ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ПЕДАГОГ МƏРТЕБЕСІ ТУРАЛЫ ЗАҢНАМАСЫ
Презентация қосу
Педагог мәртебесі
ОРЫНДАҒАН:ЕРБОЛ АЛТЫНТАН
«Педагог мәртебесі туралы» заң 21 баптан
тұрады және жарты миллионнан астам
ұстаздың жұмысына қатысты.
Жалпы Заң төрт бағытты қамтиды:
Бірінші, ұстаздардың құқықтарын кеңейту
және өзіне тән емес жұмыстан босату,
жүктемесін азайту;
Екінші, мұғалімнің қызметіне қойылатын
талаптарды күшейту;
Үшінші, материалды емес стимул
тетіктері;
Төртінші, материалдық ыңталандыру.
1-БАП. ОСЫ ЗАҢДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАР
1)педагог – педагогтік немесе тиісті бейіні
бойынша өзге де кəсіп тік білімі бар жə не білім
алушыларды жəне (не ме се) тəрбиеле нушілерді
оқыту жəне тəрбие леу, білім беру қызметін əдіс те
мелік қол дау немесе ұйымдас тыру бойын ша
педагогтың кəсіптік қызметін жүзеге асыратын
адам;
2) педагогтік əдеп – педагогтердің Қазақстан
Республикасының педагог мəртебесі туралы
заңнамасында белгіленген мінез-құлық
нормалары;
3) педагогтік əдеп жөніндегі кеңес – білім беру
ұйымында құрылатын, педагогтердің педагогтік
əдепті сақтау мəселелерін қарайтын алқалы орган;
4) тəлімгерлік – педагогтің орта білім беру
ұйымында педагогтің кəсіптік қызметіне алғаш рет
кіріскен адамға кəсіптік бейімделуіне практикалық
2-БАП. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ПЕДАГОГ
МƏРТЕБЕСІ ТУРАЛЫ ЗАҢНАМАСЫ
1.Қазақстан Республикасының педагог мəртебесі
туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының
Конституция сына негізделеді, осы Заңнан жəне
Қазақстан Респуб ли касының өзге де нормативтік
құқықтық актілерінен тұрады. 2.Егер Қазақстан
Республикасы ратификациялаған халықаралық
шартта осы Заңда қамтылғандардан өзгеше
қағидалар белгіленсе, онда халықаралық шарттың
қағидалары қолданылады.
3-БАП. ОСЫ ЗАҢНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
Осы Заңның күші мектепке дейінгі білім беру ұйым дарында,
орта (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта), техникалық жəне
кəсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында,
мамандандырылған, арнаулы білім беру ұйымдарында, жетім
балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған білім беру ұйымдарында, балаларға қосымша білім
беру ұйым дарында, сондай-ақ əдістемелік кабинеттерде кəсіп
тік қызметін жүзеге асыратын педагогтерге қолданылады.
Əскери оқу орындарының педагогтеріне осы Заңның күші
«Əскери қызмет жəне əскери қызметшілердің мəртебесі туралы»
Қазақстан Республикасының Заңында көзделген
ерекшеліктермен қолданылады.
4-БАП. ПЕДАГОГ МƏРТЕБЕСІ
1.Қазақстан Республикасында педагогтің ерекше
мəртебесі танылады, бұл оның кəсіптік қызметін
жүзеге асыруы үшін жағдайды қамтамасыз етеді.
2.Білім беру саласында кəсіптік қызметін жүзеге
асырған жəне Қазақстан Республикасының заңна
масында белгіленген тəртіппен тиісті ұйыммен
еңбек қатынас тарында болған кезеңде адам
педагог мəртебесіне ие болады.
3.Педагог лауазымдарының тізбесін білім беру
саласындағы уəкілетті орган бекітеді.
5-БАП. ПЕДАГОГТІК ƏДЕП
1.Педагогтік əдеп заңдылық, адалдық,
жауапкершілік, жеке адамның ар-
намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу
қағидаттарына негізделеді.
2. Педагогтік əдепті бұзу тəртіптік теріс
қылық болып табылады жəне педагогті
Қазақстан Республикасының еңбек
заңнамасына сəйкес тəртіптік
жауаптылыққа алып келеді.
3.Педагогтік əдепті білім беру
саласындағы уəкілетті орган бекітеді
6-БАП. ПЕДАГОГТІҢ КƏСІПТІК ҚЫЗМЕТІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сəйкес
жұмыс беруші педагогке ол кəсіптік қызметін жүзеге
асыру үшін жағдайды қамтамасыз етеді. Педагог кəсіптік
қызметін жүзеге асыру кезінде: 1) Қазақстан
Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды
қоспағанда, оны кəсіптік міндеттерімен байланысты емес
жұмыс түрлеріне тартуға;
2) одан Қазақстан Республикасының білім беру
саласындағы заңнамасында көзделмеген есептілікті не
ақпаратты талап етіп алдыруға;
3) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделмеген
тексерулер жүргізуге;
4) оған тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу
бойынша міндетті жүктеуге жол берілмейді. Мемлекеттік
орта білім беру ұйымдарының педагогтерін олар кəсіптік
қызметін жүзеге асыру кезінде мемлекеттік емес
ұйымдардың іс-шараларын өткізуге тартуға жол
берілмейді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz