Білімнің салтанат құруы




Презентация қосу
Абай Атындағы Қазақ Ұлттық
Орындаған: Ізтілеу Нұрғиса
Педагогикалық Университеті
Тобы:8 топ
Тақырыбы:Мен,біз,барлығымыз -бәсекеге
қабілетті зияткерлік ұлтпыз Тексерген:Ибраева М.К.
Ұлттық жаңғыру дегеніміз
– ұлттық санамен тығыз байланысты. Оның
түпкі мақсаты – ұлттық бірегейлікті сақтап,
ел ішінде бейбітшілік пен келісім үйлесе
отырып, ұлттық береке, бірлік салтанат
құрған бәсекеге қабілетті, табысты ел болу.
«Сонымен бірге, жаңғыру ұғымының өзі
мейлінше көнерген, жаһандық әлеммен
қабыспайтын кейбір дағдылар мен
әдеттерден арылу дегенді білдіреді», Ұлттық
жаңғыру дегеніміз – ұлттық санамен тығыз
байланысты. Оның түпкі мақсаты – ұлттық
бірегейлікті сақтап, ел ішінде бейбітшілік
пен келісім үйлесе отырып, ұлттық береке,
бірлік салтанат құрған бәсекеге қабілетті,
табысты ел болу. «Сонымен бірге, жаңғыру
ұғымының өзі мейлінше көнерген, жаһандық
әлеммен қабыспайтын кейбір дағдылар мен
әдеттерден арылу дегенді білдіреді.
Күллі жер жүзі біздің көз ал
дымызда өзгеруде. Әлемде
бағыты әлі бұлыңғыр, жаң
а тарихи кезең басталды. К
үн санап өзгеріп жатқан дү
бірлі дүниеде сана-
сезіміміз бен дүниетанымы
мызға әбден сіңіп қалған т
аптаурын қағидалардан ар
ылмасақ, көш басындағы е
лдермен тереземізді теңеп,
иық түйістіру мүмкін емес.
Өзгеру үшін өзімізді мықта
п қолға алып, заман ағымы
на икемделу арқылы жаңа
дәуірдің жағымды жақтары
н бойға сіңіруіміз керек.
Жаңа тұрпатты жаңғырудың ең
басты шарты – сол ұлттық
кодыңды сақтай білу. Онсыз
жаңғыру дегеніңіздің құр
жаңғырыққа айналуы оп-оңай.
Жаңғыру атаулы бұрынғыдай
тарихи тәжірибе мен ұлттық
дәстүрлерге шекеден қарамауға
тиіс. Рухани жаңғыру ұлттық
сананың түрлі полюстерін
қиыннан қиыстырып, жарастыра
алатын құдіретімен маңызды.
Қоғамның 1Бәсекелік қабілет

санасын 2 Прагматизм

жаңғыртуд
3 Ұлттық бірегейлікті сақтау
ың бірнеше
бағыты 4 Білімнің салтанат құруы

5 Қазақстанның революциялық
емес, эволюциялық дамуы

6 Сананың ашықтығы
Бәсекелік қабілет – өзгелерден
ұтымды дүние ұсына алу
Ұлттың аймақтық
немесе жаһандық
нарықта бағасы
немесе сапасы
жөнінен өзгелерден
ұтымды дүние ұсына
алуы (материалдық
өнім ғана емес,
сонымен бірге, білім,
қызмет, зияткерлік
Әрбір қазақстандық, сол
арқылы тұтас ұлт ХХІ
ғасырға
лайықты қасиеттерге ие
болуы керек:
компьютерлік сауаттылық,
шет тілдерін білу, мәдени
ашықтық сияқты
факторлар әркімнің алға
басуына сөзсіз қажетті
алғышарттардың сана­
тында.
• Прагматизм
Халқымыз ғасырлар бойы туған
жердің табиғатын көздің
қарашығындай сақтап, оның
байлығын үнемді, әрі орынды
жұмсайтын теңдесі жоқ
экологиялық өмір салтын
ұстанып келді. Біз жаңғыру
жолында бабалардан мирас
болып, қанымызға сіңген,
бүгінде тамырымызда
бүлкілдеп жатқан ізгі
қасиеттерді қайта түлетуіміз
керек.
Прагматизм – өзіңнің ұлттық және жеке
байлығыңды нақты білу, оны үнемді
пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды
жоспарлай алу, ысырапшылдық пен
астамшылыққа, даңғойлық пен кердеңдікке
жол бермеу деген сөз. Қазіргі қоғамда
шынайы мәдениеттің белгісі: ұстамдылық,
қанағатшылдық пен қарапайымдылық,
үнемшілдік пен орынды пайдалану. Нақты
мақсатқа жетуге, білім алуға, саламатты
өмір салтын ұстануға, кәсіби тұрғыдан
жетілуге басымдық бере отырып, осы
жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану –
мінез-құлықтың прагматизмі деген осы. Бұл
– заманауи әлемдегі бірден-бір табысты
үлгі (!)
• Ұлттық бірегейлікті сақтау

Ұлттық жаңғыру деген
ұғымның өзі ұлттық
сананың кемелденуін
білдіреді. Оның екі қыры
бар:
1. Ұлттық сана-сезімнің
көкжиегін кеңейту.
2. Ұлттық болмыстың өзегін
сақтай отырып, оның
бірқатар сипаттарын
өзгерту.
Ұлттық салт-
дәстүрлеріміз, тіліміз
бен музыкамыз,
әдебиетіміз,
жоралғыларымыз, бір
сөзбен айтқанда
ұлттық рухымыз
бойымызда мәңгі
қалуға тиіс. Туған
жердің тарихын
білген және оны
мақтан еткен дұрыс.
Бірақ, одан да
маңыздырақ мәселені
• Білімнің салтанат
құруы
Білімді, көзі ашық,
көкірегі ояу болуға
ұмтылу – біздің
қанымызда бар қасиет.
Білімнің салтанаты
жалпыға ортақ болуға
тиіс. Жылдам
дәуірде кәсібін
неғұрлым қиналмай,
жеңіл өзгертуге
Білімді, көзі ашық,
көкірегі ояу болуға
ұмтылу – біздің
қанымызда бар
қасиет. Білімнің
салтанаты жалпыға
ортақ болуға
тиіс. Жылдам
дәуірде кәсібін
неғұрлым қиналмай,
жеңіл өзгертуге
қабілетті, аса білімдар
• Қазақстанның революциялық емес,
эволюциялық дамуы
ХХ ғасыр
Қазақстанға
бірқатар игіліктерін
де берді.
Индустрияландыруд
ы, әлеуметтік және
өндірістік
инфрақұрылымдарды
ң құрылуын, жаңа
интеллигенцияның
қалыптасуын осыған
жатқызуға
болады. Бұл кезеңде
Біз тарихтың сабағын айқын
түсінуіміз керек. Революциялар
дәуірі әлі біткен жоқ. Тек оның
формасы мен мазмұны
түбегейлі өзгерді.
Біздің кешегі тарихымыз
бұлтартпас бір ақиқатқа –
эволюциялық даму ғана ұлттың
өркендеуіне мүмкіндік
беретініне көзімізді жеткізді.
Эволюциялық даму қағидасы
әрбір қазақстандықтың жеке
басының дербес бағдарына
айналуға тиіс.
• Сананың ашықтығы
Көптеген проблема әлемнің қарқынды
өзгеріп жатқанына қарамастан,
бұқаралық сана-сезімнің «от басы, ошақ
қасы» аясында қалуынан туындайды.
Сананың ашықтығы:
- Жер шарының өзіңе қатысты аумағында
және өз еліңнің айналасында не болып
жатқанын түсінуге мүмкіндік береді;
- ол жаңа технологияның ағыны алып
келетін өзгерістердің бәріне дайын болу
деген сөз;
- бұл – өзгелердің тәжірибесін алып, ең
озық жетістіктерін бойға сіңіру
мүмкіндігі.
Азиядағы екі ұлы держав – Жапония мен
Қытайдың бүгінгі келбеті -осы
мүмкіндіктерді тиімді пайдаланудың
Сынаптай сырғыған уақыт ешкімді күтіп
тұрмайды, жаңғыру да тарихтың өзі
сияқты жалғаса беретін процесс. Екі
дәуір түйіскен өліара шақта Қазақстанға
түбегейлі жаңғыру және жаңа идеялар
арқылы болашағын баянды ете түсудің
теңдессіз тарихи мүмкіндігі беріліп отыр.
Қазақстандықтар, әсіресе, жас ұрпақ
жаңғыру жөніндегі осынау
ұсыныстардың маңызын терең түсінеді.
Жаңа жағдайда жаңғыруға деген ішкі
ұмтылыс – біздің дамуымыздың ең басты
қағидасы. Өмір сүру үшін өзгере білу
керек. Оған көнбегендер тарихтың
шаңына көміліп қала береді.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
РУХАНИ - ЖАҢҒЫРУ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ САНА
Философия және Рухани жаңғыру
ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИ КОД
Рухани жаңғыру міндеті
Қазақстаның қасиетті рухани
Қазақстанның тәуелсіздігін нығайту
Білімді жастар елдің болашағы
Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы жобасы
Мәдени мұра ұғымы
БӘСЕКЕЛІК ҚАБІЛЕТ
Пәндер