Оқытудың заңдылықтары және қағидалары


Slide 1

Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі

Slide 2

Жоспары:

1. Дидактика - оқыту және білім беру теориясы. Дидактиканың негізгі категориялары.

2. Оқытудың заңдылықтары және қағидалары. Оқытудың құралдары мен формалары

Slide 3

Дидактика- сөзі, грек тілінен аударғанда “оқыту” немесе “үйрету” деген мағынаны білдіреді. Ғылымға бұл ұғымды алғаш енгізген неміс педагогі-Вольфганг Ратке. Ал Ян Амос Коменский 1657 жылы осы ұғыды пайдалана отырып “Ұлы дидактика” еңбегін жазды. Оның ойынша, дидактика “нені оқыту” және “қалай оқыту” керек деген сұрақтарға жауап береді.

Дидактика - білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым саласы. Оны “оқыту теориясы” деп те атайды.

Дидактика - оқыту және білім беру теориясы

Slide 4

Дидактиканың зерттеу пәні

Жалпы дидактика- оқытудың жалпы заңдылықтарын, принциптерін қарастырады.

Жеке дидактика- жеке оқу пәнінің мазмұнын, барысын, түрі мен әдістерін зерттеуіне қарай оқыту әдістемесі деп аталады.

Дидактиканың зерттеу пәні - оқыту мен оқудың себептері, барысы, нәтижелері. Зерттеу пәні аясына байланысты жалпы және жеке дидактикалар айқындалады.

Slide 5

Дидактика әрі теориялық, әрі қолданбалы ғылым болғандықтан ғылыми-теориялық және қолданбалы қызметтер орындайды.

Slide 6

Оқыту

Оқыту процесі

Оқыту мазмұны

Оқыту - оқушыны білімдендіру, тәрбиелеу, дамыту мақсатына бағытталған алдын-ала жоспарланған іс-әрекет.

Оқыту мазмұны - еңбек ету үшін қажетті адамзат тәжірибесінің бөлшегі. Ол- оқытудың нәтижесі болатын білім, дағды, білік, тұлғалық қасиеттер жиынтығы.

Оқыту процесі - білімді, біліктілік пен дағдыны меңгертетін, оқушылардың дүниетанымын, күш-қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс-әрекет барысы.

Slide 7

Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс-тәсілдері қоғам талабына, мүмкіндіктеріне, педагогика ғылымының даму деңгейіне тәуелді.

Білім беру, тәрбиелеу және дамыту өзара байланысты.

Оқушының таным белсенділігі артқан сайын, оқыту сапасы жоғарылайды.

Оқытудың тиімділігі кері байланысқа, қайталауға, түзету іс-әрекетеріне тәуелді.

Әрбір тұлғаның жас және дара ерекшеліктеріне байланысты таным әрекетін ұйымдастыру.

Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс-тәсілдерінің өзгеріп, жаңарып, толықтырылуы.

Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары:

1

2

3

4

5

6

Slide 8

https://baribar. kz/student/17421/oqytu-zanhdylyqtary-printsipteri/

https://melimde. com/azastan-respublikasini-v2. html?page=2

Пайдаланған әдебиет тізімі:


Ұқсас жұмыстар
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері мен атқаратын қызметтері
Проблемалық оқыту
Дидактика - оқыту теориясы
Педагогикалық ғылым жүйесіндегі дидактика
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Оқытудың дидактикалық теориялары
Оқытудың заңдылықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz