Сынып жетекшісінің құқығы
Презентация қосу
Сынып жетекшісінің
құқығы
Жоспары:
1. Кіріспе
1. Сынып жетекші деген кім?
2. Негізгі бөлім
1. Сынып жетекшісінің міндеті
2. Сынып жетекшісі нені білуі керек ?
3. Сынып жетекшісінінің құқығы
Сынып жетекші – сабақтан тыс
тәрбие жұмысын ұйымдастырып,
үйлестіріп, келістіріп өткізетін
педагог. Сынып жетекшісінің
негізгі мақсаты әр оқушыны
дамыту, оның ерекшеліктерін
сақтау, оның потенциалды
қабілеттерін ашу, интелектісінің
дұрыс дамып, жетілуіне жағдай
жасау.
Сынып жетекшісінің міндеттері
1. Өз сыныбындағы пән мүғалімдерімен тығыз
байланыста болу.
2. Сыныптағы оқушыларды өзін-өзі басқаруға
баулу, қоғамға пайдалы еңбекке баулу.
3. Мектеп пен әрбір отбасының байланысын
нығайту.
4. Оқушылардың күнделікті мектепке келуін
қадағалау.
Сынып жетекшісі білуі тиіс:
1. Бала құқығы туралы Конвенцияны
2. ҚР «Білім беру туралы» Заңын
3. ҚР «Неке мен отбасы туралы» Заңын
4. ҚР «Қазақстан Республикасындағы балалар
құқығын қорғау туралы» Заңын
5. ҚР білім беру ұйымдарындағы кешенді тәрбиелеу
бағдарламасын
6. Педагогиканы
7. Балалық, жастық, әлеуметтік психологияны
8. Мектеп гигиенасын
9. Педагогикалық этиканы
10. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін
11. Еңбек заңнамасының негізін
Сынып жетекшінің құқығы
Сынып жетекшісі көбіне ата-аналардан өзге
пәндерден сабақ беретін мұғалімдерге қатысты сыни
пікірлер естиді. Сынып жетекшісінің құқығы – мұндай
құбылыстарды ретімен қарастырып, мұғалімдерге өз
әрекетін мұқият ой елегінен өткізіп, ешқандай өзгеріс
болмаған жағдайда, олардың әрекетімен келіспей, өз
пікірін әкімшіліктегілерге жеткізу
1. Мектептің жарғысында айқындалған тәртіпте
мектепті басқаруға қатысады;
2. Кəсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға;
3. Өз жұмысын бағалауы бар шағымдар мен басқа да
құжаттармен танысуға, оларға түсініктеме беруге;
4. Оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін, оқулықтар
мен материалдарды, оқулықтарды ерікті таңдап,
пайдалану;
5. Біліктілігін арттыру;
Сынып жетекшісінің істеуге құқығы жоқ
• Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат
қойып кемітуге т.б.;
• Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін
пайдалануға;
• Оқушының сенгіштігін пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі қате бағдар беруге ;
• Отбасын оқушыны жазалау үшін әдейі
пайдалануға;
• Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін
түсіруге;
•Мектептен тыс уақытта оқушыларды жеке
басының жұмысына пайдалану.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz