Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту, тәрбиелеу және реабилитациялау: арнайы білім беру және психолого-педагогикалық сүйемелдеу


Slide 1

Тәрбиелеу, оқыту жүйесі және интеллект дамуында (ақыл-ой кемістігі бар) бұзылыстары бар балаларды реабилитациялау.

Алмаганова Д.

Жанғалиева М.

Л-21/1

Slide 2

Жалпы білім берумен арнайы білім беру мақсаты:

Дамушы тұлғаның әлеуметтенуді және өзін-өзі шыңдауды көздейді. Сонымен қатар осы мақсатта мүмкіншілігі шектеулі оқушыға тән өмірлік іс-әрекеттер мәні: тез өзгергіш, қысқа өмірде баланың жоғары деңгейде өз бетімен, тәуелсіз әлеуметтік бейімделуі.

Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі. Ол өз бетінше оқыту және тәрбиелеу жүйесінің бөлігі болып табылады. Ол негізгі психолого-педагогикалық, әлеуметтік, адамгершілік және идеологиялық проблемаларға, гуманизациялануға, демократиялануға, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге жекеге бағытталғанға ықпал етуге тәуелді.

Slide 3

Міндеттері:

мүмкіндігі шектеулі балаларға сапалы білім беріп, қоғамдағы өз орнын табуға мүмкіндік жасау;

мүмкіндігі шектеулі балалардың танымдық іс - әрекетімен эмоциялық ерікті жағының кемшіліктерін ескеру;

өз бетімен өмір сүруде, балаларды қазіргі қоғамдық жағдайларда әлеуметтік бейімделуге дайындау.

Slide 4

Ауру түрлеріне қарай:(нашар естидіндер, естимейтіндер, кейіннен саңырау болғандар)

Көру қабілеттеріне қарай: (нашар көретіндер, зағип, соқыр, кейіннен соқыр болғандар)

Сөйлеу кемістігі(сөйлемейді, ымдау арқылы саусақпен көрсету арқылы)

Қимыл - қозғалыс аппараты бұзылғандар

Психикалық дамуы тежелгендер

Интелектісі жеңіл және өлшемді бұзылғандар.

Даму мүмкіндігі шектеулі балалардың педагогикалық-психологиялық сипаттамасы

Slide 5

Түзету жұмыстары

Изотерапия - бейнелеу, мүсіндеу, қолөнері арқылы түзету

Имаготерапия немесе драматерапия - образ, театрализация,

драматизация арқылы әсер ету

Музыкотерапия

Ертегі терапиясы

Кинезитерапия - би-қозғалыс арқылы әсер ету

Ойын терапиясы

Оригами - қағаз бүктеу өнері

Глинотерапия

Библиотерапия

Видеотерапия

Маскотерапия

Құм терапиясы

Цветотерапия

Фототерапия

Slide 6 Slide 7

2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар. Зияты қалыпты балалардың ерекше қиындықтары жеке оқу дағдыларын меңгеруде байқалады: оқу, жазу және санау (дисграфия, дислексия, дискалькулия және т. б. ) .

Slide 8

3-топ. Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі туындайтын балалар. Бұл топқа микроәлеуметтік және педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрибесіне көңіл аудармайтын отбасылардан, әлеуметтік қатерлі топтағы отбасы балалары (ішімдікке, нашақорлыққа жақын ата-аналар), сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындықтары бар (босқындар, мигранттар, оралмандар) немесе оқу тілін түсінбейтін және бұл тілде сөйлемейтін балалар кіргізіледі.

Slide 9

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу «балаға, оның отбасына және педагогтарға көмек көрсету, оның негізінде өзекті проблеманың шешу жолын таңдауда дамыту субъктінің барынша бостандығы мен жауапкершілігін сақтау; педагогтар, психологтар, әлеуметтік және медициналық қызметкерлердің күшін біріктірумен қамтамасыз етілетін мультипәндік әдіс болып табылады.

Slide 10

Білім беру мекемелеріндегі жеке сүйемелдеудің негізгі кезеңдерінен күтілетін нәтижелер:

• Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмектеседі;

• Оқушыларың сабаққа деген қызығушылығын арттырады;

• Сабақта пайдаланылатын көрнекіліктердің санын арттырады;

• Оқушыларды жеке жұмыс істеуге үйретеді;

• Оқушылардың есте сақтау, есту, көру, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамытады;

• Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды сенсорлық және сенсомоторлық дамытады;

• Қол моторикасын жетілдіреді;

• Эмоциялық ерік саласын түзетеді және жетілдіреді;

• Қарым қатынас дағдыларын қалыптастырып және әлеуметтік бейімдеу жұмыстары жүргізіледі.

Slide 11

Thanks!


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: ерекше қажеттіліктері бар балаларды анықтау және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
Ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың әлеуметтік бейімделуі мен психологиялық-педагогикалық қолдауы
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға ойын терапиясының әдістері мен тиімділігі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Күрделі сөйлеу кемістігі бар балаларды жалпы білім беру жүйесіне инклюзиялау: психолого-педагогикалық негіздер және логопедиялық түзету
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеуде инклюзивті білім беру
Қазақстанда инклюзивті оқыту мен ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың психолого-педагогикалық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz