Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру



Орындаған: Коспаева Б. Е
“Толағай №66” балабақшасы
«Кіші топтағы сенсориканың тәрбиелік орны»

Жобаның өзектілігі
Әлем балалар өміріне біртіндеп енеді. Алдымен бала оны үйде, балабақшада қоршап тұрған нәрсені біледі. Уақыт өте келе оның өмірлік тәжірибесі байытылады. Ол қоршаған ортамен белсенді өзара әрекеттесуге тырысады. Баланың оған қол жетімді заттармен тікелей байланысы олардың ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді. Оларды қоршаған әлемді білу үшін сенсорлық білім балаларға көмекке келеді, оның көмегімен баланың мектептегі жетістігі байланысты болатын ақыл-ой дамуының негізі "құрылады". Сондықтан сенсорлық білім баланың өмірінің барлық сәттеріне жүйелі түрде қосылуы өте маңызды.


Жобаның мақсаты: балалардың сенсорлық тәрбиесіне анықтама беру, сенсорлық тәрбие ойындарының мысалдарын келтіру, басқа тәрбиешілермен тәжірибе алмасу, ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесі үшін дидактикалық ойындарды пайдалану.
Міндеттері:
Түстерді ажыратуды дамыту, осы белгілер бойынша заттарды қабылдау, топтастыру, салыстыру және жалпылау қабілеті;
Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру;
Қоршаған әлем заттарына визуалды реакцияны дамыту, олардың пішінін, түсін байқату;
Танымдық процестерді дамыту;
Ұсақ моториканы дамыту.

Жобаны іске асыру кезеңдері:
I кезең: ақпараттық-талдамалық (дайындық) мыналарды қамтиды:
- жоба тақырыбымен танысу;
- әдебиетті оқу;
- проблеманы, мақсаттарды, міндеттерді анықтау;
ойындарды тиімді пайдалану үшін жағдай жасау;
дидактикалық материалдар мен ойындарды таңдау;
ата-аналар үшін "мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың сөйлеуін дамытуға арналған сенсорлық ойындар" Мастер-класс өткізу»
II кезең: шығармашылық (негізгі) мыналарды қамтиды:
жобаның перспективалық жоспарын іске асыру ( 8-тармақты қараңыз)
балалардың қоршаған әлемге танымдық, ұқыпты, жасампаздық көзқарасының негіздерін қалыптастыру;
балаларды дидактикалық материалдармен және ойындармен таныстыру;
III кезең: (қорытынды) мыналарды қамтиды:
балалардың диагностикасы;
жоба тақырыбында ата-аналар жиналысын өткізу;
БҚҚ педагогтары үшін ашық сабақ;
педагогикалық кеңесте жобаның тақырыбымен және презентациясымен сөз сөйлеу.

Инновациялық жобаның сипаты:
- мектепке дейінгі кіші жастағы балаларда сенсорлық эталондарды қалыптастыру бойынша үздіксіз жүйелі жұмыс;
жүйені қажетті ойындар мен материалдармен толықтыру;
сенсорлық даму бойынша жобалық технологияларды пайдалану бойынша жұмыстарды жалғастыру.
Жобаны іске асыру жоспары:
балалармен іс-шаралар, ата-аналармен іс-шаралар дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны жабдықтау.

Ойын-бұл ұшқыр қызығушылығын,
білуге құмарлығы.
В. А. Сухомлинский
Кіріспе
Жас балалардың сенсорлық тәрбиесі, заттардың қасиеттері туралы кез-келген идеяларды қалыптастыру форманы, түстерді, шаманы және басқа қасиеттер мен қатынастарды зерттеуге бағытталған қабылдау әрекеттері нәтижесінде пайда болады. Дамыған сенсорика - қазіргі заманғы адамның практикалық қызметін жетілдірудің негізі. Шынында да, Б. Г. Ананьев дұрыс атап өткендей, "ғылым мен техниканың ең үлкен жетістіктері тек ойлаушыға ғана емес, сонымен бірге сезінетін адамға да арналған". Баланың сенсорлық тәрбиесі-бұл оның қабылдауын тәрбиелеу және заттардың сыртқы қасиеттері туралы идеяларды қалыптастыру: олардың пішіні, түсі, өлшемі, кеңістіктегі орны, сондай-ақ иісі, дәмі және т. б.
1

Баланың сенсорлық дамуы-бұл әртүрлі заттардың сыртқы қасиеттерінің сенсорикасын дамыту үшін белгілі бір жүйені қалыптастыру-олардың пішіні, түсі, мөлшері, кеңістіктегі орны, иісі, дәмі және т. б.
Сенсорлық жүйелер

Сенсорика (лат. sensus, " қабылдау") - сезімдерді, сыртқы әсерлерді тікелей қабылдауды сипаттайтын санат. Физиологияда сенсор-бұл сыртқы ынталандыруды қабылдаудан тұратын жүйке жүйесінің қызметі.
Сенсорлық тәрбиенің маңызы:

Сенсорлық білім мазмұны-бұл мектеп жасына дейінгі бала игеруі керек қасиеттер мен қасиеттердің шеңбері, заттар мен құбылыстардың қарым-қатынасы. Практикалық әрекеттерді сәтті орындау не істеу керектігін алдын-ала қабылдауға және талдауға байланысты. Заттарды қабылдау, оларды талдау, салыстыру, жалпылау қабілеті белгілі бір қызмет барысында өздігінен қалыптаспайды; белгілі бір жүйе бойынша арнайы оқыту қажет.

Сенсорлық дамуды басқа салалармен біріктіру:
Танымдық даму
Сөйлеуді дамыту
Әлеуметтік-коммуникативтік даму
Сенсорлық білім беру кезеңдері:

Сенсорлық білім әртүрлі жұмыс формалары арқылы жүзеге асырылады:
Тәжірибе ойындары
Жобалау қызметі
Көркем шығармашылық
Бақылау
Дидактикалық ойындар

Сенсорлық даму орталығы

Өз қолыңызбен дидактикалық ойындар жасау


Сенсорлық даму ойындарының мысалдары
Тактильді сезімдерді дамытуға арналған ойындар:
"Керемет сөмке»;
"Жылы-суық»;
"Жұмсақ-қатты»;
"Бұл не екенін біліңіз»;
"Тактильді қақпақтар»;
"Фигураны тану" және т. б.

Пішін ұғымын бекітуге арналған ойындар:
"Фигураны анықтаңыз»;
"Құрастыр бүтін бөліктерінен»;
"Неге ұқсас пішіні?»;
"Үй қандай фигуралардан тұрады?»;
"Геометриялық текше»;
"Сортер»;
"Бірдей нысанды табыңыз»;
"Геометриялық фигураларды салыңыз»;
"Санау таяқшаларын салу" және т. б.

Дидактикалық ойындар және мән ұғымын бекітуге арналған жаттығулар
"Жақынырақ-әрі қарай»
"Төмен-жоғары»
"Шамасы бойынша салыстырыңыз»
"Көлемі бойынша таратыңыз»
"Башня" және " жай жолды кубиктен тұрғыз»
«Қоян үшін сәбіз тап»
"Қандай себетке?»
"Не ұзын?»
"Көңілді қуыршақтар" және т. б.

Дидактикалық ойындар және түстерді бекіту жаттығулары:
«Жер құртын жина »
"Гүлдерді алыңыз»
"Цветик - семицветик»
"Бір түсті затты атаңыз»
"Кемпірқосақты жинаңыз»
"Бірдей түсті табыңыз»
"Моншақтарды жинаңыз»
"Түсті кілем»
"Қатарды жалғастыр" және т. б

Біздің жұмысымыздағы жаңалықтар.
Баланы қоршаған әлем жылдан-жылға әр түрлі және күрделене түседі және одан ойлаудың ұтқырлығын, бағдарлау жылдамдығын, үлкен және кіші мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты талап етеді. Мектепке дейінгі жастағы баланың әлемін қабылдау сезім арқылы жүреді.
Бұл балалар сенімді және тікелей, ересектермен бірлескен практикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарына оңай қатысады, әртүрлі заттарды қуана-қуана басқарады.
Сондықтан инновациялық жұмыс арнасында біз балалар экспериментін қолданамыз.
Эксперимент балалар іс-әрекетінің барлық салаларына енеді: ұйқы, ойын, серуендеу, сабақ, тамақтану. Баланың өзі қазірдің өзінде зерттеуші болып табылады, әртүрлі ғылыми - зерттеу жұмыстарына-экспериментке қызығушылық танытады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz