Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі




Презентация қосу
Тәрбиелеу, оқыту
жүйесі және интеллект
дамуында (ақыл-ой
кемістігі бар)
бұзылыстары бар
балаларды
реабилитациялау.
1.Алмаганова Д.
2.Жанғалиева М.
3.Л-21/1
Жалпы білім берумен арнайы білім беру мақсаты:

Дамушы тұлғаның әлеуметтенуді және өзін-өзі
шыңдауды көздейді. Сонымен қатар осы мақсатта
мүмкіншілігі шектеулі оқушыға тән өмірлік іс-әрекеттер
мәні: тез өзгергіш, қысқа өмірде баланың жоғары
деңгейде өз бетімен, тәуелсіз әлеуметтік бейімделуі.

Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі
жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі. Ол өз бетінше оқыту
және тәрбиелеу жүйесінің бөлігі болып табылады. Ол негізгі
психолого-педагогикалық, әлеуметтік, адамгершілік және
идеологиялық проблемаларға, гуманизациялануға,
демократиялануға, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге жекеге
бағытталғанға ықпал етуге тәуелді.
Міндеттері:
➢мүмкіндігі шектеулі балаларға сапалы білім
1 беріп, қоғамдағы өз орнын табуға мүмкіндік жасау;

➢мүмкіндігі шектеулі балалардың танымдық іс -

2 әрекетімен эмоциялық
кемшіліктерін ескеру;
ерікті жағының

➢өз бетімен өмір сүруде, балаларды қазіргі қоғамдық
жағдайларда әлеуметтік бейімделуге дайындау.
Даму мүмкіндігі шектеулі балалардың педагогикалық-
психологиялық сипаттамасы
• Ауру түрлеріне қарай:(нашар естидіндер, естимейтіндер,кейіннен саңырау
болғандар)

• Көру қабілеттеріне қарай: (нашар көретіндер, зағип,соқыр,кейіннен соқыр
болғандар)

• Сөйлеу кемістігі(сөйлемейді,ымдау арқылы саусақпен көрсету арқылы)

• Қимыл – қозғалыс аппараты бұзылғандар

• Психикалық дамуы тежелгендер

• Интелектісі жеңіл және өлшемді бұзылғандар.
Түзету жұмыстары
• Изотерапия — бейнелеу, мүсіндеу, қолөнері арқылы түзету
• Имаготерапия немесе драматерапия — образ, театрализация,
• драматизация арқылы әсер ету
• Музыкотерапия
• Ертегі терапиясы
• Кинезитерапия — би-қозғалыс арқылы әсер ету
• Ойын терапиясы
• Оригами – қағаз бүктеу өнері
• Глинотерапия
• Библиотерапия
• Видеотерапия
• Маскотерапия
• Құм терапиясы
• Цветотерапия
• Фототерапия
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар тобы:

1-топ. Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары
бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылымдары, зияты, тірек-
қозғалыс аппараты, психикалық дамуы тежелген және
эмоционалды-ерік-жігер аясы зақымдалған балалар.
2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоциялық
проблемалары бар балалар. Зияты қалыпты балалардың ерекше
қиындықтары жеке оқу дағдыларын меңгеруде байқалады: оқу, жазу
және санау (дисграфия, дислексия, дискалькулия және т.б.).
3-топ. Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік,
мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге
қажеттілігі туындайтын балалар. Бұл топқа микроәлеуметтік
және педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан
шыққан немесе бала тәрибесіне көңіл аудармайтын
отбасылардан, әлеуметтік қатерлі топтағы отбасы балалары
(ішімдікке, нашақорлыққа жақын ата-аналар), сонымен бірге
жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындықтары бар
(босқындар, мигранттар, оралмандар) немесе оқу тілін
түсінбейтін және бұл тілде сөйлемейтін балалар кіргізіледі.
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу «балаға, оның отбасына
және педагогтарға көмек көрсету, оның негізінде өзекті
проблеманың шешу жолын таңдауда дамыту субъктінің барынша
бостандығы мен жауапкершілігін сақтау; педагогтар, психологтар,
әлеуметтік және медициналық қызметкерлердің күшін біріктірумен
қамтамасыз етілетін мультипәндік әдіс болып табылады.
Білім беру мекемелеріндегі жеке сүйемелдеудің негізгі
кезеңдерінен күтілетін нәтижелер:
• Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмектеседі;
• Оқушыларың сабаққа деген
қызығушылығын арттырады;
• Сабақта пайдаланылатын көрнекіліктердің
санын арттырады;
• Оқушыларды жеке жұмыс істеуге үйретеді;
• Оқушылардың есте сақтау, есту, көру,
сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамытады;
• Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды
сенсорлық және сенсомоторлық дамытады;
• Қол моторикасын жетілдіреді;
• Эмоциялық ерік саласын түзетеді және
жетілдіреді;
• Қарым қатынас дағдыларын
қалыптастырып және әлеуметтік бейімдеу жұмыстары
жүргізіледі.
Thanks!

CREDITS: This presentation template was created
by Slidesgo, including icons by Flaticon,
infographics & images by Freepik

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі оқушылар
Тәрбиелеу мен оқыту әдістері
Теория негізі
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Дефектология - ғылым ретінде
Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу және даму тарихы
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Педагогика ғылымы
Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
Пәндер