Флоренция шіркеуі және ежелгі ренессанстың итальян сәулетінің бастамасы болған Пити сарайы




Презентация қосу
Мәдениеттан
у

Италияндық ренесанс

Орындағандар:
Алымов
Бекслан
Рахаш Іңкар
Насырова
Жания
Италиядағы ерте ренессанс өнерінің өнері 1420
жылдан бастап 1500 жылға дейінгі аралықты
қамтиды, оның алдындағы Жоғары Ренессанс
және Протрененссансты аяқтайды. Кез келген
өтпелі кезеңге келетін болсақ, осы сексен жыл
бойы бұрыннан келе жатқан стильдер мен
идеялардың қоспасы, алайда бұрынғыдан
бастап, классиктерден алынған жаңа нәрселер
тән. Біртіндеп, авторлар ортағасырлық
тұжырымдамадан құтылып, назарын ежелгі
өнерге айналдырды.
Дегенмен, көбіне ұмытылған өнер
идеалдарына қайта оралуға ұмтылғанына
қарамастан, тұтастай алғанда да, жекеше де,
ежелгі дәстүрлер жаңа, бірақ әлдеқайда аз
дәрежеде болды.
Бұл кезеңнің сәулетіндегі басты ат,
әрине, Филиппо Брунеллески. Ол
Ренессанс сәулетінің өзіндік
жоспарлауды жоспарлаған, ол
жобаларды қызықтыратын нәрсеге
айналдырған, ал оның шеберлері
көптеген ұрпақтар үшін мұқият
қорғалған. Оның басты шығармашылық
жетістіктерінің бірі Флоренция қақ
ортасында орналасқан ғимараттар
болып саналады, оның ішінде ең әдемі -
күмбез - Санта Мария дель Фьордың
Флоренция шіркеуі және ежелгі
ренессанстың итальян сәулетінің
бастамасы болған Пити сарайы.
Итальяндық өрлеудің тағы бір маңызды жетістіктері -
Венецияның басты алаңында, Бернардо ди Лоренцо
және басқа да Рим қолындағы сарайларға жақын
орналасқан Догов сарайы . Осы кезеңде Италия сәулеті
Орта ғасыр мен классиктердің ерекшеліктерін
органикалық түрде біріктіріп, пропорциялардың
логикасына ұмтылады. Бұл сөздердің керемет үлгісі Сан
Лоренцо насыбайгүлі, тағы да Филиппо Брунеллескінің
қолы деп аталуы мүмкін. Басқа еуропалық елдерде
«Ренессанс ерте» осындай керемет мысалдарды
қалдырған жоқ.
Италиядағы Көне Ренессанс мәдениеті
мүсінмен тікелей байланысты, осы кезеңде
сәулет және кескіндеме деңгейіне дейін
жеткізіледі, бірдей маңызды рөл ойнайды. Бұл
дәуірдің сәулет өнерінің пионері Лоренцо
Гибертий болды, ол өнер тарихында және
кескіндеме өнеріндегі білімдеріне қарамастан,
өзіндік рельефтерге арнады.Ол өз
шығармаларының барлық элементтерін
үйлесімділікке талпындырды және оның
жолында табысқа қол жеткізді. Гибертийдің
басты жетістігі - Флоренция шіркеуінің
есіктеріндегі рельефтер. Он көркем
суреттерден кем емес және толық емес
композициялар жиынтығында «Бейбітшілік
қақпасы» деп аталды.
Гиберидің шәкірті, Донателло Ренессанс
мүсінінің реформаторы деп танылды. Ол
Флоренттік демократияны және оның
шығармашылығындағы ежелгі дәуірдің жаңа
дәстүрлерін біріктіре алды, бұл тек мүсіншілер
емес, көптеген жаңғыртушылар үшін
имитацияның үлгісі болды.Италиядағы ерте
ренессанстың мәдениеті бұрынғы екі
мүсіншідің бұрынғы өкілі Якопо Делла
Кверциясыз мүмкін емес. Ол Quattrocento
дәуіріне жататынына қарамастан, оның
жұмысы классикалық Гибери мен
Донателлодан мүлде өзгеше болды, бірақ
оның Ренессанстың ерте кезеңіне әсерін
төмендетуге болмайды. Әсіресе, Сан-
Петронио шіркеуінің порталында «Адамның
жаратылуы» деп аталатын жұмысы
Микеланджелодың жұмысына әсер етті

Ұқсас жұмыстар
Барокко сәулетінің негізгі ерекшеліктері
ДОНАТО БРАМАНТЕ
Барокко сәулеті
РЕНЦО ПИАНО
Ежелгі мәдениет, антикалық және ортағасыр мәдениеттері
Қайта өрлеу кезеңінің сәулет өнері
ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНІҢ МӘДЕНИЕТІ
Қайта Өрлеу философиясының орталық ұғымдары
Қайта өрлеу дәуірінің мәдени мұрасы мен ескерткіштері
Ортағасырлардағы Батыс Еуропа мәдениеті
Пәндер