Мектептің тұтас педагогикалық процесінде қақтығыстарды басқару




Презентация қосу
Мектептің тұтас
педагогикалық процесінде
қақтығыстарды басқару
Жоспары:

Педагогикалық ұжымдағы қақтығыстың түрі мен
формасы.

Қазіргі мектеп жағдайындағы қақтығыстың
басымдылығының себебі мен сипаты.

Педагогикалық ұжымдағы қақтығысты басқарудың
ерекшеліктері.

Қазіргі мектептегі қақтығысты басқарудың қиындықтары.
Ұжымдағы психологиялық ахуалдың мазмұндық сипатын
адамдардың өзара қарым-қатынасы, олардың көңіл-күйі, хал-
жайы, бірлесе атқарған жұмыс процесіне көңілі толуы
айқындайтын болғандықтан психологиялық ахуалды сипаттауда
эмоциялық бағаның маңызы зор. Жағымды әлеуметтік-
психологиялық ахуал қалыптасқан педагогикалық ұжым
қолайлы моральдық-психологиялық ауа-райымен, жылы
шырайлылықпен, парыз бен жауапкершілікті құрметтеумен
өзара талапшылдықпен, сергектікпен ерекшеленеді.
Педагогикалық қақтығыстың түрлері:

2) Тұлғааралық қақтығыс – бұл тұлғалар
1) Тұлғаішілік қақтығыс – бұл арасында бір-біріне қарамақарсы
тұлғаның мотив, мақсаттарды орындау барысында іс-
қызығушылықтары, арасындағы әрекетте туындайтын конфликтілермен
күресті бейнелейді. сипатталады.

3) Топаралық қақтығыс – бұл әлеуметтік 4) Тұлғалық-топтық қақтығыс – тұлғаның
топтар арасында мақсаттар мен оларға мінез-құлқы мен тәлімтәртібі топтың
жету жолдарының қарама-қарсы нормалары мен қалауына сәйкес
келуінен туындайтын конфликтілер. келмегенде туындайды.
Оңтайлы қарым-қатынас жасау кезеңдері:

______1 ______2
1) Қарым-қатынасты 2) Тікелей қарым-қатынасты
модельдеу–бұл кезең алдағы ұйымдастыру–топпен
сабақтың мазмұнымен және бастапқы байланыс жасау
әдістемелік кезеңі тікелей қарым-
компоненттерімен тығыз қатынасты ұйымдастыру деп
байланысты болады. Әрбір аталады. Сабақта
топта қарым-қатынас оқушылардың танымдық
процесінің өзгешелігі болады, әрекетін және оны
сол топтағы сабақтың да тәрбиелеуді меңгеру ең
өтілуіне қарым-қатынас әсер алдымен қарым-қатынасты
етеді. ұйымдастыру арқылы жүзеге
асырылады.
______3 ______4
3) Қарым-қатынасты басқару 4) Жүзеге асырылған қарым-
– педагог шартты түрде қатынасты талдау –
педагогикалық байланысы педагогикалық қарым
бар толып жатқан қатынастың төртінші кезеңі
коммуникативті міндеттерді жүзеге асырылған қарым-
шешеді. қатынасты талдау
Оқытушылар қақтығыстарды басқаруда
мынадай негізгі ұсыныстар беріледі:

Өз эмоцияңды бақылауда объектив болу қажет, оқушыларға өз пікір,
көзқарастарын түсіндіруге, дәлелдеуге мүмкіндік беру;
Оқушыға өз пікір, түсінігіңді, ойыңды баса көктеп өткізуге әрекеттенбеу;
Оқушыны балағаттап, кемсітпеу, қапа етпеу;
Оқушыны сыныптан шығарып жіберуге әрекеттенбеу керек;
Қақтығыс жөнінде мүмкіндігінше бастықтарға жеткізбеуге әрекеттену керек;
Оқушының дөрекі әрекеттеріне дөрекілікпен жауап қайтармауға әрекеттену
қажет;
Қайшылықтың шешілу нәтижесінің дұрыс-бұрыстығына қарамай, қатынасты
жалғастыруға әрекеттену қажет;
Мектеп өмірінде әртүрлі шиеленісті жағдаяттар кездеседі.
Сондықтан педагогикалық қарым-қатынастар шиеленіссіз болуы
керек деген пікір өте қате әрі қауіпті, өйткені қақтығыс
конструктивті шешілген уақытта ол адамдар арасындағы қарым-
қатынастарды дамытады, жетілдіреді. Тіпті ол бір жағынан өте
қажет және пайдалы. Оларды жасырып немесе тыйым салуға
болмайды, керісінше оларды көре білу, қадағалау керек немесе
шиеленісті жағдай тудыру керек, себебі оларды шешу барысында
тәрбиеленушілерде жаңа көзқарас, соны пікір қалыптасып, ой
толысады.

Ұқсас жұмыстар
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйелерінің өзара байланысы
Оқыту процесі Тәрбие процесі
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
Мектеп ісін басқару жүйесі
Көрнекілік принципі
Мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару мазмұны мен оны ұйымдастыру
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Архимед мектебі
Сынып жетекшісі
Пәндер