Бейімделу кезеңіндегі бесінші сынып оқушыларының оқу мотивациясы және тұлғалық мазасыздығын диагностикалау: нәтижелер мен ұсыныстар


Slide 1 Slide 2

Бейімделу кезеңіндегі психологиялық-педагогикалық әрекеттің негізгі мақсаттары мен міндеттері

Slide 3 Slide 4

Мерзімі: 19-23 қыркүйек

Әдістеме: «Оқу мазасыздығын» анықтау

Мақсаты: оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.

Қатысқандар: оқушы

Сынып

Жоғары

Орташа

Орташадан төмен

Төмен

1

5 «А»

4 оқушы -17%

11 оқушы -48%

7 оқушы-31%

1 оқушы-4%

2

5 «Б»

2 оқушы-8%

9 оқушы -38%

8 оқушы-33%

5 оқушы-21%

3

5 «В»

3 оқушы-14%

11 оқушы -50%

6 оқушы - 27%

2 оқушы -9%

4

5 «Г»

4 оқушы -16%

9 оқушы -36%

10 оқушы-40%

2 оқушы -8%

5

5 «Д»

4 оқушы -16%

9 оқушы -36%

10 оқушы-40%

2 оқушы -8%

Slide 5

Қорытынды: 5 сынып оқушыларына жүргізілген Н. Г. Лусканованың «Оқу мотивациясы» әдістемесі оқушылардың оқуға деген мотивациясын анықтауға көмектеседі. Біздің алған әдістемеміз көрсеткіші бойынша 32 оқушыда жоғары- 14%, 96 оқушыда орташа- 42%, ал 84 оқушыда орташадан төмен-37%, төменгі деңгейді 15 оқушы-7% көрсетті.

Н. Г. Лусканованың «Оқу мотивациясы» әдістемесі бойынша ұсыныс:

Оқушыларды оқу-танымдық қызметі арқылы ынталандыру;

танымдық ойындарды сабақтарда ұйымдастыру;

қызықты жағдайдың жасалуы.

Slide 6

Мерзімі: 25-30 қыркүйек 2017 жыл

Әдістеме: А. М. Прихожан

Мақсаты: бесінші сынып оқушыларының тұлғалық мазасыздығын диагностикалау

Қатысқандар: 227 оқушы

Сынып

Жоғары

Орташа

Төмен

1

5 «А»

6 оқушы -27%

7 оқушы -30%

10 оқушы-43%

2

5 «Б»

4 оқушы-18%

10 оқушы -43%

9 оқушы-39%

3

5 «В»

5 оқушы-23%

11 оқушы -50%

6 оқушы-27%

4

5 «Г»

5 оқушы -20%

12 оқушы -48%

8 оқушы-32%

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Қорытынды:

Білімді тексеру үстіндегі үрей, яғни тексеру жағдайындағы баланың үрейленуі, білім, жетістігі, мүмкіндігі.

Одан кейінгі айналасы күткен нәтижеден үрейлену, яғни айналасындағы адамдардан жағымсыз баға алу қорқынышы.

Келесі мазасыздық оқушылардың мұғаліммен қарым- қатынасындағы үрейлену, яғни мектепте үлкендермен жалпы жағымсыз эмоциялық қарым- қатынас жағдайы баланың оқу үлгерімінң төмендеуіне әсері.

Ұсыныс: Жоғары мазасыздық көрсеткен оқушыларға ерекше назар аудару қажет, себебі мазасыздық оқушының мүмкіндіктерін, қызығушылығын төмендетеді және эмоционалдық жағымсыздықты арттырады.

Сондықтан мұндай оқушыларға психологиялық көмек көрсетіліп, мазасыздық деңгейін төмендету және оның себептерін анықтау.


Ұқсас жұмыстар
5-сынып оқушыларының бейімделу кезеңіндегі оқу мотивациясы мен тұлғалық мазасыздығын диагностикалау (Н.Г. Лусканова және А.М. Прихожан әдістемелері, 19-30 қыркүйек 2017)
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауы: факторлар, қағидалар және ұсыныстар
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру: әдістер мен практикалық жаттығулар
Тұлғаны диагностикалау: типологиялық және тұлғалық сауалнамалар мен әдістемелік мәселелері
Отбасының тәрбиелік потенциалын диагностикалау: құрылымдық ерекшеліктер мен бейімделу-топтасу шкалалары
Студент тұлғасының психологиялық сипаттамасы мен жоғары оқу орнына бейімделу үдерістері
Кәсіби даму және мансаптық бейімделу: оқу, мотивация және тәжірибе
5-сынып оқушыларының пәндік оқуға бейімделуінің психологиялық диагностикасы мен түзету шаралары
5 Г сынып ата-аналар жиналысы: Отбасы құндылығы - тәрбиенің діңгегі және бесінші сыныпқа бейімделуге психологиялық қолдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz