Баскару алгоритмі




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Қазақстан Республикалық Денсаулық
Сақтау ұйымдағы менеджменттің даму
ерекшеліктері.

Орындаған:Туреханова Ш
Тобы:В-МІҚқА-01-22(10 ай)
Қабылдаған: Оспанбек А.К

Шымкент, 2023ж
Жоспары:
• Кіріспе
• Негзгі бөлім
• Менеджмент және кадрларды басқарудың теориялық негіздері
• Қызметкерлерді басқарудың қазіргі заманауи тұжырымдамалары
• Ұйым және менеджмент жүйесіндегі менеджердің рөлі
• Медициналық қызметтің кез келген тауар секілді өмірлік циклі
болады
• Менеджмент функциясы
• Менеджменттің міндеттері
• Қорытынды
• Пайдаланылға әдебиеттер
Кіріспе
• Қазіргі таңда менеджментке қатысты көтеріліп отырған
мәселелер ауқымы алуан түрлілігімен және көп
қырлылығымен ерекшеленеді. Алайда осы уақытқа дейін
Қазақстанда денсаулық сақтау жүйесінің ерекшелігін
ескеретін менеджмент әдісі бізде толық зерттелмей келеді.
Сондықтан осы бағыттағы ізденістерді денсаулық сақтау
жүйесінің нарықтық қатынастарға көшу кезеңінен бері
қарай талдап байланыстыра отырып басқаруды қажет
етеді. Яғни денсаулық сақтау жүйелеріндегі кадрларды
басқаруда тікелей және кері байланыстар толығымен
ескеріле отырып жүргізілуі тиіс.
Менеджмент және кадрларды басқарудың
теориялық негіздері
Байланыс - бұл ұжымның барлық саласына кірісетін
тұлғалардың ұжымдағы өз қызметтерін қабылдауды қамтамасыз
ететін және ұжымдардың бөлімдерін біріктіретін жұмыс құралы.
Жалпы алғанда, байланыс процесінде кері байланыс белсенді
пайдаланылған сайын, ол нәтижелі болады. Кері байланысқа деген
көңіл ақпарат алушыға қарай бағытталады, яғни хабардың оған
«жетуін» көздейді.
Ұжым - мекеменің белгілі ережелері мен рәсімдері негізінде
істей отырып, барлық мақсатын іске асыратын және бүтіндігі мен
ұқсастығын, әр түрлі ішкі және сыртқы өзгерулердің негізгі
ерекшеліктерін сақтай отырып, объектілердің тұрақты
байланысын, тұтастығын қамтамасыз ететін жүйе. Ұжымдық
құрылым - алға қойған мақсаттарға тиімді жету үшін жұмыс
істейтін адамдардан арнайы құрылған тұтастық жүйе.
Қазақстан Республикасы Бірыңғай ұлттық денсаулық сақтау жүйесінің негізгі
идеялары, медициналық қызмет көрсетудің бәсекелестік ортасының құрылуы,
дәрігер мен медициналық ұйымды ерікті таңдау, медициналық көмек
көрсетудің ашықтығы, қорытынды нәтижеге бағытталу болып табылады.
Негізгі бөлім
• 1. Орындалатын жұмыстың сипатын анықтау. Бұл мәселені шешу үшін бұл
стадияны белгілі бір кезеңге және жұмыс түріне бөлу керек. Мысалы, жұмысты
белгілеу, оларды орындаудағы жұмыс типін есептеу, керек емес жұмысты жою,
процестің іске асуы , қадағалау тексеру.
• 2. Менеджменттегі бөлек позициялар арасындағы жұмысты бөлу. Бұл кезең
өзіне мыналарды қамтиды: нормаларды, стандарттарды анықтау (мысалы, кез-
келген деңгейдегі меңгеруші үшін қызмет міндеттерінің рұқсат етілетін
көлемінің есебі) басқарудағы ғылыми әдіс шеңберіндегі техникалық, әдіс-
айлалар (мысалы, жұмыс уақытын талдау, әдістер мен еңбек ұйымын зерттеу
және т. б.) ұжым шеңберінде жұмыс істейтін барлық қызметкерлердің толық
ынтымақтастығын белгілеу.
• 3. Менеджменттің позицияларының классификациясы бұл логикалық
сызбаларды жасау негізінде құрылады. Бұл жердегі ең маңыздысы басқарудың
элементтері критерийлер бойынша емес, орындалатын жұмыс түріне
топтастыру керек. Бұл әдіс «бейімделу принципі» деген атпен белгілі (А.
Файоль бойынша).
«Медициналық көмек сапасы – бұл көрсетілетін медициналық көмекті денсаулық
сақтаудың өмір сүріп отырған жүйесі мен нақты емдеу мекемесінің өмірлік
жағдайларында медициналық ғылым мен технологияның заманауи деңгейіне
сәйкестендіру шарасы».
Қызметкерлерді басқарудың қазіргі заманауи
тұжырымдамалары
• Менеджменттің негізгі мәселелерінің бірі мақсатты
белгілеу болып табылады. Сол жетістіктерге жету үшін
ұжым біртұтас жүйе ретінде қалыптасып дамуы керек.
• Мақсаттың болуы - менеджердің қызметінің негізгі бір
кезеңі, өйткені дамушы нарықтық экономика жағдайында
маңызы зор. Кез келген деңгейдегі менеджерге жоғары
талаптар қойылады.Сондықтанда қазіргі кезде
генинженерлік жаңа техниканы, технологияны үйренумен
қатар мекемелерді басқарудың жаңа әдістерін, әсіресе
нарықты жағдайда білу керек.
Ұйым және менеджмент жүйесіндегі менеджердің рөлі
Баскару алгоритмі
Есепті мақсатты қою, жоспарлау
Керекті мәлімет жинау
Мүмкін шешімдерді модельдеу және алдын ала тексеру
Басқкру шешімін қабылдау
Орындалуын бақылау
Нәтижені түзеу және бағалау
Медициналық қызметтің кез келген тауар секілді өмірлік
циклі болады
Медициналық мекеме қызметінің маркетингі
кезінде мыналарды есепке алу керек:
тұтынушының мүмкіндіктері
емдеу мекемесінің мүмкіндігі;
қолжетімділік,
деңгей,
сапа
конкуренция
Менеджмент функциясы
• Менеджменттің кез келген ұйымдарда, денсаулық сақтау орындарында , жалпы берілген 5
функциясы бар:
• 1. Жоспарлау –жетістіктер мен әрекеттің курсын таңдау және алға қойылған мақсаттың
үрдісі. Жоспарлау мақсаттарды өңдеу,қоршаға ортаны талдау, іс-шаралардың жүзе
асырылуы, нәтижелердің бағалануы мен орындалуын болжамдайды.
• 2.Ұйым-ұйымның ішіндегі басқарушылық иерархиясы сызығының қалыптасуы мен
мақсатқа жетуде іс-әрекетінің координациясы, жұмысшы топтар мен индивуумдардың
арасындағы жұмыстың бөлісу үрдісі.
• 3. Адамзаттық қорларды басқару және кадр жұмысы -алға қойылған мақсат бойынша
мекемені нәтижелі қызметкерлермен қамтамасыз ету, еңбек жағдайларын, қауіпсіздігі мен
дамыту.
• 4. Көшбасшы-алға қойылған мақсатқа жету үрдісінде,топтар мен индивуумдарды
гармониялық және еркін түрде тартушы тұлға.
• 5. Бақылау –ұйымның өз мақсаттарына жетудің қамтамасыз етудің процесі, яғни жұмысты
түзетумен бірге қойылған мақсаттың орындалу ісін жүйелік түрде қадағалау. Тәжірибеде
барлық функциялар бір-бірімен өзара байланыста және ұйымдарда басқару кезеңдерінің
үздіксіз кезеңін көрсетеді. Басқару жұмысының сапасы әр кезеңде әсер етуі мүмкін.
Мысалы, кадрлардың қандай жұмысқа қажеттілігін жоспарлауымен тығыз байланыста. Өз
кезегінде адамдар, жұмысқа іріктелініп алғандықтан, ұйымның жұмысының сапалылығын
нәтижелігін қамтамасыз етеді.
Менеджменттің міндеттері

1. Жоспарлау – менеджменттің бастапқы міндеті
болып табылады. Басқарушы немесе іскер
адам мекеменің жұмысын жанр-жақты талдау
арқылы алдағы қойылған мақсатпен жұмыс
жоспарын және ережелерін жасайды.
2. Ұйымдастырушылық - жоспар мен
ережелерде белгіленген ойларды іске асыру.
Ол үшін ұйым құралады,басқару
жүйесі,қажетті құжаттар дайындалады.
2017 жылдың бас кезінде Департаментке Медициналық және
фармацевтикалық қызмет сапасын бақылау департаментінің жекелеген
функциялары берілді. Бұл ретте тегін медициналық көмек көлемі елеулі
өзгерістерге ұшырамайды, шұғыл медициналық көмек тегін болып
3. Келісімділік -мекеменің немесе ұйымның алдына
қойған мақсатты орындау, адамдардың жұмысты
бірігіп жұмыс істеуіне бағытталған.
4. Дәлел-дәйектер- алдағы қойылған мақсаттарды
орындау үшін адамдардың белсенділігін арттыруды
қамтамасыз ету,жұмысшыларды қанағаттандыру
әдістерінтаңдау.
5. Бақылау – мекеменің және оның қызметкерлерінің
жұмысының нәтижесін жиі тексеріп,
бағлап,жұмыстың орындалу жолдарын түзетіп отыру
1. Мақсаты – денсаулық сақтау жүйесінің
немесе медициналық мекемелердің
тактикалық және стратегиялық
міндеттерінің кепілді орындалуынан,
ұжымдар мен жетекшілердің іс-
әрекетінен күтілетін нәтижелер.
2. Адам қорлары – жетекшілер мен
орындаушылар және олардың қойылған
мақсатқа жетуді жүзеге асырудағы
дайындығы мен жетістігінің,
инттелектуалды потенциялының,
дағдыларының, игеруінің, білімінің
жиынтығы.
3. Материалдық қорлар – қаржылық
мүмкіндіктер.
4. Медициналық-технологиялық қорлар –
медициналық мекемелердегі мамандардың
инновациялық, клиникалық,
басқарушылық мүмкіндіктері.
5. Тиімді пайдалану – денсаулық сақтау
жүйесіне немесе медициналық
мекемелерге максималды пайдалы
медициналық-технологиялық және
материалдық, адами қорларды пайдалану.
Қорытынды
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
халыққа дұрыс қызмет жасауды, есебімен
дұрыс жүргізуді көздейді. Жоспарланған іс
шараны жүргізіп бақылап, нәтижесін
талдайды. Денсаулық сақтаудағы басқару
тек қызметкерлерді ғана басқару ғана емес,
белгілі мекеменің бүкіл жабдықталуын,
функциясын қадағалып отыру болып
табылады
Пайдаланылған әдебиеттер
1..Мамандандырылған медбикелік күтімді ұйымдастыру [Электронный
ресурс] : мед. колледждер мен училищелерге арн. оқу құралы / Н. Ю.
Корягина [т/б.] ; қазақ тіл. ауд. А. Р. Куспанова. - Электрон. текстовые
дан. (42.7Мб). - М. : ГЭОТАР - Медиа, 2015. - 432 б. с.
2.Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері
[Электронный ресурс] : оқу құралы = Алгоритмы сестринских
манипуляций : учеб. пособие / Л. М. Адилова. - Электрон. текстовые дан.
(39.5Мб). - М. : "Литтерра", 2016. - 248б. с.
3.Блохина М.В. "Методика деловой оценки различных категорий
сестринского персонала”//Методические рекомендации для главных
медицинских сестер учреждений здравоохранения// – С.: ГОУ ВПО
СамГМУ Росздрава, 2007.
4.Доказательная медицина. Ежегодный справочник. Вып.2. 4.1.
5.Федеральное руководство по использованию лекарственных средств
(формулярная система) под редакцией А.Г.Чучалина, Ю.Б.Белоусова,
В.В.Яснецова. Выпуск VI. Москва2005

Ұқсас жұмыстар
Операциялық жүйе. Операциялық жүйенің түрлері
ҚҰРАСТЫРМА ЭЛЕКТР ЖАБДЫҚТЫ ЖҮЙЕСІ ҮШІН БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖАСАУ
Ерекше тапсырма
Желілік хаттамалар оқу
Криптографияның математикалық негіздері
Команданы басқару
Функциялар мен процедуралар
Ашық кілт криптографиясы
Паскаль тіліндегі басқару операторлары
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік. Алгоритм .күрделілігі. Алгоритм түсінігінің функция түсінігімен байланысы. Алгоритмдік тіл және оны сипаттамалар
Пәндер