Ойын технологиясы - бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастыру құралы




Презентация қосу
ОЙЫН
ТЕХНОЛОГИЯ
СЫ
ОРЫНДАҒАН: САПАРҒАЛИ ЖАНСАЯ УНОК-41
• Әр баланың өмірге қадам басқандағы
алғашқы әрекеті бұл – ойын. Ойын
арқылы бала өзінің күш-жігерін
жұмсап, сезініп, білдіруге мүмкіндік
алып, айналасындағылармен қарым-
қатынас жасауға үйренеді.
• Ойын технологиясы -
бастауыш сынып оқушыларының
танымдық қызығушылығын
қалыптастыру құралы
• Оқытудың құралы ретінде
дидактикалық ойындарды пайдалану
әдіскер ғалымдардың еңбектерінде де
көп айтылды
(М.И.Микитинская,Т.К.Жикалкина, т.б.).
• Психолог А.С.Выготский: "Бала
ойнау барысында өзінің кішкентай
екеніне қарамастан оның ойлауы, іс-
әрекеттері көп жағдайда ересек
адам сияқты көрінеді" - деп өз ойын
• Н.К.Крупская "Қандай ойын
болмасын баланы бір нәрсеге
үйретеді. Ең бастысы, баланы
мұқияттылыққа, еңбекке,
жолдасымен ынтымақты болуға
үйретеді" - дейді. К.Д.Ушинский
сабақ үйрету барысында ойын
элементтерін орынды қолдану
оқушылардың білім алу процессін
ОЙЫН БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА КРИТЕРИЙІН ҰСЫНАДЫ. ЖЕҢІМПАЗ
РЕТІНДЕ КӨП ЖАҒДАЙДА КӨП БІЛЕТІН БАЛА ЕМЕС, ҚИЯЛЫ
ДАМЫҒАН, БАҚЫЛАЙ БІЛЕТІН, ОЙЫН СИТУАЦИЯСЫНДА ТЕЗ ЖӘНЕ
ДӘЛ ЖАУАП БЕРЕТІН, ЖАҚСЫ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІ БАР, ЕСТЕ
САҚТАУДЫҢ БАЙЛЫҒЫН ҚОЛДАНА АЛАТЫН БАЛА АЛЫНАДЫ.
• Оқыту барысында балалардың жеке басының
қасиеттерін, мінез-құлқын, ойлау қабілеттерін ойын
арқылы түзетуге, дамытуға болады. Сондықтан кез-
келген сабақты өткізу үшін дидактикалық ойындарды
қолдана білу керек. Дидактикалық ойындар
тәрбиелеудің аса маңызды құралының бірі
болғандықтан, ол балалар меңгерген дағдыларды бекіту
немесе үйрету үшін ғана емес, сол алған білімдерін іс-
әрекетте пайдалана білуге, жұмыс барысындағы
икемділік дағдыларымен қарулануға, ақыл-ойының
дамуына, танымдық белсенділігінің арттыруына, өз
бетінше әрекет етуіне жәрдемдеседі. Балалар ойнау
арқылы белгілі бір білім, білік, дағдыларды және ойын
әрекеттерін меңгереді. Әр дидактикалық ойынның
танымдылық және тәрбиелік мазмұны болады.
• Дидактикалық ойындар балалардың
қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне қарай жас
шамасына лайықты түрде, жүйемен
топтастырылды. Әр пән бойынша ойын
түрлері көрсетілді. Дидактикалық
ойындардың жинағы оқыту нәтижесі
ұтымды болуы үшін және балалардың
сабаққа қызығушылықтарын арттырып,
танымдық қабілеттерін жетілдіру
мақсатында жинақталды.
• «Жоғалған әріптер» ойыны
Ойынның мақсаты: оқушыларды сауатты
жазуғадағдыландыру. Қазақ тіліне тән
дыбыстарды қайталау, сабаққа
қызығушылықтарын арттыру.
Ойынның шарты: Сынып екі топқа бөлінеді.
Тақтаға 10 сөз жазу. Мысалы: к…гершін,
балдыр…ан, ән…ран, к…тап, к…ктем, …же, …
ңгіме, о…ушы, айда…ар, а…
Қай топ керекті әріптерді дұрыс құрастырса, сол
топ жеңіп шығады.
• «Сұрақ – жауап» ойыны
Ойынның мақсаты: сұрақтарға дұрыс, әрі тез жауап беруге
дағдыландыру.
Ойынның шарты: Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топқа
сұрақтардың суретті жауаптары жазылған карточкалар тарату.
Сұрақ оқылғаннан кейін оқушылар дұрыс жауабын көрсетеді.
Қай топтың дұрыс жауаптары көп болса, сол топ жеңеді.
Сұрақтар: 1. Сөмкеде не жатыр?
2. Біраптаданешекүн бар?
3. Асханада кім бар?
4. Сыныпта неше терезе бар?
5. Бір қолда неше саусақ бар?
6. Жазда ауа райы қандай?
7. Мектеп неше қабатты?
8. Күзде не сарғаяды?
Керекті суреттер: қалам, жеті, аспаз, екі, бес, ыстық, үш,
жапырақ.
• «Жаңа сөз ойла»
Мақсаты: и«А» дыбысы бар сөз ойлату,
сөздік қорын молайту.
Көрнекіліктер: қоржын, асықтар.
Ойынның барысы: Балалар «А»
дыбысынан басталатын сөздер ойлайды.
«А» дыбысынан басталатын сөздерді кім
көп ойласа, соған асық беріледі. Асығы
көп бала жеңімпаз атанады.
НАЗАРЛАРЫНЫЗ
ГА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Бастауыш мектеп
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Сынып бойынша сапа
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Пәндер