Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Презентация қосу
Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің
құрамды бөлігі
Жоспары:
1. Дидактика - оқыту және білім беру теориясы. Дидактиканың негізгі
категориялары.
2.Оқытудың заңдылықтары және қағидалары. Оқытудың құралдары
мен формалары
Дидактика - оқыту және білім
беру теориясы
Дидактика- сөзі, грек тілінен аударғанда “оқыту” немесе “үйрету”
деген мағынаны білдіреді.Ғылымға бұл ұғымды алғаш енгізген неміс
педагогі-Вольфганг Ратке. Ал Ян Амос Коменский 1657 жылы осы
ұғыды пайдалана отырып “Ұлы дидактика” еңбегін жазды. Оның
ойынша, дидактика “нені оқыту” және “қалай оқыту” керек деген
сұрақтарға жауап береді.
Дидактика – білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым
саласы.Оны “оқыту теориясы” деп те атайды.
Дидактиканың зерттеу пәні
Дидактиканың зерттеу пәні –
оқыту мен оқудың себептері ,
барысы , нәтижелері. Зерттеу пәні
аясына байланысты жалпы және
жеке дидактикалар айқындалады.
Жеке дидактика- жеке оқу пәнінің
Жалпы дидактика- оқытудың жалпы мазмұнын, барысын, түрі мен әдістерін
заңдылықтарын , принциптерін зерттеуіне қарай оқыту әдістемесі деп
қарастырады. аталады.
Дидактика әрі теориялық, әрі қолданбалы ғылым болғандықтан ғылыми-
теориялық және қолданбалы қызметтер орындайды.
Дидактиканың • білім беру оқыту процестерінің мәні мен
ғылыми- заңдылықтарын, мазмұнын, принциптерін,
теориялық ұйымдастыру формалары мен әдістерін
зерттеу.
қызметі:
• білім мазмұнын оқыту мақсатына
Дидактиканың сәйкестендіру, оқыту принциптерін белгілеу,
қолданбалы оқытудың тиімді әдістері мен ұйымдастыру
формаларын анықтау,жаңа технологияларды
қызметі: жасап енгізу.
Оқыту Оқыту мазмұны Оқыту процесі
Оқыту процесі – білімді,
Оқыту мазмұны – еңбек
біліктілік пен дағдыны
Оқыту – оқушыны ету үшін қажетті адамзат
меңгертетін,
білімдендіру, тәрбиелеу, тәжірибесінің
оқушылардың
дамыту мақсатына бөлшегі.Ол- оқытудың
дүниетанымын, күш-
бағытталған алдын-ала нәтижесі болатын білім
қайратын, қабілеттерін
жоспарланған іс-әрекет. ,дағды, білік, тұлғалық
тәрбиелеп дамытатын іс-
қасиеттер жиынтығы.
әрекет барысы.
Оқыту процесінің жалпы
заңдылықтары:
1 • Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс–тәсілдері қоғам
талабына, мүмкіндіктеріне, педагогика ғылымының даму деңгейіне
тәуелді.
• Білім беру, тәрбиелеу және дамыту өзара байланысты.
3 • Оқушының таным белсенділігі артқан сайын, оқыту сапасы жоғарылайды.
• Оқытудың тиімділігі кері байланысқа, қайталауға, түзету іс–әрекетеріне
тәуелді.
• Әрбір тұлғаның жас және дара ерекшеліктеріне байланысты таным
әрекетін ұйымдастыру.
• Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс–тәсілдерінің өзгеріп,
жаңарып, толықтырылуы.
Пайдаланған әдебиет тізімі:
• https://baribar.kz/student/17421/oqytu-zanhd
ylyqtary-printsipteri/
• https://melimde.com/azastan-respublikasini-v
2.html?page=2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz