Патриоттық тәрбие беру




Презентация қосу
ОБӨЖ
Қазіргі мектептегі ғылыми дүние таным және
азаматтық патриоттық тәрбие жүйесі

Орындаған:Ахмет Ұ
Тобы:ППП-111
Қабылдаған: Рысбекова А
Жоспары:
1. Дүниетанымның мәні, қызметі.
2. Оқушылардың ғылыми
дүниетанымының негіздерін оқу-тәрбие
процесінде қалыптастыру жолдары.
3 Патриоттық тәрбие беру
Дүниетаным

Дүниетаным - жеке адамның, әлеуметтік топтың,
таптың немесе тұтас қоғам қызметінің бағытын және
шындыққа деген қатынасын айқындайтын
принциптердің, көзқарастардың мақсат-мұраттар мен
сенімдердің жүйесі. Дүниетаным қалыптасуына саяси
, адамгершілікжәне эстетикалық көзқарастар көп
эсер етеді.[1]Ғылыми білімдер Дүниетаным жүйесіне
ене отырып, адамның немесе бүкіл топтың қоршаған
әлеуметтік және табиғат заңдылықтарын бағдарлау
мақсаттарына қызмет етеді. Сонымен қатар, ғылым
адамдарды әртүрлі нанымдар мен адасулардан
құтқарып, оның шындық болмысты ақыл-ойы
арқылы тануына жағдай жасайды.
Дүниетаным мәні
Баланың ғылыми дүние-танымына табиғат
және қоғам елдегі әлеуметтік-экономикалық
жағдайлар, қоғамдық саяси қатынастар әсер
етеді. Ғылыми сенімдер ғылыми-
философиялық білімдерді, қазіргі ғылым
жетістіктерін оқып-үйрену, дүниені танудың
ғылыми әдістерін қолдану арқылы
қалыптасады.
Ғылыми дүниетаным – қоғамдық сананық ең
жоғарғы түрі. Ол арқылы баланың өмірдегі
жақсы мен жаманға көзқарасы қалыптасып,
бағыт-бағдары айқындалады.
Ғылыми дүниетаным тек қана білімдер арқылы ғана
емес, сонымен қатар, дәйекті дәлелдері аз жапған
көзқарастарды жеңу нәтижесінде қалыптасады.
Қоғамның өзгеруі, қоғамдық және жаратылыс
ғылымдарында ашылған жаңалықтар ғылыми
дүниетанымды жетілдіреді, толықтырады,
нақтыландырады, кейбір көзқарастарды өзгертеді.
Дүниетанымды қалыптастыратындар: тәжірибені
теориялық тұрғыдан қорыта білу, сезімнің ақыл-ойға
әсері, саналы, алдына қойған мақсаты бар ерік-жігер.
Бұлар баланың көзқарастары мен сенімдерін
қалыптастырады.
Сенім - ақиқат екендігіне
Көзқарастар - баланың өзі бала ешқандай күмән
сенетін білімдері, ұғымдары, келтірмейтін білімдер,
практикадан шығарған ұғымдар,
теориялық тұжырымдары,
тұжырымдамалар,
ұсыныстары.
теориялар, болжамдар.
Бала олар арқылы табиғатта
Бала өз сеніміне сүйеніп ол
және қоғамда болып жатқан
түрлі құбылыстарға баға үшін күреседі, басқалардан
беріп, өзінің мінез-құлқын, қорғайды, өз басына төнген
жүріс-тұрысын белгілі бір қауіптен қорықпайды,
бағытқа салып отырады. басқа балаларды өз
соңынан ілестіргісі келеді.

Теориялық ой - дүниетанымның элементі, болмыс туралы білімдерді,
құбылыстарды шығармашылықпен, терең түрде ой елегінен өткізе білу,
дүниетанымды жетілдіру, сенімді басшылыққа алып, іс-әрекет жасауға
ұмтылу.
Дүниетаным көптеген маңызды қызмет атқарады. Ол өзінің ағарту қызметі
арқылы балаға табиғат және қоғам туралы ғылыми білімдер беріп, оны
жалған қөзқарастардан арылтады, болмысты тану әдістерімен
қаруландырады.
Оқушылардың ғылыми дүниетанымының негіздерін
оқу-тәрбие процесінде қалыптастыру жолдары.

Оқушының дүниетанымын қалыптастыру үшін оған
өмірдің жақсы да, көлеңкелі тұстарын да айтқан дұрыс.
Дүниетанымдық сана баланың сезіміне, ерік-жігеріне әсер
етеді, сезім-сананы бекітуші, ерік-жігерді ынталандырушы.
Баланың дүниетанымы оның сөзі мен ісінен, дүниемен
қарым-қатынасынан көрінеді. Сананы, ой мәдениетін,
сезімді, қарым-қатынасты бір мезгілде тәрбиелеу және
дамыту дүниетанымды қалыптастырады. Баланың санасы,
көзқарастары, сенімдерін ең алдымен ғылым негіздері
қалыптастырады.
Ұлы адамдардың, ірі ғалымдардың өмірі мен қызметі туралы
әңгімелер баланың білімі мен тәрбиесіне ықпал етеді. Қоғамдық-
гуманитарлық циклдағы пәндер оқушыны қоғамда болып жатқан
түрлі оқиғаларды дұрыс талдауға үйретеді, жақсылық пен
жамандықты көрсетеді, елімізде, шетелдерде болып жатқан
оқиғаларға дұрыс баға беруге баулиды. Өнер пәндері – әдебиет,
бейнелеу өнері, саз, театр, кино оқушының адамгершілік-
эстетикалық сезімін тәрбиелейді.
Өнер шығармалары баланың сезімін оятады. Шығармаларды
талдау, салыстыру, қорытындылау баланың дүниетанымын
қалыптастырады. Өнердің түрлі салаларында оқушылардың іс-
әрекет жасауы дүниетанымның қалыптасуына орасан зор әсер
етеді. Оқушылар өнердің тілімен танысып, тәжірибеде жұмыс
істеуге үйренеді, дағдыланады.
Патриотизм – отбасына, туып-өскен
ортасына, топырағы мен табиғатына, еліне
деген құрметтен бастау алады. Өз ұлтын,
жерін сүйіп, оның мұңын мұңдап, жоғын
жоқтайтын адам ғана шынайы патриот бола
алады. Оны зорлықпен, нұсқаумен жүргізу
мүмкін емес. Ел Президенті Н.Назарбаевтың:
«Әрбір адам біздің мемлекетімізге, оның
бай да даңқты тарихына, оның болашағына
өзінің қатысты екенін мақтанышпен сезіне
алатындай іс-қимыл жүйесін талдап жасауы
қажет. Елдің проблемалары да, келешегі де
барлық адамға жақын әрі түсінікті болуы
тиіс. Әрбір адам бала кезінен Қазақстан –
менің Отаным, оның мен үшін жауапты екені
сияқты мен де ол үшін жауаптымын деген
Патриоттық тәрбие беру

Қазақстан Республикасында білім беруді
дамытудың Мемлекеттік бағдарламасының
негізгі міндеттерінің бірі қазақстандық
патриотизмге, төзушілікке, биік мәдениетке,
адам құқықтары мен бостандықтарын
құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. Бұл
жастарға этнопедагогикалық негізде білім
беріп, патриоттыққа тәрбиелеу ісіне нұсқау
әрі оның қажеттілігін айқындайтын
бағдарлама деуге болады.
Азаматтық-патриоттық, құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие гуманизмге, қазақ
халқының тарихы мен салтын, тілін сүю және
құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін
сақтауға және оны дамытуға, азаматтық
ұстанымды және патриоттық сананы,
қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы, ұлт
аралық мәдени қарым-қатынасты
қалыптастыруы тиіс.
Патриоттық сананы қоғамдық өмірде бекітетін бірден-бір
институт — жоғары оқу орындары мен басқа да білім мен
тәрбие беру мекемелері. Олардың көмегімен патриоттық
сана қоғамдық өмірге бекітіліп, мемлекет тарапынан
қолдауға және бағдарлауға ие болады. Студент жастар
қоғамның әлеуметтік құрылымында ерекше орын алады.
Ендеше, қазіргі студент жастар өздерінің тұлғалық-кәсіби
нығаюға бет алуының жоғары деңгейімен, шығармашылық
потенциалымен, Қазақстанның әлеуметтік жаңғыру
процесіне шынайы іс жүзінде қатысуға деген белсенді
қызығушылығымен, қоғамдық өмірдің түрліше жақтарына,
өзінің әлеуметтік бағдарларына деген даралық
көзқарастарымен ерекшеленуі тиіс.
Әдебиеттер:
1) М.Асқарова. Оқушылардың ғылыми
материалистік көзқарасының қалыптасуы. -
Алматы: Мектеп, 1976
3) Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев. Педагогика. -
Алматы, 2000. 103-1086.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық тәрбие
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастырудың жолдары
Патриоттық тәрбие
Қазақ халқындағы азаматтық патриоттық тәрбиенің ерекшелігі
Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім тұралы ұғым
Білім беру жүйесіндегі патриоттық тәрбие қалыптастырудың инновациялық әдістері
Эстетикалық тәрбие
Балабақшада стандарт талабын жүзеге асыруда әдістемелік жұмыстардың ұйымдастырылуы
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде алынса
АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ МІНДЕТТЕРІ
Пәндер