Педагогика ғылымының әдіснамасы




Презентация қосу
Педагогика ғылымы.
Педагогика ғылымының
әдіснамасы

Орындаған : Жолдыбайұлы Ш.
Тексерген : Есбергенова Г
Педагогика әдіснамасы

Педагогика әдіснамасы - педагогика теориясы,
педагогикалық құбылыстарды қарау принциптері, зерттеу
әдістері туралы білім жүйесі, алынған білімді тәрбиелеу, оқыту,
білім беру тәжірибесіне енгізу жолдары. Әдіснаманың теориялық
жағы негізгі педагогикалық заңдылықтардың анықталуымен
байланысты, ғылыми ізденудің бастапқы алғышарты ретінде,
дүниетану қызметіне еніп, педагогикалық зерттеудің қандай
философиялық, биологиялық, психологиялық идеялардан
құрылғанын анықтап, алынған нәтижені дәлелдеп және
қорытынды шығарады.
Әдіснама дегеніміз не ?

Әдіснама» терминінің мағынасы:
- танымның ғылыми әдісі туралы ілім;
- қандай ғылым болса да қолданылатын танымдық құралдар,
әдістер мен тәсілдердің жиынтығы;
- танымдық және қайта құрушы қызметті ұйымдастырудың
алғышарттары мен қағидаларын зерттеуші құралдар, білім саласы
болып түсініледі.
тізбеде көрсетілгендей, әдіснама жөнінде бірыңғай көзқарас пен
түсінік қалыптаспаған. Алайда, зерттеушілер, ең
бастысы, әдіснама – нақтылы шындықты тану мен қайта құрудың
базалық негізі деп біледі.
Педагогиканы оқыту әдістері, тәсілдері
және құралдары туралы ұғым.

Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері. Әдіс арқылы
мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі. Оқыту әдістері танымға
қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге
ықпал етеді. Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық жұмыстары. Оқыту әдістері
ең анық фактілерді білуді қамтамасыз етеді, теория мен тәжірибенің арасын жақындатады.
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару,
оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге
жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.Оқыту тә
Әдістер түрлері

Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары:• ес пен тілді дамытуы;• оқушылардың
оқу-танымдық қызметін белсенді етуі;• оқушылардың білімінің белгілі болуы;•
жақсы диагностикалық құрап;• үлкен тәрбиелік күші бар.Әңгімелесу әдісінің
кемшілігі:• уақыттың көп кетуі;• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап бермеуі
мүмкін, оны басқа оқушылар естіп, есінде сақтап қалады.Оқу пікірталастары
оқытудың сөздік әдістерінің ішінде елеулі орын алады. Оның оқыту процесіндегі ең
басты қызметі - танымдық қызығушылықты ынталандыру, оқушыларды қандай да
мәселе бойынша түрлі ғылыми көзқарастарды белсенді түрде талдауға қатыстыру,
басқа жеке тұлғанық және өзінің көзқарастарының негіздерін түсінуге жағдай
жасау. Пікір-сайыс өткізу үшін оқушылардың дайындығы, тал
Оқыту тәсілдерінің түрлері

Oй, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері;• мәселелі
жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер;• оқушылардың
сезімдеріне әсер ететін тәсілдер;• жеке оқушылар арасындағы
қарым-қатынасты басқарутәсілдері.Сонымен тәсілдер оқыту
әдістерінің құрамына кіреді, әдістіңжүзеге асуына
көмектеседі.Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту,
ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру.Оқыту құралдары -
білім алу, іскерлікті жасау көзі.

Ұқсас жұмыстар
ЖОО педагогика ғылымының әдіснамасы мен әдістемесі
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Педагогика әдіснамасы
Оқыту үрдісінің әдіснамалық тұғырлары
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Педагогика ғылымының салалары
Педагогика ғылымындағы әдіснамалық амал тұғырларының плюрализмі
Теориялық әдіс Эмпирикалық әдіс
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Жалпы әдіснама
Пәндер