Эмпирикалық деңгей




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Зерттеу жүргізу процесі

Орындаған: Ауелбекова У
Тобы:В-МІҚқБ-01-22(10 ай)
Қабылдаған: м. ғ. магистрі Л. Ж. Жақанша

Шымкент, 2022ж
Жоспары
I. Кіріспе
II. Негізгі бөлім
Ғылыми зерттеудің өзіне тән белгілері
Ғылыми білім және ғылымды тану
Зерттеудің теориялық деңгейі
Зерттеулердің негізгі кезеңдері (этаптары).
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Зерттеу мақсатқа бағыныңқы таным, оның
нәтижелері түсініктер, заңдар мен
теориялар түрінде көрінеді
Негізгі бөлім
• Ғылыми зерттеудің өзіне тән белгілері -бұл - міндетті
түрде алға қойылған мақсаты мен нақты анықталған
міндеттері бар мақсатқа бағытталған үрдіс;
• -айрықша идеялар мен қарастырылған сұрақтарды
жаңаша қарастыруды көздейтін, белгісізді анықтауға,
шығармашылыққа бағытталған үрдіс;
• -ол жүйелілігімен, тәртіптілігімен сипатталады, зерттеу
үрдісі ғана емес оның нәтижелері де бір жүйге
келтірілген;
• -оған қатаң дәлел, тұжырымдар мен қорытындыларды
ретімен негіздеу тәрізді қасиеттер тән
Ғылыми білім және ғылымды тану
Эмпирикалық деңгей
• табиғат жайлы ілімді зеттеуде сезімдік
тәжірибені бірден – бір ілім көзі ретінде
қолданушы теория
• зерттеуші нысандар туралы мәлімет әртүрлі
өлшеулер жүргізумен, эксперимент қоюмен
іске асырылады
Зерттеудің теориялық деңгейі
• танымның рационалдық (логикалық)
деңгейінде іске асырылады
• нысандар мен құбылысқа тән неғұрлым
тереңінен байланыстарды ашу жүргізіледі
Зерттеулердің негізгі кезеңдері
(этаптары).
Зерттеудің эмпирикалық сатысы
• зерттеу нысанының қызметтік бағамы алынады
• шынайы оқу – білім тәжірибесі, ғылыми білімдер
деңгейі мен құбылыс мәнін түсіну қажеттігі
арасындағы қарама – қарсылықтар көрінеді
• ғылыми проблема өрнектеледі
• Эмпирикалық талдаудың басты нәтижесі –
зерттеудің алғашқы тұжырымдамалары ретінде
қабылданған, бірақ әлі тұтастығы тексеріліп, бекуі
қажет болжамдар мен шамалаулар жүйесінен
түзілетін зерттеу гипотезасынан көрінеді.
Гипотетикалық саты
• ізденіс жұмыстарының мәнін зерттеу
объекті жөніндегі деректік болжамдар
мен олардың мәнін айқындап алу қажеттігі
арасындағы қарама – қарсылықтарды
шешіп алу
• содан соң зерттеудің эмпирикалық
деңгейінен оның теориялық деңгейіне
өтудің дайындық жағдайларын жасау
Теориялық саты
• назарға алынған нысан жөніндегі
функционалдық және гипотетикалық
болжамдар мен ол туралы жүйелі
шамалаулар қажеттігі арасындағы
қайшылықтарды үйлестіру жұмыстары
орындалады
Ғылыми таным әдістерінің
деңгейлері
Эмпирикалық деңгей
Эксперименттік-теориялық
деңгей
• Тәжірибе
• анализ және синтез
• индукция және дедукция
• Үлгілеу
• Гипотетикалық
• тарихи және логикалық әдістер
Метотеориялық деңгей
Теориялық деңгей әдістері
Ғылыми зерттеу жұмысы
Студенттердің ғылыми – зерттеу
жұмыстары
Қорытынды:
• Ғылыми зерттеуде екі деңгейді бір-біріне
қарсы қоюға немесе бір-бірінен бөлуге
келмейді, танымдық эмпирикалық және
теориялық деңгейлері бір- бірімен тікелей
байланысты. Эмпирикалық деңгей теориялық
деңгейдің негізі, іргетасы іспетті. Болжаулар
мен теориялар эмпирикалық деңгейде алынған
статистикалық мәліметтер мен ғылыми
фактілерді теориялық ой елегінен өткізу
нәтижесінде туындайды. Сонымен қатар
теориялық ойлау эмпирикалық деңгейге енетін
сезімдік көрнекі бейнелерге сүйенеді
Әдебиеттер
• Негізгі әдебиеттер
• Қаныбеков, А. Емшара және таңу бөлмелерінің мейірбикелерінің іс - әрекеттері: оқулық / А. Қаныбеков, А.
Қаныбекова. - Алматы : Эверо, 2017. - 200 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері: оқу құралы = Алгоритмы
сестринских манипуляций : учебное пособие/- М. : "Литтерра", 2016. - 248 бет с.
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру мед. колледждер мен училищелерге арналған оқу
құралы / Н. Ю. Корягина [ж. б.]; ред. басқ. З. Е. Сопина; жауапты ред. С. Қ. Мұратбекова; қаз тіліне ауд. А.
Р. Құспанова, Б. Т. Алпыспаева ; РФ білім және ғыл. министрлігі. - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 бет
• Қосымша әдебиеттер
• Паллиативтік көмек: оқу - әдістемелік құрал / А. А. Сейдахметова [т/б.]. - Шымкент : ОҚМФА, 2016. - 101
бет.
• Нурманова, М. Ш. Сборник стандартов сестринских технологий по дисциплине "Основы сестринского дела"
- Қарағанды : ЖК "Ақнұр", 2013
• Мухина, С. А. "Мейірбикелік іс негіздері" пәнінен Тәжірибелік басшылық : медициналық училищелер мен
колледждерге арналған оқу құралы.- М. : ГЭОТАР - Медиа, 2014. - 496 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері [Электронный ресурс] : оқу құралы =
Алгоритмы сестринских манипуляций : увеб. пособие / Л. М. Адилова. - Электрон. текстовые дан. (39.5Мб).
- М. : "Литтерра", 2016. - 248б. с.
• Дуйсенова, А. М. Мейірбике ісі мамандығында оқитын студенттердің медициналық әлеуметтік сипаттамасы
[Электронный ресурс] : дис. ... магистр акад. дәрежесін алу / А. М. Дуйсенова. - Электрон. текстовые дан.
(4,37Гб). - Шымкент : ОҚМА, 2015. - 75бет с
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру [Электронный ресурс] : мед. колледждер мен
училищелерге арн. оқу құралы / Н. Ю. Корягина [т/б.] ; қазақ тіл. ауд. А. Р. Куспанова. - Электрон.
текстовые дан. (42.7Мб). - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 б. С

Ұқсас жұмыстар
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
ЭМПИРИКАЛЫҚ ӘЛЕУМЕТТАНУ
Ғылыми зерттеулердің әдісі
Педагогикада эксперименталды - эмпирикалық денгей әдістері
Әлеуметтанудың дамуының негізгі кезеңдері
Әдістеме деңгейлері
Второй навык Третий навык
Теориялық әдіс Эмпирикалық әдіс
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу әдістері мен әдіснамасы
Оқудың оқытудың негізгі мәселелері
Пәндер