Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері


Slide 1

Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері

Slide 2

Жоспары:

1. Білім мазмұны - тұтас педагогикалық үдерістің компоненті

2. Құзыреттілік тәсіл негізінде ҚР 12-жылдык мектептің білім мазмұнын модернизациялау.

Slide 3

Білімнің мазмұны-оқыту процесі компоненттерінің бірі. Бұл ғылыми білімнің, іскерліктің және дағдының жүйесі. Осы жүйенің негізінде оқушылардың ақыл-ойы, қабілеті дамиды, ғылыми-материалистік көзқарасы, мінезі қалыптасады.

Білім беру мазмұны - бұл ғылыми білім, дағды, дүниетаным және адамгершілік-эстетикалық идеялар жүйесі, сонымен қатар әлеуметтік, танымдық және шығармашылық тәжірибенің элементтері.

Білім беру мазмұны

Slide 4

«Формальды білім» - мақсаты - адамның ойлау, есте сақтау қабілеттерін және басқа қабілеттерін дамыту

Білім беру мазмұны:

«Материалдық білім» - мақсат ғылым негіздерін игеру, өмірде қажет нақты білім қалыптастыру

Slide 5

Білім беру құрылымы

Slide 6

Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері

Ғылымилық

Түсініктілік

Жүйелілік

Бірізділік

Халықтық

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне және даралығына сай болу

Теорияның практикамен байланысы

Ізгілендіру

Slide 7

Білім берудің жалпы түрлері

Slide 8

Білім берудегі негізгі мақсат тек білімді, кәсіби мамандандырылған адам дайындау ғана емес, рухани дүниесі бай және адамгершілігі зор, қоғамдық өмірдің барлық аясында ұлттық құндылықтарды бағалауға және дамытуға қабілетті тұлғаны тәрбиелеп шығару. Осы тұрғыда қазіргі кезде ел болашағы азаматтарының қызметтік және мәдени сауаттылық, яғни құзіреттілік деп аталатын білімділіктің жаңа деңгейіне шығуына жағдай жасау міндеті тұр.

Ал құзырлылық, құзыреттілік дегеніміз 12 жылдық біліммен тікелей байланысты. Себебі 12 жылдық білім беру жағдайында оқушы тек қана білім алушы ғана емес, сонымен қатар: - Ізденуші - Зерттеуші - Басқарушы - Ұйымдастырушы - Кеңесші - Үйлестіруші дербес тұлға. Сондықтан да 12 жылдық мектепте құзіреттілік тәсіл жаңа тәсіл болып табылады.

12-жылдык мектептің білім мазмұны

Slide 9

12 жылдық білімге көшу қазіргі мұғалімнен объективті жаңа нәтижемен сипатталатын ойлау қабілетін қажет етеді.

Педагогикалық іс - әрекеттің шығармашылық бағыттылығы мұғалім қызметіне төмендегідей талаптар қояды:

1) Өзінің әлсіз және мықты жақтарын жаңа формация мұғалімі ретінде объективті бағалай білуі керек,

2) Интеллектуалды әркеттің жалпы мәдениетін, тіл табысу мәдениетін игеруі тиіс;

3) Болып жатқан интеграциялық үрдістерден, әлемдік білім кеңістігінің даму тенденцияларынан хабардар болуы тиіс.

Slide 10

https://moluch. ru/archive/63/10019/

https://slide-share. ru/bilim-beru-mazmuni-339595

https://baribar. kz/student/17362/qazirgi-mekteptegi-bilim-berudinh-mazmuny/

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:


Ұқсас жұмыстар
Тəрбиенің құралдары
Білім мазмұнының компоненттеріне сипаттама
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
Химия оқулықтарының тарихы
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
Нашар оқушы
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Білім мазмұнының компоненттері
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz