Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері




Презентация қосу
Қазіргі мектептегі білім мазмұнының
ғылыми негіздері
Жоспары:

1. Білім мазмұны - тұтас педагогикалық үдерістің
компоненті

2. Құзыреттілік тәсіл негізінде ҚР 12-жылдык мектептің
білім мазмұнын модернизациялау.
Білім беру мазмұны

Білімнің мазмұны-оқыту процесі компоненттерінің бірі. Бұл
ғылыми білімнің, іскерліктің және дағдының жүйесі. Осы
жүйенің негізінде оқушылардың ақыл-ойы, қабілеті дамиды,
ғылыми-материалистік көзқарасы, мінезі қалыптасады.

Білім беру мазмұны - бұл ғылыми білім, дағды, дүниетаным
және адамгершілік-эстетикалық идеялар жүйесі, сонымен қатар
әлеуметтік, танымдық және шығармашылық тәжірибенің
элементтері.
Білім беру мазмұны:

«Формальды білім» -
«Материалдық білім» -
мақсаты - адамның ойлау,
мақсат ғылым негіздерін
есте сақтау қабілеттерін
игеру, өмірде қажет нақты
және басқа қабілеттерін
білім қалыптастыру
дамыту
Білім беру құрылымы

•Оқу жоспары - бұл оқылатын пәндердің тізімін, олардың оқу жылдарына және әр пәнге
бөлінетін сағаттарының санын қамтитын құжат.
•Оқу бағдарламасы - бір оқу пәнін сипаттайтын құжат. Онда зерттелген материалдың
тақырыптарының тізімі, тақырыпты оқу барысында қалыптасқан білім, білік және
2 дағдылардың тізімі, оқыту және бақылау құралдары туралы әдістемелік ұсыныстар.

• Оқу пәні - мақсатына жету үшін кез-келген ғылымның, өнердің, қызметтің негіздері
бойынша дидактикалық өңделген білім.
Білім мазмұнын қалыптастыру
принциптері

Жүйелілік
Ғылымилық

Бірізділік
Түсініктілік

Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне
және даралығына
сай болу
Халықтық
Ізгілендіру
Теорияның
практикамен
байланысы
Білім берудің жалпы түрлері

бастауыш білім беру;

орта (жалпы) білім;

орта (Толық ) білім;

орта (кәсіптік ) білім;

жоғары білім беру бакалавриат;

магистратура;аспирантура;

докторантура;

одан әрі кәсіби жетілдіру
12-жылдык мектептің білім
мазмұны

Білім берудегі негізгі мақсат тек білімді, кәсіби мамандандырылған адам
дайындау ғана емес, рухани дүниесі бай және адамгершілігі зор,
қоғамдық өмірдің барлық аясында ұлттық құндылықтарды бағалауға
және дамытуға қабілетті тұлғаны тәрбиелеп шығару. Осы тұрғыда
қазіргі кезде ел болашағы азаматтарының қызметтік және мәдени
сауаттылық, яғни құзіреттілік деп аталатын білімділіктің жаңа деңгейіне
шығуына жағдай жасау міндеті тұр.
Ал құзырлылық, құзыреттілік дегеніміз 12 жылдық біліммен тікелей
байланысты. Себебі 12 жылдық білім беру жағдайында оқушы тек қана
білім алушы ғана емес, сонымен қатар: - Ізденуші - Зерттеуші -
Басқарушы - Ұйымдастырушы - Кеңесші - Үйлестіруші дербес тұлға.
Сондықтан да 12 жылдық мектепте құзіреттілік тәсіл жаңа тәсіл болып
табылады.
12 жылдық білімге көшу қазіргі мұғалімнен объективті жаңа нәтижемен
сипатталатын ойлау қабілетін қажет етеді.

Педагогикалық іс – әрекеттің шығармашылық бағыттылығы мұғалім
қызметіне төмендегідей талаптар қояды:
1) Өзінің әлсіз және мықты жақтарын жаңа формация мұғалімі ретінде объективті
бағалай білуі керек,
2) Интеллектуалды әркеттің жалпы мәдениетін, тіл табысу мәдениетін игеруі тиіс;
3) Болып жатқан интеграциялық үрдістерден, әлемдік білім кеңістігінің даму
тенденцияларынан хабардар болуы тиіс.
Пайдаланылған әдебиеттер
тізімі:

https://moluch.ru/archive/63/10019/
https://slide-share.ru/bilim-beru-mazmuni-339595
https://baribar.kz/student/17362/qazirgi-mekteptegi-bi
lim-berudinh-mazmuny/

Ұқсас жұмыстар
Тəрбиенің құралдары
Білім мазмұнының компоненттеріне сипаттама
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
Химия оқулықтарының тарихы
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
Нашар оқушы
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Білім мазмұнының компоненттері
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Пәндер