіне жалғаңыз;
адаптердің RS-232 разъемын компьютердің COM1 тізбектік портына қосыңыз;
адаптердің қуатын автокөліктің темекі тұтатқышына қосыңыз.
Басқару жүйесі компьютерге «K-Line» каналы арқылы қосылған кезде келесі функциялар орындалады: қозғалтқыштың жұмыс режимдерін сынау және шығыс тізбектерінің жұмысын тексеру; басқару блогының жадынан жұмыс кезінде жинақталған ақаулық кодтарын оқу; тест карталарында диагностикалық схемаларды тексеру.

Егер компьютер сигналдарды және сезгілер ақауларының оқылатын кодтарын қабылдай алмаса, ол қалыпты жұмыс режимін өшіріп, апаттық режимге ауысуы мүмкін.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz