Балалардың жас ерекшеліктері



Оқушыларды жас ерекшелігіне қарай оқыту
Орындаған: Серік Т
Қабылдаған: Рахимова З. С

Балалардың жас ерекшеліктері
Ерте балалық шақ кезеңі 1-3 жас
Мектепке дейінгі кезең 4-6 жас
Мектеп кезеңі 7-18 жас
Ересек кезеңі 18 жастан кейін

Жас ерекшеліктері тұрғысынан оқу үдерісі
Оқудағы бихевиористикалық тәсіл (мінез -құлықты зерделеу) Джон Уотсон, Эдварл Торндайк
Оқудағы танымдық тәсіл Пиаже, Выготский
Оқудағы гуманистік тәсіл
Маслоу мен Роджерс
Оқудағы әлеуметтік - жағдаяттық тәсіл
Альберт Бандура
Зейін
Хаган мен Хейл
1973
Жады

Жас ерекшеліктері тұрғысынан оқу үдерісі
Оқудағы бихевиористикалық тәсіл
Психологиядағы бихевиористикалық бағыт ортамен өзара байланыстағы мінез-құлықты зерделеу үшін эксперименттік рәсімдерді пайдалануды қарастырады.
Бихевиоризмнің негізін салушы Джон. Б. Уотсон. «Түрткі - реакция» модеін әзірлеп, онда орта оған орай тұлға әрекет ететін түрткілерді өндіруші ретіне қарастырған. Эдвард. Л. Торндайк сияқты зерттеуші осы идеяны негізге ала отырып, Т-Р оқу теориясын әзірледі. Олар мінез - құлық нәтижесінде реакция күшейетінін немесе әлсірейтінін атап көрсеткен. Скинер осы көзқарасты бұдан әрі дамытты және ол қазір «оперантты шарттылық» ретінде белгілі: адамдардың лайықты іс -әрекеттерін ынталандыру мақсатында оларды көтермелеу, ал тоқтатылуы қажет мінез-құлықты елемеу ол үшін жаза қолдану.

Оқудағы гуманистік тәсіл
Бұл тәсілде адамның өсуіне ерекше назар аударылған. Бұл тәсілдің негізін өалаушылар-Маслоу мен Роджерс (1970-1980) .
Бұл тәсілде адамның өсудегі әлеуетіне ерекше назар аударылады. Бұл әдіс адамдарға оқу объектілері ретінде қарауға қарсы шығып, сол арқылы бостандық, таңдау, уәж және сезімдерді қамтитын эмоционалдық және субъекивті әлем бар екенін растады. Бұл ретте ең белгілі мысал Маслоудың қажеттіліктер пирамидасы болуы мүмкін.
Оқудағы гуманистік тәсілді анағұрлым толығырақ зерттеген Карл Роджерс. Оның зерттеуі логикалық және интуитивті, зият пен сезім үйлесім тапқан барлық тәжірибесімен білімімен қоса алғанда жеке тұлғаны толық қамтиды. «Осындай тәсілмен оқығанда біз бүтінбіз біз еркекке және әйелге тән қабілеттерімізді толық жүзеге асырамыз.

Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы
Биологиялық және физикалық қажеттіліктер
Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа, тамақ, су, баспана, жыныстық қатынас, ұйқы және т. б
Қауіпсіздікке деген қажеттілік
Қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық т. б
Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік
Отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т. б
Құрмет көрсетілуін қажет ету
Жетістік, мәртебе, жауапкершілік, бедел,
Өзін - өзі таныта білу
Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыруы

Оқудағы танымдық тәсіл
Бихеовиристтер ортаны зерттеген болса, Гештальт теориясының ізбасарлары тұлғаның ақыл-ой үдерістеріне сүйенген. Осылайша, білім алу әрекеті немесе үдерісі ретінде сана оларды едәуір қызықтырған.
Жан Пиаже, Мария Монтенссори және Лев Выготский сияөты теоретиктер оқу және даму мазмұнының ұқсастығын анықтай отырып, танымдық тәсілді дамытуда одан әрі ілгерілеген. Ғалымдар кіші жастағы балалар дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп сендірген. Зерттеуші Жан Пиаже ортаның әсерін мойындап, ішкі танымдық құрылымдағы өзгерістерді зерттеді. Ол психикалық дамудың төрт сатысын (сенсорлы-моторлық, оперативтің алдынғы, оперативті және оперативтіден кейінгі) айқындады. Джером Брунер жаңалық ашу арқылы оқудың маңызын атап көрсетіп, ақыл ой үдерісінің оқытумен өзара байланысу мүмкіндіктерін зерттеді.

Оқудағы әлеуметтік - жағдаяттық тәсіл
Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игеріп қана қоймай өз құрылымы бар ортаға қатысады. Зерттеген Алберт Бандура.
Зейін оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан
Хаган мен Хейл (1973) біздің селективті зейінімізге еске сақтаудың белсенді сипаты айтарлықтай әсер ететініндігін анықтады.

Жады
Қысқа мерзімді(жұмыс жадысы)
Аткинсон мен Шифрин (1968) қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын алатынын анықтады. Баддели мен Хичтің кейінгі жұмыстарында ол Жұмыс жадысы деп аталды.
Ұзақ мерзімді: рәсімдік, эпизодтық, семантикалық
Тулвинг (1895) жылы ұзақ мерзімді жадыны үш компонентке бөлуді ұсынды.
Рәсімдік жады- әрекеттерді қалай орындау керек екендігі туралы, мысалы, қасықпен тамақ ішу, түйме тағу, секіру, қаламмен жазу сияқты іс-қимылдар арқылы дамитын біздің білімімізді сақтайтын «қойма».
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz