Арнайы оқу - оқушылардың әдістемелік қамт ерекше білім алу қажеттілікт амасыз ету ерін қанағаттандыру




Презентация қосу
Ақыл-ой кемістігі
жағдайында көрініс
табатын бұзылыстардың
мінездемесі.
Дайындаған: Аман Н, Бауржанова Э, Жұмахан А.
Жоспары:
01
Ақыл-ой Ақыл-ой02
кемістігі бар
кемістігі бар балаларды оқытудың арн
балалардың айы
ерекшеліктері жағдайлары

04 Ақыл-ой 06
кемістігі бар
Арнайы оқу- оқушылардың
әдістемелік қамт ерекше білім алу қажеттілікт
амасыз ету ерін
қанағаттандыру
Ақыл-
ой кемістігі бар балалардың са
натына бас ми қабығының
диффузды органикалық зақымд
ануы
салдарынан танымдық іс-
әрекетінің
және эмоционалдық-
ерік өрісінің тұрақты бұзылуы
бар
балалар жатады.
Бұзылыс белгілерінің көрініс бер
у дәрежесі зақымдалудың ауырл
ығына, оны
таратпау ерекшелігіне, сондай-
ақ
зақымдалу уақытына байланыст
Ақыл-
ой кемістігі бар оқушылардың
ерекшелігі – жоғары психикал
ық
функцияларынының, мінез-
құлқы мен
іс-
әрекеттерін реттеуінің бұзылуы
болып табылады. Ең алдымен,
танымдық процестер зардап ше
геді:
түйсік,
қабылдау, ес, ойлау, қиял, сөйл
еу,
зейін. Эмоционалдық-
ерік өрісінің,
Ақыл-
ой кемістігі бар балаларды
оқытудың негізгі міндеттері
оқушылардың танымдық
қызметіндегі және эмоциялық-
ерік өрісіндегі
кемшіліктерді барынша еңсеру
,
оларды өздігінше өмір сүруге,
өндірістік
еңбекке қатысуға, қазіргі заман
ғы
қоғам жағдайында әлеуметтік
бейімделуге
Арнайы сынып жағдайында ақыл-
ой кемістігі бар балаларды мектепте
оқытудың ұзақтығы:

бірінші сатысы екінші сатыс
– 0 (даярлық), ы
1-4- – 5-9-
сыныптар; сыныптар.
Оқу процесі барлық оқу
жылдарында орталық жүйке
жүйесінің органикалық
зақымдануымен болған
танымдық қызметтің тұрақты

бұзылуын ескере отырып,
құрастырылған арнайы
оқу-әдістемелік кешендер
(оқулықтар, жұмыс дәптері,
әдістемелік ұсыныстар,
арнайы АКТ) көмегімен
жүзеге асырылады.
Оқушылардың психофизикалық даму бұзылыс
тарын, өмірлік қажетті
білім, білік, дағдыларды қалыптастыру
қиындықтарын түзетудің арнайы
міндеті арнайы түзету сабақтарында жүзеге
асырылады:
1) «Түзету ырғағы». Бұл курс бойынша оқ
ытудың
мазмұны оқушылардың қозғалыс аясын жеті
лдіруге, олардың сөйлеуін дамытуға және эс
тетикалық
сезімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Балалар музыка тыңдауды, ән айтуды, билеу
ді,
белгілі бір ырғақпен қимылдарды орындауды

үйренеді. Қарапайым музыкалық аспаптарда
2) «Танымдық іс-
әрекетін түзету». Осы кур
с
бойынша сабақтар жеке
және оқушылар тобымен
жүргізілуі мүмкін. Олар ақ
ыл-
ой кемістігі бар оқушылард
ың
бұзылған функцияларын
дамытуға, олардың оқу ж
әне
практикалық қызметке
3) «Сөйлеу тілі дамуының кемістіктерін түзеу». Логопед өткіз
етін
сабақтар ақыл-
ой кемістігі бар балалардың дамуындағы бұзылыстарды түзету п
роцесінде маңызды орын алады. Бұл балаларда сөйлеу тілінің бұз
ылуы өте кең
таралған болып табылады және тұрақты сипатқа ие. Бұл сөй
леу
бұзылулары баланың психикалық дамуына, оны оқытудың тиі
мділігіне кері әсерін тигізеді. Ақыл-
ой кемістігі бар оқушылармен жүргізілетін логопедиялық
жұмыстың
ерекшелігі жоғары жүйке қызметінің бұзылыстарының сипатына
, ең
алдымен аналитикалық-
синтетикалық қызметінің төмендеуі деңгейіне
негізделген. Логопедиялық жұмыс сөйлеу тілі
дамуының жеке кемшіліктерін жоюға ғана емес, сондай-ақ
4) «Әлеуметтік-тұрмыстық
бағдарлау». Бұл сабақтарда оқушылардың өз
бетінше өмір сүруіне практикалық дайындық, әле
уметтік
нормалар мен ережелерге сәйкес өз тұрмысын құру
дағдыларын,
қоғамның әлеуметтік және мәдени өміріне араласу
дағдыларын
қалыптастыру жүзеге асырылады. Әлеуметтік-
тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтарда сынып

2 топқа бөлінеді.
5)«Психомоторика мен сенсорлық үдерістерді дамыту
»
(орташа ақыл-
ой кемістігі бар оқушылар үшін). Бұл сабақтарда
оқушылардың
сенсорлық аясын байыту және сенсорлық-
естілім қызметін дамыту бойынша жұмыстар
жүзеге асырылады: әр түрлі модальдық түйсінуді
белсендіру;
қабылдаудың барлық түрлерін дамыту; кеңістіктік-
уақыттық бағдарлауларын қалыптастыру және графи
калық
дағдыларын дамыту; танымдық белсенділігін және
дербестігін арттыру.
Назарларыныңызғ
а рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
АРНАЙЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың айырмашылығы
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау көрсетудің бірінші деңгейі
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ жеке тұлғаны дамыту құралы ретінде
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Инклюзивті білім беру
Пәндер