Европалық модель Аралас модель




Презентация қосу
ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІК
ЖӘНЕ МЕНЕДЖЕР ЭТИКАСЫ.
ҚАЗІРГІ УАҚЫТТА БИЗНЕСТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІНІҢ БІРНЕШЕ ҮЛГІЛЕРІ
ЖАСАЛҒАН.

-АҒЫЛШЫН-АМЕРИКАНАДЫҚ МОДЕЛІ
-ЕВРОПАЛЫҚ МОДЕЛЬ
-АРАЛАС МОДЕЛЬ

Ағылшын-американдық модель:

Бұл модель XIX ғасырдың басынан бастау алған болатын. Бұл жағдайда
жауапкершілік—жұмыс табумен және оларға жалақы төлеу арқылы еңбек
жағдайын жасау болды. АҚШ-та мысалғы бизнесті әлеуметтік қолдауына
қатысу миханизмін қалыптастырған, яғни корпорациялық қор арқылы әр
түрлі әлеуметтік проблемеларды бизнес есебінен шешеді. Сондай-ақ
қызметтегі әлеуметтік жауапкершілік және қайырымдылық жасайтын
корпорацияларға заңдық негізде көрсетілген белгілі бір салықтық
жеңілдіктер мен льготалар қолдануға заң жүзінде мүмкіншіліктер туады.
Жалпы Европалық модельде бизнес—мемлекетті дұрыс шешімдер қабылдап,
оны жүзеге асырып орындалуына себепші болатын институт деп санаса, АҚШ
жалпы бизнеске мемлекеттің араласуы бизнестің еркінділігі мен
бостандығына тосқауыл болып, оның өркендеуіне кедергі болады деп
Европалық модель Аралас модель
Бұл модель соңғы жылдары ірі
ХХ ғасырдың басында кейбір
бизнестің дамуына байланысты
бизнес көшбасшылары жаңа
Европада кеңінен таралған жаңа
идеяны білдірді: корпорациялар өз
үлгі десек болады. Басқалай
ресурстарын қоғам үшін пайдалы
айтқанда бұл модельді
пайдалануға міндетті. Мысалы,
корпорациялық әлеуметтік
болат құю компаниясының иесі Э.
жауапкершілік деген атпен
Карнеги 350 млн. ішінде әлеуметтік
танымал бола бастады.
бағдарламалар және екі мыңнан
астам қоғамдық кітапханалар
салды. Дж. Д. Рокфеллер 550 млн.
Рокфеллер қорына. Капиталистік
қайырымдылық туралы ілім, оған
сәйкес табысты ұйымдар өз
қаражаттарының бір бөлігін
қоғамның игілігі үшін беруге
міндетті, Карнеги эссесінде егжей-
тегжейлі талқыланды байлық
туралы уағыз, 1900 жылы
жарияланған.
З Е Р Т Т Е У ШІ Л Е Р Б И З Н Е С Т І Ң Ә Л Е У М Е Т Т І К Ж А У А П К Е Р ШІ Л І Г І Н І Ң К Е М Д Е Г Е Н Д Е
ТӨРТ МОДЕЛІН БӨЛІП ҚАРАСТЫРАДЫ.

1.Манипулятивті модель – қоғамдық пікірді манипуляциялау, фирманың коммерциялық
мақстаттарына жету үшін оның бірбағыттылы өңделуі. Нарықтық экономика
қалыптасуының бастапқы сатыларында дәл осындай айтылу сөзсіз орынды.
2. Ақпараттандыру моделі. Бұл модельге жарнамалық-насихат әсерінен фирманың
әлеуметтік ортасы оның әрекеттерін дұрыс түсініп, адекватты үн қатуына, оған қалыпты
қарап, қолдау танытуы үшін фирманың мүмкіндіктері мен тілегін түсіндіру мақсатында
қоғамды ақпараттындыру
3.Өзара түсіністік моделі.Бұл жағдайда мәселе тек өз мүддеңді дұрыс ұғындыру ғана
емес, сонымен қатар өзгенің де мүдделеріне түсіністікпен қарау.
4.Әлеуметтік серіктестік моделі. Анағұрлым кемелденген модель, қоғамдық пікір және
әлеуметтік ортаны түгел түсіну, талдау және зерттеуге бағытталған, нарықпен ғана
емес, сондай-ақ фирманың әлеуметтік ортасы: билік органдары, БАҚ, қоғамдық ұйымдар,
ұйымдаспаған көпшілікпен, өз қызметкерлерімен өзара жауапты қарым-қатынастар
орнату б.т

Ұқсас жұмыстар
Өнімді сапасын басқару жөніндегі Еуропалық тәжірибе
Әлемде қалыптасқан жергілікті өзін - өзі басқару модельдері
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ НАҚТЫ СЕКТОРЛАРДЫҢ ДАМУЫ
Модельдеу объектісі
Мектептегі информатика курсында
Компьютерлік модель
Модельдің жіктелуі
Модельдеу нәтижесін талдау
МЕНІҢ ЖОБАМ
Ақпараттық модельдеу
Пәндер