Тәжірибе рефлексия даму



«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы
ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТАТЫН ЖАЗУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
26-27/10/2017 Шакимова Д. Д.
1

Конструктивті оқыту жазу
Л. С. Выготский: Письменная речь не есть также простой перевод устной речи в письменные знаки, и овладение письменной речью не есть просто усвоение техники письма. «Мышление и речь»
А. Байтұрсынов: «Біздің заманымыз жазу заманы - жазумен сөйлесу ауызбен сөйлесуден артық дәрежеге жеткен заман. . . ».
ЮНЕСКО: егер адам екі беттік эссе жаза алса, онда ол сауатты.
ЭЫДҰ: түйінді құзыреттіліктердің бірі - оқу мен жазу.
2

Әлемдік тәжірибе
3
Мұғалім мамандығына арналған ЖОО-да (Прага универрситеті) рефлексия және өзіндік рефлексия жасау
құралдары
Эссе
Күнделік
Оқу сәттерін талдау
Шағын оқуды педагогикалық талдау
Топтық рефлексиялар
Жалпы ұжымдық дискуссиялар
Сабақтың бейнежазбасын талдау
Студент портфолиосы
Курс соңындағы шығармалар:
«Мен болашақ мұғаліммін», «Мен мұғалім болғым келетін мектеп», «Дидактика қалайша менің дидактикалық дағдыларыма ықпал жасады», «Мен студент ретінде өз оқуымды қалай бағалаймын», «Мұғалім кәсібін таңдауымның негіздері»

Зерттеу мақсаты
Біліктілік арттыру курстарында үйренушілердің (педагогтердің) рефлексиясын жетілдірудің тиімді әдістерін анықтау
Сондай тәсілдің бірі ретінде эссені қолданудың тиімділігін көрсету.
4

Рефлексия құралдарының қайсысы тиімді нәтиже береді?
5

6

Сауалнама нәтижелері бойынша салыстырмалы қорытынды
7
№
Эссенің тиімділігі
1-тиімділігі төмен
2-тиімділігі орташа
3-неғұрлым тиімді
4-тиімді
5-ең тиімді
Жауап-
тар
%
Жауап-тар
%
Жауап-
тар
%
Жауап-
тар
%
Жауап-
тар
%
1
мұғалім
2
13%
3
20%
7
47%
3
20%
2
тренер
7
47%
6
40%
2
13%
3
эксперт
2
13%
8
54%
3
20%
2
13%
Қоры
тынды
2
13%
5
33%
22
148%
12
80%
4
26%

Қазақстанда БА курстарында мұғалімдердің рефлексиясын бағалау
Мұғалімдер біліктілік арттыру курсының шеңберінде үш компонент бойынша бағаланады:
портфолио
портфолио таныстырылымының дәлелдемелері
біліктілік емтиханы
Портфолио 3 түйінді критерий бойынша бағаланады:
теорияны білу мен түсіну
тәжірибеде қолдану
рефлексия
Мұғалімнің теориялық білімі мен практикалық тәжірибесінің рефлексивті кірігуі жаңа идеялар тудырады
Тәжірибе + рефлексия = даму
8

Эссе жазуды түйінді бағалау критерийлеріне негіздеу
2-критерий
Эссе/есеп жазу барысында тақырыптағы негізгі идеяны қолдану
3-критерий
Жазылған тақырып
бойынша рефлексия
1-критерий
Эссе/есеп жазуда тақырып бойынша мәселені білу, түсіну
Notes: Performance Management arrangements take place within the framework of an annual cycle, the exact timing of which should be outlined in the school’s performance management policy.
The slides following consider the necessary regulations and guidance to ensure effective implementation of the new arrangements at each stage in the cycle.

Эссеге қойылатын талаптар
теоретикалық негіздеме
терминдерді қолдану 1-критерий
фактілі дәлелдер (аргументтер)
цитаталарды келтіру 2 - критерий
әртүрлі көзқарастарды мысалға алу
жеке көзқарастың көрінісі
логикалық заңдылықтың сақталынуы 3-критерий
салыстыру және қорытындылау әдістерін қолдану
10

Эссе жазу әдісін пайдаланып, рефлексиялық есепті құрастыру құралы
11

Қалыптастырушы эксперимент кезінде қиындық тудырған бөлімдер
12

Қорытындылаушы эксперимент
Портфолионың А бөлімін жазуға дайындық:
Эссе тақырыбы: «Оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажет пе?»9
13
Соңғы нәтиже:
қатысқаны - 46 үйренуші
жақсы деңгейде жазылғаны- 6
орта деңгейде жазылғаны - 35
қиындық деңгейінде - 2 жұмыс.
Бастапқы нәтиже:
қатысқаны - 46 үйренуші
жақсы деңгейде жазылғаны- 2
орта деңгейде жазылғаны - 34
қиындық деңгейінде - 10 жұмыс.

14
Қорытынды
Эссе - үйренушілердің рефлексиясын дамыту құралының бірі.
рефлексиялық есеп жазуда эссе жазу тәсілін пайдалану ойды жеткізуде бірізділікті қамтамасыз етеді;
үйренушілердің рефлексивті есеп жазу дағдысын дамытуға көмектеседі;
есеп жазуда бағалау критерийлерінің дескрипторларын жеңіл түсінуге ықпал етеді;
мұғалім есепте не талап етілгенін жақсы түсінетін болса, жазуда негізгі мәселеден ауытқымайды.

15
Әдебиеттер:
А. Әлімов. Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану - Алматы, 2015.
Чарльз Фейдл, Майя Бялик и Берни Триллинг. Четырёхмерное образование. Венди Копп, Teach for All. Русское издание подготовлено Центром образовательных разработок Московской школы управления Сколково.
«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы/ әдістемелік құрал. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015.
Бизяева А. А. Психология думающего учителя: Педагогическая рефлексия - Псков: ПГПИ, 2004.
Шакиров Р. Х., Буркитова А. А., Дудкина О. И. Оценивание учебных достижений учащихся\ Методическое руководство - Билим, 2012.
Эссеге дайындалу мен оны жазу жолдары. - http://allrefrs. ru/4-33897. html
С. Симбаева. Эссе жазу тұлға бойындағы рефлексивтілік дағдыны қалыптастырады.
- http://alashainasy. kz/ustazdar_ustahanasy/esse-jazu-tulga-boyyindagyi-refleksivtlk-dagdyinyi-kalyiptastyiradyi-60204/
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz