Оқытудың заңдылықтары және қағидалары




Презентация қосу
Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің
құрамды бөлігі
Жоспары:

1. Дидактика - оқыту және білім беру теориясы. Дидактиканың негізгі
категориялары.

2.Оқытудың заңдылықтары және қағидалары. Оқытудың құралдары
мен формалары
Дидактика - оқыту және білім
беру теориясы

Дидактика- сөзі, грек тілінен аударғанда “оқыту” немесе “үйрету”
деген мағынаны білдіреді.Ғылымға бұл ұғымды алғаш енгізген неміс
педагогі-Вольфганг Ратке. Ал Ян Амос Коменский 1657 жылы осы
ұғыды пайдалана отырып “Ұлы дидактика” еңбегін жазды. Оның
ойынша, дидактика “нені оқыту” және “қалай оқыту” керек деген
сұрақтарға жауап береді.

Дидактика – білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым
саласы.Оны “оқыту теориясы” деп те атайды.
Дидактиканың зерттеу пәні

Дидактиканың зерттеу пәні –
оқыту мен оқудың себептері ,
барысы , нәтижелері. Зерттеу пәні
аясына байланысты жалпы және
жеке дидактикалар айқындалады.

Жеке дидактика- жеке оқу пәнінің
Жалпы дидактика- оқытудың жалпы мазмұнын, барысын, түрі мен әдістерін
заңдылықтарын , принциптерін зерттеуіне қарай оқыту әдістемесі деп
қарастырады. аталады.
Дидактика әрі теориялық, әрі қолданбалы ғылым болғандықтан ғылыми-
теориялық және қолданбалы қызметтер орындайды.

Дидактиканың • білім беру оқыту процестерінің мәні мен
ғылыми- заңдылықтарын, мазмұнын, принциптерін,
теориялық ұйымдастыру формалары мен әдістерін
зерттеу.
қызметі:

• білім мазмұнын оқыту мақсатына
Дидактиканың сәйкестендіру, оқыту принциптерін белгілеу,
қолданбалы оқытудың тиімді әдістері мен ұйымдастыру
формаларын анықтау,жаңа технологияларды
қызметі: жасап енгізу.
Оқыту Оқыту мазмұны Оқыту процесі

Оқыту процесі – білімді,
Оқыту мазмұны – еңбек
біліктілік пен дағдыны
Оқыту – оқушыны ету үшін қажетті адамзат
меңгертетін,
білімдендіру, тәрбиелеу, тәжірибесінің
оқушылардың
дамыту мақсатына бөлшегі.Ол- оқытудың
дүниетанымын, күш-
бағытталған алдын-ала нәтижесі болатын білім
қайратын, қабілеттерін
жоспарланған іс-әрекет. ,дағды, білік, тұлғалық
тәрбиелеп дамытатын іс-
қасиеттер жиынтығы.
әрекет барысы.
Оқыту процесінің жалпы
заңдылықтары:

1 • Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс–тәсілдері қоғам
талабына, мүмкіндіктеріне, педагогика ғылымының даму деңгейіне
тәуелді.
• Білім беру, тәрбиелеу және дамыту өзара байланысты.
3 • Оқушының таным белсенділігі артқан сайын, оқыту сапасы жоғарылайды.
• Оқытудың тиімділігі кері байланысқа, қайталауға, түзету іс–әрекетеріне
тәуелді.
• Әрбір тұлғаның жас және дара ерекшеліктеріне байланысты таным
әрекетін ұйымдастыру.
• Оқытудың мақсаттары, мазмұны, сапасы мен әдіс–тәсілдерінің өзгеріп,
жаңарып, толықтырылуы.
Пайдаланған әдебиет тізімі:

• https://baribar.kz/student/17421/oqytu-zanhd
ylyqtary-printsipteri/
• https://melimde.com/azastan-respublikasini-v
2.html?page=2

Ұқсас жұмыстар
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері мен атқаратын қызметтері
Педагогикалық ғылым жүйесіндегі дидактика
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Оқытудың дидактикалық теориялары
Оқытудың заңдылықтары
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері
Пәндер