Абсолютті білім - жалпыланғандардың толық көбеюіүлгінің объектімен абсолютті сәйкестігін қамтамасыз ететін объект туралы идеялар




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Ғылыми білім туралы түсінік

Орындаған: Қабылдаған: Оспанбек А.К

Шымкент, 2022ж
Жоспар
• Кіріспе
• Негізгі бөлім

• Қорытынды
• Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Білім – шындықты танудың, оның адам санасында
дұрыс бейнеленуінің тәжірибеде тексерілген
нәтижесі. Негізгі білімнің функциясы табиғат,
қоғам және ойлау заңдары туралы әртүрлі
идеяларды жалпылау
Танымның негізгі мақсаты-заңдар мен ілімдер,
теориялық ережелер мен тұжырымдар түрінде
жүзеге асырылатын, практикамен расталған және
бізден тәуелсіз объективті түрде болатын шынайы
білімге қол жеткізу
Білім түрлері
• Білім салыстырмалы және абсолютті болуы
мүмкін.
• Салыстырмалы білім- бұл шындықтың
көрінісі кейбір кемшіліктерменүлгінің
объектімен сәйкестігі.
• Абсолютті білім-жалпыланғандардың
толық көбеюіүлгінің объектімен абсолютті
сәйкестігін қамтамасыз ететін объект
туралы идеялар
Негізгі бөлім
• Ғылыми идея-бұл құбылыстың интуитивті
түсіндірмесі, аралық аргументсіз және
байланыстардың барлық жиынтығын
түсінбестенқорытынды жасалады. Идея
бұрын байқалмағандарды ашуға
көмектеседікез-келген құбылыстың
заңдылықтары. Ол ол туралы бұрыннан бар
білімге негізделген.
Теория
• Теория (грек тілінен. theoria-қарау, зерттеу)
- бұл формашындықтың заңдылықтары мен
маңызды байланыстары туралы тұтас
түсінік беретін ғылыми білім. Теория
танымдық іс-әрекет пен тәжірибені
жалпылау нәтижесінде пайда болады
Теория ие болу керек

Теорияның эвристикасы түсіндіруге
болатын мүмкіндіктернемесе болжау.

Теорияның конструктивтілігі оның негізгі
ережелерінің қарапайым тексерілуінен
тұрады.
Теорияның қарапайымдылығына
ақпаратты қысқарту және тығыздау және
жалпыланған заңдарды енгізу арқылы қол
жеткізіледі.
• Факт-бұл сенімділігі бар объект немесе құбылыс туралы
білімдәлелденген.
• Категория-құбылыстардың маңызды, әмбебап
қасиеттері мен қатынастарын көрсететін ең жалпы және
іргелі ұғымдаршындық және таным. Нәтижесінде
категориялар құрылдытаным мен әлеуметтік
практиканың тарихи дамуын жалпылау.Ең танымал
категорияларға, мысалы, материя, кеңістік пен уақыт,
саны мен сапасы, қайшылық, қажеттілік пен
кездейсоқтық, мәні мен құбылысы және т. б.
• Аксиома (грек тілінен. ахіома-позиция)-бұл оның
тікелей сенімділігіне (шынайы бастапқы позиция)
байланысты ешқандай қисынды дәлелсіз қабылданған
ереже. Аксиомалардәлелсіз айқын; қалған болжамдар
олардан шығадыалдын ала белгіленген ережелерге
сәйкес
• Постулат (лат. postulatum-талап) - бұл мәлімдеме (пайымдау). Ол кез-келген
ғылыми теория шеңберінде оның құралдарымен дәлелденбесе де, сондықтан
оны ойнағаны үшін қабылданадыаксиоманың рөлі.
• Принципі (лат. principium-басталуы, негізі) - негізгі бастауыкез-келген
теорияның, ілімнің, ғылымның немесе дүниетанымның орны.
• Ұғым-бұл белгілі бір жалпыға (немесе құбылыстарға) сәйкес сыныптың (немесе
құбылыстың) объектілерін (немесе қасиеттерін) жалпылайтын және бөлетін ой.
Ғылыми ақпаратты іздеу және
жинақтау
• Жүйелеу-бұл жиналған барлық нәрсені ретке келтіру және
топтастыруматериалдың мазмұны бойынша және жазбаша жұмысты
дайындау кезінде оны пайдалану кезектілігін ескере отырып. Жүйелі
талдауекі негізгі міндет: дереккөздердің толықтығын мұқият тексеру
жәнеолардың нәтижелерінің сәйкестігін Үстірт тексеру.
• Кітаптың ғылыми-анықтамалық аппараты (лат. apparatus-бейімделу) негізгі
және көмекші ақпарат көздерін іздеу, жинау, талдау және жүйелеу процесінде
маңызды рөл атқарады.
• Ақпараттық элементтерге мыналар жатады:
• - дереккөздің атауы туралы мәліметтер;
• - дереккөздің авторы (авторлары) туралы мәліметтер;
• - көздің функционалдық мақсаты туралы мәліметтер;
• - баспагерлер туралы мәліметтер;
• - басылымның қысқаша сипаттамасы;
• - басылымның шығу деректері.
Қорытынды
• Әдебиеттер

Ұқсас жұмыстар
Қысым өлшегіштер
Философиядағы ақиқат мәселесі
Азаматтық қоғамның қызметі
Ортағасырлық философияның схоластика кезеңі
Бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау өлшемдері
КӘСІПОРЫННЫҢ ТАБЫСТЫЛЫҒЫНЫҢ КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛДАУДЫҢ МІНДЕТТЕРІ
Неміс классикалық философиясы туралы
Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу
Декарт философия
Неміс классикалық философиясының негізін қалаушы көрнекті ғалым
Пәндер