Мейірбикелік көмектің сапасын бақылау жүйесі



Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы
Тақырыбы: Мейіргерлік тәжірибедегі стандарттар туралы ұғым, олардың мақсаты
Орындаған: Туреханова Ш
Тобы:В-МІҚқА-01-22(10 ай)
Қабылдаған: Оспанбек. А. К
Шымкент, 2022ж


КІРІСПЕ
Мейіргерлік қызмет стандарттары (нормалары) Күнделікті қызмет түрлері(Адамның негізгі қажеттіліктері)
тыныс алу қалыпты жағдай;
тиісті тамақ пен сұйықтықты тұтыну;
- ағзадан қалдық өнімдерді қалыпты түрде шығару;
- қозғалу және тиісті позицияны сақтау;
- ұйықтау және демалу;
- дұрыс киімді таңдау, өз бетінше киіну, шешіну;
- тиісті киімді таңдап, қоршаған ортаны өзгерту арқылы дене температурасын қалыпты деңгейде ұстаңыз.

Негізгі бөлім
Күнделікті қызмет түрлері
(Адамның негізгі қажеттіліктері) :
жеке гигиенаны сақтау, сыртқы келбетіңізге қамқорлық жасау;
- қоршаған ортаның қауіпті факторларынан аулақ болу және басқа адамдарға қауіп төндірмеу;
- басқа адамдармен қарым-қатынас жасау, эмоцияларын, ойларын, қажеттіліктерін білдіру;
- өзінің тиісті дінін сақтау; - оң нәтиже мен рахат әкелетін жұмысты орындау;
- ойындар мен ойын-сауықтарға қатысу;
- өзіңіздің қызығушылығыңызды біліңіз, ашыңыз және қанағаттандырыңыз, өзіңізге көмектесіңіз.

Күнделікті әрекеттерді орындау қабілетіне әсер етеді:
адам өмірінің әлеуметтік, мәдени, экономикалық жағдайлары;
- адамның физиологиялық, интеллектуалдық мүмкіндіктері; - эмоционалды күй, темперамент (мысалы, қорқыныш пен мазасыздық сезімі болған кезде пациент нашар тамақтанып, ұйықтай алады) .

Мейірбикелік араласудың бағыты:
- мейірбикелік іс-шаралар пациенттің негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тәуелсіздікке қол жеткізуге бағытталған;
- науқастың денсаулығын нығайтуға.

Күтімнің мақсаты:
- пациенттің 14 негізгі қажеттіліктерін қанағаттандырудағы тәуелсіздігін қалпына келтіру.

Мейірбикелік араласу құралдары:
кәдімгі мейірбикелік күтім;
- дәрігердің тағайындауы бойынша дәрі-дәрмек терапиясы;
- пациент пен оның отбасы мүшелерінің күтімге қатысуы.

Күтім сапасы мен нәтижелерін бағалау:
- мейірбикелік араласу қолданылған іргелі қажеттіліктер қанағаттандырылған кезде жүзеге асырылады.
Медбикенің рөлін В. Хендерсон екі жағынан ұсынады
- бір жағынан, әпке бұл денсаулық сақтау жүйесіндегі тәуелсіз, тәуелсіз маман, өйткені ол пациент өзін тәуелсіз сезіну үшін орындай алмайтын функцияларды орындайды;
- екінші жағынан, медбике-дәрігердің көмекшісі, оның тағайындауларын орындайды.

Модель в. Хендерсонның бірқатар сындары бар: - бұл модель ауруханаларда қарқынды мейірбикелік көмек көрсетуге бағытталған;
- бұл модель адамның физиологиялық қажеттіліктерін, ал психологиялық, әлеуметтік және рухани қажеттіліктерін аз дәрежеде ескереді.

Мейірбике ісінің функциялары мен мақсаттары
Мейірбике Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттіліктеріне емес, халықтың қажеттіліктеріне көбірек сәйкес келуі керек.
Ол білімді маманға, тең серіктеске айналуы керек, Қоғам денсаулығын нығайтуға ықпал ете отырып, халықпен өз бетінше жұмыс істеуі керек.
Дәл қазір медбике егде жастағы адамдарға, инкурабельдік аурулары бар науқастарға медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуде, санитарлық ағартуда, білім беру бағдарламаларын ұйымдастыруда, салауатты өмір салтын насихаттауда шешуші рөл атқарады.

Орта медициналық байланыстың алға жылжуы 1992 жылдан бастап, Галицинодағы i ғылыми-практикалық конференциядан кейін айқын сезіледі.
Онда мейірбике ісінің жаңа анықтамасы тұжырымдалған - "бұл денсаулық сақтаудың бір бөлігі, ғылым және өнер қоршаған ортаның өзгеріп отыратын жағдайында бар және ықтимал денсаулық мәселелерін шешуге бағытталған" және мейірбике ісінің функциялары анықталған:
Күтімге қатысу
Педагогикалық
Орындаушылық
- Зерттеу

Мақсаттар:
Мейірбикелік әлеуетті тиімді
пайдалану
2. Оқу процесін қамтамасыз ету және
жүргізу
3. Медбикелерде, дәрігерлерде, жалпы
қоғамда мейірбике ісіне қатысты ойлаудың
жаңа стилін дамыту;
4. Қажетті стандарттарды құру.

Жоғары мейірбикелік білімнің таралуымен ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізуге мүмкіндік туды, оның нәтижелерін мейірбике специалист мамандары өз бетінше жүзеге асыра алады, сондай-ақ мейірбикелердің өз күштерімен мейірбике кадрларын даярлау мүмкіндігі пайда болды.

Осы бағыттағы алғашқы қадамдардың ішінде оқу-әдістемелік кабинеттің ұйымдастырылуын атап өткен жөн, онда әртүрлі дәрежедегі медбикелердің, әртүрлі кәсіптік топтардың негізгі жұмыс орнынан қол үзбей оқытудың мамандандырылған бағдарламалары әзірленеді және енгізіледі, ал медбикелерді тұрақты оқыту пациенттерге медициналық қызмет көрсету сапасын арттыруға ықпал етеді.
Келесі кезең - "жас медбике мектебінде" жас медбикелерді жыл сайынғы оқыту, бөлімдер бойынша оқуды аяқтағаннан кейін сараланған тест тапсыру:
? дәрігерге дейінгі шұғыл көмек көрсетуге дайындық;
? ТПМУ стандарттары шеңберінде манипуляциялық техниканы жетілдіру;
? пациенттерді зертханалық-диагностикалық және аспаптық зерттеу әдістеріне дайындау.
Әрі қарай, барлық тәжірибеші орта медицина қызметкерлері үшін жылына 1 рет ақи, инфекциялық бақылау, АИТВ-инфекциясы мәселелері бойынша кәсіби құзыреттілікке емтихан өткізіледі.

Кәсіби деңгейін арттыру
Орта медицина қызметкерлерін кәсіптік оқыту нысандарының бірі жыл сайын мейірбике процесінің элементтерін енгізу бойынша эксперименттік алаңдарда кәсіптік шеберлік конкурстарын, ғылыми-практикалық конференциялар мен шеберлік сыныптарын өткізу болып табылады.
Мұның оң нәтижесі медбикелердің кәсіби деңгейін арттыруға деген қызығушылығының артуы, сондай-ақ олардың оқытушылық және ғылыми-зерттеу жұмыстарына белсенді қатысуы, заманауи ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз ету, өз қызметінің сапасын жақсарту болып табылады.

Стандарттарды қолдану
Стандарттарды қолдану медбикелердің жұмысын жеңілдетеді, қаражаттың, уақыттың негізсіз шығындарын азайтады, сабақтастықты қамтамасыз етеді, пациенттерге қызмет көрсету сапасын және емдеу нәтижелерін жақсартады.
Мамандықтардың негізгі номенклатуралары бойынша медбикелер қызметінің стандарттары мен хаттамалары әзірленді, пациенттермен және олардың отбасыларымен жұмыс бойынша есепке алу-есеп құжаттамасын біріздендіру, медициналық бригада жұмысында сабақтастықты қамтамасыз ету (палаталық м/с, рәсімдік м/с, учаскелік м / с, отбасылық м / с, аға м / с, әлеуметтік м / с), манипуляцияларды орындауға, зерттеуге дайындалуға, дәрігерлік көмекке дейін шұғыл көмек көрсетуге, пациентті бақылау хаттамаларын жүргізуге және оның проблемаларын жалпы күш-жігермен шешуге бірыңғай тәсілдер енгізілді, бұл мейірбикелік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымын өзгертпестен медициналық көмек көрсету сапасын едәуір жақсартуға мүмкіндік береді.

Мейірбикелік көмек сапасына заманауи тәсілдерСапаны бағалауға процедуралық тәсіл:
Бөлімшелердің аға медбикелері күн сайын
қорытындыларын ақауларды есепке алу
дәптерлеріне тіркейді, оларды жою бойынша
жеке жұмыс жүргізеді.
2. Мейірбике жұмысының аспектілері
(орындаушылық тәртіп, санэпидемнің
сақталуы, дәрілік заттардың пайдаланылуы мен
сақталуын бақылау) жеке бағаланады.
3. Бас медбике аға медбикелердің жұмыс
сапасын бағалайды

Мейірбикелік көмектің сапасын бақылау жүйесі
CMP бақылауы екі үлкен құрамдас бөлікке бөлінуі мүмкін: ведомстволық және ведомстводан тыс. Ведомстволық бақылауды денсаулық сақтауды басқару органдары жүзеге асыратын ішкі (немесе мекемеішілік) бақылау және сыртқы бақылау деп бөлуге болады.
Мейірбикелік көмек сапасын бақылау жүйесі деңгейлермен ұсынылуы мүмкін:
Біріншісі-кезекші ауысымдарды қабылдау және беру сапасын ағымдағы бағалау;
Екіншісі-манипуляциялық техниканың, күтімнің жетекші маманының сапаны мерзімді бағалауы;
Үшіншісі-критерийлер бойынша мейірбикелік көмектің сапасын терең бағалау (жылына екі рет) ;
Төртінші-проблемаларды анықтау және түзету, кәсіби шеберлік мектебінде талқылау, семинарларда оқыту.

Осылайша, мейірбикелік көмектің сапасын қамтамасыз ететін іс-шаралар:
кадрларды даярлау,
2. медбикелердің қызметін ресурстық қамтамасыз ету,
3. Мейіргерлік көмек стандарттарын енгізу,
4. заманауи мейірбикелік технологияларды қолдану,
5. кейіннен түзетумен сапа сараптамасы.
Сапа жүйесін қамтамасыз етуде жетекші мамандардың,
кәсіби шеберлік мектептерінің, медициналық колледж
оқытушыларының және сапа жөніндегі кеңестің(егер ол
құрылған болса) рөлін асыра бағалау қиын.

Медицинада науқастың денсаулығына дәрігерден кем жауап бермейтін орта буын қызметкер - мейірбике екенін бәріміз де білеміз. Ия, науқасқа сырқатының салдарын тауып, оның емдеу жолдарын айқындап беруде дәрігер бағыт-бағдар берсе, оның әрі қарай емделіп, пациентке ықыласы мен мейірімін төгіп, олардың көңіл-күйіне әсер ететін медициналық көмек көрсететін ол - мейірбике. Науқастың жай-күйі мейірбикелердің жанкешті еңбектеріне тікелей байланысты. 80% науқастың емін тауып кетуіне септігін тигізетін мейірбикелер десек артық айтпағанымыз.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz