Оқыту функциялары




Презентация қосу
Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Мейіргер ісіндегі мобильді
екіжақты диплом және оқу мен білім беру үрдіс

Орындаған:Туреханова Ш
Тобы:В-МІҚқА-01-22(10 ай)
Қабылдаған: Оспанбек А.К

Шымкент, 2022ж
Жоспар
• Кіріспе
• Негізгі бөлім
• Пациенттер мен мейірбике
қызметкерлерін оқыту
• Мейірбике ісіндегі оқыту
• Оқыту мазмұнының мақсаты
• Міндеттері
• оқыту салалары
• Қорытынды
• Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
• Мейірбике ісінде оқыту:
• оқыту түсінігі,
• салалары,
• әдістері(әдістері) және тәсілдері
• Оқуға ықпал ететін және кедергі келтіретін
факторлар
• Тиімді оқыту шарттары
• Мейірбикенің оқу үдерісіндегі қызметі-
пациенттер мен туыстарды оқыту кезеңдері
ДДҰ-ның мейірбике Европей жөніндегі
Еуропалық аймақтық бюросы

медбикенің
функциялары
мейіргерлік
күтімді
жүзеге асыру зерттеу қызметі

пациенттер мен тәуелді және
мейірбике тәуелсіз рөл бал.
қызметкерлерін бригада
оқыту
Негізгі бөлім

Денсаулықты сақтау мен қалпына келтіруге
қатысты адамның білімі мен дағдыларын
бағалау
Тиісті деңгейде қажетті ақпаратты
дайындау және ұсыну
Басқа мейірбикелерге, пациенттерге және
басқа қызметкерлерге жаңа білім мен
дағдыларды алуға көмектесу
МЕЙІРБИКЕ ІСІ БОЙЫНША
ОҚЫТУ
бұл мейірбике мен пациенттің мақсатты іс-
әрекетінің екі жақты процесі, ол пациенттің
білімі мен дағдыларын қалыптастыруды
қамтамасыз етеді
Оқыту мазмұнының мақсаты

• денсаулықты сақтау, адам ағзасының
кез-келген органының немесе
жүйесінің қызметі бұзылған кезде өмір
сапасының белгілі бір деңгейін сақтау
МЕЙІРБИКЕ ІСІНДЕГІ ОҚЫТУ
МІНДЕТТЕРІ
• Денсаулықты сақтауға және нығайтуға
мүмкіндік беретін салауатты өмір салтын
насихаттау (бар өмір салтын түзету)
• Ауруға максималды бейімделу және өмір
сүру сапасын жақсарту
оқыту салалары
танымдық, адам жаңа фактілерді біліп, түсінген
кезде, ақпаратты талдайды, негізгі ақпаратты
екінші реттік ақпараттан ажыратады
эмоционалды, адам ақпарат алған кезде өзінің
мінез-құлқын өзгертеді, оны сезімдермен,
ойлармен, пікірлермен және кез-келген
факторларды бағалай отырып, адам жаңа
ақпаратты ауызша және вербалды емес түрде
белсенді түрде тыңдайды және жауап бередіп
сихомоторлы, адам кез-келген жаңа қозғалысты
үйрену қабілетіне ие болған кезде; қажетті
әрекеттерді сенімді түрде орындайды. Кейбір
әрекеттерді психологиялық, физикалық және
эмоционалды түрде орындауға дайын
Оқыту функциялары:
Білім беру функциясы-білімді, дағдыларды,
дағдыларды қалыптастыру.
Дағды-шеберліктің жоғары көрінісі,
әрекеттерді өз бетінше орындау қабілеті
Тәрбиелік-тұлғаның мақсатты дамуы
Даму функциясы-білім мен дағдыларды іс
жүзінде қолдану мүмкіндігі
МЕЙІРБИКЕ ПЕДАГОГИКАСЫНЫҢ
МӘНІ
оқу процесінде мейірбикеден
пациентке немесе оның
жақындарына білім, білік және
дағдыларды беру
Оқыту нысаны

• - топ
• - шағын топ (жұп)
• - жеке
оқыту әдістері
ауызша (әңгіме, әңгіме) көрнекі
(суреттерді көрсету,
бейнефильмдерді, құралдарды
көрсету)практикалық
(манипуляцияларды пысықтау-
қан қысымын өлшеу, таңғышты
ауыстыру)
оқыту әдістері бойынша ақпаратты
игеру дәрежесі
• 5% - дәріс
• 10% - оқу
• 20% - аудиовизуалды құралдар
• 30% - көрнекі құралдарды пайдалану
• 50% - топтарда талқылау
• 70% - іс-әрекет тәжірибесімен оқыту
• 90% - оқыту рөлінде өнер көрсету
Оқу факторлары
• Тілек және дайындық (пациент, туыс)
• Оқу қабілеті (жынысы, жасы, денсаулық
жағдайы, даму деңгейі және т. б.)
• Қоршаған орта (жарықтандыру, таза ауа,
бөлмедегі температура, Жиһаз және т. б.)
Оқу процесінде мейірбикеге қойылатын
талаптар

• ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕР
Коммуникативті
• Конструктивті
• Экспрессивті
• ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕР
Мотивация – залог успеха!
Оқыту кезеңдері

1. Пациенттің білім деңгейі мен
дағдыларын алдын ала бағалау
2. Оқыту мазмұны мен әдісін жоспарлау
(пациентпен бірге)
3. Оқу жоспарын іске асыру
4. Оқу нәтижелерін бағалау
ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫС ІСТЕУГЕ АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМА
1. Сабақ тақырыбы бойынша глоссарий
құрастыру.
2. Схема жасаңыз:"Оқыту әдістері мен
құралдары""Мейірбикелік оқыту кезеңдері«
3. 3. Дәріс мәтінін талдап кестені толтырыңыз:
"Оқуға ықпал ететін және кедергі келтіретін
факторлар"
Қорытынды
• Денсаулық сақтау жүйесінің маңызды
құрамдас бөлігі мейірбикелердің көптеген
армиясы және халықтың сапалы медициналық
қызметтерге қажеттілігін қанағаттандыру үшін
айтарлықтай кадрлық әлеуеті бар мейірбике
қызметі болып табылады. Осыған байланысты
Қазақстанның денсаулық сақтау саласын
дамыту жөніндегі бағдарламалық
құжаттардың негізгі бағыттарының бірі
мейіргер қызметін нығайту болып табылады.
Әдебиеттер тізімі
• 1. «Мухина, С. А. Мейірбикелік іс негіздері пәніне практикалық басшылық [Электронный
ресурс] : мед. училищелер мен колледждерге арналған оқу құралы. – Электрон. текстовые
дан. ( 60,3Мб). – М. : ГЭОТАР – Медиа, 2017
• 2.Альмухамбетова М. К. Сердечно-легочная реанимация на догоспитальномэтапе : учебное
пособие / М. К. Альмухамбетова. - 2-е изд. - Караганда : АЌНЎР, 2019. - 112 с
• Экземпляры: всего:25
• 3. Адилова, Л. М. Мейіргердің манипуляциялық әрекетінің алгоритмдері [Электронный
ресурс] : оқу құралы = Алгоритмы сестринских манипуляций : увеб. пособие / Л. М. Адилова.
– Электрон. текстовые дан. (39.5Мб). – М. : «Литтерра», 2016. – 248б. с.
• Әдебиет
• 1. Кашафутдинова Г.Т., Байсугурова В.Ю. Современное состояние сестринского дела в
развитых странах: расширение сестринской практики // Вестник КазНМУ. 2013. №. С. 303-
306.
• 2. Муратбекова С.К., «Основы сестринского дела», Кокшетау, 2010 г.;ғ.
• Қосымша:
• 1. Корягина Н.Ю., Широкова Н.В., Наговицина Ю.А., Шилина Е.Р.,Цымбалюк В.Р.
«Организация специализированного сестринского ухода» ГЭОТАР-Медиа,2013г.
• 2. Мухина С.А., Тарновская И.И., Практическое руководство по предмету «Основы
сестринского дела», М.: ГЭОТАР-Медиа,2013г.;

Ұқсас жұмыстар
Пациенттер мен мейірбике қызметкерлерін оқыту
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
Жиынтық бағалау үдерісі
Жаңа ақпараттық - коммуникативтік технология
Шетел тілдерін оқыту психологиясы туралы
Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу
Қазақстан құқықтық мемлекет
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Бағдарламалап оқытудың мағынасы
Пәндер