Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Зерттеу процесінің кезеңдері: зертеу
мәселелерін анықтау, мақсат
қою, зерттеу сұрақтарын және болжамдар құру.

Орындаған: Нарымбаева Ж
Тобы:В-МІҚқБ-01-22(10 ай)
Қабылдаған: м. ғ. магистрі Л. Ж. Жақанша

Шымкент, 2022ж
Жоспары
I. Кіріспе
II. Негізгі бөлім
Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау
Тапсырманы анықтау.
Мақсат зерттеу міндеттерінде нақтыланады және
дамиды.
Жұмыс атауын тұжырымдау.
Зерттеу тақырыбын білу гипотеза жасау
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Зерттеу жұмысының осы кезеңінің міндеті -
алынған нәтижелерді басқа зерттеушілердің
нәтижелерімен салыстыруға және практикалық
қызметте қолдануға мүмкіндік беретін жалпыға
қол жетімді және түсінікті түрде ұсыну.
Негізгі бөлім
• Зерттеу тақырыбын таңдау
• Ғылыми зерттеу әрқашан қандай да бір ғылыми
мәселені шешуді қамтиды.
• Білімнің, фактілердің жеткіліксіздігі, ғылыми
идеялардың сәйкес келмеуі ғылыми зерттеу
жүргізуге негіз жасайды.
• Ғылыми проблеманы қою мыналарды қамтиды:
• - мұндай тапшылықтың бар екенін анықтау;
• - тапшылықты жою қажеттілігін түсіну;
• - мәселені тұжырымдау
Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау

Зерттеу нысаны-зерттеу үшін таңдалған,
проблемалық жағдайды қамтитын және
зерттеуші үшін қажетті ақпарат көзі ретінде
қызмет ететін процесс немесе құбылыс.
• Зерттеу пәні нақтырақ және тек осы
жұмыста тікелей зерттелетін байланыстар
мен қатынастарды қамтиды.
Тапсырманы анықтау.
Мақсат қысқаша және өте дәл тұжырымдалады,
семантикалық тұрғыдан зерттеушінің не істегісі келетінін,
ол қандай түпкілікті нәтижеге ұмтылатынын білдіреді
Мақсат зерттеу міндеттерінде нақтыланады
және дамиды.
• Кейде бір мәселені басқасын шешпей-ақ шешу мүмкін
емес.Тапсырмаларды анықтаған кезде олардың өзара
байланысын ескеру қажет.. Әрбір тапсырма бір немесе
бірнеше қорытындыда көрсетілген шешімге ие болуы
керек.
• Бірінші міндет, әдетте, зерттелетін
объектінің мәнін, құрылымын анықтауға,
нақтылауға, тереңдетуге, әдіснамалық
негіздеуге байланысты.
• Екіншісі зерттеу тақырыбының нақты
жағдайын талдаумен байланысты.
• Үшінші міндет зерттеу тақырыбын қайта құрумен
байланысты, яғни зерттелетін құбылысты немесе
процесті жетілдірудің тиімділігін арттырудың
жолдары мен құралдарын анықтау (мысалы,
оқытудың немесе жаттығудың эксперименттік
әдістемесін әзірлеу).
• Төртінші - ұсынылған түрлендірулердің
тиімділігін тәжірибелік-эксперименттік
тексерумен.
• Тапсырмалар нақты және нақты тұжырымдалуы керек.
• Әдетте, әр тапсырма тапсырма түрінде тұжырымдалады:
• "зерттеу...", "Дамыту...", "Анықтау...", "Орнату...",
"Негіздеу...", "Анықтау...", "...Тексеру", "... дәлелдеу" және т.
б.
Жұмыс атауын тұжырымдау.
• Жұмыстың атауын мүмкіндігінше оның мазмұнына сәйкес
қысқаша, дәл тұжырымдау ұсынылады. Зерттеу тақырыбы
тақырыпта көрсетілуі керек екенін есте ұстаған жөн.
• Жұмыстың атауында белгісіз тұжырымдарға жол бермеу
керек, мысалы: "кейбір мәселелерді талдау ...", сондай-ақ:
" сұрақ туралы...", "Зерттеуге...", "Материалдар к...».
Зерттеу тақырыбын білу
гипотеза жасау
• Зерттеу тақырыбын білу гипотеза жасауға мүмкіндік береді.
Барлық гипотезалар, соның ішінде педагогикалық гипотезалар
сипаттамалық және түсіндірмелі болып бөлінеді.
• Біріншіден, белгілі бір сапаны қалыптастырудың
педагогикалық құралдары мен эксперименттік әрекеттің
нәтижесі арасындағы байланыс сипатталады, екіншіден,
түсіндірме – ішкі жағдайлар, механизмдер, себептер мен
салдарлар ашылады.
• Гипотезаны әзірлеу көздері педагогикалық тәжірибені
жалпылау, бар ғылыми фактілерді талдау және ғылыми
теорияларды одан әрі дамыту болуы мүмкін.
• Кез келген гипотеза расталуы немесе расталмауы мүмкін
бастапқы кенеп және зерттеу үшін бастапқы нүкте ретінде
қарастырылады.
Зерттеудің жоспарын құру.
• Жоспар жұмысты дұрыс ұйымдастыру және оған
мақсатты сипат беру үшін қажет. Сонымен қатар,
ол тәртіпті, белгілі бірмеақта жұмыс істеуге
мәжбүр етеді.Жұмыс барысында бастапқы
жоспарды егжей-тегжейлі, толықтыруға және
тіпті өзгертуге болады.
Әдебиетпен жұмыс.
Әдеби дереккөздермен жұмыс тиімділігі
оларды іздеудің белгілі бір ережелерін
білуге, зерттеу мен рефераттың тиісті
әдістемесіне байланысты. "Әдеби дереккөз"
деп қандай да бір ақпаратты (монография,
мақала, тезистер, кітап және т.б.) қамтитын
құжат түсініледі.
Зерттелгендерді таңдау
• Эксперименттік топтың нәтижелерін (яғни оқу-
тәрбие процесінің жаңа элементі қолданылған
топтың) бақылау тобының нәтижелерімен
(салыстыру үшін әдетте қабылданған оқыту мен
тәрбиенің тұжырымы сақталған) салыстыруға
болады.
• "Бүгінгі" зерттеулердің нәтижелерін сол адамдарда,
бірақ бұрын алынған нәтижелермен салыстыруға
болады. Рас, бұл жағдайда айырмашылықтардың
дұрыстығына статистикалық есептеулер жүргізуге
мүмкіндік беретін алдыңғы педагогикалық іс-
әрекеттің тиімділігінің нақты материалы қажет
болады.
Зерттеу әдістерін таңдау
• Зерттеу әдісі-деректерді жинау, өңдеу
немесе талдау әдісі. Бір жағынан жан –
жақты зерттеуге, байланыстар мен
қатынастардың алуан түрлілігін
қарастыруға мүмкіндік береді, екінші
жағынан, бұл әртүрлілік белгілі бір
зерттеуге сәйкес келетін әдістерді таңдауды
қиындатады.
Қорытынды
• Қорытындылар-бұл зерттеудің қысқаша
мазмұнын білдіретін тұжырымдар, олар
тезистік түрде автордың өзі алған жаңа
нәрсені көрсетеді. Жиі кездесетін қателік-
автор тұжырымдарға ғылымда жалпы
қабылданған ережелерді қосады-енді
дәлелдеуді қажет етпейді.Кіріспеде аталған
мәселелердің әрқайсысының шешімі
қорытындыларда белгілі бір түрде
көрсетілуі керек.
Әдебиеттер
• Негізгі әдебиеттер
• Қаныбеков, А. Емшара және таңу бөлмелерінің мейірбикелерінің іс - әрекеттері: оқулық / А. Қаныбеков, А.
Қаныбекова. - Алматы : Эверо, 2017. - 200 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері: оқу құралы = Алгоритмы
сестринских манипуляций : учебное пособие/- М. : "Литтерра", 2016. - 248 бет с.
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру мед. колледждер мен училищелерге арналған оқу
құралы / Н. Ю. Корягина [ж. б.]; ред. басқ. З. Е. Сопина; жауапты ред. С. Қ. Мұратбекова; қаз тіліне ауд. А.
Р. Құспанова, Б. Т. Алпыспаева ; РФ білім және ғыл. министрлігі. - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 бет
• Қосымша әдебиеттер
• Паллиативтік көмек: оқу - әдістемелік құрал / А. А. Сейдахметова [т/б.]. - Шымкент : ОҚМФА, 2016. - 101
бет.
• Нурманова, М. Ш. Сборник стандартов сестринских технологий по дисциплине "Основы сестринского дела"
- Қарағанды : ЖК "Ақнұр", 2013
• Мухина, С. А. "Мейірбикелік іс негіздері" пәнінен Тәжірибелік басшылық : медициналық училищелер мен
колледждерге арналған оқу құралы.- М. : ГЭОТАР - Медиа, 2014. - 496 бет. с.
• Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері [Электронный ресурс] : оқу құралы =
Алгоритмы сестринских манипуляций : увеб. пособие / Л. М. Адилова. - Электрон. текстовые дан. (39.5Мб).
- М. : "Литтерра", 2016. - 248б. с.
• Дуйсенова, А. М. Мейірбике ісі мамандығында оқитын студенттердің медициналық әлеуметтік сипаттамасы
[Электронный ресурс] : дис. ... магистр акад. дәрежесін алу / А. М. Дуйсенова. - Электрон. текстовые дан.
(4,37Гб). - Шымкент : ОҚМА, 2015. - 75бет с
• Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру [Электронный ресурс] : мед. колледждер мен
училищелерге арн. оқу құралы / Н. Ю. Корягина [т/б.] ; қазақ тіл. ауд. А. Р. Куспанова. - Электрон.
текстовые дан. (42.7Мб). - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 б. С

Ұқсас жұмыстар
Мақсат пен міндеттерді анықтау
Салық жүйесінің қызметіне баға беру
Қолданбалы зерттеулер
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗАТ ЕСІМДІ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Мектептегі информатика курсында
Ғылыми проблема - қоғам қажеттіліктері туралы білім мен оларды қанағаттандыру тәсілдері мен тәсілдерін білмеу арасындағы қайшылық
Әлеуметтанулық зерттеулер
Аурухана ішілік инфекция және мейіргердің ролі
Ғылыми жобаның жасалу және рәсімдеу тәсілдері
Этника және сыбайлас жемқорлыққа қарысы мәдениет негіздері
Пәндер