Жеке тұлғаны дамытудың көп өлшемділігі


Slide 1

Жеке тұлғаны дамытудың көп өлшемділігі. Адам дамуының, қалыптасуының, білімінің факторларының өзара байланысы

Slide 2

Жоспары

Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар: тұқым қуалаушылық, қоршаған орта, тәрбие

Жеке тұлғаның құңдылық бағдарлары, дүниетаным, белсенділігі, қозғаушы күштері

Slide 3

Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар: тұқым қуалаушылық, қоршаған орта, тәрбие

I

Slide 4

Тұлға дамуы, процесс ретінде, индивидтің психофизиологиялық ерекшеліктерімен, оның өзінің белсенділігімен, ішкі қарама-қайшылықтарымен және сыртқы әлеуметтік жағдайлармен шартталады

Л. И. Божович «ішкі даму процестері мен сыртқы жағдайлардың өзінше үйлесімі» деп атап көрсетеді.

Б. Г. Ананьевтің тұжырымдауынша адам даму көптеген факторлардың өзара әрекетімен шартталады: тұқымқуалаушылық, қоршаған орта (әлеуметтік, табиғи), тәрбие және оның өзінің іс-әрекеті.

II

I

Slide 5

Тұлға дамуын зерттеудегі педагогика үшін ең маңызды мәселелер - интеллектуалдық, арнайы қабілеттердің және моралдік қасиеттердің тұқым қуалауы.

Интеллектуалдық қабілеттердің тұқымқуалауы туралы мәселе көп сұрақтар туғызады. Көптеген ғалымдар адамның интеллект деңгейі оның шыққан тегінен тәуелді емес дейді. Дегенмен тұқымқуалаушылықтың адамның интеллектуалдық дамуына кері әсерін тигізуі мүмкін екендігін мойындау қажет.

Қабілетті тұлғаның жеке-психологиялық ерекшелігі, белгілі бір іс-әрекетті нәтижелі орындау шарты десек, нышанды қабілетті дамытуға қажетті потенциалдық мүмкіндіктер деуге болады. Эксперименталдық зерттеу нәтижелері қабілет емес, тек нышандар тұқым қуалайды деген тұжырымды дәлелдейді.

Slide 6

Жеке тұлғаның құңдылық бағдарлары, дүниетаным, белсенділігі, қозғаушы күштері

II

Slide 7

Психология-педагогикалық әдебиеттерге талдау жасай келе, тұлғаның дүниетаным ұйытқысын құру, ғылыми сенімді қалыптастыру құбылыстарының мәселесін мынындай етіп бөлуге мәжбүр етеді:

- объективті мазмұны, маңызды қасиеті бар сыртқы дүние туралы дүниетаным білімі болуы және оны меңгеру;

- олардың мағынасы мен құндылығын түсіну;

- олардың талаптарынан шығатын міндеттерге, шынайылыққа сенімділік;

- индивидтің қажеттілігі мен қызығушылығын есепке ала отырып, меңгерілген білімді негіздеу;

- құбылыстар мен әлеуметтік фактілерді бағалау және ғылыми талдаудың тәсілдерін меңгеру,

Slide 8

Г. Н. Филонов бойынша тұлғалық іс-әрекетті тұрғыдан оқушылардың дүниетанымын қалыптастыруды төмендегідей қарастырады:

шынайы дүниені жеке тұлғаның рухани-тәжірибелік тұрғыдан меңгеру негізіндегі іс-әрекетін мойындауы және оның адам санасындағы адекватты бейнеленуі;

тұтастықтықтың жеке тұлғаның интеллектуальдық эмоциональды-еріктік және іс-әрекет тәжірибе саласына әсерін іске асыру;

жеке тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру жүйесінде тәрбие процесін дараландыру, еңбек және оқытуда жеке тұлға мен ұжымнын өзара әсерінің органикалық біртұтастығы;


Ұқсас жұмыстар
Тұлғаны бағдарлап оқыту үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту
ГАЛАКТИКА ФОРМАСЫН СИПАТТАЙТЫН ҮШ ӨЛШЕМДІ БЕЙНЕЛЕУ
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндің дамуы
Жасөспірімдердің әлеуметтік бейімделуі
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Педагогикалық процесс - күрделі жүйелі құбылыс
Психологиялық - педагогикалық қолдау
Әлемнің ірі масштабты құрылымын бейсызықты талдау
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz