Графиктерді анимациялау тәсілдері


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Инженерлі-технологиялық Институты

Тобы:КД 20-1

Студент:Алмат Арайлым

Қызылорда, 2021 жыл

Графиктерді анимациялау тәсілдері

Slide 2

Мақсаты: Соңғы жылдары қарқынды дамыған компьютерлік математика білім саласын жаңа ғылыми білім бағыты ретінде қарастырып ақпараттық технологияларды кеңінен игеру

Өзектілігі

ғылыми - зерттеу жұмыстарында туындайтын математикалық есептерді шешіп - зерттеуге компьютерлік математиканың бағдарламалық жүйелері кеңінен қолданылу

Slide 3

Гипотезасы (болжам) : Көптеген есептердің үйреншікті аналитикалық жолдан тезірек, аз уақыттың ішінде жеткілікті дәлдікпен шешімдерін алуға мүмкіндік

Обьектісі:

Білім беру технологиясы, есеп шығаруға арналған жүйелер, Maple бағдарламасы

Slide 4

Жоспары:

Кіріспе

Maple жүйесі

Командалар және функциялардың негізгі кітапханасы

Графиктерді анимациялау техникасы

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 5

Кіріспе

Қазіргі күндері білім беру саласы мен ғылыми - зерттеу жұмыстарында туындайтын математикалық есептерді шешіп - зерттеуге компьютерлік математиканың бағдарламалық жүйелері кеңінен қолданылуда. Соңғы жылдары қалыптасқан компьютерлік математика жаңа ғылыми бағыт ретінде компьютердің көмегімен математикалық есептеулерді визуализация жасап диалогтық режимде орындайтын теориялық, әдістемелік, ақпараттық және бағдарламалық құралдардың жүйесі ретінде анықталады.

Exsel,

MathСAD,

MATLAB,

MuPAD,

Derive,

Mathematika,

Maple

Slide 6

Maple бағдарламасы бізге не үшін қажет?

Slide 7

Maple бағдарламасы

Maple-дің негізгі символдық күші жүйенің ядросы болып табылады. Ол жүздеген базалық функциялар мен алгоритмдерді қамтиды. Сонымен қатар онда операторлар, командалар және функциялардың негізгі кітапханасы сақталған.

Жүйенің енгізілуі әдеттегідей негізгі меню көмегімен іске қосылады: Пуск → Maple11. Сонымен қатар, бұл жүйені ярлыкқа шерту арқылы да енгізуге болады. Енгізудің екі әдісінде де алдымен уақытша түрлі-түсті терезе ашылады. Содан соң барып жүйенің жұмыс терезесі ашылады. Жүйелерінің жіктелуінен кейін (оның операторлары мен функцияларын пайдалану арқылы) онымен жұмыс жасауды бастауға болады. Өрнектердің соңындағы (; ) белгісі оның нәтижесінің экранға шақырылу керектігін көрсетеді. Ал (:) белгісі бір жолдағы бірнеше өрнекті ажыратушы ретінде қолданылуы мүмкін. Меню жолының астындағы басқару және форматтау панелінде орналасқан батырмаларды қолдану көптеген қолданушыларға осы жүйеде жұмыс істеуге өте тиімді.

Slide 8

Maple терезесі Windows терезесі секілді төмендегі қатарлардан тұрады:тақырып жолы, негізгі мәзір, кұрал - саймандар қатары және жұмыс үстелі.

Негізгі меню жолының функциялары:

File (Файл) - мұнда файлдармен жұмыс істеуге арналған командалар орналасқан.

Edit (Түзету) - мәтінді өңдеуге арналған стандартты командалар орналасқан.

Viev (Түр) - Maple терезесінің құрылымын басқаратын командалар тізімі.

Insert (Кірістіру) - кірістіру қызметін атқаратын командалар тізімі.

Format (Формат) - құжаттарды безендіруге арналған командалар тізімі.

Windows (Терезе) - бір беттен келесі бетке өту қызметін атқарушы.

Help (Анықтамалық) - Maple туралы толық анықтамалықтың

жинағы.

Сурет1

Slide 9

Maple жүйесінде графиктерді салу үшін операторы пайдаланылады. Ол мынадай түрде беріледі:

plot (f, x, v) ;

Plot (f, x, v, o) :

f - функция немесе функция өрнегі

, х - функцияның өзгеру облысын сипаттайтын айнымалы,

v - функцияның өзгеру облысын сипаттайтын міндетті емес айнымалы,

о - параметр немесе график салудың стилін анықтайтын параметр (функция графигінің жуандығы, түсі, кескіні, ондағы белгілер және т. б. ) .

Slide 10

Декарттық координаттар жүйесінде немесе полярлық координаттар жүйесінде сызылатын қарапайым функциялардың графиктерінен бастап өте күрделі функциялардың және әртүрлі фигуралардың қиылысуы нәтижесінде шығатын графиктерін сызуға болады. Математикада түріндегі функциялық тәуелділіктер көп қолданылады. Бұл функциялардың графиктері әдетте жазықтықтағы нүктелерін тізбектеп тұтастыру нәтижесінде сызылады. Демек, график сызу үшін сызықтық интерполяциялау пайдаланылады. Егер нүктелер саны жеткілікті дәрежеде өте көп болса, онда графиктің жуықтап сызылғаны білінбейді. Функция графигін сызған кезде сызықтың өзін сызудан басқа графиктің кейбір белгі - қасиеттерін де көрсету керек болады. Мысалы үшін, осьтердің атауларын, сызық типін және түсін т. б. Бұл үшін графика параметрлерін қолдану керек болады. Maple жүйесінде параметрлері көрсетілмей, тек функциялық атауымен берілген функциялардың графиктерін де салу мүмкіндіктері қарастырылған. Мысалға, sinx, cosx, tgx, ctgx функцияларының графиктерін салу үшін, берілген функциялардың атауларын Maple жүйесінде жазып, пернетақтадан «ENTER» пернесін бассақ жеткілікті.

Slide 11

Егер графикті сызған кезде параметрін пайдалансақ, онда сызықтың түрлері параметрінің көмегімен:

POINT немесе point - график нүктемен шығарылады;

LINE немесе line - график тұтас сызықпен шығарылады.

Color атты параметр жәрдемімен график сызықтарының әртүрлі түстерін таңдауға болады.

Maple жүйесінде бірнеше функциялардың графиктерін бір жазықтықта сызу мүмкіндігі бар. Мұндай жағдайда графиктерді бір-бірінен ажыратып көрсету үшін, оларды әр түрлі стильде сызу қажет

Мысалы, мынадай түстерді таңдау (25) мүмкіндігі бар

1

2

3

4

5

Aquamarine

Black

Blue

navy

Coral

Cyan

Brown

Gold

Green

Gray

Grey

Khaki

Magenta

Maroon

Orange

Pink

Plum

Red

Sienna

Tan

Turquoise

violet

wheat

white

yellow

Slide 12

Екі өлшемді графиктер анимациясы Animation менюі мынадай анимацияларды басқару командаларынан тұрады:

play - тұрғызылған графиктерді ;

next- анимацияның келесі қадамын орындау;

Backward- анимацияның бағытын беру (артқа/алға) ;

faster - анимацияны жылдамдату;

slower - анимацияны баяулату;

continiuus - анимацияның циклі,

Яғни графикті анимациялауды конструкциясымен басқарамыз.

Мұндағы

f - функция,

t-параметр, қосымша айнымалысының өзгеру аралығы.

X- тәуелсіз айнымалы.

Slide 13

ЕСЕП 1. y=sinx/x функциясының графигін анимациялайық, яғни y=sinx/x функциясы графигінің анимацияланған түрін көрсетейік.

with(plots, animate, display) :

A: plots [animate] (sin(i*x) /(i*x), x=-Pi. . Pi, i=-1. . 3) :


Ұқсас жұмыстар
Үшөлшемді графиканың түрлері
Барлық нәрселер сұр - ақшыл түсте
Ruby тілінде макростар құру және мәзірінен оны қоңырау қолдау
Пішін қасиеті
Word редакторы туралы негізгі түсінік
Дербес ЭЕМ-нің элементік базасы
Бағалы қағаздар нарығының техникалық талдау
Енгізу шығару порттары input/output
БОЛДЫРМАУ КОМАНДАСЫ
ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕРДІҢ ПЕРИФЕРИЯЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz