Маркетинг ұғымы


Slide 1

Жедел медициналық көмек және мейіргер ісі кафедрасы

Тақырыбы: Маркетинг ұғымы. денсаулық сақтау саласындағы маркетингтік қызметтің даму тарихы

Орындаған:Туреханова Ш

Тобы:В-МІҚқА-01-22(10 ай)

Қабылдаған: Оспанбек А. К

Шымкент, 2023ж

Slide 2

Кіріспе.

Маркетинг дегеніміз не?

Негізгі бөлім.

Қоғамдық денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері.

Нарықтық экономикалық жағдайдағы маркетингтің ролі.

Қорытынды

Slide 3

Бұл адамдардың қажеттіліктерімен мұқтаждықтарын қанағаттандыратын сала болып табылады.

«Маркетинг» үғымы ағылшынның «таrкеt» (нарық) сөзінен шыққан, ал «инг» жалғауы нарық жасаушы немесе нарық аумағындағы қызмет дегенді сипаттайды.

Slide 4

Денсаулық сақтаудағы маркетинг

Бұл денсаулық сақтаудағы басқарудың экономикалық негіздегі жоспарлауды, саясат, емдеу- сауықтыру, тұтынушыларға қызмет көрсету процесстерін жүзеге асыру.

Slide 5

Денсаулық сақтау маркетингінің пайда болуының негіздері

Халық денсаулығы жағдайының нашарлауы;

Халықтың медициналық көмекке жүгінуінің азаюы;

Медициналық көмек көрсетудің сапасына талаптың күшеюі;

Ірі қалалардағы медициналық көмек көрсетуге ұсыныстардың жоғарылауы ;

Мемлекеттік емес медициналық мекемелердің дамуы;

Медициналық қызметтердің мемлекетке тәуелсіз қаржыландырудағы жаңа көздердің пайда болуы;

Медициналық мекемелердің қаржыландыру әдістерінің өзгеруі.

Slide 6

Медициналық қызмет көрсетуде маркетинг алғы мақсаты болып мыналар саналады:

жаңа шаруашылық механизмінің даму барысында медициналық мекемелерді қаржыландыру әдісін енгізу;

коммерциялық медициналық мекемелердің дамуы, қызмет істеу барысында пайда табу;

мемлекетке тәуелсіз сақтандыру компаниясы сияқты жаңа қаржыландыру көзін табу;

жаңа емдеу әдістері мен технологиялық жабдықтарды қолдану;

медициналық көмек көрсетудің сапасын жоғарылатуға қойылатын талапты жоғарылату (күшейту) .

Slide 7

Slide 8

Slide 9

Медициналық маркетингтің айырмашылығы

Көп факторлығы:

--- дәрігер, мейірбике, провизор, таныстар, отбасы мүшелері, ішкі орта.

Мұқтаждыққа бағыт:

--- мұқтаждық- қажеттілік - сұраныс

Мәжбүрлі сатып алу: (қажеттілік, өз қалауы емес)

Дәрігердің тұтынуы:

--- дәрігер науқассыз шешім қабылдамайды;

дәрігер сұраныс пен қажеттілікті реттейді.

Тауар сапасы жоғары болу керек.

Slide 10

Slide 11

Маркетингтің негізгі элементтері

Slide 12

Slide 13

Менеджменттің элементтері:

3. Материалдық қорлар - қаржылық мүмкіндіктер.

4. Медициналық-технологиялық қорлар - медициналық мекемелердегі мамандардың инновациялық, клиникалық, басқарушылық мүмкіндіктері.

5. Тиімді пайдалану - денсаулық сақтау жүйесіне немесе медициналық мекемелерге максималды пайдалы медициналық-технологиялық және материалдық, адами қорларды пайдалану.

Slide 14

Файоль бойынша 14 басқару ұстанымы

1) еңбекті дұрыс бөле білу;

2) жауапкершілік пен атақтың бөлшектенбеуі;

3) еңбек дисциплинасының қажеттілігі;

4) бағынудың бірыңғайлығы;

5) топтардың тұтастығы;

6) әрбір тұлғаға жалпы қызығушылықтың басымдылығы;

7) еңбекте марапаттаудың әділдігі;

Slide 15

8) орталықтындырудың және орталықтандырмаудың теңдігі;

9) басқарудағы субординация;

10) басқаруды құрылымдық реттеу;

11) мекемелердегі жұмыскерлердің тең құқықтылық жағдайы;

12) мамандардың тұрақсыздығы;

13) ынтаның еркіндігі;

14) мекемедегі үндестік және біртұтастық.

Slide 16 Slide 17

Бірінші кезеңі тауарларды артық өндірумен, яғни олардың ұсынымы сұранымнан артық болса бастауымен байланысты. Бұндай жағдайда, кәсіпорынның негізгі мақсаты тауарларды барынша көп шығару, сосын барлық әдістермен оларды сатып алуға тұтынушыларды мәжбүр ету.

Екінші кезеңнің негізгі принципі өндірушілерді тұтынушыларға, нарыққа бағалау болады.

Үшінші кезеңі жетпісінші жылдардағы ірі экономикалық дағдарыстармен байланысты

Маркетингтің дамуын үш кезеңге бөледі

Slide 18 Slide 19

Маркетинг бағдарламасы

Өндіруші кәсіпорынның, сатушының және экспортшының межелі уақыт кезеңінде маркетингінің барлық салалары бойынша іс-қимылдарын айқындайтын өзара байланысты шаралар жүйесі.

Қысқа мерзімді бағдарла маларда кәсіпорынның іс-қимылдары бағдарламасы көбірек тәптіштеліп, нақтыланады.

Ұзақ мерзімді бағдарламаларда маркетинг стратегиясына сәйкес уақыттың ұзақ кезеңі қамтылады.

Slide 20

Маркетинг қағидаттары

Маркетингтік қызметін басқаруды іске асыратын бес негізгі әдіс бар:

сатып алушылардың қажеттерін, нарықтық жағдайды, кәсіпорынның нақты мүмкіндіктерін дәл білу негізінде өнім өндіру;

сатып алушының қажеттерін неғұрлым толық қанағаттандыру;

белгілі бір рыноктарда өнімдер мен қызметтерді жоспарлаған көлемде және межелеген мерзімде тиімді түрде өткізу;

кәсіпорынның өндірістік-коммерц. қызметінің ұзақ мерзімді нәтижелілігін (пайдалылығын) қамтамасыз ету;

сатып алушылардың өзгеріп отыратын талаптарына белсенді түрде бейімделу мақсатымен өндірушінің іс-қылығының стратегиясы мен тактикасының бірлігі.

Slide 21

Қорытынды

Slide 22

Пайдаланылған әдебиеттер

Негізгі:

1. Семенов В. Ю. Экономика здравоохранения: учебное пособие / В. Ю. Семенов. -2-е изд., перераб. - М. : ООО «Издательство «Медицинское информационное агентство», 2014. - 1000 с.

2. Экономика здравоохранения [Электронный ресурс] / Решетников А. В. - М. : ГЭОТАР-Медиа, 2015.


Ұқсас жұмыстар
МАРКЕТИНГ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Стартап - жобалардағы маркетинг
Мейрамхана мейманхана бизнесі маркетингінің ұғымы, мақсаттары мен міндеттері
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕР
Маркетинг баға саясаты
Менеджментті басқару маңызы мен мәні
Басшы басқару стилін зерттеу
Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг
Дәлелді медицина
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz