Принимать индивидуальность ребенка




Презентация қосу
Бейімделу кезеңіндегі психологиялық-педагогикалық әрекеттің негізгі
мақсаттары мен міндеттері
Мерзімі: 19-23 қыркүйек 2017 жыл
Әдістеме: Н.Г.Лусканова
Мақсаты: оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.
Қатысқандар: 227 оқушы
№ Сынып Жоғары Орташа Орташадан төмен Төмен

1 5 «А» 4 оқушы -17% 11 оқушы -48% 7 оқушы-31% 1 оқушы-4%

2 5 «Ә» 6 оқушы -26% 8 оқушы -35% 7 оқушы-30% 2 оқушы-9%

3 5 «Б» 2 оқушы-8% 9 оқушы -38% 8 оқушы-33% 5 оқушы-21%

4 5 «В» 3 оқушы-14% 11 оқушы -50% 6 оқушы – 27% 2 оқушы -9%

5 5 «Г» 4 оқушы -16% 9 оқушы -36% 10 оқушы-40% 2 оқушы -8%

6 5 «Ғ» 2 оқушы -8% 16 оқушы -64% 6 оқушы – 24% 1 оқушы -4%

7 5 «Д» - 8 оқушы -36% 14 оқушы -64% -

8 5 «Е» 2 оқушы-10% 9 оқушы -45% 8 оқушы -40% 1 оқушы -5%

9 5 «Ж» 3 оқушы-15% 9 оқушы -45% 8 оқушы -40% -

10 5 «И» 6 оқушы -26% 6 оқушы -26% 10 оқушы -44% 1 оқушы - 4%

Жалпы 32 оқушы -14% 96 оқушы -42% 84 оқушы- 37% 15 оқушы -7%
Қорытынды: 5 сынып оқушыларына
жүргізілген Н.Г.Лусканованың «Оқу
мотивациясы» әдістемесі оқушылардың оқуға
деген мотивациясын анықтауға көмектеседі. Біздің
алған әдістемеміз көрсеткіші бойынша 32
оқушыда жоғары- 14%, 96 оқушыда орташа- 42%,
ал 84 оқушыда орташадан төмен-37%, төменгі
деңгейді 15 оқушы-7% көрсетті.
Н.Г.Лусканованың «Оқу мотивациясы»
әдістемесі бойынша ұсыныс:
• Оқушыларды оқу-танымдық қызметі арқылы
ынталандыру;
•танымдық ойындарды сабақтарда
ұйымдастыру;
•қызықты жағдайдың жасалуы.
Мерзімі: 25-30 қыркүйек 2017 жыл
Әдістеме: А.М.Прихожан
Мақсаты: бесінші сынып оқушыларының тұлғалық
мазасыздығын диагностикалау
Қатысқандар: 227 оқушы
№ Сынып Жоғары Орташа Төмен
1 5 «А» 6 оқушы -27% 7 оқушы -30% 10 оқушы-43%
2 5 «Ә» 3 оқушы -13% 15 оқушы -65% 5 оқушы-22%
3 5 «Б» 4 оқушы-18% 10 оқушы -43% 9 оқушы-39%
4 5 «В» 5 оқушы-23% 11 оқушы -50% 6 оқушы-27%
5 5 «Г» 5 оқушы -20% 12 оқушы -48% 8 оқушы-32%
6 5 «Ғ» 4 оқушы -16% 14 оқушы -56% 7оқушы -28%
7 5 «Д» 5 оқушы-23% 7 оқушы -32% 10 оқушы -45%
8 5 «Е» 7 оқушы-35% 5 оқушы -25% 8 оқушы -40%
9 5 «Ж» 6 оқушы-29% 10 оқушы -48% 5 оқушы-23%
10 5 «И» 3 оқушы -13% 5 оқушы-22% 15 оқушы -65%
Жалпы 48 оқушы -21% 96 оқушы -42% 83 оқушы -37%
Қорытынды:
1.Білімді тексеру үстіндегі үрей, яғни тексеру
жағдайындағы баланың үрейленуі, білім, жетістігі,
мүмкіндігі.
2.Одан кейінгі айналасы күткен нәтижеден үрейлену,
яғни айналасындағы адамдардан жағымсыз баға алу
қорқынышы.
3.Келесі мазасыздық оқушылардың мұғаліммен
қарым- қатынасындағы үрейлену, яғни мектепте
үлкендермен жалпы жағымсыз эмоциялық қарым-
қатынас жағдайы баланың оқу үлгерімінң төмендеуіне
әсері.
Ұсыныс: Жоғары мазасыздық көрсеткен
оқушыларға ерекше назар аудару қажет,
себебі мазасыздық оқушының
мүмкіндіктерін, қызығушылығын
төмендетеді және эмоционалдық
жағымсыздықты арттырады.
Сондықтан мұндай оқушыларға
психологиялық көмек көрсетіліп,
мазасыздық деңгейін төмендету және оның
себептерін анықтау.
Для того, чтобы поддержать
учащегося, необходимо:
Опираться на сильные стороны ребенка
Избегать подчеркивания его промахов
Внести юмор во взаимоотношения с учащимся
Принимать индивидуальность ребенка
Позволить ученику самому решать проблемы там,
где это возможно
Избегать дисциплинарных поощрений и наказаний

Ұқсас жұмыстар
Ақыл-ойында кемістігі бар балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық көмек ерекшеліктері
Баланың құрдастары
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
Қалай оқу керектігін үйренудің мәні
Аборт. стерилизация, жаңа репродуктивті технологиялар
Әлеуметтік педагогтың құжаттары
Қазақ тілі
Философиялық антропология жайлы
Қалжа мен шілдехана тойы
Талаптардың кездейсоқ процестері мен ағындарын моделдеу
Пәндер