Енгізу алдыңғы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы




Презентация қосу
Д. Қонаев атындағы аграрлық техникалық
колледжі

Презентация
Тақырып :Бұғаттауға қарсы жүйесін басқару блогының
функцияларын диагностикалау

2021-2022 оқу жылы
• Сабақтың мақсаты: Автокөліктің қосымша
бөлшектерінің атқаратын қызметі және
құрылысы туралы түсінік беру.

• 1.Білімділік: Студенттерге жөндеу
жұмыстарын, жолдарын,атқаратын
қызметі,құрылысы,сапасын анықтауды
үйрету.

• 2.Дамытушылық: Логикалық
ойлау,бақылау,қабылдау,ақыл-ес,зейін,ой-
өріс және басқа танымдық процесстерін
дамыту.
• Жабдықталуы: автокөлік бөлшектері,тапсырмалар.

• Сабақтың көрнекілігі: слайд,плакаттар,карточка,

• Пән аралық байланыс: Автомобильдерді жөндеу,материалтану.орыс
тілі.

• Сабақтың барысы:

• I.Ұйымдастыру кезеңі:

• Студенттерді үш топқа бөлу: Шебер, Алғыр, Қыран.

• II.Үй тапсырмасын карточкаларда берілген сұрақтар арқылы
сұрау,бағалау:
• АBS 9.0 басқару блогының функциясын диагностикалау
барысында келесі ақауларды анықтауы мүмкін.

• Енгізу алдыңғы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.

• Алдыңғы сол жақ ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.

• Енгізу алдыңғы оң жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.
• Алдыңғы оң жақ ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.

• Іске қосылатын артқы сол жақ ЭМК тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.

• Шығару артқы сол жақ ЭМК тізбегіндегі істен шығу
• ГА АБС ауыстыру.

• Енгізу артқы оң ЭМК тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.

• Артқы оң ЭМК шығару тізбегінің істен шығуы
• ГА АБС ауыстыру.
ЭЕМ-нің ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру.

EEPROM дөңгелектің ұзындығы туралы деректердің болмауы
Диагностикалық аспаптың көмегімен доңғалақтың шеңберінің ұзындығын АБС ЭББ-ға
енгізу. Диагностикалық құралда таңдау: автокөлік түрін таңдау – «блоктауға қарсы жүйе»
– «BOSCH АВЅ 9.0» – «4: қосымша сынақтар» – «4: шиналардың өлшемдігі» – одан әрі
шиналардың өлшемін таңдауды растау және деректерді контроллерге жазу.

ЭББ (ЭБУ) ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру

Төмен қуат кернеуі ГА АБС
Тиісті сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру. Генератордың жұмыс қабілеттілігін
тексеру. АБС-ның «массамен» қосылуын тексеру. АКБ жағдайын тексеру. Қажет болса,
АКБ зарядтау.
Жоғары қуат кернеуі ГА АБС
Генератордың жұмыс қабілеттілігін тексеру.

Жұмыс ауқымынан төмен немесе жоғары қуат кернеуі
Тиісті сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру.
Генератордың жұмыс қабілеттілігін тексеру. АБС-ның «массамен» қосылуын тексеру. АКБ жағдайын
тексеру. Қажет болса, АКБ зарядтау.

ЭМК қоректену кернеуін қосу релесі тізбегіндегі істен шығу
F26 сақтандырғышты тексеру. Бүлінгенін ауыстыру. ЭМК қуат беру тізбегінде және «массасында»
қосылыстың сенімділігін тексеру (байланыс
«25» және «38» ГА АБС).

ЭББ ішкі ақаулығы
ГА АБС ауыстыру.

Тежеу сигналының ажыратқыш тізбегіндегі істен шығу
F25 сақтандырғышты тексеру. Бүлінген ауыстыру. Тоқтау сигналының ажыратқышының электр тізбегін
үзуге және тұйықталуға тексеру. Бүлінген бөлшектерді ауыстыру. Тежеу сигналын ажыратқыштың жұмыс
қабілеттілігін және оның дұрыс қосылуын тексеру. Қажет болған жағдайда оны ауыстыру.
• «K-Line» адаптері «K-Line» үйлесімді интерфейсі бар ЭББ-мен жабдықталған
қозғалтқыштардың сипаттамаларын алынуын қамтамасыз етеді. Құрылғының
аппараттық бөлігі RS-232 сигнал деңгейімен «K-Line» сигнал деңгейіне сәйкес келетін
блок болып табылады және де борттық компьютерді дербес компьютерге қосуға
арналған.
• Басқару жүйесінде ЭББ-мен байланысы үшін диагностикалық блок қарастырылған.
Диагностика жасау барысында үш операция жасау керек:
• «K-Line» адаптерінің шығысын диагностикалық разъемының 11-ші түйіспесіне немесе
13-ші түйіспесіне жалғаңыз;
• адаптердің RS-232 разъемын компьютердің COM1 тізбектік портына қосыңыз;
• адаптердің қуатын автокөліктің темекі тұтатқышына қосыңыз.
• Басқару жүйесі компьютерге «K-Line» каналы арқылы қосылған кезде келесі
функциялар орындалады: қозғалтқыштың жұмыс режимдерін сынау және шығыс
тізбектерінің жұмысын тексеру; басқару блогының жадынан жұмыс кезінде
жинақталған ақаулық кодтарын оқу; тест карталарында диагностикалық схемаларды
тексеру.
• Егер компьютер сигналдарды және сезгілер ақауларының оқылатын
кодтарын қабылдай алмаса, ол қалыпты жұмыс режимін өшіріп, апаттық
режимге ауысуы мүмкін.
• Өзін-өзі диагностикалау жүйесі әр түрлі сезгілертер мен жетектердің
жұмысындағы бұзушылықты автоматты түрде анықтай алады. Көліктің
бақылау тақтасында «Check Engine» ескерту шамы жыпылықтайды. Бұл
жағдайда ЭББ диагностикалық ақпаратты көрсету үшін орнатылуы керек.
Бұл режимде өзін-өзі диагностикалау жүйесі компьютердің жадында
сақталған ақау кодтарын бөліп көрсетіп, қосу және өшіру сигналдарын
басқарады. Ақаулықтарды жойғаннан кейін «Check Engine» шамы сөнеді.
Егер ақаулық болмаса, оталдыру жүйесі қосулы кезде сигнал шамы жанады
және қозғалтқыш іске қосылғаннан кейін сөнеді. Егер қозғалтқышты іске
қосқаннан кейін, ескерту шамы жанса, бұл өзін-өзі диагностикалау
жүйесінде ақаулық бар екенін білдіреді.
• Кіріктірілген ақауларды диагностикалау жүйесінің сәтті жұмыс істеуінің
маңызды шарты - оның жұмысының негізгі принципін дұрыс түсіну.
Техникалық қызмет көрсетуді немесе жөндеуді бастамас бұрын, жанармайын
бүрку жүйесінің жұмыс күйі мен ақаулықтың арасындағы айырмашылықты
нақты түсінуі керек.
• Қозғалтқышты басқару жүйесінің және жанармай құю жүйесінің өнімділігі
механикалық отын бүрку жүйелерінің қызмет ету қабілетіне байланысты. Бұл
жүйелердің кейбір ауытқулары қозғалтқышты басқару жүйесінің электрондық
бөлігіне қатысты болуы мүмкін. Бұл сығымдау коэффициентінің төмендігімен,
ауаның ағып кетуімен, шығыс жүйесінің шектеулі өткізгіштігімен, бөлшектердің
тозуымен және дұрыс құрастырылмауынан пайда болатын газ тарату
фазаларының ауытқуымен, отынның сапасыздығымен және техникалық
қызмет көрсету мерзімдерін сақтамауымен байланысты болуы мүмкін.
• ЭББ жұмыс барысында көптеген кіріс сигналдары мен белгілі
бір бақылау функцияларын үздіксіз өзін-өзі диагностикалауды
жүргізеді. ЭББ ақаулықтарының себептерін анықтау үшін
компьютерде екі таңбалы немесе үш таңбалы сандардан
тұратын диагностикалық кодтардың тілі қолданылады. Егер
ақаулық анықталса, компьютер жадына тиісті кодтар енгізіледі,
содан кейін «Check Engine» ескерту шамы қосылады.

Ұқсас жұмыстар
Аяқтың спазмалық парезі, этиологиясы, диагностикасы, емі
Бұрғылау мұнаралары және оның түрлері
Бас көкіректің аяқ - қолдарының қалған басқа төрт жұбы жүру аяқтары
Буыннан шығып кеткен төменгі жақты орнықтыру
ЖЕДЕЛ АППЕНДИЦИТ
КазТрансСервис
Алгоритм және оның қасиеттері
ХИМИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ ИНСТИТУТЫ
Кешенді медициналық ақпараттық жүйе (КМИС)
ЛОР мүшелерінің жарақаттары
Пәндер