Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру


Slide 1

Орындаған: Коспаева Б. Е

“Толағай №66” балабақшасы

«Кіші топтағы сенсориканың тәрбиелік орны»

Slide 2

Жобаның өзектілігі

Әлем балалар өміріне біртіндеп енеді. Алдымен бала оны үйде, балабақшада қоршап тұрған нәрсені біледі. Уақыт өте келе оның өмірлік тәжірибесі байытылады. Ол қоршаған ортамен белсенді өзара әрекеттесуге тырысады. Баланың оған қол жетімді заттармен тікелей байланысы олардың ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді. Оларды қоршаған әлемді білу үшін сенсорлық білім балаларға көмекке келеді, оның көмегімен баланың мектептегі жетістігі байланысты болатын ақыл-ой дамуының негізі "құрылады". Сондықтан сенсорлық білім баланың өмірінің барлық сәттеріне жүйелі түрде қосылуы өте маңызды.

Slide 3 Slide 4

Жобаның мақсаты: балалардың сенсорлық тәрбиесіне анықтама беру, сенсорлық тәрбие ойындарының мысалдарын келтіру, басқа тәрбиешілермен тәжірибе алмасу, ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесі үшін дидактикалық ойындарды пайдалану.

Міндеттері:

Түстерді ажыратуды дамыту, осы белгілер бойынша заттарды қабылдау, топтастыру, салыстыру және жалпылау қабілеті;

Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру;

Қоршаған әлем заттарына визуалды реакцияны дамыту, олардың пішінін, түсін байқату;

Танымдық процестерді дамыту;

Ұсақ моториканы дамыту.

Slide 5

Жобаны іске асыру кезеңдері:

I кезең: ақпараттық-талдамалық (дайындық) мыналарды қамтиды:

- жоба тақырыбымен танысу;

- әдебиетті оқу;

- проблеманы, мақсаттарды, міндеттерді анықтау;

ойындарды тиімді пайдалану үшін жағдай жасау;

дидактикалық материалдар мен ойындарды таңдау;

ата-аналар үшін "мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың сөйлеуін дамытуға арналған сенсорлық ойындар" Мастер-класс өткізу»

II кезең: шығармашылық (негізгі) мыналарды қамтиды:

жобаның перспективалық жоспарын іске асыру ( 8-тармақты қараңыз)

балалардың қоршаған әлемге танымдық, ұқыпты, жасампаздық көзқарасының негіздерін қалыптастыру;

балаларды дидактикалық материалдармен және ойындармен таныстыру;

III кезең: (қорытынды) мыналарды қамтиды:

балалардың диагностикасы;

жоба тақырыбында ата-аналар жиналысын өткізу;

БҚҚ педагогтары үшін ашық сабақ;

педагогикалық кеңесте жобаның тақырыбымен және презентациясымен сөз сөйлеу.

Slide 6

Инновациялық жобаның сипаты:

- мектепке дейінгі кіші жастағы балаларда сенсорлық эталондарды қалыптастыру бойынша үздіксіз жүйелі жұмыс;

жүйені қажетті ойындар мен материалдармен толықтыру;

сенсорлық даму бойынша жобалық технологияларды пайдалану бойынша жұмыстарды жалғастыру.

Жобаны іске асыру жоспары:

балалармен іс-шаралар, ата-аналармен іс-шаралар дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны жабдықтау.

Slide 7

Ойын-бұл ұшқыр қызығушылығын,

білуге құмарлығы.

В. А. Сухомлинский

Кіріспе

Жас балалардың сенсорлық тәрбиесі, заттардың қасиеттері туралы кез-келген идеяларды қалыптастыру форманы, түстерді, шаманы және басқа қасиеттер мен қатынастарды зерттеуге бағытталған қабылдау әрекеттері нәтижесінде пайда болады. Дамыған сенсорика - қазіргі заманғы адамның практикалық қызметін жетілдірудің негізі. Шынында да, Б. Г. Ананьев дұрыс атап өткендей, "ғылым мен техниканың ең үлкен жетістіктері тек ойлаушыға ғана емес, сонымен бірге сезінетін адамға да арналған". Баланың сенсорлық тәрбиесі-бұл оның қабылдауын тәрбиелеу және заттардың сыртқы қасиеттері туралы идеяларды қалыптастыру: олардың пішіні, түсі, өлшемі, кеңістіктегі орны, сондай-ақ иісі, дәмі және т. б.

1

Slide 8

Баланың сенсорлық дамуы-бұл әртүрлі заттардың сыртқы қасиеттерінің сенсорикасын дамыту үшін белгілі бір жүйені қалыптастыру-олардың пішіні, түсі, мөлшері, кеңістіктегі орны, иісі, дәмі және т. б.

Сенсорлық жүйелер

Slide 9

Сенсорика (лат. sensus, " қабылдау") - сезімдерді, сыртқы әсерлерді тікелей қабылдауды сипаттайтын санат. Физиологияда сенсор-бұл сыртқы ынталандыруды қабылдаудан тұратын жүйке жүйесінің қызметі.

Сенсорлық тәрбиенің маңызы:

Slide 10

Сенсорлық білім мазмұны-бұл мектеп жасына дейінгі бала игеруі керек қасиеттер мен қасиеттердің шеңбері, заттар мен құбылыстардың қарым-қатынасы. Практикалық әрекеттерді сәтті орындау не істеу керектігін алдын-ала қабылдауға және талдауға байланысты. Заттарды қабылдау, оларды талдау, салыстыру, жалпылау қабілеті белгілі бір қызмет барысында өздігінен қалыптаспайды; белгілі бір жүйе бойынша арнайы оқыту қажет.

Slide 11

Сенсорлық дамуды басқа салалармен біріктіру:

Танымдық даму

Сөйлеуді дамыту

Әлеуметтік-коммуникативтік даму

Сенсорлық білім беру кезеңдері:

Slide 12

Сенсорлық білім әртүрлі жұмыс формалары арқылы жүзеге асырылады:

Тәжірибе ойындары

Жобалау қызметі

Көркем шығармашылық

Бақылау

Дидактикалық ойындар

Slide 13

Сенсорлық даму орталығы

Slide 14

Өз қолыңызбен дидактикалық ойындар жасау

Slide 15 Slide 16

Сенсорлық даму ойындарының мысалдары

Тактильді сезімдерді дамытуға арналған ойындар:

"Керемет сөмке»;

"Жылы-суық»;

"Жұмсақ-қатты»;

"Бұл не екенін біліңіз»;

"Тактильді қақпақтар»;

"Фигураны тану" және т. б.

Slide 17

Пішін ұғымын бекітуге арналған ойындар:

"Фигураны анықтаңыз»;

"Құрастыр бүтін бөліктерінен»;

"Неге ұқсас пішіні?»;

"Үй қандай фигуралардан тұрады?»;

"Геометриялық текше»;

"Сортер»;

"Бірдей нысанды табыңыз»;

"Геометриялық фигураларды салыңыз»;

"Санау таяқшаларын салу" және т. б.

Slide 18

Дидактикалық ойындар және мән ұғымын бекітуге арналған жаттығулар

"Жақынырақ-әрі қарай»

"Төмен-жоғары»

"Шамасы бойынша салыстырыңыз»

"Көлемі бойынша таратыңыз»

"Башня" және " жай жолды кубиктен тұрғыз»

«Қоян үшін сәбіз тап»

"Қандай себетке?»

"Не ұзын?»

"Көңілді қуыршақтар" және т. б.

Slide 19

Дидактикалық ойындар және түстерді бекіту жаттығулары:

«Жер құртын жина »

"Гүлдерді алыңыз»

"Цветик - семицветик»

"Бір түсті затты атаңыз»

"Кемпірқосақты жинаңыз»

"Бірдей түсті табыңыз»

"Моншақтарды жинаңыз»

"Түсті кілем»

"Қатарды жалғастыр" және т. б

Slide 20

Біздің жұмысымыздағы жаңалықтар.

Баланы қоршаған әлем жылдан-жылға әр түрлі және күрделене түседі және одан ойлаудың ұтқырлығын, бағдарлау жылдамдығын, үлкен және кіші мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты талап етеді. Мектепке дейінгі жастағы баланың әлемін қабылдау сезім арқылы жүреді.

Бұл балалар сенімді және тікелей, ересектермен бірлескен практикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарына оңай қатысады, әртүрлі заттарды қуана-қуана басқарады.

Сондықтан инновациялық жұмыс арнасында біз балалар экспериментін қолданамыз.

Эксперимент балалар іс-әрекетінің барлық салаларына енеді: ұйқы, ойын, серуендеу, сабақ, тамақтану. Баланың өзі қазірдің өзінде зерттеуші болып табылады, әртүрлі ғылыми - зерттеу жұмыстарына-экспериментке қызығушылық танытады.


Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Имбецил балаларда
Мектепке дейінгі кезеңдегі балалардың сенсорлық дамуы
Көлем сөзі
Балаларда сан туралы ұғымдардың дамуы
Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру
Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
Көрнекі құрал - таным құралы
Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz