Сөйлеу тілін тексерудің жалпы нұсқаулары


Slide 1

Сөйлеу тілін тексерудің жалпы нұсқаулары

Дайындаған: Аман Н,

Бауржанова Э,

Жұмахан А.

Slide 2

Логопедия өзінің алғашқы қалыптасу кезінде жеке классификациясы болмаған және осы классификация жайында мәселе көтерілмеген де. Өйткені сол кезде логопедия еуропалық медицинаның тіл кемістіктерін зерттеуіндегі үлкен жетістіктерінің әсерінде болды және ХІХ ғасырдың аяғында ХХ ғасырдың басында солардың қалыптасқан классификациясына сүйенетін.

Slide 3

Алғашқы классификациялардың бірін Куссмауль (1877) құрастырған. Ол тіл кемістіктерінің түрлері жайында бұрыннан қалыптасқан көзқарастарға сындық талдау жасап тіл кемістіктері туралы түсініктерді жүйелеп, терминологиясын ретке келтірді. Бұл топтастыру кейіннен клиникалық деп аталды.

Адольф Куссмауль

(1822-1902)

Slide 4

Осы топтастыру ХХ ғасырдың басында көптеген шетелдік, рессейлік ғалымдардың жүргізген зерттеу жұмыстарының модификацияларының негізіне алынды:

Г. Гуцман

В. Олтушевский

С. М. Доброгаев

Э. Фрешеьс

Slide 5

-Р. Е. Левина

Қазіргі кезде логопедиялық бір-бірін толықтыратын тіл кемістіктерін топтастырудың 2 түрі:

Клиникалық-педагогикалық

Психологиялық-педагогикалық

Slide 6

Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы - есту қабілеті мен ой-өрісі әдеттегідей дамыған балалардың мағыналық жеке қатысты сөйлеу тілі құрамының компоненттерінің бұзылуынан болатын әртүрлі күрделі тіл кемшіліктері. . Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы алалия, афазия, ринолалия, дизартрия сияқты күрделі сөйлеу патологиялардың түрлерінде де байқалады

Slide 7

Сөйлеу тілін тексеру үш кезеңнен тұрады:

Бағдарлау

Логопед бұл кезеңде баланың құжаттарымен танысады, ата-анасымен әңгіме барысында анамнез жинақтайды.

Логопед баланың сөйлеу тілінің барлық компоненттерін тексеріп сөйлеу тілінің қорытындысын анықтайды.

Баланы оқу процесінде бақылау арқылы ақаулықтың байқалуын, өзгерістерін анықтайды. Тексерудің мазмұны және оны ұйымдастыру баланың сөйлеу деңгейіне байланысты болады

01

02

03

Slide 8

Тексерудің негізгі мақсаттары мен міндеттері

танымдық тұлғалық ерекшеліктерін анықтау

Ата -анамен, құжаттармен байланыс

іс-әрекетінің денгейін анықтап жас өлшеріне сәйкестендіру

байланыстырып сөйлеуін анықтау

тіл жүйесінің компоненттерін меңгеру денгейін анықтау

Slide 9

Шеткі сөйлеу аппаратының 3 бөлігі:

Демалу бөлігі

Дыбыс шығару бөлігі

Дыбысты құбылтып- өзгерту бөлігі

Slide 10

Бас сүйегінде орналасқан нервтер арқылы орталық сөйлеу аппаратынан перифериялық сөйлеу аппаратына импульстер тарайды. Нерв импульстері сөйлеу органдарының қозғалысын жүзеге асырады. Осы аталған күрделі жүйе сөйлеу механизмінің бір бөлігі болып табылады

Slide 11

Перифериялық сөйлеу аппараты үш бөлімнен тұрады:

Тыныс алу

Дауыс шығару

Артикулация

Slide 12

1. Тыныс алу бөліміне көкірек клеткасы, бронха және трахея жатады. Бұл бөлім сөйлеу актісі кезіндегі тыныс алуды, дем шығаруды реттейді. 2. Дауыс шығару бөлімі кеңірдек пен оның қатпарларынан тұрады.

Slide 13

Артикуляциялық бөлім тіл, ерін, жақ сүйектері, жұмсақ және қатты таңдай, альвеолдардан тұрады. Көрсетілген сөйлеу қызметін атқарушы органдардың бірлескен жұмысы сөйлеу органының физиологиясын құрайды.

Slide 14

Назарларыңызға рақмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Логопедиялық тексеру қағидалары
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Сурдопедагогиканың негізгі оңалту әдістері
Логопедиялық тексеру
БАЛАЛАРДЫҢ ЖАЗУЫ МЕН ОҚУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ
Дизартрия тіл кемістігі
Психикалық дамуы тежелген балалардың ауызша сөйлеу тілін дамыту
Іскерлік қарым - қатынаста ескерілетін басты қағида
Қозғалыс функцияларын дамыту
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz