Сабақтың Сфералық айналар




Презентация қосу
Сабақтың Сфералық айналар. Сфералық айна көмегімен кескін
тақырыбы
алу
8.5.1.5 – денеің кескінін алу үшін сфералық айнада сәуленің
Оқу мақсаты жолын салу және алынған кескінді сипаттау

Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар:
Сфералық айналар Оқушылардың басым бөлігі: Сфералық
Сабақ мақсаты
туралы сыну Сфералық айналардың негізгі айналарда сәуленің
теориясының сипаттамаларын анықтау жолын салу және
физикалық алынған кескінді
мағынасын түсіну сипаттау

1. Сфералық айналар туралы сыну теориясының физикалық
Бағалау мағынасын түсінеді
критерийі 2. Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын анықтай
алады
3. Сфералық айналарда сәуленің жолын салады және
алынған кескінді сипаттайды

Тілдік Арнайы пәндік лексика мен терминалогия
мақсаттар

Құндылықтарға “Мәңгілік ел” ұлттық идеясы: “Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі
баулу және бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық
тұрғыдан қатысу”
Белсенді
стратегиял
ар

“Мозаика” “Веер”

“Вен
“Fil кестесі” диаграмма
сы
Саралау тәсілдері

Бағалау
Қорытынды

Диалог және
қолдау көрсету

Тапсырмалар Қалыптас
тырушы
бағалау,
“Мадақтау ”
бағалау
Дереккөздер арқылы
критерийл
“Веер”, “Fill смайликпен
ері
Топқа “Веер” әдісі, “Fill
кестесі», «Вен кері байланыс
диаграммасы» жасаймын
біріктіру кестесі”,
әдістері
Деңгейлік арқылы
тапсырмалар, саралау
Оқулық, құрал-
«Вен
жабдықтар,
диаграммасы»
плакаттар
“Мозаика” әдісі
арқылы топқа
біріктірдім
ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАР
А деңгейі
1. Сфералық айна деп нені атайды?
2.Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын атаңыз.
Сипаттамасы Ойыс айна критерий Дескрип Бел
тор гі
Айырмашылығы
3.Сфералық айналарда сәуленің А деңгей *
жолын салады және алынған Б деңгей **
Кескінін сипатта кескінді сипаттайды.

С деңгей ***
В деңгейі
4.Сфералық айналардың негізгі қолданылатын
жерлерін атаңыз.
5.Сфералық
айналардыңқайсысыөзінетүскенпараллельсәулелердіңш
оғынжинайды, алқайсысыосышоқтышашыратады?
6.Нәрсе мен айнаның арақашықтығы өзгергенде
нәрсенің ойыс айнадағы шын кескініні ңшамасы қалай
өзгереді?
С деңгейі
7. Неге айнада нәрсенің дәл кескіні шығады?
8. Кедір-бұдыр бетті және оған түсетін бірнеше
параллель сәулелерді кескіндеңіз.
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
Тапсырма Бағалау критерийі Дескриптор Белгі

“Веер” әдісі арқылы Сұрақтарға жауап берді Жазық айнаданқандай кескін
үй жұмысын алатынын біледі.
.Жазық айна тақырыбын біледі
қайталау

Сфералық айналардың
“Fill кестесі” Сфералық айналар туралы анықтамасын біледі, физикалық
арқылы жаңа сыну теориясының мағынасын түсінеді.
сабақты меңгерту физикалық мағынасын Сфералық айналардағы кескінді
ажырата алады.
түсінеді . Сфералық
Сұрақтар қоя алады.
айналардың негізгі
сипаттамаларын анықтайды

Деңгейлік Сфералық айналарда сәуленің Адеңгейі
тапсырмалар жолын салады,және алынған
арқылы кескінді сипаттайды. Вдеңгейі
оқушылардың
мүмкіндігін анықтау С деңгейі

“Вен диаграммасы” Осы әдіс бойынша екі Сфералық айналармен жазық
әдісі арқылы мәселені, екі нәрсені айналарды салыстырады
сабақты қиылысқан екі шеңберлі
қорытындылау сызбамен салыстырып
мағынаны таниды

Ұқсас жұмыстар
Сфералық айналар
Жыраулар поэзиясы
Тамыр
Жарықтың шағылуы
Жергілікті жер нүктелерінің бейнесін құру
Ауа шығыны сезгілертерін тексеру 2021 - 2022 оқу жылы
Дисперсия құбылысын компьютерде модельдеу
Зат есімнің тәуелденуі
Жақсылардың жақсысы. Әдебиеттік оқу
Ферми газ моделі
Пәндер