Қазіргі мектептегі ғылыми дүниетаным: тұжырымдамасы, функциялары және құрылымдық компоненттері


Slide 1

Қазіргі мектептегі ғылыми дүниетаным

Slide 2

Жоспары:

Дүниетаным туралы жалпы түсінік.

Дүниетанымның түрлері мен функциялары

Ғылыми дүниетанымның негізгі компоненттері мен мәні

Slide 3

ақпаратты-бейнелі

Дүниетаным - қоғамдық сананың ең жоғарғы түрі. Ол арқылы баланың өмірдегі жақсы мен жаманға көзқарасы қалыптасып, бағыт-бағдары айқындалады.

Дүниетаным қоғамдық және жеке адам санасының ұйтқысы болып табылады. Дүниетанымды қалыптастыру - тек жеке тұлғаның ғана емес, сонымен қатар белгілі бір әлеуметтік топтың, қоғамдық таптың жетілуінің елеулі көрсеткіші.

Дүниетанымның негізгі қызметтері

бағалау болып табылады

бағдарлы-реттеуші

Slide 4

Дүниетаным қоғамдық сананың жалпы және жоғарғы түрі болып табылады. Ол өз түрлеріне тән бірнеше элементтерден қалыптасады (философия, ғылым, эстетика, мораль, т. б. ) Осылардың ішінде философиялық, ғылыми, саяси, адамгершілік және эстетикалық көзқарастар үлкен рөл атқарады.

Философиялық көзқарастар мен сенімдер бүкіл дүниетаным жүйесінің негізін құрайды. Философияның өзі таным қызметтерінің ұтымды-ұғымды мәнерін және дүниетаным бағдарын негіздейді: ол ғылыми деректер мен тәжірибе жиынтығын теориялық тұрғыда ұғындырады және шындық бейнесін объективті және тарихи тұрғыда айқындауға ұмтылады.

Slide 5

Дүниетанымда ішкі мен сыртқының, объективті мен субъективтінің бірлігі көрінеді.

Slide 6

И. Ф. Харламов ғылыми дүниетанымның құрылымдық компоненттерінің төрт түрін көрсетеді. Олар: ғылыми білімдер жүйесі; дүниеге көзқарас; сенім; адам мұраты.


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі мектептегі ғылыми дүниетаным және азаматтық-патриоттық тәрбие жүйесі
Қазіргі мектептегі білім мазмұны: теориялары, компоненттері және нормативтік негіздері
Қазіргі мектептегі оқушылардың ғылыми дүниетанымы мен азаматтық-патриоттық тәрбие жүйесі
Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми-теориялық негіздері
Қазіргі жаратылыстану концепциялары: әлеуметтік маңызы, паранаукаға қарсы ғылыми дүниетаным және эволюциялық-синергетикалық парадигма
Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері және 12 жылдық білім беру жүйесін құзыреттілік бойынша модернизациялау
Ғылыми дүниетаным және оқушылардың интеллектуалды дамуының теориялық-педагогикалық негіздері
Қазіргі мектептегі тәрбие мазмұны мен әдістері
Ежелгі Мысыр: дүниетаным және қолданбалы ғылыми білімдер
Таксономиялық белгілер: тұжырымдамасы, функциялары және түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz