Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде



Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде

Жоспар
Педагогикалық техника ұғымына түсінік.
Педагогикалық шеберлікті басқару.

Технология
«Технология» - гректің techne -өнер, шеберлік, біліктілік, logos-оқу сөздерінен шыққан.

Педагогиканық техника -мұғалімнің іс-әрекетін, мінез-құлқын ұйымдастыру формасы.
Педагогикалық техника -мұғалімнің өзінің жеке психофизиологиялық жанкүйін, эмоциясын, денесін, көңіл-күйін, сөзін және педагогикалық мақсатты қарым қатынасын ұйымдастыруы.

Танымал педагог көзқарасы бойынша
А. С. Макаренко жазғандай: «Тəрбиеші
ұйымдастыра білу, жүре білу, əзілдей білу, көңілді бола білу, ашулы бола білу керек . . . оның əрбір қимылы тəрбие бере алатындай етіп
өзін ұстауы тиіс».
Ю. П. Азаров айтқандай, біріншіден, дамыған педагогикалық
техника педагогикалық қызметте оқытушыға өзін тереңірек жəне
айқынырақ көрсетуге мүмкіндік береді, оқушылармен өзара
қатынаста оның тұлғасындағы бар жақсыны, кəсіби маңыздыны
ашуға мүмкіндік береді.

Екіншіден, педагогикалық техника тұлғаның сапасына да, дамыту
ықпалын да жасайды. Педагогикалық техникалардың маңызды
ерекшелігі - олардың барлығы жеке-тұлғалық сипатының бар
болуында, яғни педагогтың
жеке психофизиологиялық
ерекшеліктерінің негізінде қалыптасады. Жеке педагогикалық
техника педагогтың
жасына, жынысына, темпераментіне,
денсаулығына, анатомиялық-физиологиялық
ерекшеліктеріне
айтарлықтай байланысты болады
Сөзінің мəнерлігі, тазалығы, сауаттылығымен жұмыс жасауы
ойлауды тəртіпке салады. Психикалық қызметін өзі реттеу тəсілдерін
меңгеру эмоционалды байсалдылығын мінезінің қыры ретінде
дамытуға алып келеді жəне т. б. Одан басқа, шынайы педагогикалық
өзара əрекеттесуде мұғалімнің педагогикалық техника саласындағы
бар біліктілігі бір уақытта көрінеді. Ал өзін- өзі бақылау мəнерлі
құралдарды табысты түзетуге мүмкіндік береді жəне т. б.

Қорыта, педагогикалық техниканы меңгеру үдерісінде педагогтың жалпы жəне кəсіби мəдениетінің деңгейін, оның
тұлғасының əлеуетін айқындайтын адамгершілік пен эстетикалық
позициясы толық ашылады.
Айтылғандардың барлығы педагогикалық техника педагогтың
маңызды қҧралы екенін көрсетеді.
Қорыта, педагогикалық техниканы меңгеру үдерісінде педагогтың жалпы жəне кəсіби мəдениетінің деңгейін, оның
тұлғасының əлеуетін айқындайтын адамгершілік пен эстетикалық
позициясы толық ашылады.
Айтылғандардың барлығы педагогикалық техника педагогтың
маңызды қҧралы екенін көрсетеді.
Қорыта келгенде, педагогикалық техниканы меңгеру үдерісінде
педагогтың жалпы жəне кəсіби мəдениетінің деңгейін, оның
тұлғасының əлеуетін айқындайтын адамгершілік пен эстетикалық
позициясы толық ашылады.
Айтылғандардың барлығы педагогикалық техника - педагогтың
маңызды құралы екенін көрсетеді.

Педагогикалық техника түсінігі екі компоненттен тұрады:
Педагогтың ішкі дүниетанымын: өз денесін басқаруы (мимика, пантомимика), сезімді басқаруы (психикалық күш салу,
шығармашылықты сезіну), әлеуметтік - перцептивті қабілеті (зейін,
бақылау, ойлау), техникалық құрал (тыныс алу, дауыс ырғағы,
дикция, темп) басқара білу қабілетімен байланысты.
Оқыту - тәрбиелеу процесінде тұлғаны, ұжымды техникалық
жағынан, педагогикалық техникамен байланыстырып, дидактикалық,
ұйымдастырушылық, коммуникативті қабілет, педагогикалық қарым
-қатынасты бақылау,
ұжымды шығармашылық
істермен
байланыстыру.

Педагогикалық шеберлікті басқару
1) мұғалімнің өмірге көзқарасы, оның идеялық нанымды,
моральды бойына сіңірген адам екендігі;
2) пәнді жетік білген, ойын оқушыға толық жеткізетін,
оқушылардың бойына әдет, әдеп, дағды сияқты моральдық
нормаларды сіңіре білгендігі;
3) оқыту мен тәрбиелеудің әдіс - тәсілдерін меңгерген,
білгендерін қызықты да, тартымды өткізе алатын, педагогтық әдеп
пен талантын ұштастырған адам ғана шеберлікке ие бола алады.

Пайдаланылған әдебиеттер
1. Азаров Ю. П. Педагогикалық шеберліктің құпиялары: оқу
құралы. - М. ; Воронеж, 2004. - С. 54.
2. Чернявская А. П. Мұғалімнің жұмысындағы педагогикалық
техника. - М., 2001.
3. Мунашова Ж. Б., Жұмағұлова Г. Ш., Айберова Г. К.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК: Оқу құралы.
- Шымкент: «Нұрлы Бейне» баспасы, 2021. -252 бет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz