Алғашқы пайда остикалық тестілеудің болуы әдістердің шығуы топтамасы




Презентация қосу
Психодиагностикал
ық әдістердің
топтамасы

Дайындаған:Аман Н, Бауржанова Э.
Жоспары:

01 02 03
Топтық
тестілеудің Психодиагн
Алғашқы
пайда остикалық
тестілеудің
болуы әдістердің
шығуы
топтамасы
Тест – оқушылардың өз-өзін тексеруіне
мүмкіндік ашатын есеп беру – оқыту
үрдістерін бір-бірімен байланыстырып
қана қоймай, білімді тексеру, бекіту,
қайталау сияқты жүйелеу құралы» -
дейді. Тест әдісінің тағы бір ұтымды
жағы оқушылар білімін тексеруде уақыт
үнемдейді.
Тесті өңдеудегі тоқырау
мен олардың қолданылуы
шамамен қырық жылға
созылды. 30 ж. ортасы
мен 70 ж. аяғына дейін,
кейін осы проблема
жөнінде
мақалалар қайтадан
шыға бастады. Тестті
бағыттарын кейбір
тұлғалар қолданса да,
кейбіреуі қарсы болды.
Тест әдісі оқытушыны және
оның жеке тәжірибесін алмастыра
алмайды, оған көмектесуге шақыру
арқылы қиын жұмыстан босатады.
Сонымен жоғары сапалы білім беруге
шоғырландыруға мүмкіндік береді.
Ғылымға «тест» сөзі ағылшын тілінен
енген, сынау, байқау, тексеру деген
мағынаны білдіреді
Тест – стандартталған
Тест – стандартталған Тест – ағыл. (test)-``байқау,
индивидуальдік - бақылау, зерттеу`` деген
психологияның сандық және мағынаны білдіреді.
сапалық айырмашылығын Педагогика тарихында тесті
анықтауға арналған уақыты пайдалану 130 ж.
шектеулі сынақ. артық уақытты қамтиды.
Бұл терминді Р.Кэттеллам Ең алдымен
енгізді. Фрейд пен педагогикалық тестіні 1864 ж.
Юнгтің оқыту әдістемесінің ү ағылшын Джордж
лгісіне сүйене отырып, Фишер қарастырып, оны
алғашқы тесті танымал Гринвич госпиталіндегі
ағылшын ғалымы мектепте пайдаланған.
Дарвиннің туысы, Френсис Кейбір мамандар білімді тест
Гальтон құрастырды деген. түрінде тексеруде педагог
С.Пресси мен
“Тесттік бақылау оны ұтымды
түрде пайдаланғанда оқу
процесін басқару ғана емес, ол
тәрбиелік функциялар да
атқарады.
Осы әдістің көмегімен оқытушы
оқушының материалды
игеруде қажетті деңгейді
игергенін , не игермегенін
ғалым- анықтай алады, сонымен бірге
математик курсты әрі қарай меңгеруге
дайындығын анықтайды»
Е.Ө.Медеуов
Тесттің түрлері:
Таңдамал Таңдамал
ы ы

Еске
түсіру Реттік

Сәйкестендір
Аралас
у
02
Психодиагностикалы
қ әдістердің
топтамасы
Қолданылатын
Й. Шванцар 0 мəліметтерге сəйкес
бойынша 1
(Вербалды, вербалды
емес,
психодиагнос манипуляциялық тест
жəне т.б.)
тикалық Алынған
0 көрсеткіштердің
əдістердің санына қарай
2 «Дұрыс» жəне
топтамасы: əртүрлі жауаптары
бар тестер
0 Зерттелушінің
психикалық
3 белсенділігі
бойынша:
Зерттелушінің психикалық
белсенділігі бойынша:

Зерттелуші
Адамның өз тұлғаның
санасының ішкі санадан тыс
əлемін зерттеуі: Сыртқы əлемге қасиеттерін
сауалнама, назар аударуы көрсететін
əңгімелесу; (бақылау жəне жобалау тестері;
əртүрлі
құбылыстарды
бағалау);
А. А. Бодалев, В. В. Столин бойынша
психодиагностикалық əдістер топтамасы:
1.Əдістемелік сипаты бойынша:

- Объективті тесттер (дұрыс жауаптың болуы мүмкін,
яғни тапсырма дұрыс орындалуы тиіс) - Стандартты
тестер.

- Сұрақнамалық ашық тесттер. - Шкалалық-
техникалық тесттер (Ч. Осгудтың семантикалық
дифференциалдық тесті). Субъективті тестер: жеке-
бағдарлық техникалық, сюжетті – рөлдік ойындар. -
Проективті əдістемелер; - Диалогтық техникалар
(сұқбаттар, диалогты ойындар)
2. Психодиагностика процедурасының
жүзеге асуы жəне оның нəтижеге
тигізетін əсері: объективті жəне
диалогтық болып бөлінеді
Әдістер топтамасына
тоқталайық:

1 2 3 4

Əдістердің
нəтижелерін Г. Роршах Конструктив Шығармашыл
өңдеу – тесті тік əдіс ық
суреттер мен əдіс
бейнелер
негізінде
зерттеу.
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Психодиагностикалық зерттеудің кезеңдері
Операциялық жүйенің шығy тарихы
ҰБТ-ға психологиялық дайындық
Оңайынан баста
Сабақтың интенсификациясы
Сүйектің сынуы
Екінші кезең
Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі
Буындардың жарақаттық шығулары
Өсімдіктер эволюциясының кезеңдері
Пәндер