Мақсат пен міндеттерді анықтау




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Зерттеу процесінің кезеңдері: зертеу
мәселелерін анықтау, мақсат
қою, зерттеу сұрақтарын және болжамдар құру.

Орындаған: Имамай А
Тобы:В-МІҚқБ-01-22(10 ай)
Қабылдаған: м. ғ. магистрі Л. Ж. Жақанша

Шымкент, 2022ж
Жоспары
I. Кіріспе
II. Негізгі бөлім
Зерттеу тақырыбын таңдау
Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау
Мақсат пен тапсырманы анықтау.
Жұмыс атауын тұжырымдау.
Зерттелгендерді таңдау
Зерттелгендерді таңдау
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
• Жұмысты рәсімдеу. Жұмыстың осы
кезеңінің негізгі міндеті - алынған
нәтижелерді басқа зерттеушілердің
нәтижелерімен салыстыруға және
практикалық қызметте қолдануға мүмкіндік
беретін жалпыға қол жетімді және түсінікті
түрде ұсыну. Сондықтан жұмыстың
дизайны баспаға жіберілетін жұмыстарға
қойылатын талаптарға сәйкес келуі керек.
Негізгі бөлім
• Кез-келген нақты зерттеу бірқатар кезеңдер түрінде ұсынылуы мүмкін.
• 1. Зерттеу тақырыбын таңдау.
• 2. Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау.
• 3. Мақсат пен міндеттерді анықтау.
• 4. Жұмыс атауын тұжырымдау.
• 5. Гипотезаны дамыту.
• 6. Зерттеу жоспарын құру.
• 7. Әдебиетпен жұмыс.
• 8. Зерттелгендерді таңдау.
• 9. Зерттеу әдістерін таңдау.
• 10. Зерттеу шарттарын ұйымдастыру.
• 11. Зерттеу жүргізу (материал жинау).
• 12. Зерттеу нәтижелерін өңдеу.
• 13. Тұжырымдарды тұжырымдау.
• 14. Жұмысты рәсімдеу.
• Әр кезеңнің өз міндеттері бар, олар көбінесе дәйекті түрде, кейде бір уақытта
шешіледі.
Зерттеу тақырыбын таңдау
• Ғылыми зерттеу әрқашан қандай да бір
ғылыми мәселені шешуді қамтиды. Білімнің,
фактілердің жеткіліксіздігі, ғылыми
идеялардың сәйкес келмеуі ғылыми зерттеу
жүргізуге негіз жасайды. Ғылыми проблеманы
қою мыналарды қамтиды:
• - мұндай тапшылықтың бар екенін анықтау;
• - тапшылықты жою қажеттілігін түсіну;
• - мәселені тұжырымдау
Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау

• . Зерттеу нысаны-зерттеу үшін таңдалған, проблемалық
жағдайды қамтитын және зерттеуші үшін қажетті
ақпарат көзі ретінде қызмет ететін процесс немесе
құбылыс.
• Ғылыми-педагогикалық зерттеу объектісі балабақшада,
мектепте, БЖСМ-де, ЖОО-да, дене шынықтыру-
сауықтыру кешенінде және т.б. дамитын процестер
(оқу-тәрбие, оқу-ұйымдастыру, жаттығу, Басқару)
болуы мүмкін. Бұл шеңбер объектіні осы объектінің
басқа құрамдас бөліктерімен тікелей байланыста
сипатталатын және объектінің басқа жақтарымен
салыстыру кезінде ғана анық түсінуге болатын маңызды
элемент ретінде қамтуы керек.
• Зерттеу пәні нақтырақ және тек осы
жұмыста тікелей зерттелетін байланыстар
мен қатынастарды қамтиды.
Мақсат пен тапсырманы
анықтау.
• Объект пен тақырыпқа сүйене отырып,
зерттеудің мақсаты мен міндеттерін
анықтауға кірісуге болады. Мақсат
қысқаша және өте дәл тұжырымдалады,
семантикалық тұрғыдан зерттеушінің не
істегісі келетінін, ол қандай түпкілікті
нәтижеге ұмтылатынын білдіреді
Мақсат зерттеу міндеттерінде нақтыланады
және дамиды.
• Бірнеше тапсырмалар қойылады және
олардың әрқайсысы нақты тұжырыммен
зерттелетін тақырыптың жағын ашады.
Тапсырмаларды анықтаған кезде олардың
өзара байланысын ескеру қажет. Кейде бір
мәселені басқасын шешпей-ақ шешу
мүмкін емес. Әрбір тапсырма бір немесе
бірнеше қорытындыда көрсетілген шешімге
ие болуы керек.
• Бірінші міндет, әдетте, зерттелетін
объектінің мәнін, құрылымын анықтауға,
нақтылауға, тереңдетуге, әдіснамалық
негіздеуге байланысты.
• Екіншісі зерттеу тақырыбының нақты
жағдайын талдаумен байланысты.
• Үшінші міндет зерттеу тақырыбын қайта құрумен
байланысты, яғни зерттелетін құбылысты немесе
процесті жетілдірудің тиімділігін арттырудың
жолдары мен құралдарын анықтау (мысалы,
оқытудың немесе жаттығудың эксперименттік
әдістемесін әзірлеу).
• Төртінші - ұсынылған түрлендірулердің
тиімділігін тәжірибелік-эксперименттік
тексерумен.
• Тапсырмалар нақты және нақты
тұжырымдалуы керек. Әдетте, әр тапсырма
тапсырма түрінде тұжырымдалады:
"зерттеу...", "Дамыту...", "Анықтау...",
"Орнату...", "Негіздеу...", "Анықтау...",
"...Тексеру", "... дәлелдеу" және т. б.
Жұмыс атауын тұжырымдау.
• Тақырып пен нақты міндеттерді анықтап, зерттеу
объектісі мен тақырыбын нақтылап, жұмыс атауын
тұжырымдаудың бірінші нұсқасын беруге болады.
• Жұмыстың атауын мүмкіндігінше оның мазмұнына
сәйкес қысқаша, дәл тұжырымдау ұсынылады.
Зерттеу тақырыбы тақырыпта көрсетілуі керек
екенін есте ұстаған жөн.
• Жұмыстың атауында белгісіз тұжырымдарға жол
бермеу керек, мысалы: "кейбір мәселелерді
талдау ...", сондай-ақ: " сұрақ туралы...",
"Зерттеуге...", "Материалдар к...».
Гипотезаны дамыту
• Гипотеза-тәжірибеде тексеруді және теориялық негіздемені,
растауды қажет ететін ғылыми болжам.
• Зерттеу тақырыбын білу гипотеза жасауға мүмкіндік береді.
Барлық гипотезалар, соның ішінде педагогикалық гипотезалар
сипаттамалық және түсіндірмелі болып бөлінеді.
• Біріншіден, белгілі бір сапаны қалыптастырудың педагогикалық
құралдары мен эксперименттік әрекеттің нәтижесі арасындағы
байланыс сипатталады, екіншіден, түсіндірме – ішкі жағдайлар,
механизмдер, себептер мен салдарлар ашылады.
• Гипотезаны әзірлеу көздері педагогикалық тәжірибені жалпылау,
бар ғылыми фактілерді талдау және ғылыми теорияларды одан
әрі дамыту болуы мүмкін.
• Кез келген гипотеза расталуы немесе расталмауы мүмкін
бастапқы кенеп және зерттеу үшін бастапқы нүкте ретінде
қарастырылады.
Зерттеу жоспарын құру.
• Зерттеу жоспары-бұл жұмыстың барлық
кезеңдерін қамтитын, олардың күнтізбелік
мерзімдерін анықтайтын жоспарланған іс-
қимыл бағдарламасы. Жоспар жұмысты дұрыс
ұйымдастыру және оған мақсатты сипат беру
үшін қажет. Сонымен қатар, ол тәртіпті,
белгілі бірмеақта жұмыс істеуге мәжбүр
етеді.Жұмыс барысында бастапқы жоспарды
егжей-тегжейлі, толықтыруға және тіпті
өзгертуге болады.
Әдебиетпен жұмыс.
• Жұмыстың осы кезеңінің орны шартты түрде
анықталады, өйткені әдебиеттермен жұмыс
тақырыпты таңдау процесінде басталып,
зерттеудің соңына дейін жалғасады. Әдеби
дереккөздермен жұмыс тиімділігі оларды
іздеудің белгілі бір ережелерін білуге, зерттеу
мен рефераттың тиісті әдістемесіне
байланысты. "Әдеби дереккөз" деп қандай да
бір ақпаратты (монография, мақала, тезистер,
кітап және т.б.) қамтитын құжат түсініледі.
Зерттелгендерді таңдау
• Кез-келген педагогикалық зерттеу, сайып келгенде,
салыстырмалы болып табылады.
• Эксперименттік топтың нәтижелерін (яғни оқу-тәрбие
процесінің жаңа элементі қолданылған топтың) бақылау
тобының нәтижелерімен (салыстыру үшін әдетте қабылданған
оқыту мен тәрбиенің тұжырымы сақталған) салыстыруға
болады."Бүгінгі" зерттеулердің нәтижелерін сол адамдарда,
бірақ бұрын алынған нәтижелермен салыстыруға болады. Рас,
бұл жағдайда айырмашылықтардың дұрыстығына
статистикалық есептеулер жүргізуге мүмкіндік беретін алдыңғы
педагогикалық іс-әрекеттің тиімділігінің нақты материалы
қажет болады.
• Сонымен қатар, зерттеу нәтижелері, мысалы, ағымдағы оқу
жылында, өткен жылмен салыстырғанда дене шынықтыру
деңгейінің жоғарылауы емес, жаңа педагогикалық элементтің
салдары екенін дәлелдеу қажет болады.
Зерттеу әдістерін таңдау
• Зерттеу әдісі-деректерді жинау, өңдеу немесе
талдау әдісі. Дене шынықтыру және спорт
саласында жүргізілген зерттеулерде ғылым мен
техниканың басқа салаларындағы ғылыми
танымның әртүрлі әдістері кеңінен қолданылады.
Бір жағынан, бұл құбылысты оң деп санауға
болады, өйткені ол зерттелетін мәселелерді жан –
жақты зерттеуге, байланыстар мен қатынастардың
алуан түрлілігін қарастыруға мүмкіндік береді,
екінші жағынан, бұл әртүрлілік белгілі бір зерттеуге
сәйкес келетін әдістерді таңдауды қиындатады.
Қорытынды
• Тұжырымдарды тұжырымдау. Қорытындылар-
бұл зерттеудің қысқаша мазмұнын білдіретін
тұжырымдар, олар тезистік түрде автордың өзі
алған жаңа нәрсені көрсетеді. Жиі кездесетін
қателік-автор тұжырымдарға ғылымда жалпы
қабылданған ережелерді қосады-енді
дәлелдеуді қажет етпейді.Кіріспеде аталған
мәселелердің әрқайсысының шешімі
қорытындыларда белгілі бір түрде көрсетілуі
керек.
Әдебиеттер
• Негізгі әдебиеттер
• Қаныбеков, А. Емшара және таңу бөлмелерінің мейірбикелерінің іс - әрекеттері: оқулық / А. Қаныбеков, А.
Қаныбекова. - Алматы : Эверо, 2017. - 200 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері: оқу құралы = Алгоритмы
сестринских манипуляций : учебное пособие/- М. : "Литтерра", 2016. - 248 бет с.
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру мед. колледждер мен училищелерге арналған оқу
құралы / Н. Ю. Корягина [ж. б.]; ред. басқ. З. Е. Сопина; жауапты ред. С. Қ. Мұратбекова; қаз тіліне ауд. А.
Р. Құспанова, Б. Т. Алпыспаева ; РФ білім және ғыл. министрлігі. - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 бет
• Қосымша әдебиеттер
• Паллиативтік көмек: оқу - әдістемелік құрал / А. А. Сейдахметова [т/б.]. - Шымкент : ОҚМФА, 2016. - 101
бет.
• Нурманова, М. Ш. Сборник стандартов сестринских технологий по дисциплине "Основы сестринского дела"
- Қарағанды : ЖК "Ақнұр", 2013
• Мухина, С. А. "Мейірбикелік іс негіздері" пәнінен Тәжірибелік басшылық : медициналық училищелер мен
колледждерге арналған оқу құралы.- М. : ГЭОТАР - Медиа, 2014. - 496 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері [Электронный ресурс] : оқу құралы =
Алгоритмы сестринских манипуляций : увеб. пособие / Л. М. Адилова. - Электрон. текстовые дан. (39.5Мб).
- М. : "Литтерра", 2016. - 248б. с.
• Дуйсенова, А. М. Мейірбике ісі мамандығында оқитын студенттердің медициналық әлеуметтік сипаттамасы
[Электронный ресурс] : дис. ... магистр акад. дәрежесін алу / А. М. Дуйсенова. - Электрон. текстовые дан.
(4,37Гб). - Шымкент : ОҚМА, 2015. - 75бет с
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру [Электронный ресурс] : мед. колледждер мен
училищелерге арн. оқу құралы / Н. Ю. Корягина [т/б.] ; қазақ тіл. ауд. А. Р. Куспанова. - Электрон.
текстовые дан. (42.7Мб). - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 б. С

Ұқсас жұмыстар
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлау қойылған мақсаттарға жету мақсатында әсер ету
Кәсіпорындардың қызметін жоспарлау
Оқыту деңгейлері бойынша бағдарламалық мазмұны, мақсат қою, міндеттерді қою
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Ұйымдастыру функциясы
Педагогикалық ұжымды мақсатты түрде қалыптастыру
Шығармашылық жоба
ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕНЕДЖМЕНТ
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Жоспардың нақтылығы
Пәндер