Тәжірибе рефлексия даму


Slide 1

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы

ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТАТЫН ЖАЗУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ

26-27/10/2017 Шакимова Д. Д.

1

Slide 2

Конструктивті оқыту жазу

Л. С. Выготский: Письменная речь не есть также простой перевод устной речи в письменные знаки, и овладение письменной речью не есть просто усвоение техники письма. «Мышление и речь»

А. Байтұрсынов: «Біздің заманымыз жазу заманы - жазумен сөйлесу ауызбен сөйлесуден артық дәрежеге жеткен заман. . . ».

ЮНЕСКО: егер адам екі беттік эссе жаза алса, онда ол сауатты.

ЭЫДҰ: түйінді құзыреттіліктердің бірі - оқу мен жазу.

2

Slide 3

Әлемдік тәжірибе

3

Мұғалім мамандығына арналған ЖОО-да (Прага универрситеті) рефлексия және өзіндік рефлексия жасау

құралдары

Эссе

Күнделік

Оқу сәттерін талдау

Шағын оқуды педагогикалық талдау

Топтық рефлексиялар

Жалпы ұжымдық дискуссиялар

Сабақтың бейнежазбасын талдау

Студент портфолиосы

Курс соңындағы шығармалар:

«Мен болашақ мұғаліммін», «Мен мұғалім болғым келетін мектеп», «Дидактика қалайша менің дидактикалық дағдыларыма ықпал жасады», «Мен студент ретінде өз оқуымды қалай бағалаймын», «Мұғалім кәсібін таңдауымның негіздері»

Slide 4

Зерттеу мақсаты

Біліктілік арттыру курстарында үйренушілердің (педагогтердің) рефлексиясын жетілдірудің тиімді әдістерін анықтау

Сондай тәсілдің бірі ретінде эссені қолданудың тиімділігін көрсету.

4

Slide 5

Рефлексия құралдарының қайсысы тиімді нәтиже береді?

5

Slide 6

6

Slide 7

Сауалнама нәтижелері бойынша салыстырмалы қорытынды

7

Эссенің тиімділігі

1-тиімділігі төмен

2-тиімділігі орташа

3-неғұрлым тиімді

4-тиімді

5-ең тиімді

Жауап-

тар

%

Жауап-тар

%

Жауап-

тар

%

Жауап-

тар

%

Жауап-

тар

%

1

мұғалім

2

13%

3

20%

7

47%

3

20%

2

тренер

7

47%

6

40%

2

13%

3

эксперт

2

13%

8

54%

3

20%

2

13%

Қоры

тынды

2

13%

5

33%

22

148%

12

80%

4

26%

Slide 8

Қазақстанда БА курстарында мұғалімдердің рефлексиясын бағалау

Мұғалімдер біліктілік арттыру курсының шеңберінде үш компонент бойынша бағаланады:

портфолио

портфолио таныстырылымының дәлелдемелері

біліктілік емтиханы

Портфолио 3 түйінді критерий бойынша бағаланады:

теорияны білу мен түсіну

тәжірибеде қолдану

рефлексия

Мұғалімнің теориялық білімі мен практикалық тәжірибесінің рефлексивті кірігуі жаңа идеялар тудырады

Тәжірибе + рефлексия = даму

8

Slide 9

Эссе жазуды түйінді бағалау критерийлеріне негіздеу

2-критерий

Эссе/есеп жазу барысында тақырыптағы негізгі идеяны қолдану

3-критерий

Жазылған тақырып

бойынша рефлексия

1-критерий

Эссе/есеп жазуда тақырып бойынша мәселені білу, түсіну

Notes: Performance Management arrangements take place within the framework of an annual cycle, the exact timing of which should be outlined in the school’s performance management policy.

The slides following consider the necessary regulations and guidance to ensure effective implementation of the new arrangements at each stage in the cycle.

Slide 10

Эссеге қойылатын талаптар

теоретикалық негіздеме

терминдерді қолдану 1-критерий

фактілі дәлелдер (аргументтер)

цитаталарды келтіру 2 - критерий

әртүрлі көзқарастарды мысалға алу

жеке көзқарастың көрінісі

логикалық заңдылықтың сақталынуы 3-критерий

салыстыру және қорытындылау әдістерін қолдану

10

Slide 11

Эссе жазу әдісін пайдаланып, рефлексиялық есепті құрастыру құралы

11

Slide 12

Қалыптастырушы эксперимент кезінде қиындық тудырған бөлімдер

12

Slide 13

Қорытындылаушы эксперимент

Портфолионың А бөлімін жазуға дайындық:

Эссе тақырыбы: «Оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажет пе?»9

13

Соңғы нәтиже:

қатысқаны - 46 үйренуші

жақсы деңгейде жазылғаны- 6

орта деңгейде жазылғаны - 35

қиындық деңгейінде - 2 жұмыс.

Бастапқы нәтиже:

қатысқаны - 46 үйренуші

жақсы деңгейде жазылғаны- 2

орта деңгейде жазылғаны - 34

қиындық деңгейінде - 10 жұмыс.

Slide 14

14

Қорытынды

Эссе - үйренушілердің рефлексиясын дамыту құралының бірі.

рефлексиялық есеп жазуда эссе жазу тәсілін пайдалану ойды жеткізуде бірізділікті қамтамасыз етеді;

үйренушілердің рефлексивті есеп жазу дағдысын дамытуға көмектеседі;

есеп жазуда бағалау критерийлерінің дескрипторларын жеңіл түсінуге ықпал етеді;

мұғалім есепте не талап етілгенін жақсы түсінетін болса, жазуда негізгі мәселеден ауытқымайды.

Slide 15

15

Әдебиеттер:

А. Әлімов. Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану - Алматы, 2015.

Чарльз Фейдл, Майя Бялик и Берни Триллинг. Четырёхмерное образование. Венди Копп, Teach for All. Русское издание подготовлено Центром образовательных разработок Московской школы управления Сколково.

«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы/ әдістемелік құрал. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015.

Бизяева А. А. Психология думающего учителя: Педагогическая рефлексия - Псков: ПГПИ, 2004.

Шакиров Р. Х., Буркитова А. А., Дудкина О. И. Оценивание учебных достижений учащихся\ Методическое руководство - Билим, 2012.

Эссеге дайындалу мен оны жазу жолдары. - http://allrefrs. ru/4-33897. html

С. Симбаева. Эссе жазу тұлға бойындағы рефлексивтілік дағдыны қалыптастырады.

- http://alashainasy. kz/ustazdar_ustahanasy/esse-jazu-tulga-boyyindagyi-refleksivtlk-dagdyinyi-kalyiptastyiradyi-60204/


Ұқсас жұмыстар
Болашақ педагог психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі орны
Сабақтың ұраны
РЕФЛЕКСИЯ - КЕРІ БАЙЛАНЫС
Педагогтың кәсіби өзін–өзі тану және өзіндік дамуы
Ықшамсабақ өткізу
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ РЕФЛЕКСИЯ
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
Философияның негізгі сауалдарын зерделеу
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz