Диалогтік оқыту жолдары




Презентация қосу
Диалогтік оқыту
жолдары

Дайындаған:Шалабаева
А.А.
Қабылдаған:Қазанбаева
А.З.
Жоспар

І.Кіріспе
1. Диалог туралы түсінік
ІІ.Негізгі бөлім
1. Диалогтік оқыту арқылы сыни
тұрғыдан ойлауды дамытудың
негізгі ерекшелігі
2. Диалогтік оқытудың
артықшылықтары
3. Диалогтік оқытудың нәтижесі
ІІІ.Қорытынды
Диалог екі немесе одан да көп
серіктестердің ауызша сөйлесу
әрекетінің үйлесімді жемісі, ол-
өзара байланысы бар мәтін»,
Диалог-сабақ барысында оқушы
мен мұғалім арасындағы, оқушы
мен оқушының арасындағы
жүргізілетін қарым-қатынас.
Талқылау мен диалог өзінің
танымдылығымен ерекшеленеді.
Диалогтік оқыту:
Оқушылардың диалог құру және терең
ойлау қабілеттерін дамыту;

Коммуникативтік қатынас орнатуға
үйрету;

Танымдық қабілеттерін дамыту;

Әлеуметтік құзырлықтарын
қалыптастыру.
Диалогтік қарым-қатынас

ұжымды
топтық жұптық
қ
Диалогтік оқыту арқылы сыни
тұрғыдан ойлауды дамытудың
негізгі
ұстаздар ерекшелігі-
мен оқушыларға өз еріктерімен және бірлесіп шығармашылық
жұмыс істеуге жағдай жасайды. Қазіргі оқытудың талаптарына сай мұғалім
де, оқушы да жаңаша көзқарасты, терең ойлы болуды керек етеді.
Сондықтан қазіргі заман талабына сай жас ұрпақтың көкірегі ояу, ізденімпаз,
отаншыл, шығармашылық жұмыспен айналыса алатын дәрежеге жеткізуіміз
керек деп ойлаймын. Оқушыларға жаңа тақырыптарды қызықты, түсінікті
етіп түсіндіру үшін керекті тәсілдердің бірі ретінде диалогтік оқыту арқылы
сыни тұрғыдан ойлауға үйрету деп ойлаймын. Осы жаңа әдіс – тәсілдерді
қолдана отырып, жаңа сабақтың аясында қосымша қызықты деректерді
ұсынуға, қиын тақырыптарды әр түрлі жұмыс түрлері арқылы жеткізуге,
жаңа идеяларды әсерлі етіп көрсетуге болады. Бағдарламаның жеті модулін
білім беру үрдісіне енгізе отырып мұғалім мен оқушылар арасындағы
белсенді қарым-қатынасты қалыптастырып, келешек өмірге жол ашамыз.
Диалогтік оқытудың
артықшылықтары:
барлық оқушылар сабаққа белсенді қатысады;
барлық оқушылар өздерін еркін сезінеді;
олар бір нәрсені қате айтамыз деген қорқыныштан
арылады;
жауапты бірлесіп іздейді, жолдастық көмек, бір-біріне
деген жауапкершілік сезімі пайда болады;
сабақ оқушы үшін, мүғалім үшін де пайдалы болады;
ең бастысы олар бір- біріне қатты әсер етеді, бір-
бірінен үйренеді және бірін-бірі үйретеді.
Қорытынды
Қорыта айтқанда , оқушылар қысқа ғана жауап беретін мұғалімнің сұрағымен
салыстырғанда, диалогтік сұхбаттасу мұғалімдер де, оқушылар да білім алуға зор
үлес қосатын өзара іс – қимылдың шын мәніндегі тиімді түрі.
Диалогтік оқыту –ұжымдық түсінуді қалыптастыру мақсатында оқушылардың
сындарлы қарым-қатынас жасауына ықпал етеды.Диалогтік оқытуды сабақ
барысында пайдаланудың тиімділігі: Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде сабақта
оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне
үлес қосатындығын атап көрсетті. Ал Барнс сыныпта тіл қаншалықты қолданылса,
оқушылардың оқуына соншалықты әсер ететінін айтады. Диалогтік оқыту білім
сапасын арттыруға көп көмегін тигізеді деп ойлаймын. Яғни диалогтік оқыту
баланың білімін жетілдіруде көбірек қолданылады. Біз көбінесе диалогтік оқытуды
сұрақ – жауап ретінде қолданамыз. Диалогтік оқыту тек қана қазақ тілі мен
әдебиеті саласында емес барлық пәндер үшін тиімді оқыту түрі болып табылады.
Әсіресе тіл дамыту кезінде немесе басқа тілді үйрену барысында көп көмегі тиеді.
Ал сындарлы оқытудың мақсаты –оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,
алған білімін сыныптан тыс жерде ,кез-келген жағдайда тиімді пайдалануын
қамтамасыз ету.
Ендеше, мұғалімдердің міндеті-жаңаша ізденіс, жаңаша көзқараста жас
Назарларыңызғ
а
рахмет !

Ұқсас жұмыстар
Диалогтік оқыту технологиялары
«Оқыту әдісі»
Диалогтық оқытудың мәні
Топтық тапсырмалар
ТИІМДІ СҰРАҚТАР
Чек лист
Диалогтік оқыту Коучинг
Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру
Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру
Белсенді оқушы
Пәндер