Мектептің тұтас педагогикалық процесінде қақтығыстарды басқару


Slide 1

Мектептің тұтас педагогикалық процесінде қақтығыстарды басқару

Slide 2

Жоспары:

Қазіргі мектептегі қақтығысты басқарудың қиындықтары.

Педагогикалық ұжымдағы қақтығысты басқарудың ерекшеліктері.

Қазіргі мектеп жағдайындағы қақтығыстың басымдылығының себебі мен сипаты.

Педагогикалық ұжымдағы қақтығыстың түрі мен формасы.

Slide 3

Ұжымдағы психологиялық ахуалдың мазмұндық сипатын адамдардың өзара қарым-қатынасы, олардың көңіл-күйі, хал-жайы, бірлесе атқарған жұмыс процесіне көңілі толуы айқындайтын болғандықтан психологиялық ахуалды сипаттауда эмоциялық бағаның маңызы зор. Жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал қалыптасқан педагогикалық ұжым қолайлы моральдық-психологиялық ауа-райымен, жылы шырайлылықпен, парыз бен жауапкершілікті құрметтеумен өзара талапшылдықпен, сергектікпен ерекшеленеді.

Slide 4

Педагогикалық қақтығыстың түрлері:

1) Тұлғаішілік қақтығыс - бұл тұлғаның мотив, қызығушылықтары, арасындағы күресті бейнелейді.

2) Тұлғааралық қақтығыс - бұл тұлғалар арасында бір-біріне қарамақарсы мақсаттарды орындау барысында іс-әрекетте туындайтын конфликтілермен сипатталады.

3) Топаралық қақтығыс - бұл әлеуметтік топтар арасында мақсаттар мен оларға жету жолдарының қарама-қарсы келуінен туындайтын конфликтілер.

4) Тұлғалық-топтық қақтығыс - тұлғаның мінез-құлқы мен тәлімтәртібі топтың нормалары мен қалауына сәйкес келмегенде туындайды.

Slide 5

Оңтайлы қарым-қатынас жасау кезеңдері:

1

1) Қарым-қатынасты модельдеу-бұл кезең алдағы сабақтың мазмұнымен және әдістемелік компоненттерімен тығыз байланысты болады. Әрбір топта қарым-қатынас процесінің өзгешелігі болады, сол топтағы сабақтың да өтілуіне қарым-қатынас әсер етеді.

2) Тікелей қарым-қатынасты ұйымдастыру-топпен бастапқы байланыс жасау кезеңі тікелей қарым-қатынасты ұйымдастыру деп аталады. Сабақта оқушылардың танымдық әрекетін және оны тәрбиелеуді меңгеру ең алдымен қарым-қатынасты ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады.

2

Slide 6

3) Қарым-қатынасты басқару - педагог шартты түрде педагогикалық байланысы бар толып жатқан коммуникативті міндеттерді шешеді.

4) Жүзеге асырылған қарым-қатынасты талдау - педагогикалық қарым қатынастың төртінші кезеңі жүзеге асырылған қарым-қатынасты талдау

3

4

Slide 7

Өз эмоцияңды бақылауда объектив болу қажет, оқушыларға өз пікір, көзқарастарын түсіндіруге, дәлелдеуге мүмкіндік беру;

Оқушыға өз пікір, түсінігіңді, ойыңды баса көктеп өткізуге әрекеттенбеу;

Оқушыны балағаттап, кемсітпеу, қапа етпеу;

Оқушыны сыныптан шығарып жіберуге әрекеттенбеу керек;

Қақтығыс жөнінде мүмкіндігінше бастықтарға жеткізбеуге әрекеттену керек;

Оқушының дөрекі әрекеттеріне дөрекілікпен жауап қайтармауға әрекеттену қажет;

Қайшылықтың шешілу нәтижесінің дұрыс-бұрыстығына қарамай, қатынасты жалғастыруға әрекеттену қажет;

Оқытушылар қақтығыстарды басқаруда мынадай негізгі ұсыныстар беріледі:

Slide 8

Мектеп өмірінде әртүрлі шиеленісті жағдаяттар кездеседі. Сондықтан педагогикалық қарым-қатынастар шиеленіссіз болуы керек деген пікір өте қате әрі қауіпті, өйткені қақтығыс конструктивті шешілген уақытта ол адамдар арасындағы қарым-қатынастарды дамытады, жетілдіреді. Тіпті ол бір жағынан өте қажет және пайдалы. Оларды жасырып немесе тыйым салуға болмайды, керісінше оларды көре білу, қадағалау керек немесе шиеленісті жағдай тудыру керек, себебі оларды шешу барысында тәрбиеленушілерде жаңа көзқарас, соны пікір қалыптасып, ой толысады.


Ұқсас жұмыстар
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйелерінің өзара байланысы
Оқыту процесі Тәрбие процесі
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
Мектеп ісін басқару жүйесі
Көрнекілік принципі
Мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару мазмұны мен оны ұйымдастыру
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Архимед мектебі
Сынып жетекшісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz